Mies valehtelee, varastaa ja kun kysyn niin huutaa. Miksi pitää valehdella pienistä asioista joilla ei ole merkitystä? Huvin vuoksi? Ja on niin tyhmäkin, että näen aina sen läpi. Aina en edes viitsi sanoa mitään. Yrittää aina hyötyä, vaikka vähänkin. Edes euron verran niin on onnellinen. Jos oikaisrn ettei se niin mennyt niin huutaa kuin hullu. Huudosta aina tiedän että osuin oikeaan, Jos vastaa normaalisti, ei ole kusettanut, Tienaa enemmän, mutta pakkomielle maksattaa toisella niin paljon kuin mahdollista. Kateellinen, jos ostan jotain sellaista mitä hänellä ei ole ja seuraavana päivänä on mutta parempaa. Ai niin, käy myös vieraissa ja ei edes tajua että tiedän. JSS?
Kiero äijä
15
379
Vastaukset
- Anonyymi
Onko vanha Gubbe
- Anonyymi
Onhan se kohta 60
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onhan se kohta 60
Tuossa puhutaan siis vanhasta, 30+
- Anonyymi
Tiedän kyllä tyypin ja vähä niinku oon miettinyt, mikä mahtaa olla pohjimmiltaan motivaatio moiseen kun voisi muualla saada sentään jotain todellista elämään.
- Anonyymi
Ukon motivaatio on hyöty. Mulla ei ole enää mitään. Tottuminen? Väsyminen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ukon motivaatio on hyöty. Mulla ei ole enää mitään. Tottuminen? Väsyminen?
Ei kaikki ole sellaisia, jotka miettivät vain jotain pinnallista hyötyä. On olemassa myös ihmisiä, jotka tajuavat hieman elämän juonta. Jos ihminen perustaa elämänsä esim. johonkin omaisuuteen ja rahaan, niin voin sanoa varmasti, ettei sillä lopullista onnea tavoita, koska onnen asiat kulkevat aivan eri polkuja pitkin. No, on rahaa vaikka käydä joka päivä seksisuhteissä, juoda maksansa paskaks, räjäyttää päänsä huumeisiin. Jos tuo on jollekin onnea, niit sit.
- Anonyymi
Ai että miten ihanan puolison olet osannut valita! Ei ole ihme että yhä VALITSET viettää aikaa sen kanssa. Varmasti löysit sen hyvin pitkän etsimisen jällkeen.
- Anonyymi
Hauska kommentti, vähän huumoria aina piristää. Vai ajattelitko, että ”valintatilanteessa” nämä asiat tuotiin oikein esiin ja rehellisesti kerrottiin että en sitten ole rehellinen? Ja hihkuen löin valinnat kiinni kuin hedelmäpelissä?
- Anonyymi
Kohtalo valitsi meidät ja hälle ei nikotella. En siis VALINNUT vaan noudatan ohjeita. Tuosta etsimisen pituudesta en osaa antaa arviota, kuinka monta ihmiselämää se voisi olla kun sitä historiatietoa ei säilytetä edellisistä elimistä selväkielisenä kun se on jotenkin kryptattu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kohtalo valitsi meidät ja hälle ei nikotella. En siis VALINNUT vaan noudatan ohjeita. Tuosta etsimisen pituudesta en osaa antaa arviota, kuinka monta ihmiselämää se voisi olla kun sitä historiatietoa ei säilytetä edellisistä elimistä selväkielisenä kun se on jotenkin kryptattu.
Täähän ei siis ole aloittajan kommentti. Toim. Huom AP
- Anonyymi
Okei ja olet vapaaehtoisesti tuollaisen kanssa parisuhteessa??!!
- Anonyymi
Vapaaehtoistahan kaikki tässä elämässä on. Lähinnä oli ihmettelyä miten toisen mieli ja pää toimii. Ja loppukaneetina JSS.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vapaaehtoistahan kaikki tässä elämässä on. Lähinnä oli ihmettelyä miten toisen mieli ja pää toimii. Ja loppukaneetina JSS.
No, sitähän saa ihmetellä niin paljon ja kauan kuin haluaa aikaansa siihen tuhlata. Eikä vastausta tule. Minä taas ihmettelen, miten sinun pääsi ja mieli toimii kun olet moisessa tilanteessa
- Anonyymi
Voi harmi kun on ikävä juttu.
- Anonyymi
Itsellä on kanssa ukko, joka ei halua maksaa mistään mitään. On tällä hetkelläkin velkaa minulle vaikka kuinka paljon.
Lisäksi on aivan helvetin kiivas ja kiihtyy nollasta sataan hetkessä. Parisuhde on tällä hetkellä ihan järkyttävää piinaa. Ukko minua vanhempi ja ei mitään käsitystä rahasta.
Eroon pitäisi päästä mutta uhkaa tappaa itsensä jos lähden.
Lisäksi jäi työttömäksi tänä kesänä , joten talous menee muutenkin kuralle, ja vetämässä minua suohon kun on aina rahat loppu.
Niin tiedän, ihmettelen itsekin, mistä olen onnistut löytämään tälläisen helmen.
Voimia kaikille vaikeissa parisuhteissa eläville, ja muillekin ihmisille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 894220
Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1032373Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?332337Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell972114Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian281907- 321885
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91577- 291538
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei1881370- 751234