Onkohan hänellä sairaus

Anonyymi-ap

Useisiin viestiketjuihin vastaa ja höpöttää ihan omiaan.
Monesta viestistä ei edes saa selvää, tai pointtia ongittua kirjoitusvirheiden takia.

Saa hän itsekin vastata ja selittää. Yritän ymmärtää lukemaani siansaksaa.

>simiti<

22

321

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Miettisin samaa tuossa vähän aikaa sitten. Sekä onhan tämä vähän tylyä näin asiaa ruotia. Vähän tuli semmoinen inha olo itselleni, kun olen välillä vain ignoorannut hänen kirjoituksia. Ja sitä pyydän anteeksi kyseiseltä ihmiseltä. Kaippa sitä itsekin kirjoittaisin jokaiseen postaukseen jos / kun jengi ignooraa.

      Niistä saa aika hyvin kuitenkin selvää pienen pohdinnan jälkeen. Mitä nyt pari kirjoitusvirhettä haittaa. Ei se niin tarkkaa.

      Sekä kuka meistä nykypäivänä mikään terve yksilö on. Jokaisella meistä varmasti on jonäkun kommervenkki jonkun toisen mielestä mitä pidetään outona. Ja niinhän se on: Vain entisellä hullulla on terveen paperit. Eiköhän me kaikki olla tavoillamme pöpejä päästämme. Ja olisihan se tylsää jos kaikki oltaisiin samanlaisia. Sekaan vaan, tuoleja on vapaana, ja varastosta saa lisää.

      • Jonäkun = jokin. Pientä kirjoitusvirhettä pukkaa sitä täältäkin.


    • On voinu käydä joku vaurio aivoissa, tulppa tms. Mikä vaikuttaa kykyyn ilmaista itseään. Silloin tuotos voi olla hyvinkin epäselvää puhuen kuin kirjoittaenkin.

      • Itelläni migreeniä ennen ja migreenissä menee epäselväksi puhe ja kirjoittaminenkin on mitä sattuu helposti.


      • EivorCreed kirjoitti:

        Itelläni migreeniä ennen ja migreenissä menee epäselväksi puhe ja kirjoittaminenkin on mitä sattuu helposti.

        Migreenin jälkeen taas on välkyimmilläni.


      • Anonyymi
        EivorCreed kirjoitti:

        Itelläni migreeniä ennen ja migreenissä menee epäselväksi puhe ja kirjoittaminenkin on mitä sattuu helposti.

        En nähnyt ala-asteen kuvisopettajani naamaa migreeniltäni silloin 20 vuotta sitten. Aamulla kiirehtiminen ja liikkuminen kuten pyöräily vaikkapa töihin, heikohkonlainen syöminen ja juominen ja yöunen vähyys laukaisevat sen itselläni helpoiten. Päänsärkyä siihen ei sisälly ja kestää vain vähän aikaa, väpätystä näkökentässä. Se on kuin ratas mikä muuttuu ylikirkkaaksi tulipalloksi keskellä näkökentässäni, minkä jälkeen kohtaus on ohi. Voisikohan epilepsiaherkkyys korreloida migreeniherkkyyden kanssa? Sitä minulla ei sentään ole. - sivusta yksi ätmi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        En nähnyt ala-asteen kuvisopettajani naamaa migreeniltäni silloin 20 vuotta sitten. Aamulla kiirehtiminen ja liikkuminen kuten pyöräily vaikkapa töihin, heikohkonlainen syöminen ja juominen ja yöunen vähyys laukaisevat sen itselläni helpoiten. Päänsärkyä siihen ei sisälly ja kestää vain vähän aikaa, väpätystä näkökentässä. Se on kuin ratas mikä muuttuu ylikirkkaaksi tulipalloksi keskellä näkökentässäni, minkä jälkeen kohtaus on ohi. Voisikohan epilepsiaherkkyys korreloida migreeniherkkyyden kanssa? Sitä minulla ei sentään ole. - sivusta yksi ätmi.

        Rasitus on minullakin yksi tekijä mikä laukaisee kohtauksen. Ylipäänsä epäsäännöllisyys nukkumisessa, vuorokausirytmissä ja syömisessä sekä henkinen kuormittuminen kuten stressi. Ja hormonitoiminta selkeästi.

        Kuulemma aivojen sähköisessä toiminassa yhtäläisyyksiä epilepsiaan. Joku error siellä käy ja sitten jytisee.


      • EivorCreed kirjoitti:

        Itelläni migreeniä ennen ja migreenissä menee epäselväksi puhe ja kirjoittaminenkin on mitä sattuu helposti.

        Nojuu. Eipä sitä paljoakaan tarvitse aivoissa olla häiriötä kun meno muuttuu. Pelkästään kunnon niskajumi ja päänsärky saa jo ajatuksenjuoksun takkuamaan hyvinkin.


      • EivorCreed kirjoitti:

        Rasitus on minullakin yksi tekijä mikä laukaisee kohtauksen. Ylipäänsä epäsäännöllisyys nukkumisessa, vuorokausirytmissä ja syömisessä sekä henkinen kuormittuminen kuten stressi. Ja hormonitoiminta selkeästi.

        Kuulemma aivojen sähköisessä toiminassa yhtäläisyyksiä epilepsiaan. Joku error siellä käy ja sitten jytisee.

        Vanha tutkimus 2010, mutta linkitän.

        https://www.laakarilehti.fi/ajassa/ajankohtaista/vaitostutkimus-vahvistaa-migreenilla-ja-epilepsialla-yhteisia-taustatekijoita/

        Yhteys löydetty.



      • EivorCreed kirjoitti:

        Mulla on toi aurallinen migreeni. Eipä sopineet fibromyalgiaan epilepsialääkkeet, kun tuli ongelmia aivojen tasolla. Lyrica siis.

        Eikä sovi alkoholikaan, jokin siinä laukaisee migreenin kokolailla hetimiten juotuani.


      • Varjoperuna kirjoitti:

        Nojuu. Eipä sitä paljoakaan tarvitse aivoissa olla häiriötä kun meno muuttuu. Pelkästään kunnon niskajumi ja päänsärky saa jo ajatuksenjuoksun takkuamaan hyvinkin.

        Näinpä. Kyllähän se töttöröö en tajua mitään menee, mutta koulussa ja töissä se haittaa moninkin tavoin. Kaikki on silloin hyvin vaikeaa. Jopa täysin mahdotonta.


      • Anonyymi
        EivorCreed kirjoitti:

        Näinpä. Kyllähän se töttöröö en tajua mitään menee, mutta koulussa ja töissä se haittaa moninkin tavoin. Kaikki on silloin hyvin vaikeaa. Jopa täysin mahdotonta.

        12-vuotiaasta. Sahalaitaa, näkö meni, puhekyky meni, en osannut puhua suomea, päänsärky, oksetus.
        Valo- , melu- ja hajuherkkyys.
        Vähäinen ruokailu myös herätteli migreenin.
        Kiropraktikolla käynti jossain vaiheessa auttoi.
        Nykyisin kerran pari vuodessa.
        Vain Glotaminin avulla ja heti, kun pienikin oire ja petiin pimeyteen ja hiljaisuuteen.
        On ollut ypö olo ihan nuorena.
        Vilma


      • Anonyymi kirjoitti:

        12-vuotiaasta. Sahalaitaa, näkö meni, puhekyky meni, en osannut puhua suomea, päänsärky, oksetus.
        Valo- , melu- ja hajuherkkyys.
        Vähäinen ruokailu myös herätteli migreenin.
        Kiropraktikolla käynti jossain vaiheessa auttoi.
        Nykyisin kerran pari vuodessa.
        Vain Glotaminin avulla ja heti, kun pienikin oire ja petiin pimeyteen ja hiljaisuuteen.
        On ollut ypö olo ihan nuorena.
        Vilma

        Mulla alkoi 7-vuotiaana ja kesti kroonisena eli viikottaisina kohtauksina yli 30 ikään. Sitten harvemmin ja harvemmin.

        Juu, ei paljon ehtiny lapsuudesta ja nuoruudesta nauttia sängyn pohjalla maaten ja laataten.


    • Anonyymi

      Voi olla no ei kaikki ole sanaseppoi tai kirjoitusmestareita ehkä hän on tekijä tyyppi ja ei tuo mitään ole mut palstalla on semmosiiki joil o mielikuvitus kumppani ja suhde taitaa semmone ol vähä vakavampi sairaus

    • Anonyymi

      Se on tuo skitsofrenia aika vakava sairaus

      • Anonyymi

        Juu. Suvusta löytyy sitä jonkin verran. Ei ole helppo sairaus varsinkaan läheisille. Mutta ei todellakaan sen kantajallekkaan mukava sairaus ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu. Suvusta löytyy sitä jonkin verran. Ei ole helppo sairaus varsinkaan läheisille. Mutta ei todellakaan sen kantajallekkaan mukava sairaus ole.

        Nostan hattua heille ketkä pystyy käymään töissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nostan hattua heille ketkä pystyy käymään töissä.

        Kai sitä voi työksikin kutsua että päivät menee peruukki päässä esittäen kateellisuuden kohteitaan eller huuur nääs


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kai sitä voi työksikin kutsua että päivät menee peruukki päässä esittäen kateellisuuden kohteitaan eller huuur nääs

        Kyllä se näin on että mies, joka on teinahtavan kateellinen naisille tai naiselle on erittäin hämmentävä ilmiö😬


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kai sitä voi työksikin kutsua että päivät menee peruukki päässä esittäen kateellisuuden kohteitaan eller huuur nääs

        Jåå kyllä se olla ranka pittä peruukki päässä. Vai mittä itse tykkää, kai se sinnullakin huvudissa viheltää olla klanttupåå. Huomenna esittä kyttyräbakken kellinsoittajaa käykö sinulle lilla gubben?


    • Anonyymi

      joskus itse pyötäilyt , aika kovaa menetäv tytöyt kun juoksevat....

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1268
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      924
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      95
      912
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      24
      869
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      286
      760
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      738
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      646
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      638
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      581
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      131
      558
    Aihe