Pörröporo, Lumipörrö, Pörröpello, mitä vielä?
Voisi jotaki oivaltavampaa kehittää. Ei muualla ymmärretä mikä pörrö on ja mikä siinä on niin hauskaa.
Pörröpello
12
1047
Vastaukset
- Anonyymi
Miten olis Pikkukullisten Pääkaupunki ???
- Anonyymi
Pörröt lavalla…
- Anonyymi
kyllä ulkopaikkakuntaliset pörrön merkityksen helposti ymmärtävät jos pysähtyvät pellossa ja kattovat vähä aikaa meininkiä kyläkuvassa.
- Anonyymi
Olen samaa mieltä
- Anonyymi
Onkohan tulossa pörrölaulajat tapahtumaa ,oli taannoin hauskoja lauluesityksiä
- Anonyymi00008
Omg johan puhut palturia , olet yksin ajatuksesi kanssa valitettavasti 🤣 kerran kävin ja toista kertaa en , ei kehumista ainakaan sen miespuolisen esiintymisessä jos ei muissakaan . Hyvin teeskenneltyä esiintymistä , ei jatkoon !
- Anonyymi
pellon nimenki vois muuttaa pörröksi ko niin pörröä porukkaa
- Anonyymi00009
Googlakka pörrö mitä pörrö tarkoittaa
- Anonyymi00010
Pörrö ei kestä jäittenlähtöä.
- Anonyymi00011
Saisko pörröäs silittää, laulun sanoin
- Anonyymi00012
Juuri niin! Eikö Helmi enää kelpaa?
- Anonyymi00013
Muna haukka on uusin firma nimi.Myy aikuisille suunnarruja alan vempaimia
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kela tukee virallisesti Pride-liikettä
Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k323738Jorma Lind kuollut
Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet501652- 731359
Mahdatko ymmärtää sitä
Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen751191Hitaille omat kassat
Kassoilla hidastelevat ärsyttävät. Menee heti loppupäivä pilalle, kun kauppareissu kestää hidastelijoiden takia. Näille1721047Ensimmäisenä Helluntaina ei uudelleen kastettu KETÄÄN!
Raamattu kertoo, että Helluntaina kastettiin. Mutta vaikka Raamattu ei erikseen kerro tiedän VARMASTI Ettei6911041- 84915
Olisit ollut niin
Minunlaiseni. Ehkä se on helmpompi kun emme kohtaa. Kipeältä se tuntui ettet valinnut minua39807Mitä yhteistä sinulla
on kaivattusi kanssa? Sama musiikkimaku, tai huumorintaju, tai ehkä työpaikka? Vai ettekö tunne vielä niin hyvin?49761- 39740