Kaikista parhaimmat levyt kaikista parhaimmilta soolo-artisteilta/bändeiltä, kiitos. Olen hankkimassa useitä reggae-levyjä. Tämän hetkinen ostoslistani (kertokaa, jos listassani on vääriä valintoja) :
Max Romeo - War Ina Babylon
Bob Marley & The Wailers - African Herbsman, Kaya, Natty Dread ja Burnin'
Mighty Diamonds - Right Time
Burning Spear - Marcus Garvey ja Hail H.I.M
Bunny Wailer - Blackheart Man
Black Uhuru - Red ja Sinsemilla
Gregory Isaacs - Night Nurse
Junior Murvin - Police And Thieves
The Abyssinians - Satta Massagana
Peter Tosh - Legalize It
Culture - Two Sevens Clash
Suositelkaa useita levyjä
6
795
Vastaukset
- pupa
Culture - Harder Than The Rest
Burning Spear - Social Living
Gregory Isaacs - More Gregory tai ehkäpä Mr. Isaacs
Noi kannatta ainakin tsekata. - bomber
Pitkän tutkimisen, levyjen kappalepätkien kuuntelun ja harkinnan jälkeen nämä levyt minä tilaan CDON.COMista ensi kuussa. Joitakin klassikkolevyjä ei ollut ollenkaan CDON.COMissa (kuten Pablo Augustuksen parhaimpia ja Congoksen 'Heart Of The Congos'). Kertokaa mielipiteitänne näistä levyistä:
Black Uhuru - Red & Sinsemilla
Burning Spear - Marcus Garvey & Hail H.I.M.
Peter Tosh - Legalize It
Gregory Isaacs - Night Nurse
Bunny Wailer - Blackheart Man
Soundtrack - The Harder They Come
Culture - Harder Than The Rest
The Abyssinians - Satta Massagana
Jacob Miller - Who Say Jah No Dread
Israel Vibration - Same Song
Bob Marley & The Wailers - Burnin' (Deluxe Edition), Natty Dread & Kaya
Junior Murvin - Police & Thieves
The Mighty Diamonds - Right Time
Max Romeo - War Ina Babylon- mutta lisäisin
siihen vielä mielestäni svengaavimman bailureggaelevyn, Toots and the Maytalsin Funky Kingston.
mutta lisäisin kirjoitti:
siihen vielä mielestäni svengaavimman bailureggaelevyn, Toots and the Maytalsin Funky Kingston.
buju banton: friends for life
- Horace Meikä
Johnny Osbourne - Warrior
Aivan yksi parhaista parhaista reggaelevyistä
mitä olen kuullut. 80-luvun alusta. - Horace Meikä
Horace Meikä kirjoitti:
Johnny Osbourne - Warrior
Aivan yksi parhaista parhaista reggaelevyistä
mitä olen kuullut. 80-luvun alusta.Tietenki tämä
Horace Andy - Mr.Bassie
aivan ällistyttävän hyvä fiilis tulee tuosta
kokoelmasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
- 125886
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa109868"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten276667- 73633
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73593Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54546Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38510- 72483