Kaikista parhaimmat levyt kaikista parhaimmilta soolo-artisteilta/bändeiltä, kiitos. Olen hankkimassa useitä reggae-levyjä. Tämän hetkinen ostoslistani (kertokaa, jos listassani on vääriä valintoja) :
Max Romeo - War Ina Babylon
Bob Marley & The Wailers - African Herbsman, Kaya, Natty Dread ja Burnin'
Mighty Diamonds - Right Time
Burning Spear - Marcus Garvey ja Hail H.I.M
Bunny Wailer - Blackheart Man
Black Uhuru - Red ja Sinsemilla
Gregory Isaacs - Night Nurse
Junior Murvin - Police And Thieves
The Abyssinians - Satta Massagana
Peter Tosh - Legalize It
Culture - Two Sevens Clash
Suositelkaa useita levyjä
6
747
Vastaukset
- pupa
Culture - Harder Than The Rest
Burning Spear - Social Living
Gregory Isaacs - More Gregory tai ehkäpä Mr. Isaacs
Noi kannatta ainakin tsekata. - bomber
Pitkän tutkimisen, levyjen kappalepätkien kuuntelun ja harkinnan jälkeen nämä levyt minä tilaan CDON.COMista ensi kuussa. Joitakin klassikkolevyjä ei ollut ollenkaan CDON.COMissa (kuten Pablo Augustuksen parhaimpia ja Congoksen 'Heart Of The Congos'). Kertokaa mielipiteitänne näistä levyistä:
Black Uhuru - Red & Sinsemilla
Burning Spear - Marcus Garvey & Hail H.I.M.
Peter Tosh - Legalize It
Gregory Isaacs - Night Nurse
Bunny Wailer - Blackheart Man
Soundtrack - The Harder They Come
Culture - Harder Than The Rest
The Abyssinians - Satta Massagana
Jacob Miller - Who Say Jah No Dread
Israel Vibration - Same Song
Bob Marley & The Wailers - Burnin' (Deluxe Edition), Natty Dread & Kaya
Junior Murvin - Police & Thieves
The Mighty Diamonds - Right Time
Max Romeo - War Ina Babylon- mutta lisäisin
siihen vielä mielestäni svengaavimman bailureggaelevyn, Toots and the Maytalsin Funky Kingston.
mutta lisäisin kirjoitti:
siihen vielä mielestäni svengaavimman bailureggaelevyn, Toots and the Maytalsin Funky Kingston.
buju banton: friends for life
- Horace Meikä
Johnny Osbourne - Warrior
Aivan yksi parhaista parhaista reggaelevyistä
mitä olen kuullut. 80-luvun alusta. - Horace Meikä
Horace Meikä kirjoitti:
Johnny Osbourne - Warrior
Aivan yksi parhaista parhaista reggaelevyistä
mitä olen kuullut. 80-luvun alusta.Tietenki tämä
Horace Andy - Mr.Bassie
aivan ällistyttävän hyvä fiilis tulee tuosta
kokoelmasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1191662
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991488Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy36911Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29859Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?38811Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50796Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s43738Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37730Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56728Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37700