Tällainen olen

Anonyymi-ap

En ole pidetty enkä vihattu. Olen oman tieni kulkija ja harvat ihmiset ovat minun tielle eksyneet pidemmäksi aikaa. Aina olen kunnioittanut ja ollut ystävällinen ja yrittänyt luoda ystävyyssuhteita. Hyvällä asenteella ja iloisuudella saa ystävällisiä kohtaamisia ei mitään muuta minun kokemuksella. Havahdun joka paikassa siihen miten epäluuloisia kaikki ovat ja se on tehnyt minusta samanlaisen. Olen jopa miettinyt onko joku keksinyt valheita minusta ja levitellyt. Olen kuin valtaväestö ja siksi hyvin tylsä ja siksi ehkä hieman vihaan itseäni. Miten minusta tuli näin tylsä? Olin joskus iloinen inspiroituva ihminen, mutta ihmissuhteeni olivat kai silloin vääriä ja kadotin loisteeni. Olen sen hyväksynyt ja annan tilaa muille inspiroitua ja loistaa..uskon että on ihmisiä joita kuuluu kannustaa ja niitä keitä ei tarvitse kannustaa ja se liittyy luonnon kiertokulkuun ja ihmisen selviytymiseen. Kannustan silti aina muita ja uskon aina muihin ihmisiin. En arvota ihmisiä vaan jokaisella on oikeus terveellisiin ihmissuhteisiin. Minusta on kasvatettu kannustaja ja mielistelijä koska olen vähempi kuin muut. Vahvat selviää ja vahvuudesta kilpaillaan, kilpailu on armotonta. Oman seuransa voi valita ja olen päättänyt pitää hyvin pienen lähipiirin mihin ei juurikaan ystäviä kuulu. Olen liikaa monelle ja olen siitä saanut kuulla. Olen ehkä väärä ihminen väärässä ajassa.
Rakkautta etsien mieli hyvin tasaisena niin tasaisena etten herätä huomiota lainkaan.
Olen miettinyt miten jotkut saavat iloita ja toisia lytätään. Ehkä minun roolini tässä maailmassa on seurata ja kuunnella sujuvasti. Ei ole muuta paikkaa minunlaiselle ja olen tähän asemaan tyytyväinen. En usko että tällä elämänpolullani mitään mullistavaa enää tapahtuu, olen silti avoin kaikille ihmiskohtaamisille ja varsinkin rakkaudelle.
Totuus sattuu, mutta peiliin pitää katsoa.

17

195

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

      Jos ryhtyisit kirjailijaksi?

      • Anonyymi
        UUSI

        En osaa kirjottaa -alottaja


    • Anonyymi
      UUSI

      Älä huoli. Aika moni vanhempi ihminen ainakin nainen. Kun kysyy mitä kadut elämässäsi. On vastaus avioliittoa.

      • Anonyymi
        UUSI

        Mitenhän tuo oikein sopii yhteen sen yhteiskuntatieteellisen tutkimuksen kanssa, että avioliitossa olevat ovat onnellisimpia?


      • Anonyymi
        UUSI

        En kadu kauan kestänyttä avioliittoani. Suurin osa siitä oli hyvää aikaa. Viimeisinä vuosina ei pystytty ongelmia ratkomaan ja siksi ainoa mahdollisuus oli erota.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitenhän tuo oikein sopii yhteen sen yhteiskuntatieteellisen tutkimuksen kanssa, että avioliitossa olevat ovat onnellisimpia?

        Joku tohtori vois tehdä uuden tutkimuksen?Tottakai kaikki on onnellisia sehän on selvää. Se liittyy siihen kilpailuun, kuka haluu olla onneton ei sellasta kukaan jaksa katsella. -alottaja


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitenhän tuo oikein sopii yhteen sen yhteiskuntatieteellisen tutkimuksen kanssa, että avioliitossa olevat ovat onnellisimpia?

        Varmaan tuon sukupolven naiset ovat joutuneet niin sanottuun pakko liittoihin eikä vanhemmat ikäpolvet ole eroneet välttämättä vaikka olisivat olleet onnettomia. Tottakai tutkimukseen kaunistellaan asioita. Itse olen sitä mieltä että onnelliset litot ovat loppujen lopuksi harvinaisuuksia.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        En kadu kauan kestänyttä avioliittoani. Suurin osa siitä oli hyvää aikaa. Viimeisinä vuosina ei pystytty ongelmia ratkomaan ja siksi ainoa mahdollisuus oli erota.

        Hyvä ei tarvitse katua.


    • Anonyymi
      UUSI

      Oletko oikeasti tyytyväinen asemaasi, vai onko se helpompaa niin että hyväksyt asemasi koska olet siihen tottunut. Kannattaa kuitenkin yrittää asennoitua niin, että vielä joku päivä elämäsi voi muuttua siitä mihin olet tottunut tavallaan pakosta.

      • Anonyymi
        UUSI

        "En usko että tällä elämänpolullani mitään mullistavaa enää tapahtuu, olen silti avoin kaikille ihmiskohtaamisille ja varsinkin rakkaudelle."


    • Anonyymi
      UUSI

      Mun mielestä olet hyvä juuri noin. Sopiva.

      • Anonyymi
        UUSI

        Kiitos paljon !


    • Anonyymi
      UUSI

      Naiselta jollekin?

    • Anonyymi
      UUSI

      Sepolle

    • Anonyymi
      UUSI

      Ok.

    • Anonyymi
      UUSI

      Älä vihaa yhtään itseäsi… Oletko nähnyt kallioiden raoista kasvavia puita tai muita kasveja. Joka kerta ajattelen, että onpa siinä selviytyjä. Noissa olosuhteissa on pystynyt selvittämään tiensä ulos kovasta kalliosta. Ehkä olet samanlainen. Olet jalo ihminen, näet muiden kasvussa potentiaalin. Ehkä sinun pitäisi alkaa nähdä itsesi rakastettavana. Oikeanlaisena, selviytyjänä.

    • Anonyymi
      UUSI

      Nice story bro!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      251
      18429
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      83
      3135
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      123
      2161
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      191
      1850
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      134
      1725
    6. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      269
      1403
    7. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1272
    8. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      82
      1083
    9. Elämääni tulee pian uusi uros

      Se on sinisilmäinen, blondi. 😍 Toivottavasti tämä ok?
      Ikävä
      118
      960
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      232
      959
    Aihe