Olympialaiset 2024 Pariisi

Anonyymi-ap

Hienot avajaiset vaikka vettä tuli riittävästi.

Pariisi on muuten hyvä paikka Olympialaisille, on vain yksi laji joka kärsii suorituspaikkapulasta, tai siihen liittyvästä ongelmasta.

Trialthonin osanottajat eivät haluaisi uida paikassa missä uimisosuutta ollaan kaavailtu tehtäväksi. Pariisilaiset eivät itse halua uida Seinessä, se kun täynnänsä ihmisulostetta. Ovat yrittäneet puhdistaa jokea Olympialaisia varten, eivät ole siinä täysin onnistuneet.

AV

30

439

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Todella uppeeta.
      Celinen laulu oli hyvin koskettava, upea, vahva.
      Vilma

    • Anonyymi

      joo truo pallojuttu oli pidin.. öSeinäjoki on Sinäjoki?

    • Anonyymi

      niin murtyta jos olisi cetykaasulla rankattu pallo niin poika kuin hidenburg..

    • Anonyymi

      tuo niiswn ilmapallo hyuvitti ja aika kauniskin kyllä

      kun täällä aika kuumaa kesäisin, on itänyt yrittää keksiä viinwennyskeinoja... aika hyvä pienitehoinen tuuletin... mukava ilman virtauskin tulerer sitg

    • Anonyymi

      Kuka kakkaa seineen jatkuvalla syötöllä, onko se Emmanuel?

    • Taidan seurata vain Nooran osuuden ammunnassa. Nuo muut ei jaksa istuttaa aloillaan. Tuttavan toivon pärjäävän. 🙂👍

      • Anonyymi

        Entä jos Lillis osallistuisi?




    • Anonyymi

      Katselen luultavasti hevoslajit ja siinä se minun osaltani.

    • Anonyymi

      toivoisin että rännekin rulusi sadetta kun niin heinien siitepölyallergiaakin, puhdistaisi ilmaa.

    • Anonyymi

      sdetta ja ukkosta joo

    • Anonyymi

      hyvä sääroivomus salamoita ja ukkosr.

    • Anonyymi

      niin tänne missä olwn wi wi hwlpoari iakw ukkoawr ja salamre, kun laaksomaista..
      nytta sinänsä niitä voi katsella

    • Celin Dionin tulkinta Edith Piafin laulusta "l'Hymne à l'amour" oli todella upea.
      Huikea Olympialaisten avajaisten loppuhuipentuma.
      (katsoin vain avajaisten parhaat palat ja koosteen)

      Meni tunteisiin. 😊

      https://youtu.be/D7FMMjqKvaM?si=RZy73Rq6vgFz96Gk

      • Anonyymi

        Upea tulkinta monitaiturilta joka kykenee tunnelmoimaan lähes mitä tahansa musiikkia.

        AV


      • Anonyymi kirjoitti:

        Upea tulkinta monitaiturilta joka kykenee tunnelmoimaan lähes mitä tahansa musiikkia.

        AV

        Varsinkin hänen terveysongelmiensa jälkeen, on paluu yleisön eteen suuri voitto hänen sairausvuosistaan.
        Haastatteluissa hän on sanonut, että haluaa voittaa neurologisen sairautensa ja palata takaisin yleisön eteen. Nyt hän sen toteutti ja isosti. 😊👍


    • Anonyymi

      Olen tähän asti ajatellut että Olympiakisat olisivat perheohjelma.Jo alussa mässäiltiin Marie Antoinetten mestauksella tekoverineen. Ei kovin hienotunteista niin itseään hienoilta ihmisiltä pitävien ranskalaisten näin toimiessa. Ranskalaisten mielestä se on myös kaiketi oikea foorumi tyrkyttää homo- trans- ja ryhmäseksin ihannointia, puhumattakaan Jumalan pilkasta mikä loukkaa miljoonia uskovaisia ympäri maailman. Nämä edellä mainitut ilmiöt eivät mielestäni kuulu urheilukisoihin. Mitähän seuraavaksi saadaan nähdä jos meno on nykyään jo tällaista? Jos joku nyt loukkaantuu sanoistani ja nostaa rasistikortin niin ihan rauhassa vain, mutta eikö se olisi sitä käänteistä rasismia ja suvaitsemattomuutta jos minua ja samalla tavoin ajattelevia ihmisiä syyllistetään kun me seisomme uskomme ja seksuaalisen rauhan puolesta? Ai, niin. Ihan meinasi unohtua: olisiko Ranskassa loppuneet kisarahat kankaisiin kesken kun tanssijatkin joutuivat liian lyhyissä shortseissa esiintymään ja munat roikkuivat ulkopuolella? :)

      • Anonyymi

        Jaa jaa. Sua ahdisti punainen savu ja paperi? Mun 9-vuotiaani mielestä se oli tosi hieno esitys ja vaikka hän nyt tajusi sen "tekovereksi", niin ei se mitenkään ahdistanut, vaan näytti hienolta. Hän ei muuten pelaa mitään pelejä, ei ole mihinkään splätteriin tottunut. Eikä lapsi nähnyt niissä mitään muuta kuin taitavia tanssijoita ja esityksiä. Kyllä nuo ovat ihan aikuisten päissä, että tuollaiset pääsee ahdistamaan. Mun lapseni nauroi niille ilosesti ja oli hyvin viihdytetty kaikesta tuosta.


    • Kovin oli kakkaisen näköinen joki, vaikka sitä oli yritettykin putsata.

    • Anonyymi

      Me persut emme pitäneet tuollaisesta vastenmielisestä homostelusta. Jos olette meijän persujen kanssa samaa mieltä niin nyt on aiheellinen syy osoittaa mieltä Mannerheimintiellä peppu soramontun reunalle kyykistyen. Hyvä Ville Tavio !

    • Anonyymi

      Todella mahtavaa...lasten raiskaajakin päästettiin kisoihin

      • Anonyymi

        Oliko tässä kyse lainkirjaimesta, ja itse tapahtuma vapaaehtoinen?


    • Anonyymi

      Minulla ei ole televisiota. Katsoin sensaatiouutisista että oikeustalolla oli sensaatio, sen katsoin ainoana kohtana olympialaisissa, ja se oli paras kohta kautta aikojen; M.Antoinette lausumassa

      Ah! ça ira, ça ira, ça ira
      les aristocrates à la lanterne!
      Ah! ça ira, ça ira, ça ira
      les aristocrates on les pendra!

      Ah! It'll be fine, It'll be fine, It'll be fine
      aristocrats to the lamp-post
      Ah! It'll be fine, It'll be fine, It'll be fine
      the aristocrats, we'll hang them!

      https://www.youtube.com/watch?v=z_OOOkVJK7o

      KIITOS RANSKA!

      Ja voi meidän äärioikeistohallitusta, itsehän ovat tiensä valinneet.

      Onko tämä politiikkaa, ei se on kansanvaltaa, eli demokratiaa.

    • Anonyymi

      Samaa länsimaista rappiota esiintuovaa mauttomuutta ja rumuutta ylistävää sontaa kuin Euroviisutkin ovat olleet pitkään. Vertailun vuoksi voi jokainen verrata 2014 Venäjän vastaavia ilman mitään ennakkoasenteita ja sanoa sitten kumpi edusti tyylikkyyttä ja kauneutta.

    • Anonyymi

      toai komw aali wsapanjan yöillä melko suoeaan capaaporkusra nifeeiaa casraan.

      Joku Brasilian SAokeares wei kuin JoaimW.

    • Anonyymi

      palloilijoiwn nimiä joku niin Kolumbian Carlos Valderrama joku Brasilian Sokrates....

    • Anonyymi

      Urheilu on viihdettä kuin Rooman XColossumkin oli leipääj ja sirkushuveja.

    • Anonyymi

      En katsonut avajaisia joten olen lööppien ja teidän viestienne varassa. Tuttava hehkutti Dionia niin että katsoin youtubesta esityksen. Hieno oli ja vaikuttava.

    • Anonyymi

      jossain firmassa Laser-Line Timing hah

      mutta eksikkäitä nuo naiset voimakkaat olympialaisissa

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Poliisitehtävä alkuviikosta Maisan kotona

      Iltasanomat: Helsingin poliisilaitos vahvistaa, että Vantaalla on ollut poliisitehtävä kyseisenä ajankohtana. Poliisin
      Kotimaiset julkkisjuorut
      88
      2079
    2. Tämä on sinulle vaikka kaikki lukee

      Vaikka kuinka olet viisas ja kaikin puolin velho, niin et tiedä tilanteestani. Senkin takia menetät mielenkiinnon. Eikä
      Tunteet
      11
      1692
    3. T-mies tässä

      Kerro nainen huolesi niin pohditaan yhdessä. 😎
      Ikävä
      102
      1162
    4. Lulu selvityttää Elokapinan lakkautusta

      Persukannattajien mielistely otti Lulu Ranteella aika tavalla runtua, kun hän aikoo selvityttää mahdollisuuksia Elokapin
      Maailman menoa
      350
      1136
    5. Ensitreffit Matti joutuu "ulkoruokintaan" - Väärinymmärrysten suossa Taina-vaimon kanssa: "Oli..."

      No nyt on kyllä väärinymmärrystä kerrakseen… Mitä luulet, pysyykö Taina ja Matti yhdessä vai onko tulevaisuudessa ero ed
      Ensitreffit alttarilla
      3
      1123
    6. Harmi, kun sillä nousi

      kaikki huomio päähän. Vaikutti aluksi niin mukavalta ja vaatimattomalta 😔
      Ikävä
      53
      851
    7. Täytyy sanoa

      Että olit kyllä mielenkiintoisin ja omaperäisin nainen mitä olen koskaan tavannut. Aivan kuin joku olisi tiputtanut sinu
      Ikävä
      21
      839
    8. Miten saisin

      Hurmattua sinut uudelleen,? Pissin omiin muroihini ensinmäisellä kerralla koska olin tyhmä ja liiaksi kiinni menneess
      Ikävä
      31
      787
    9. Persu Meri Valkama kadehtii Sanna Marinin menestystä

      Taas yksi persu tuli nolaamaan itsensä kadehtiessaan menestynyttä Suomen kansan supertähteä Sanna Marinia. https://demo
      Maailman menoa
      237
      737
    10. Raamatun tärkein lause

      Ja Mooses tuli alas vuorilta missä jumala oli, Mooseksen mukaan, ilmoittanut hänelle, että hän ja koko juutalainen väki,
      Hindulaisuus
      367
      719
    Aihe