En tarkoita rikollista toimintaa, vaan sellaista pientä pilaa.
Aikoinaan rustasin kauppalappua ja vaimo luetteli mitä tarvitsee.
Herätti hieman hilpeyttä, kun kuumeisesti yritin etsiä hyllyistä kumkvattia.
>simiti<
Oletteko tulleet huijatuksi?
16
212
Vastaukset
- Anonyymi
Vastaan itsellleni, jotta viesti ei katoa etusivulta.
En moisesta hakannut vaimoanì, vaan vaadin häntä tekemään suklaapiirakkaa jälkkäriksi.
Hän tekikin ja vieläpä eksra nomppareilla. Kyllä Timppa oli onnellinen.
Lähes yhtä onnellinen, kun vaimo kävi hitsauskurssin ja pääsi heti töihin.
Sain vapaapäivinä olla ihan rennosti olla koti-isi. Työni takia vapaat olivat viikonloppuna noin kerran kuuden viikon välein.
>simiti< - Anonyymi
Onko huijaus se ettei kumkvattia saa kaupoista, ainakaan S- ja K-kaupoista.
- Anonyymi
Ikkunalasiin laitettu kostea karhunlanka vinksinvonksin.
"Ai kauheeta....Miten on voinut....."
Vilma Minua on huijattu paljon. Ihan törkeän paljion ja monissa asioissa, olen liian luottavainen ja uskon ihmisistä liiaksi hyvää.
Huijatuksi tuleminen ei tietenkään ole kivaa, mutta sekin kuuluu elämän kirjoon.
Tälläkin hetkellä tiedän pari ihmistä jotka huijaavat minua koko ajan.- Anonyymi
Sinulla on tarve esittää mies näitä traagisia naishahmoja, saatko siitä ajatuksesta kiksejä, että joku sinulle täysin tuntematon hieman simppeli yksilö uskoo sepitelmiisi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinulla on tarve esittää mies näitä traagisia naishahmoja, saatko siitä ajatuksesta kiksejä, että joku sinulle täysin tuntematon hieman simppeli yksilö uskoo sepitelmiisi?
Älä nyt tosikoi.
Juksaaminen on välillä hauskaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä. Vitun trolli juntti sä olet? Luulrtko olrvasi muita parempi?
Ei olet vain tyhjän jauhaja unohdettu paskapää. Sun äitikin inhoaa sua junttipersua.
Syö paskaa, niin hoitajat hakee sut turvaan. Tollasilta vajakeilta pitäisi ottaa äänioikeus pois.
Perseiden kannatus romahtaisi kolmeeen prpsenttiin joka korreloi idarien määrää.
>simiti< - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä. Vitun trolli juntti sä olet? Luulrtko olrvasi muita parempi?
Ei olet vain tyhjän jauhaja unohdettu paskapää. Sun äitikin inhoaa sua junttipersua.
Syö paskaa, niin hoitajat hakee sut turvaan. Tollasilta vajakeilta pitäisi ottaa äänioikeus pois.
Perseiden kannatus romahtaisi kolmeeen prpsenttiin joka korreloi idarien määrää.
>simiti<No jos sinun elämä on siitä kiinni, että oli sinulle tuntematon uskoo sinun olevan nainen, niin aika suppea elämä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No jos sinun elämä on siitä kiinni, että oli sinulle tuntematon uskoo sinun olevan nainen, niin aika suppea elämä
Tjaa, musta tuntuu siltä että katsot itse maailmaa sieltä suppilon väärästä päästä :D
- Anonyymi
kyllä varmasti olen tullut huijatuksi, en ole vain itse huomannut.
Black Friday kengät niinjoo tiberland... piyää vettäkin hyvin sitten jokakelin.. - Anonyymi
Mulla kasvaa kumkvatti olohuoneessa ja on täynnä mandariininnäköisiä hedelmiä.
Olisit vienyt viherkasvin😁 - Anonyymi
sandaaleillakin talsii mathonia .... mutta jooh aika tyytyväininen noihin timberland---- metrurin saappar
- Anonyymi
täälläpäin kunnuo hwcoajurur jalkaa WRC-sduomi Rally Finlsnd on ahjtuu
- Anonyymi
en tiedä mutta joskus coi ollaqa haquskaa nukkuakiin jjoaq ajarrelee otrain haquskojja ryötristräkin.
- Anonyymi
niin voisai olla tytöille hassuakinjos joku näkee pelottavia unia itsestä jotain.
- Anonyymi
Pikkupoikana minua huijattiin sellaisella vesikameralla josta vesi ruiskusi naamalleni. Sitten minua on myös huijattu väkisinsidotuksi kekomuurahaisten pesänpäälle jolloin koko kehoni oli täynnä murkkuaisten puremajälkiä. Äiti suuttu mulle vaan en tiedä miksi. Palstan Viinanaiset saattaisivat tietää vaan eivät hekään valaise asiaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Finlayson Tom of Finland tuotteineen ajautumassa konkurssiin
Takavuosina kotimainen lakana- ja pyyhevalmistaja Finlayson teki jättimäisiä voittoja, myymällä alastomien gay-miesten k1392875Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi262417- 1352008
Suhde varattuun, kuinka saa tunteet katoamaan
Kuinka unohtaa ihminen johon olet tulen palavasti ihastunut/rakastunut, varsinkin jos olet varattu tai kohteesi on vara1341583Mies millä tasolla sun kiinnostus oli?
Mitä musta halusit/hait? Nyt kun kaikki on ohi, ei ole mitään menetettävää enää...831377- 331213
- 1001161
Lubondaksentiellä taitaa huomenna tyssätä!
Nyt TAX-1 hakee kolmatta kertaa poikkeuslupaa venevajan muuttamiseksi kesäasuntoon! Sari Paljakka ehdottaa lautakunnalle21049Nainen, jos kiinnostaa niin miksi ihmeessä
et kirjoita tänne jotain tunnistettavaa? On niin paljon eri mahdollisuuksia ottaa esille yksityiskohtia menneestä ajasta601032Minua särkee puolestasi
Kirjoitan kahdelle naiselle tämän, koska molemmat jouduitte saman kokemaan. Minun itsehillintäni petti ja sinä jouduit50990