Vähän tai noususuhtanteisesti alkaa jänitys jo tuntumaan munaskuissa heikotuksen tapaisuutena paineellisena jännityksenä.
Haluan lähteä.En halua lähteä. Elettävä on. Verotukseen bensat.Metsätilamökki. Semmoinen juttu se. Jännittää kuitenkin. Jonkun verran. Jännitys nyt laski kun tunnustin tänne teille että jännitystä on.
Eikö teitä muita jännitä etukäteen matka mökille? Maaseudulla saa onkija ja haistaa rikinhajutonta puhjasta ulkoilmaa. Minulla on salaisuus mökkeilyn suhteen. Se ei ole loun ajan 3,5-7v varmuusvaraston säilykepurkkien piilotusta vaikka sitäkin olen salaa tehnyt sen varalle että olenkin tolloneitsyt. On jotain eksoottisempaa salaisuutta mulla.Paljastanko sen?
Miten sinä selvinnyt matkajännityksestä?Rukoile puolestani. Ylinopeussakkoa jännitän eniten. Nopeuksia vaihdellaan Sysmän kohdalta pohjoiseenpäin aika usein enkä muista missä niitä pirunsilmiä on ja niitä on tiheässä.. Ei vaadi paljon että tekee yhden herpaantumisvirheen kun ei huomaa nopeusrajoituksen alentumista.
Selef Urge
Matkallelähtöjännitysmökilleautolla2viikkoa
36
441
Vastaukset
- Anonyymi
Helluntaiseurakunta rukoilee puolestasi ettet saisi ylinopeussakkoa.
- Anonyymi
spasiipa harashoo.
Äsken eräs nainen tuijotteli siihen tapaan jolla katsellaan harvoin ja valikoidusti vähän niin kuin salaa ettei muut näe , tavalla joka on yritys saaha katsottava ylpeyven syntiin, mua mitään sanomatta ulkomuotoni että alkoi mietitytmään sen jälkeen että tarvitsenko saatanan pistimen minäkin lihaani.
Ulkonäössä löytyy ja saan näitä tilanteita eteeni silloin tällöin enkä niistä tykkää, mutta lihani tykkää.
Alan nyt syömään jäätelöitä vaikka olisi ollut lisää kerrottavaa tuosta tilanteesta.
Selef Urge
- Anonyymi
Tuli syötyä jo kolme jäätelötikkua. Löysin hyvän tiilin kaupasta. Pirkka 16kpl jäätelötikkuja alle 4e!
Ja maku oli parenpallisenpaa kuin jotkut muut monelliset halpisjäätelölliset.
Lilililililililiililililili, kilililililkilikililiikili !!
Nyt kun jäätelöt sain imastua niin en enää halua miettiä sen naisen tuijotusta ihastuneisuujessa.
Tää ei olut sellainen nainen jonka olisin itse ottanut aikka olisin suanunna puolet Helsinkivaltakuntaa aviojolahjaksellisuujeksi.
Onhan noita naisija ainakin kahta laatuva: Toises silmä leppää, toises sielu raajeltuu. Hyvä vaimo on suurinpija lottovoitoksellisija siunauksija, huono vaimo taas lienee lähellä kirousta. Näitä tilanteita näkee välillä, avijopareja ja aika harvassa on oikejasti Jumalan toisilleen valitsemat together. Yksi avijopari, jonka tiejän onnelliseksi ovat Markku Ja Teija. He ovat sitä ihan aijosti. Harvinaisija, heitä on hyvä muistaa rukouksissa. He ovat tehneet minulle laupeutta kun olin vastasyntynyt ja joko johdatuin tai sattumalta pääsin heidän kanssaan keskustelullisuuteen silloisen kohtaamani ongelman kanssa, johon en siloin keksinyt ratkaisua, koska uuvestisynnyin pimeyvestä käsin vailla uskontermijen ym. käsityksijä. En edes ymmärtänyt Jeesuksen olevan Jumalan kun olin ollut Jehovan Todistajien kanssa paljonkin tekemisissä.
Kristinuskosta en silloin ymmärtänyt juurikaan mitään, mutta etenkin Markun kautta sain suuren avun ja koejen jälkeenpäin että ne neuvot olivat tarpeen ja niiden neuvojen mukaan mukauduin vaikka ei se kivaa ollut....tarkistaa aina kaikki Raamatusta ja mukautua sen mukaan eikä jonkun Raamattua vastaan puhuvan opetuksen mukaan.
Selef Urge- Anonyymi
Tarkoitan vaan sitä että opittavaa oli ihan hel....luntailaisesti,,,,ja sai olla ehkä liijankin usein ottamassa selvää mitä mikäkin sana tarkoittaa ja niitä elämäntapamuutoksiakin oli ahdistavan paljon. Minulle kun luvattiin että mun ei tarvitse muuttua miltään osin jos annan elämäin Jeesukselle ja kun sitten tapahtui uuvestisynnytys, Jumalan Hengen läpikäyvän Voiman kosketushalaus niin silloin tiesin että mun tulee muuttua ja paljon, mutta se sitten kävikin helposti, koska muutosta en tehnytkään minä vaan minä suostuin muutoksiin, muuttumaan mieleltäni,kieleltäni, läpikotaisin, kotaläpäisin.
Sydämen läpäisten, ei minua häpäisten vaan onnellistaen.
Olenko mä nyt sitten onnellinen?
Niin voi sanoa. Olen sisäisesti onnellinen. Vaikka ulkonainen, maajilma onkin tosi paha, ahtistava ja onnellisuuteeni kiinnipyrkivä, mutta Jeesus ei anna niin tapahtua mun syjänmelle, sielulle, suuni nielulle.
Selef Urge
- Anonyymi
Keskiiikkona aamulla klo 4 on mulla herätys. Autoon pakkaamista klo 5 asti. Sitten ajan kakkosasunnolle hakemaan puutarhapöyvän ymv.
Toiveena on että ennen klo 6 olen jo Lahten motarilla ajelemassa ylinopeutt vahtivien pirunsilmäpönttöjen saattelema kohti tuulienergiallisoitua laajaa tukkimetsällistyneistyvää valtakuntaa puukaupaupallisuujeksellisiivessa tulevallisuujessa.
Kerran tällä palstalla kun ensimmäisijä kuukausija tänne kirjoittelin niin minua alettiin haukkumaan köyhäksi ja työttömäksi kiusaamismielellä. Kumpaakaan en ollut. Mutta yhä usejanpi siihen ryhtyi mukaan ivailemaan. Mitään en heille sanonut että on mulla millä mällätä. Myöhemmin ilmeni että ainakin yksi näistä haukkujista oli vähävarainen itse! Ja työtönkin oli ollut jossain viheessa elämää. Mä en ole ollut koskaan työtömänä päivääkään tai ainakaan työttömysapurahaa saanut.
Nyt minä sen sanon etten ole vieläkään köyhä enkä työtön. Kiusatuksi tulemisestani on n. 5-6v. Kyllä aika kuluukin!
Selef Urge- Anonyymi
Jännittää tänään maanantai-illallisessa jo n.15-20 pros enemmän kuin eilen. Ehkä enemmänkin. Ei ole enää kuin yksi päivä tässä kokonainen 24 h ja sitten on jo kohta lähdettävä.
Minua jännittää nyt kaikkein eniten se että pääsenkö heräämään keskiviikkona hyvin nukkuneena ai heräänkö väsyneenä. Miten mahtaa mennä. Mulla on kello soimassa tiistainakin kello 4 aamulla, jotta pääsen rytmmuutokseen kiinni. Tiistai menee väsyneenä varmaan.
Eli ratkaiseva on että tiisataina klo 4- 16 en nukkulmoi päikäreitä vaan vaalvoon sen 12h ja sitten voin mennä koisaamaan. Jännittää nyt sitten toi tiistai klo 4-16 miten se menee. Jännittää!!!!!!
Apua....rukoilua.....
Selef Urge Anonyymi kirjoitti:
Jännittää tänään maanantai-illallisessa jo n.15-20 pros enemmän kuin eilen. Ehkä enemmänkin. Ei ole enää kuin yksi päivä tässä kokonainen 24 h ja sitten on jo kohta lähdettävä.
Minua jännittää nyt kaikkein eniten se että pääsenkö heräämään keskiviikkona hyvin nukkuneena ai heräänkö väsyneenä. Miten mahtaa mennä. Mulla on kello soimassa tiistainakin kello 4 aamulla, jotta pääsen rytmmuutokseen kiinni. Tiistai menee väsyneenä varmaan.
Eli ratkaiseva on että tiisataina klo 4- 16 en nukkulmoi päikäreitä vaan vaalvoon sen 12h ja sitten voin mennä koisaamaan. Jännittää nyt sitten toi tiistai klo 4-16 miten se menee. Jännittää!!!!!!
Apua....rukoilua.....
Selef UrgeRukoilen näiden sinun asioittesi puolesta. Ja äitisi puolesta.
- Anonyymi
auroraboreallis kirjoitti:
Rukoilen näiden sinun asioittesi puolesta. Ja äitisi puolesta.
Toivottavasti tulosta tulee etenkin äitijini uskoontulon suhteen. Ykkösvaihe matkallelähtöllisyyjessä on sujunut toiveita herättävästi. Menin nukkumaan ejlen n klo 23 ja heräsin 5.15 kellosuusäänellisyyteen kello 4:n sijaan.
Tarkoitus on nyt valvoja klo 16 asti ja siitä tavoitteesta olen klo 9 enäällisesti 7h päässä. Hieman olen väsynyt mutta motivoitunut läpäisemään tämän ykkösvaiheen onnistuneesti onnistuneisuujessa onnistujana onnistautuneena nukkumaan voittoisana voittosuujessa hetkeä ojottavana, sillä kun sitten siitä unellisuujesata herään niin olen hyvin nukkunut autollaajollisuujen tehtävään sankaruujessa lihaksikkaasti autolla ajaen innokkaasti leuka hieman koholla aurinkolasit päänsilmilmällisillä suures tyylikkyyjes.
Väsymyksessä on se hyvä puoli ettei jaksa jännittää huomista kunhan vaan saan valvottuja tunteja olevaisia jäljellisijä kunnes illallinne klo 16 ihanasti on olevaisuutta olevaisesti olevaisuujessa nukkumaanmenollisuujessa tuutimuksessa tyytyväisyyjessä.
Mitä kristityn tulee alkaa opettelemaan uuvestisyntymyksellisyytensä jälkeen, niinkö, näinkö, noinko?
Vaikka mitä niitä on yksilöityinä erilaisuuksija. Tulee selvittää mikä on se vanha ihminen, joka tulee hävittää kokonaan, koska jollei niin tee niin vaellus jatkuu maailmanmenollisuuksiin yhä sekoittuneena, mukautuneena.
"teidän tulee panna pois vanha ihmisenne, jonka mukaan te ennen vaelsitte ja joka turmelee itsensä petollisia himoja seuraten, ja uudistua mielenne hengeltä ja pukea päällenne uusi ihminen, joka Jumalan mukaan on luotu totuuden vanhurskauteen ja pyhyyteen."
1. Mikä on vanha ihminen?
2. Miksi on tärkeä selvittää mitä vanha ihminen tarkoittaa?
3. Mitä tapahtuu sille kristitylle joka ei tee muutosta,pane pois vanhaa ihmistään, kun uusi on sijaan tullut? Turmeleeko hän itsensä petollisija himollisuuksija seurateksullisuujessaansa?
4. Ovatko petolliset himot syntijä?
5.Mikä on mielen henki ja
6. Miten mielen henkesi voi uujistua?
7. Teetko sinä mielen uujistuksen, tekeekö Jumala sen puolestasi, vai teettekö yhteistyötä mielen henkesi uujistumisen eteen?
Kello on yli 9, joten alle 7h enää valvomista mulla.
Loogista päättelyä:
Goog lisännyt tuhotöitään Suomessa ja lisää yhä tuhotöijen määrää ennen hyökkäystä Suomeen, koska vartiointi on läpäistävissä tehdyn tiedustelun jälkeen hankittavilla paremmilla työkaluilla kun palaavat tiedustelemiinsa kohteisiin syksyn pimeyjessä. Tuhotyöntekijät eivät selviä, koska valvontaa ei suoriteta riittävästi tai sitten ei haluta identifioida keitä Putinin palkolliset rikolliset desantit ovat.
Kovanaamaisesti Googin naapurimaassa kesällisyyjessä 2024jKr. ennen sen hyökkäystä Suomeen,
Selef Urge - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toivottavasti tulosta tulee etenkin äitijini uskoontulon suhteen. Ykkösvaihe matkallelähtöllisyyjessä on sujunut toiveita herättävästi. Menin nukkumaan ejlen n klo 23 ja heräsin 5.15 kellosuusäänellisyyteen kello 4:n sijaan.
Tarkoitus on nyt valvoja klo 16 asti ja siitä tavoitteesta olen klo 9 enäällisesti 7h päässä. Hieman olen väsynyt mutta motivoitunut läpäisemään tämän ykkösvaiheen onnistuneesti onnistuneisuujessa onnistujana onnistautuneena nukkumaan voittoisana voittosuujessa hetkeä ojottavana, sillä kun sitten siitä unellisuujesata herään niin olen hyvin nukkunut autollaajollisuujen tehtävään sankaruujessa lihaksikkaasti autolla ajaen innokkaasti leuka hieman koholla aurinkolasit päänsilmilmällisillä suures tyylikkyyjes.
Väsymyksessä on se hyvä puoli ettei jaksa jännittää huomista kunhan vaan saan valvottuja tunteja olevaisia jäljellisijä kunnes illallinne klo 16 ihanasti on olevaisuutta olevaisesti olevaisuujessa nukkumaanmenollisuujessa tuutimuksessa tyytyväisyyjessä.
Mitä kristityn tulee alkaa opettelemaan uuvestisyntymyksellisyytensä jälkeen, niinkö, näinkö, noinko?
Vaikka mitä niitä on yksilöityinä erilaisuuksija. Tulee selvittää mikä on se vanha ihminen, joka tulee hävittää kokonaan, koska jollei niin tee niin vaellus jatkuu maailmanmenollisuuksiin yhä sekoittuneena, mukautuneena.
"teidän tulee panna pois vanha ihmisenne, jonka mukaan te ennen vaelsitte ja joka turmelee itsensä petollisia himoja seuraten, ja uudistua mielenne hengeltä ja pukea päällenne uusi ihminen, joka Jumalan mukaan on luotu totuuden vanhurskauteen ja pyhyyteen."
3. Mitä tapahtuu sille kristitylle joka ei tee muutosta,pane pois vanhaa ihmistään, kun uusi on sijaan tullut? Turmeleeko hän itsensä petollisija himollisuuksija seurateksullisuujessaansa?
7. Teetko sinä mielen uujistuksen, tekeekö Jumala sen puolestasi, vai teettekö yhteistyötä mielen henkesi uujistumisen eteen?
Loogista päättelyä:
Goog lisännyt tuhotöitään Suomessa ja lisää yhä tuhotöijen määrää ennen hyökkäystä Suomeen, koska vartiointi on läpäistävissä tehdyn tiedustelun jälkeen hankittavilla paremmilla työkaluilla kun palaavat tiedustelemiinsa kohteisiin syksyn pimeyjessä. Tuhotyöntekijät eivät selviä, koska valvontaa ei suoriteta riittävästi tai sitten ei haluta identifioida keitä Putinin palkolliset rikolliset desantit ovat.
Kovanaamaisesti Googin naapurimaassa kesällisyyjessä 2024jKr. ennen sen hyökkäystä Suomeen,
Selef UrgeEdelleen jatkat valehteluasi "Googista".
Turkki, joka on Goog, on uhannut iskeä Israeliin. Tästä en ole huomannut sinun sanallakaan kirjoittavan.
Josta päättelen: et piittaa totuudesta, siitä todellisesta Googista, vaan jopa Raamatun valhetulkinnalla yrität pyhittää Venäjä-vastaisuuttasi.
Kirjoituksistasi ja kysymyksistäsi huomaa, ettet ole itse uudestisyntynyt. Jos olisit, et noita kyselisi. Uskonasiat ovat sinullr leikkiä ja joiden kanssa pilailet. Olet käännynnäinen, omilla ehdoillasi, pidät herruuden omalla lihallisella itselläsi. Jeesus ei ole Herrasi.
Sillä Jeesus on Tie, TOTUUS ja Elämä ja kaikki nämä kolme Kristuksen tunnusmerkkiä sinusta puuttuvat. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Loogista päättelyä:
Selef Urge"1. Mikä on vanha ihminen?
7. Teetko sinä mielen uujistuksen, tekeekö Jumala sen puolestasi, vai teettekö yhteistyötä mielen henkesi uujistumisen eteen?"
Ei-helluntailainen kommentti:
Oikeastaan tuo olisi uuden keskustelun aihetta, samoin nuo näitteet desanteista. Vanha ihminen ja mielen uudistaminen tarkoittavat kovin erilaisia asioita eri tulkinnoissa. "Vanha ihminen" voi viitata esim. suvussa jatkuneisiin traditioihin ja syntitaipumuksiin. Mielen uudistaminen (Room 12) on asia, jota on selitetty erilaisilla tavoilla. Joidenkin mielestä tarkoittaa Raamatun lukemista, joidenkin mielestä ajatusvoimistelua, jossa "negatiiviset" ajatukset yritetään syrjäyttää "positiivisilla". Jaak 2 antaa ymmärtää, että usko ja teot vaikuttavat yhdessä synergisesti. Psykologiassa on löydetty periaate, että tietyn tunteen mukainen toiminta saattaa synnyttää tai lisätä tuota tunnetta.
- Anonyymi
Tiedän kyllä mitä on matkakuume tai -jännitys. Aina kun olen jonnekin nk. reissuun lähdössä, on levoton olo.
Kesän alussa kävin Haapsalussa, Hiidenmaalla ja Saarenmaalla, Läänemaalla (luoteis-Viroa kaikki). Oli mukava reissu. Kaikki, mutta erityisesti Hiidenmaa teki vaikutuksen.
Olin kauan ajatellut, että nuo saaret pitäisi nähdä. Nyt se on tehty. Pelotti keväällä, ettei vain Iivana ehdi sinne ennen minua, mutta ähäkutti!
"Siell' lauantai-iltana valkeat koivut jo kunnaille antavat lehtevän näyn..." (Laulu perustuu tositapaukseen, v. 1946 neuvostosotilaan ja Saarenmaan neidon kesäiltaiseen romanssiin).
Tarttoon pitäisi vielä joku kerta päästä.
Itä-Virossa olen aiemmin käynyt, mm. Narvassa ja Rakveressa. Kulttuuriltaan hieno maa. Palstalla olevista näkyy olevan kirjailijan vikaa ainakin yhdellä.
- Anonyymi
Kerrohan kuulumisia Matkalta. Tässä vähintään yhtä paha venäläine, joka taitaa olla itse juutalainen, kuin natsit juutalaisvalheineen aikanaan uhoamassa entisen natsivaltakunnan tuhoa.
https://www.youtube.com/watch?v=yqqvzCC2c94 - Anonyymi
jospa selhvi laittaisi vielä viipalekuvan ei nyt kokovartaloista mutta arvauskeskus olisi jo ihan satahauskaa tavaraa !
siellä saattaisi vilahdella kaikenlaista jäätelömainoksen lisäksi. - Anonyymi
Kylläpä alkoi vastuksia ja rukousapu lupauksia tulla Sergeille, kun kertoi olevansa varakas.
Sellainen on hellari. Raha ratkaisee.- Anonyymi
Ei varmasti siitä johtunut.minulla on anteeksiannettavaa selefille,ja olen päättänyt olla hänelle hyvä, jotta tekisin Jumalan tahdon.
Anonyymi kirjoitti:
Ei varmasti siitä johtunut.minulla on anteeksiannettavaa selefille,ja olen päättänyt olla hänelle hyvä, jotta tekisin Jumalan tahdon.
Toivoo auroraboreallis
- Anonyymi
Saa kait se aurorab vaikka tehdä rehfit seleenin kanssa, kellepä se kuuluu muille, kaksi sielun samaa henkeä kun kohtaapi illan pimenevässä revontulien täyttämässä iltaruskossa. :)
Lightning - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinulla on oikea mieli, sillai niinku periaatteessa.
Mutta jos toinen henkilö tahallaan kiusaa, silloin ei Jeesuksen oman pidä suostua Saatanan kiusattavaksi. Raamattukin kehottaa karttamaan sellaisia jotka kyllä tuntevat totuuden, mutta ovat valinnet valheen.
Totuudessa kulkeva vain ärsyyntyy, kun Tielle tulee Kiusaaja, heittelemään pikku neulojaan aidosti pyhitystä kaipaavia kohti, houkuttamaan lankeemuksiin.
Katse suorana eteenpäin, pikku karitsat Hyvän Paimenen perässä kulkien. Väliin rukouksensa mäkättäen, kun jalka kivisellä polulla lipsahtelee:
http://www.reijotelaranta.fi/data/kuvat/cache/43joh_10_01_jeesus_hyva_paimen_2.jpg-249x300.jpg
🐑
1. Tess. 5: 22-23
22 karttakaa kaikenkaltaista pahaa.
23 Mutta itse rauhan Jumala pyhittäköön teidät kokonansa, ja säilyköön koko teidän henkenne ja sielunne ja ruumiinne nuhteettomana meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen tulemukseen.
Ef. 5: 6-11
6 Älköön kukaan pettäkö teitä tyhjillä puheilla, sillä semmoisten tähden kohtaa Jumalan viha tottelemattomuuden lapsia;
7 Älkää siis olko niihin osallisia heidän kanssaan.
8 Ennen te olitte pimeys, mutta nyt te olette valkeus Herrassa. Vaeltakaa valkeuden lapsina
9 -sillä kaikkinainen hyvyys ja vanhurskaus ja totuus on valkeuden hedelmä-
10 ja tutkikaa, mikä on otollista Herralle;
11 Älköönkä teillä olko mitään osallisuutta pimeyden hedelmättömiin tekoihin, vaan päinvastoin nuhdelkaakin niistä.
1. Tim. 4:7 Mutta epäpyhiä ämmäin taruja karta ja harjoita itseäsi jumalisuuteen. (Epäpyhät ämmäin tarut = esim. tietoiset sotapoliittisesti manipuloidut valhesepustukset Raamatun "Googista", vastoin sitä minkä Jumalan sana itse selvästi sanoo.)
2. Tim. 3:5 heissä on jumalisuuden ulkokuori, mutta he kieltävät sen voiman. Senkaltaisia karta.
Tit. 3:10 Harhaoppista ihmistä karta, varoitettuasi häntä kerran tai kahdesti,
Jeesus siunatkoon ja vahvistakoon sinua uskossa. ✨🐑 Anonyymi kirjoitti:
Saa kait se aurorab vaikka tehdä rehfit seleenin kanssa, kellepä se kuuluu muille, kaksi sielun samaa henkeä kun kohtaapi illan pimenevässä revontulien täyttämässä iltaruskossa. :)
LightningEn ole puuma.selef noin 30v eikä minun tyyliä muutenkaan, ja mä voisin olla Äiti nhänelle oikeesti. Olen tasan 50v.taidat itse haluta selefin vaimoksi.
- Anonyymi
En ole puuma.selef noin 30v eikä minun tyyliä muutenkaan, ja mä voisin olla Äiti nhänelle oikeesti. Olen tasan 50v.taidat itse haluta selefin vaimoksi.
Mistä tiedät hänen ikänsä?
No neitsyttä hän kaipailee, et olisi kelpoa tavaraa hälle muutoinkaan. :)
Lightning Anonyymi kirjoitti:
Mistä tiedät hänen ikänsä?
No neitsyttä hän kaipailee, et olisi kelpoa tavaraa hälle muutoinkaan. :)
LightningHän toi palstalle linkin jossa kerrottiin kolmekymppisten koronaan kuolleisuus verrattuna muihin ikäluokkiin, ja riemuitsi kuinka hän on turvassa koronalta.
- Anonyymi
Hän toi palstalle linkin jossa kerrottiin kolmekymppisten koronaan kuolleisuus verrattuna muihin ikäluokkiin, ja riemuitsi kuinka hän on turvassa koronalta.
Ahaa. Uskon kyllä hänen olevan vanhempi. Joskin lapsellinen, mutta myös laskelmoidumpi, vanhempi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ahaa. Uskon kyllä hänen olevan vanhempi. Joskin lapsellinen, mutta myös laskelmoidumpi, vanhempi.
Mihin uskosi perustat? Omiin kanelisoituituneisiin pullatuosuisiin päätelmiisi?
Mutta on mukava olla puheenaiheena tikun nokassa rillattavana.Mikäpä on mulla käristessä kriittisen mielen tutkittavana, höpelöllisyyjen hutkittavana?Ihanan jännää on, kiitos.
Selef Urge
- Anonyymi
Komeakin kuuluu Sergei olevan, varakkuuden lisäksi...
- Anonyymi
Oman kertomansa mukaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oman kertomansa mukaan.
Joo, perille pääsin ja ihan kiva oli huomata kun nyt vilkaisin tänne että ykkössivulla olen aloituksineni.
Kommentteja ketjuun sinne ja tänne ja omaa hölinääkin:
ei tullut nopeussakkoa. aia rassaavaa oli ajela Sysmään tultua pitkälle kohti Jkylää kun nopeujet sahali milloin 80, 100.60kmh ja heti oli ylinopeuskamedrat nopeusmerkkien takana kyttäämässä hidassta reagointihetkeä. Ihan kuin jokin saatana on nämä sijoittanut heti merkin tuntumaan ja AINA SILLOIN UN NOPEUS LASKEE. Nopeuden noustessa ei ollut yhtään pirunsilmää vaan aina kun nopeus laskee. Esimakua Helvetistä toisille ja yoisille muistutus että elellään Jeesuksessa.
Olen uudestisyntynyt ja kysymykset eivät tarkoita etten itse niihin aina tietäisi vastata vaan laittaa ajattelemaan muitakin uskonaivoituksia kysymyksin.Valehtelit sinä yksi ja Venäjä on Goog ja Venäjäkin uhkaillut Israelia eri tavoin Turkin liittolaisena.
Uusia perunoita olen jo kuokkinut , keittänyt ja syönyt-Perunaruttoakin oli yhdessä kohdassa- Vadelmaa, punaisia viininmarjoja olen suuhuni syönyt syömästöllisesti.
Ajattelin enemmänkin kirjoitella mutta mulla on täällä omat ajanviettokuvijoni jonka pariin siirryn tässä taas. Olen viihtynyt paremmin kuin osasin odottaakaan. Ihmiset ovat täällä toisenlaisia ja kaupassa tomaatit paremman makuisia kuin Helsingissä.
Varakkuudesta: Sain eilen kuulla saavani ison perinnön, joka kuuluisi jumalattomalle mamilleni mutta hän on valmis luopumaan osuudestaan mulle.Jotrn komeuteeni taisi tulla setelikoristeista pientä lisäkerrointa.Mutta se raha-asijoista. Toisaalta elämä täällä on rahaansijottua aika lailla näillä mailla.Juu, en mä muijen jämiä , kierrätrlmijä ota vaimoksi, anteeksi ja kiitos vaan.Olen 14v elänyt ilman haureutta, joten mulla on oikeus vaatia puhtas nainen vaimoksi. Koen tavalaan saaneeni poikuuteni ja puhtauteni takaisin kesäkuusta 2010jKr.
Selef Urge
Selef Urge - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oman kertomansa mukaan.
On se kuultu naisten suista usein ja näenhän mä itsekin ettei naiset ole kuin eivät näkisi vaan päät kääntyilee, suut hymyilee, ajatuksissa kuohuu: "onpa ihana. mitä mä sanon sille.en mitään. en kelpaa sille varmaan."
Mulla oli komeat vanhemmat. Oikein ihmettelin mutsin kauneutta ja faijan komeutta hääpäiväkuvassaan kun viimeksi sen näin n viikko sitten n.20v jälkeen ja laskeskelin olenko syntynyt ennen avioliittoa vai sen aikana. Synnyin hääpäivästä 9kk päästä joten lienen hääyöstään syntynyt komea rakkauven hetelmä.
Selef Urge - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo, perille pääsin ja ihan kiva oli huomata kun nyt vilkaisin tänne että ykkössivulla olen aloituksineni.
Kommentteja ketjuun sinne ja tänne ja omaa hölinääkin:
ei tullut nopeussakkoa. aia rassaavaa oli ajela Sysmään tultua pitkälle kohti Jkylää kun nopeujet sahali milloin 80, 100.60kmh ja heti oli ylinopeuskamedrat nopeusmerkkien takana kyttäämässä hidassta reagointihetkeä. Ihan kuin jokin saatana on nämä sijoittanut heti merkin tuntumaan ja AINA SILLOIN UN NOPEUS LASKEE. Nopeuden noustessa ei ollut yhtään pirunsilmää vaan aina kun nopeus laskee. Esimakua Helvetistä toisille ja yoisille muistutus että elellään Jeesuksessa.
Olen uudestisyntynyt ja kysymykset eivät tarkoita etten itse niihin aina tietäisi vastata vaan laittaa ajattelemaan muitakin uskonaivoituksia kysymyksin.Valehtelit sinä yksi ja Venäjä on Goog ja Venäjäkin uhkaillut Israelia eri tavoin Turkin liittolaisena.
Uusia perunoita olen jo kuokkinut , keittänyt ja syönyt-Perunaruttoakin oli yhdessä kohdassa- Vadelmaa, punaisia viininmarjoja olen suuhuni syönyt syömästöllisesti.
Ajattelin enemmänkin kirjoitella mutta mulla on täällä omat ajanviettokuvijoni jonka pariin siirryn tässä taas. Olen viihtynyt paremmin kuin osasin odottaakaan. Ihmiset ovat täällä toisenlaisia ja kaupassa tomaatit paremman makuisia kuin Helsingissä.
Varakkuudesta: Sain eilen kuulla saavani ison perinnön, joka kuuluisi jumalattomalle mamilleni mutta hän on valmis luopumaan osuudestaan mulle.Jotrn komeuteeni taisi tulla setelikoristeista pientä lisäkerrointa.Mutta se raha-asijoista. Toisaalta elämä täällä on rahaansijottua aika lailla näillä mailla.Juu, en mä muijen jämiä , kierrätrlmijä ota vaimoksi, anteeksi ja kiitos vaan.Olen 14v elänyt ilman haureutta, joten mulla on oikeus vaatia puhtas nainen vaimoksi. Koen tavalaan saaneeni poikuuteni ja puhtauteni takaisin kesäkuusta 2010jKr.
Selef Urge
Selef UrgeEli et ole itsekään neitsyt, mutta nimittelet naisia jotka myöskään eivät ole.
Mitähän ikää mahdat olla? Et varmasti 30 v. vaan varmasti enemmän. Taidat itsekin olla siinä n. 50 paikkeilla? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli et ole itsekään neitsyt, mutta nimittelet naisia jotka myöskään eivät ole.
Mitähän ikää mahdat olla? Et varmasti 30 v. vaan varmasti enemmän. Taidat itsekin olla siinä n. 50 paikkeilla?Pelkkiä tosiasioita.Joskus totuus loukkaa kun se ei kelpaa huonolaatuisuuttaan huonolaatuiselle, olipa laatuluokitus sitten mitattu rahalla tao jollain muulla pahalla, vaikkapa isolla mahalla. Iso mahan tekemä laatuluokitus on laajaelpuuttavaa, kriteerit huomijoimatonta, jos kässäät, mitä mässäät?
Muiden jämä on muiden jämä. Lähes kaikki kelpuuttavat jämätkin, joten relax rakas jämätär.
Minä en muuta mieltäni, minä tingi.Tyään elää sinkkuna, se on luksusta kun ei ole riippuvuussuhdetta tmv. Naiset ovat petollisia ja mä olen vapaa, täysin vapaa ja osaani tyytyväinen koska ei ole pakotteita mihinään suuntaan, joihin liittyy naisen syntiinlangenneen luonteen mukanaantuoma ongelmien vyyhtit parillisiin suhteisiin.
Poikkeuksina Jumalan toisilleen valitsemat onnelliset avijoparit. Heilläkin on kinansa joskus varmaan, mutta auvoa se on jumalattomijen välisiin suhje-elämöinteihin.En tingi tosiasijoista, en petä itseäni enkä sua. Älä sinäkään petä itseäsi.Jumala ei semmoisesta pijä.
Lihan laatusta tinkimättä,
Selef Urge - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pelkkiä tosiasioita.Joskus totuus loukkaa kun se ei kelpaa huonolaatuisuuttaan huonolaatuiselle, olipa laatuluokitus sitten mitattu rahalla tao jollain muulla pahalla, vaikkapa isolla mahalla. Iso mahan tekemä laatuluokitus on laajaelpuuttavaa, kriteerit huomijoimatonta, jos kässäät, mitä mässäät?
Muiden jämä on muiden jämä. Lähes kaikki kelpuuttavat jämätkin, joten relax rakas jämätär.
Minä en muuta mieltäni, minä tingi.Tyään elää sinkkuna, se on luksusta kun ei ole riippuvuussuhdetta tmv. Naiset ovat petollisia ja mä olen vapaa, täysin vapaa ja osaani tyytyväinen koska ei ole pakotteita mihinään suuntaan, joihin liittyy naisen syntiinlangenneen luonteen mukanaantuoma ongelmien vyyhtit parillisiin suhteisiin.
Poikkeuksina Jumalan toisilleen valitsemat onnelliset avijoparit. Heilläkin on kinansa joskus varmaan, mutta auvoa se on jumalattomijen välisiin suhje-elämöinteihin.En tingi tosiasijoista, en petä itseäni enkä sua. Älä sinäkään petä itseäsi.Jumala ei semmoisesta pijä.
Lihan laatusta tinkimättä,
Selef Urge"Jämätär"?
Kuulkaas, rouvat Selefin suora mielipide!
Ja tuollaisen kanssa jos joku neitsyt-parka vielä erehtyisi avioon...?
Ei ihme, ettei ole sankarilla natsannut. Miksi? Selitykset on selityksiä.
Olemme ehkä kenties jonkun jämiäkin, mutta ainakin me elimme. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Jämätär"?
Kuulkaas, rouvat Selefin suora mielipide!
Ja tuollaisen kanssa jos joku neitsyt-parka vielä erehtyisi avioon...?
Ei ihme, ettei ole sankarilla natsannut. Miksi? Selitykset on selityksiä.
Olemme ehkä kenties jonkun jämiäkin, mutta ainakin me elimme.Selitykset ovat selityksiä ja se on niin kuin sanot:
"Olemme ehkä kenties jonkun jämiäkin, mutta ainakin me elimme."
ehkä, kenties ovat sanat, joista tulee turhuutensa ja syntisyytensä puolesta luopua, osa mitä seuraa jokaisesta turhasta sanasta?
Itsestään ei pijä ajatella enempää tai toisin kuin on. Mitä elämistä huorinteko on? Jämäännyttävää elämä', josta seuraa vähimtään jämällinen fiilis kun muistelee "poikaystävistä"koostuvaa jonoa ja sen pituutta.
Mitä tarkoitat natsaamisella? Jos huorinteko elämäntapaa niin tein Jumalalle päätöksen etten sellaista tee ja ennemmin kuolen kuin teenn huorin.
Vai miksen ole vaimoa saanut? Neitsytvaatimus on karsivaa lisä'ksi en lähesty naisia , koska arvaan heijät jo ennen kuin kysynkään heiltä ovat neitsyitä vai eivät. Kun he puhuvat eksistään niin se on ikuinen ruksi sen naisen yli vejetty mun taholta =)
Selef Urge - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Selitykset ovat selityksiä ja se on niin kuin sanot:
"Olemme ehkä kenties jonkun jämiäkin, mutta ainakin me elimme."
ehkä, kenties ovat sanat, joista tulee turhuutensa ja syntisyytensä puolesta luopua, osa mitä seuraa jokaisesta turhasta sanasta?
Itsestään ei pijä ajatella enempää tai toisin kuin on. Mitä elämistä huorinteko on? Jämäännyttävää elämä', josta seuraa vähimtään jämällinen fiilis kun muistelee "poikaystävistä"koostuvaa jonoa ja sen pituutta.
Mitä tarkoitat natsaamisella? Jos huorinteko elämäntapaa niin tein Jumalalle päätöksen etten sellaista tee ja ennemmin kuolen kuin teenn huorin.
Vai miksen ole vaimoa saanut? Neitsytvaatimus on karsivaa lisä'ksi en lähesty naisia , koska arvaan heijät jo ennen kuin kysynkään heiltä ovat neitsyitä vai eivät. Kun he puhuvat eksistään niin se on ikuinen ruksi sen naisen yli vejetty mun taholta =)
Selef UrgeOn sulla puheet, mutta nyt olet paljastanut todellisen sisimpäsi.
Kuka täällä on "muistellut poikaystäviensä jonoa"? Itselleni ei tule yksikään kirjoittaja mieleen. Nuo "jonojen muistelut" ovat sinun korviesi välissä. Sinä olet luonut nuo mielikuvat omien korviesi väliin.
Itse en ole tuollaisia muistellut, enkä ole huomannut ab:n tai Lightninginkaan sellaisia "muistelleen".
"Ehkä" ja "kenties" olivat sanojani, jotka eivät ottaneet tarkkaa kantaa jonkun toisen henkilön tekoihin. En tiedä, onko täällä kirjoittamassa joku varsinainen "jämä-joukko", siksi laitoin nuo sanat, etten väärintuomitse toisia naiskirjoittajia. Sinä sen sijaan kiellät nuo sanat: olet "varma" joidenkin naisten menneisyydestä, on se sitten totta tai ei.
Avioliitossa olevia tai olleita olemme me kaikki kolme: Lightning, ab ja minä. Epäilemättä olemme siis, muiden miesten näkökulmasta ainakin puolisoidemme "jämiä" jos haluaa asian näin ilmaista. Lightning käsittääkseni on edelleen avioliitossa, joten "jämäksi" ei ainakaan häntä voi kutsua.
Mikä itse olet? Monenko naisen jämä olet itse? Vai "saitko" kertaakaan? Kyllästyivätkö nopeasti höpötyksiisi?
Julistat "tehneesi" parannuksen naisista. Entäs ab ja minä? Itselläni ei ole ollut miestä kohta 20 vuoteen, elän yksinäni. "Parannuksessa". Samoin ilm. ab:kin.
Kukahan sinutkin huolisi? Joku viaton neitsyt, jolle sitten vittuilisit eri syistä koko avioliittosi ajan? Siksikö haluaisit neitsyen? Korkattuasi ei hänkään enää olisi neitsyt vaan sinun jämäsi ja kuulisi siitä lopun elämäänsä, ellei sinua jo nopeasti jättäisi.
Käänny muslimiksi niin sulla on niitä paratiisissa luvassa ainakin 70 korkattaviksi! Oletko hengeltäsi raiskaaja?
Mitä sinulle kuuluu toisten mahdolliset synnit? Kirjoitin "mahdolliset", sillä en tiedä mitä syntejä kukin meistä on tehnyt, enkä syntejä edes pohdiskele ja niitä muiden kohdalla arvuuttele.
Sinun syntejäsi ei paljon tarvitse arvailla, sillä osoitat ne puheillasi suoraan.
Jeesus sanoo: "Joka katsoo naista himoiten, on jo sydämessään tehnyt huorin."
Montakos naista olet itse katsonut himoiten? Monenko katseen jämä itse olet? Vai, etkö lainkaan pidä naisista? Oletko impotentti, tai muutoin joku pervo?
Ei kiinnosta. Ole mikä olet ja elele valhemaailmoissasi. Mitkään puheesi eivät ole suoria ja aidosti rehellisiä. Jumalan luomaa suomenkieltäkin vääristelet ja vääntelet, kyseesä ei ole edes mikään luonnollinen murre. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On sulla puheet, mutta nyt olet paljastanut todellisen sisimpäsi.
Kuka täällä on "muistellut poikaystäviensä jonoa"? Itselleni ei tule yksikään kirjoittaja mieleen. Nuo "jonojen muistelut" ovat sinun korviesi välissä. Sinä olet luonut nuo mielikuvat omien korviesi väliin.
Itse en ole tuollaisia muistellut, enkä ole huomannut ab:n tai Lightninginkaan sellaisia "muistelleen".
"Ehkä" ja "kenties" olivat sanojani, jotka eivät ottaneet tarkkaa kantaa jonkun toisen henkilön tekoihin. En tiedä, onko täällä kirjoittamassa joku varsinainen "jämä-joukko", siksi laitoin nuo sanat, etten väärintuomitse toisia naiskirjoittajia. Sinä sen sijaan kiellät nuo sanat: olet "varma" joidenkin naisten menneisyydestä, on se sitten totta tai ei.
Avioliitossa olevia tai olleita olemme me kaikki kolme: Lightning, ab ja minä. Epäilemättä olemme siis, muiden miesten näkökulmasta ainakin puolisoidemme "jämiä" jos haluaa asian näin ilmaista. Lightning käsittääkseni on edelleen avioliitossa, joten "jämäksi" ei ainakaan häntä voi kutsua.
Mikä itse olet? Monenko naisen jämä olet itse? Vai "saitko" kertaakaan? Kyllästyivätkö nopeasti höpötyksiisi?
Julistat "tehneesi" parannuksen naisista. Entäs ab ja minä? Itselläni ei ole ollut miestä kohta 20 vuoteen, elän yksinäni. "Parannuksessa". Samoin ilm. ab:kin.
Kukahan sinutkin huolisi? Joku viaton neitsyt, jolle sitten vittuilisit eri syistä koko avioliittosi ajan? Siksikö haluaisit neitsyen? Korkattuasi ei hänkään enää olisi neitsyt vaan sinun jämäsi ja kuulisi siitä lopun elämäänsä, ellei sinua jo nopeasti jättäisi.
Käänny muslimiksi niin sulla on niitä paratiisissa luvassa ainakin 70 korkattaviksi! Oletko hengeltäsi raiskaaja?
Mitä sinulle kuuluu toisten mahdolliset synnit? Kirjoitin "mahdolliset", sillä en tiedä mitä syntejä kukin meistä on tehnyt, enkä syntejä edes pohdiskele ja niitä muiden kohdalla arvuuttele.
Sinun syntejäsi ei paljon tarvitse arvailla, sillä osoitat ne puheillasi suoraan.
Jeesus sanoo: "Joka katsoo naista himoiten, on jo sydämessään tehnyt huorin."
Montakos naista olet itse katsonut himoiten? Monenko katseen jämä itse olet? Vai, etkö lainkaan pidä naisista? Oletko impotentti, tai muutoin joku pervo?
Ei kiinnosta. Ole mikä olet ja elele valhemaailmoissasi. Mitkään puheesi eivät ole suoria ja aidosti rehellisiä. Jumalan luomaa suomenkieltäkin vääristelet ja vääntelet, kyseesä ei ole edes mikään luonnollinen murre.Selefi, joko ei käy täysillä lainkaan tai on ihan trolli. Mielestäni kuvastaa parodisesti tietynlaista uskovien tyyppihahmo, joka suureen ääneen näkee syntiä, haureutta ja pahuutta, mutta omat jutut pyörivät lapsenomaisesti kameratolppien väistelyissä, totopelailussa tai jonkun naisen sattumanvaraisessa katseissa. Välillä on pusotettu lisäkermaa ties minne paikkoihin.
Lightning
- Anonyymi
Uusija perunoita on ollut mukava syöjä kun suoraab pihan reunasta saa. Kyllä persiljakin kasvaa komeampana ja elinvoimaisemman näköisenä tummanvihreämpänä lehtiltään kuin kukkaruukussa kasvava persiljani, jossa reunalehtet tuppaa kuivahtamaan kuolehtumaan.Nyt on kylmälaukku ja paljon muovipusseja mukana sillä satoa on enemmän kuin voin tänne pakastaa ja kotiini Helsinkikerrostalolliseen kulejettaa.
Olen nukkunut ihan älyttömästi. Eilen mänin koisaamaan suu hymyssä kun täällä olevia kirjoituksia muistelin ja jotain mietin miten vastaan herätessä, mutta se on nt unohtunut se jokin kirpaiseva oivallus, tojellisuus.
Jämättärellä tarkoitan minulle kelpaamatonta, ei mitään sen tramaattisenpaa. Kunnioitan muiden miesten vaimoja jos ovat neityitä olleet naimisiinmennessään eivätkäole olleet pettäjijä avijoliitossaan miehelleen.Varmaan joku muu supstantiivi olisi sovelijaanpi uin jämä kuvaamaan tätä naisryhmittymää, vaimoja.
Miten olisi omana alaryhmänään untouchables?
Tällä on huomattavasti viilejämpi sää kuin Helsinkissä oli.Olisi liikaa kerrottavaksi, jotta näitä kertoa ehtisin.Äitiljäni tojettiin korona muutama päivä ennen kuin ehjin tänne, joten olen joutunut kuokan varteen sen sijaan että keinussa istuisin suarnaamas ja työohjeita antamas.
Selef Urge
Selef Urge
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1639646Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde503095Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja422861- 612659
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että2012065- 1091986
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai251903Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä541470Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1121286- 281251