koskahan se alkaa kempassa paukkua,suurimmalla osalla kanttihousuilla on mutka mukana koko ajan ,nahkapusakka aina päällä kesä eli talvi ja mutka kainalossa.
ja koppalakit sen tietää mutta ei tee asialle mitään.
koska käy kuin seinäjoella
6
695
Vastaukset
- Anonyymi
Kallista ovat yhteiskunnalle. Enemmän taitaa lukumääräisesti olla vankilassa, kuin työelämässä. Monelta vievät sairaalapaikan kun joku on aina harsittavana, milloin puukotuksen tai ampumisen takia. Antaisi poliisi rauhassa selvitellä asiat eikä mennä väliin. Heillä on oma lakinsa eikä se poliseille kuulu.
- Anonyymi
Se on hienoa kun VVV-toiminta elpyy.
- Anonyymi
Ai tarkoitakoa sex seinäjoella tyyliin.... ei pelekoa, ei täällä ole kuin kuihtuneita vakoja
- Anonyymi
Me uudet Palstantarkastaja II:et emme hyväksy rasismia!
- Anonyymi
https://areena.yle.fi/1-3235352
Tällaisilla moniosaajilla Suomi nousee maailman kehittyneimmäksi maaksi.
Kännykät kaikille koululaisille ,1-luokalta lähtien ja ei kuin pelaamaan, siinä on tulevaisuus.
Tätäkö tarkoittaa, sanonta :Moniosaaja.
1982 syntynyt Mahdi Alcheikh tuomittiin törkeästä lapsenraiskauksesta.
Aiemmat tuomiot
Ajeti on tuomittu muun muassa pakottamisesta seksuaalisesta tekoon ja lapsen seksuaalisesta hyväksikäytöstä.
Lokakuussa Itä-Uudenmaan käräjäoikeus tuomitsi miehen lapsen seksuaalisesta hyväksikäytöstä vuoden ja viiden kuukauden ehdolliseen vankeusrangaistukseen. Hänet määrättiin lisäksi 60 tunnin yhdyskuntapalveluun.
Pari vuotta aiemmin, kesällä 2021 mies tuomittiin puolestaan pakottamisesta seksuaaliseen tekoon. Helsingin käräjäoikeus tuomitsi miehen 7 kuukauden ehdolliseen vankeusrangaistukseen.
Rikos tapahtui lokakuussa 2019. Myös tuolloin uhri oli asiakkaana miehen ajamassa taksissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait222997- 392587
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...381453- 841340
- 631241
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä40989Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.124883- 32806
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi27645Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan59611