Työttömät" Oletteko ajatelleet menevänne töihin?

Anonyymi-ap

Lopettakaa sellainen ajattelu, vaan menette töihin eli teette kaikkenne että pääsette sinne töihin! Opetelkaa tarvittaessa sen vaatimat osaamisen tasot kolutuksen kautta, kätevää!
Yllättävän monet kuvittelevat, että 1-4 hakua/kk on työn hakemista?
Vapaan kasvatuksen tuotosta ja odottelua että haetaan töihin...

17

284

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

provo

• Anonyymi

En kyllä provosoitunut, mutta toisaalta - ei työtkään kiinnosta.

Eli ei - en mene.

• Anonyymi

Kokoomuslainen ottaa ne lääkkeet!

• Anonyymi

Demarikin lääkitystä kyllä tarvisi, muttei ota kun yhteiskunta ei niitä tule syöttämään.

• Anonyymi

Mitä olet itse ajatellut tehdä työksesi? Paljonko sinusta on yhteiskunnallemme hyötyä?

• Anonyymi

Minusta ei nyt ole mitään hyötyä yhteiskunnalle, enkä ole ajatellut ollakaan mitenkään hyödyksi.

En määrittele myöskään itseäni työn kautta tai arvioi minkäänlaisen yhteiskunnallisen hyödyllisyyden avulla omas arvoani.

Joku voi toki niin tehdä jos haluaa ja tärkeänä kiimoissaan juosta oravanpyöräänsä - se sopii kyllä minulle.

• Anonyymi

Mitä se asia sulle kuuluu, voit olla suojiksessasi vaikka lopun ikää, ketäpä se kiinnostaa, leiki kaltaistesi kanssa työntekoa ja ylennä itsesi työnsankariksi.

Itse nautin joka päivästä aillä aikaa, kun leikit maailmanparntajaa pikku kuplassasi. Otan osaa...

• Anonyymi

Oletko ajatellut lutkuttaa hallituksen peniksiä?!

• Anonyymi

Kyllä toihin pääsee, eli homma meenee joskus niin, että mennään jonkun RekryKoulustuksen katutta ja työnantaja sitten käärii kermat päältä ja muut jää kortistoon ja nille sanotaan että saitte koulutksen ilmaiseksi pai pai.

• Anonyymi

Rekrykoulutus voi kestää jopa vuoden ja palkkaa ei makseta sen aikana!

• Anonyymi

Kerro miten mennään töihin niin minäpäs menen.

• Anonyymi

Olen mennyt jo kuntouttavaan työtoimintaan. . Eteenpäin en pääse,koska törmään jatkuvasti tilanteeseen, että yrittäjät eivät ota töihin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen mennyt jo kuntouttavaan työtoimintaan. . Eteenpäin en pääse,koska törmään jatkuvasti tilanteeseen, että yrittäjät eivät ota töihin.

Miltä tuntuu olla huora, jota käytetään hyväksi?

• Anonyymi

33 entistä kansanedustajaa nostaa
      sopeutumisrahaa

https://yle.fi/a/74-20101852

Miksi eivät vastaanota töitä kun he siitä paasaavat eduskunnassa.

• Anonyymi

Aika kehno provo jopa kokkareelta.

• Anonyymi

Mitäpä muuta näiltä vittupäiltä voi odottaa

• Anonyymi

Aloittaja erehtyy. Ruotsalaiset on kasvatettu vapaasti. Suomalaiset kasvatettu tukkapöllyllä ja luunapeilla. Pitäisikö aloittajan mennä täydennyskoulutukseen?

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      168
      9779
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      51
      3179
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      43
      2947
    4. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      61
      2699
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      201
      2105
    6. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      113
      2053
    7. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      25
      1933
    8. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      58
      1517
    9. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      112
      1306
    10. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1261
    Aihe