Seksittömät ihmiset

Anonyymi-ap

Kuten viinamies on aina sanonut, vain viinaa juomalla voi löytää vastakkaisen sukupuolen seuraa. Nyt asia on vahvistettu ihan tieteellisestikin.

"Jätti­tutkimus selvitti, millaisia ovat elämänsä ilman seksiä viettäneet ihmiset
...
Tutkimuksessa kävi ilmi, että seksittömät ihmiset ovat tavallista koulutetumpia ja käyttävät vähemmän päihteitä. Tämä on havaittu myös aiemmissa tutkimuksissa."

https://www.hs.fi/tiede/art-2000010593725.html

t. viinamies

37

488

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ajattelet hiukan oudosti, että jos nuo henkilöt alkaisivat käyttää alkoholia, niin se jotenkin muuttaisi heidän elämäänsä lähemmäksi keskiarvoa.
      Väitän, ettei noin välttämättä kävisi ja useissa tapauksissa muutos ehkäpä olisi lisäämässä äärevyyttä.

• Anonyymi

Ihana sana "ä ä r e v y y s ". Melkein runollinen.
        Itse juopottelu -> seksiä saati raittius -> seksittömyys -juttuun en ota kantaa.
        Kysyn ohimennen vain, että
        onko ihan varmaa, että lipputanko pysyy pystyssä?
        Vilma

• Anonyymi kirjoitti:

Ihana sana "ä ä r e v y y s ". Melkein runollinen.
        Itse juopottelu -> seksiä saati raittius -> seksittömyys -juttuun en ota kantaa.
        Kysyn ohimennen vain, että
        onko ihan varmaa, että lipputanko pysyy pystyssä?
        Vilma

Lipputankojen pystyssä pysyminen on normaaliaikavälillä tilastollisesti hyvin todennäköistä, mutta mikäli eivät pysy, niin tilanteen muutoshetki on erittäin lyhyt.

Kuitenkin on niin, että kun havaintoaika kasvaa erittäin pitkäksi, niin voidaan todeta kaikkien lipputankojen lopulta kaatuvan.

Toisaalta, eräät maat ovat olleet lyhytikäisempiä kuin eräät lipputangot.

• Tutkimus ei ota huomioon sitä, että voi olla myös epäviehättävä, eikä vedä ketään puoleensa. Oli sitten päissään taikka ei. sillon jää myös ilman seksiä.

• Anonyymi

Entä jos ryyppää kotonaan kuten minä? Tällöin tuo yleissääntö ei pidä. Vai tuleeko joku väkisin ikkunoista läpi tai tiirikoi kotioveni kun olen sammuneena, tehden minulle taikojaan ;)? Ryyppäämisestä muistuikin mieleeni että kuuntelin eilen taas vaihteeksi Petosta: "Mä räppään, ryyppään, varastan." Katutason elämännäkemyksiä ei voita mikään, sillä ne ovat totisinta totta. Kuten on myös se kun lähtee radalle kattelemaan kuinka porukka sekoilee. Viis tutkimuksista. Suora havainnointi kertoo totuuden ja kun on vielä itse mukana siinä menossa, niin mikäs sen parempaa. Pistetääns gopro-kamerat niskaan ja kuvataan koko ilta sitä miten tietoisuutemme muutokset realisoituvat. Suosittelen yskänlääkettä kylkiäisiksi.

• Anonyymi

Joo gopro kamera päähän ja radalle. Kehtaisikohan sitä katsoa tuntematta häpeää?

>simiti<

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo gopro kamera päähän ja radalle. Kehtaisikohan sitä katsoa tuntematta häpeää?

>simiti<

Krapulassa ja morkkiksessa se tekisi gutaa :). Videota selaamalla voisi putkahdella mieleen flashbackeja sumuisesta yöstä. Parhaat bileet. "Makailen bisselammikossa, ja katson diskopalloo lattialta."

• Anonyymi

• Anonyymi

Kun juo viinaa, on mukana porukoissa ja voi tavata naisia yökerhossa.
      Raitis jää porukan ulkopuolelle eikä tapaa naisia.
      Ihan selkeä juttu.

t. viinamies

• Ei välttämättä ole missään porukoissa. Voi sitä olla myös syrjittynä ja ilman seuraa. Silloin myös jää yksin. Jengi katsoo nenän vartta pitkin sellaista jolla ei ole kavereita.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Ei välttämättä ole missään porukoissa. Voi sitä olla myös syrjittynä ja ilman seuraa. Silloin myös jää yksin. Jengi katsoo nenän vartta pitkin sellaista jolla ei ole kavereita.

Näin vanhempana on ihanaa olla yksin, ei ole mitään tarvettaa tutustua keneenkään edes kaverina! Saa elää ja olla juuri niin kuin itse tahtoo. Omat lähisukulaiset ovat ainoita tärkeitä ihmisiä ja se riittää!

• Anonyymi

Tuo ei pitänyt paikkaansa ainakaan minun ja lasteni isän kanssa.

• Anonyymi

Korkeasti koulutettu elää monimutkaisessa todellisuudessa.

Seksi, joka on erittäin yksinkertainen asia, eläimetkin sitä tekee, muuttuu korkeasti koulutetun rationaalisissa aivoissa hämmentäväksi sotkuksi, jota pitää loputtomasti analysoida.

Sitten jää se seksi harrastamatta.

Tunne ja järki ovat vaikea sovittaa yhteen.

• Anonyymi

No. Eikö se analysoitu seksi ole myös seksiä - sillai teoriassa?
        Voiko tässä "ä ä r e v y y s" olla rajana?
        Vilma

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No. Eikö se analysoitu seksi ole myös seksiä - sillai teoriassa?
        Voiko tässä "ä ä r e v y y s" olla rajana?
        Vilma

Jos kolo on syvän syvä ja tappi, pelkkä tappi,
        ollaan äärevyyden äärellä.

Naisen ei pitäisi koskaan sanoa, että työnnä se pohjaan saakka.
        Eikä tämä ei ole teoriaa...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos kolo on syvän syvä ja tappi, pelkkä tappi,
        ollaan äärevyyden äärellä.

Naisen ei pitäisi koskaan sanoa, että työnnä se pohjaan saakka.
        Eikä tämä ei ole teoriaa...

18:19
        Paatin tappi, heinä tai tai hilveän iso contra kanjoni.
        Teoriaa.
        Vilma

• Anonyymi

Noudatan Jasun linjaa, seksiä kerran vuodessa.

• Anonyymi

Kenen kanssa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kenen kanssa?

Hentun Liisan kanssa.

• Anonyymi

Kerran viikossa jos löytyy juuri sellainen 50+++ mies, jonka tuoksu sopii omaa nenään!

• Anonyymi

Tinderistä löytää seksiseuraa ihan selvinpäinkin 👍 Viinamiehen myytti murrettu 🫵

• Anonyymi

Voi hyvää pvää. Ja sinullekko seksi on joku onnen meriitti. 🙈🤷‍♀️

• Anonyymi

Ei tarvi juoda viinaa, lasin viiniä voi ottaa jos vaikka ravintolassa istuttaisiin. Jos sattuu kohdalle oikein ihana 50+++ mies, niin seksikin voi alkaa kiinnostaa!

• Anonyymi

Moi, olen 50+ v mies, käytännössä raitis mutta voin lasillisen ottaa. Useimmiten yhden lasin punaviiniä mutta valkoinen käy yhtä lailla.

Olisi mukavaa tavata naispuolisia ihmisiä ihan vain tapaamistarkoituksessa, jutella maailman menosta ja katsoa sekä kuunnella, mitä mielessä liikkuu.

Seksiosastoon en ota kantaa, sitä varten pitää olla pohjalla tutustumista syvemmin ja jonkinlaista tunnettakin.
        Nuorena tuli kokeiltua yhden yön juttuja ja pikapanoja ihmeellisissä paikoissa, mutta vanhemmiten sitä hakee enemmän kokonaisvaltaista tunnetta kuin pelkkää seksiä.

Ja hei, kyse ei todellakaan ole siitä, ettei puhti riittäisi tai kunto kestäisi.....

• Seksin saamisessa (ja samalla antamisessa) pätee vain kolme sääntöä, joiden myötä sitä lihaa saa niin paljon kuin sattuu haluamaan. Tai jaksamaan.

A) Sitä seksiä pitäisi haluta. Siis muutakin seksiä kuin sooloseksiä.

B) Sitä pitäisi haluta niin paljon, että on seksiä saadaaksen valmis unohtamaan ne itselleen tyypilliset parisuhdekumppanin kriteerit, koska niillä ei ole mitään tekemistä pelkän seksin kanssa.

C) Seksihimonsa pitäisi manifestoida muille, jotta muutkin tietävät, että olisi himokas partneri tarjolla. Tämän vaiheen voi aivan hyvin suorittaa selvinpäinkin ja jopa liikkumatta kotoaan mihinkään.

• Anonyymi

Minä en voi harrastaa seksiä kenen tahansa kanssa. Minun pitää ensin ihastua ja rakastua, koska seksi on hyvää vain sellaisen miehen kanssa jota rakastan!

• Anonyymi kirjoitti:

Minä en voi harrastaa seksiä kenen tahansa kanssa. Minun pitää ensin ihastua ja rakastua, koska seksi on hyvää vain sellaisen miehen kanssa jota rakastan!

No pohjimmiltaan seksi on vain tietty funktio, johon ihmiset ovat keksineet liittää mm. ihastumisen tai rakastumisen. Käytännössä noilla kahdella ei ole mitään tekemistä itse seksin kanssa, mutta ne voivat kyllä tehdä seksistä parempaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja seksiä vain suunnilleen ikäiseni miehen kanssa, ei koskaan itseä paljon nuorempien kanssa.

• Anonyymi kirjoitti:

Ja seksiä vain suunnilleen ikäiseni miehen kanssa, ei koskaan itseä paljon nuorempien kanssa.

Jokainen valitsee itse sen millaisten henkilöiden kanssa mahdollisesti seksiä voisi haluta. Mitä tiukempi seula, sitä haastavampaa on löytää seksipartneria, mutta kyllä se yleensä silti onnistuu, aikaa vain saattaa kulua enemmän löytämiseen.

• Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

Jokainen valitsee itse sen millaisten henkilöiden kanssa mahdollisesti seksiä voisi haluta. Mitä tiukempi seula, sitä haastavampaa on löytää seksipartneria, mutta kyllä se yleensä silti onnistuu, aikaa vain saattaa kulua enemmän löytämiseen.

Niinpä, mutta se ei haittaa, hyvää jaksa odottaa kauankin!

• Anonyymi kirjoitti:

Olen tästä samaa mieltä - nykyisin.
        Nuorena ei ollut niin tarkkaa, kunhan ulkomuoto viehätti ja molemmat olivat samaa mieltä siitä, mikä oli homman nimi.

• Anonyymi

Tuli huomiseksi kutsu naiselta jonnekin kesämökille, vaikka tänään jo oltiin yhdessä.
      Ei kyllä harrastettu seksiä, ihan muita juttuja.
      Onkohan tuo seksin puute jatkumo siihen että nainen haluaa huomenna uudestaan, jos on, niin muistakaa olla pihiä poikia:)

AV

• Anonyymi

Joo, juomalla olen naisia saanut mutta nykyään en käy baareissa enää. Nuorena oli paljon yhden yön juttuja mutta kyllästyin siihen. Nykyään jos haluaa naisia tavata vaikka tinderistä löytäis naisen niin kyllä ne naiset haluaa ravintoloissa käydä juomassa. Olen sellaisia naisia tavannut ja kun sanoin etten oikein ole enää ravintola ihminen enkä juo alkoholia niin on tapailu loppunut.

• Kävin jokin aika sitten ravintolassa yksin ja 20 minuutin jälkeen minut jo raahattiin viiden naisen seurueeseen pöytään istumaan.
      Mikäs siinä. Mukavia naisia ja koko ilta meni siinä heidän seurassaan.
      Kolmelta kukin lähti tahoilleen ja minä kämppääni nukkumaan.

Seuraa siis illaksi löytyi, seksistä ei ollut puhetta.

• No huh huh, kuulostaa ihan mun kasvatustieteen opinnoilla, vapaalla mieluummin kyllä äijäporukalla. Ei oo kiva olla ryhmän ainoo mies, vaikka mäkin hyvin tasa arvosesti ajattelen ja usein sukupuolen jopa unohdan.

• Anonyymi

Naiset hyljeksivät siis kunnollisia, kilttejä ja hyviä koulutettuja miehiä. Mieluuten kelpuutetaan joku rahvaanomainen juntti joka juo kaljaa, örveltää ja on alemman sosiaaliluokan epäsofistikoitunut vajaaälyinen degeneraatti. Voiko yhteiskunta koskaan parantua siihen pisteeseen, että naiset alkaisivat ensisijaisesti suosimaan kunnollisia ja hyviä miehiä jotka eivät juo alkoholia tai sekoile kuin heikompi aines?

• Anonyymi

Mikset kysy, kumpia naiset ja miehet kasvattavat?
        Vilma

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      147
      3181
    2. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä?
      Ikävä
      108
      2603
    3. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      51
      2571
    4. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      240
      2238
    5. Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä

"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä
      Maailman menoa
      482
      2059
    6. Missä näit kaivattusi

ekaa kertaa?
      Ikävä
      110
      1901
    7. Mitkä on ne arvot?

Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu
      Sinkut
      252
      1875
    8. Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.

Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j
      Kajaani
      9
      1724
    9. Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."

Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää
      Tanssii tähtien kanssa
      15
      1637
    10. Simula, rakkaus, Aittakumpu

Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww
      Perussuomalaiset
      111
      1508
    Aihe