Pitäisikö noitavainot käynnistää uudestaan?

Anonyymi-ap

Mielestäni vanhanajan noitavainot tulisi käynnistää uudestaan ja aionkin asettua seuraavissa eduskuntavaaleissa ehdolle ja tällä teemalla pyrkiä vakuuttamaan äänestäjät poliittisista kyvyistäni.

Mielestäni tälläkin palstalla on jokunen sellainen, esimerkiksi pikku prinsessa, jonka voisi ehkä mahdollisesti julistaa noidaksi, mutta siis toistaiseksi vasta nyt ehkä. Katsotaan nyt, miten tilanne hänen kohdallaan elää. Ehkä äänestys on kaikista paras tapa ratkaista tämäkin asia! Mitäs mieltä raati on, onko pikku prinsessa noita vai ei? Jaa -äänet ratkaisevat huomiseen 1.8 klo. 20 mennessä, mikä on "prinsessan" kohtalo.

Mutta typykän ja palstaketun osalta kaiketi voimme olla yhtä mieltä, että äänestystä ei tarvita. He ovat auttamatta astuneet pimeyden vietäväksi ja ovat selviä noitia ilman äänestystäkin!

35

414

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mutta sinut sitten lynkataan noitana.

• Anonyymi

No mutta sus sentään "Ville Tavio". Johan sinä aloitit noitavainot Pariisin Olympia-avajaisten seuraamisen kilahtamisen ymmärtämisen muodossa. Vai että oli oikein homostelua avajaisissa ja vieläpä Sebastian Tynkkysen malliin.

• Anonyymi

Avajaisten repertuaari oli itse oksetus 🤮. Ei mitään moraalia koko touhussa. Minulle riitti kun kuvattiin naisiksi pukeutuneita miehiä. Se on täysin väärin, ja linjani on totuus. Tarkoitan sitä että sillä vaikutetaan lapsiin ja koko ihmiskunnan tulevaisuus on dystooppinen mikäli lapset aivopestään hulluiksi. Kyse ei ole sellaisesta agendasta että hyväksyttäisiin kaikki, vaan tuo tuputus on riski ja korvaamassa ydinperheajattelun. Ydinperhemalli on geeneissämme ja se mitä ihmiset tarvitsevat elämissään. Pitihän se arvata kun kyseessä oli länsimaa. Slaavimaissa asiat ovat edelleenkin paremmin, joissa tolkku on mukana - Ilmeisesti ortodoksisuus suojelee heitä. Luterilaisuuteen on infiltroiduttu ja se on saastutettu tuolla nykyp4skalla.

• Anonyymi

Eikös sellainen puolijoulupukkikin päässyt eduskuntaan ja jotain jäslinkiä niissä keräyksissä.
      Ei sitä roviolle tänään tarvitse pelätä joutuvansa.
      Eiks pikemminkin pitäisi valita eduskunnan pyhimykset?
      Ja niitä ei ole P.R. eikä S.E.
      Vilma

• Anonyymi

Ei tarvitse.Riittää kun kirjoitat yhden eriävän mielipiteen palstan emännät tulee perään hiilihangot ojossa. 🔥

• Anonyymi

Karavaani kulkee ja kanat kotkottaa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Karavaani kulkee ja kanat kotkottaa?

Inhoan näitä kantturoita täällä. Näiden kanssa mistään voi keskustella.

• Anonyymi

aaaaaawwww joku jätetty taas huuuutaaa ?

• Anonyymi

Oletko kenties seksityöläinen?

• Anonyymi

Ilmoittaudun noidaksi heti. Heikot sortuu niiden tiellä.

• Ei tietenkään. Mulla on noitia kavereissa. Antaa noitien olla rauhassa noitia.

• Siis minä vai?!

• Anonyymi

No siis toistaiseksi kohtaloasi vielä puntaroidaan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos meinaat jotain tehdä, niin sinun täytyy kohdata ensin Pupu! 🐰

• Anonyymi kirjoitti:

Sinulla on vainoharhoja, jos kuvittelet minun olevan noita. Ihan hullua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näin tänään kaks pupua. Toisen takia jouduin pysähtymään jotta ressu ymmärsi loikata pellolle eikä joutunut hädissään juoksemaan turhaan auton edessä pakoon

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

Mä en päätä siitä, kuten yllä sanoin niin käynnissä on äänestys

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

Mutta sun mielipide kyllä huomioidaan

• Anonyymi kirjoitti:

Mä en päätä siitä, kuten yllä sanoin niin käynnissä on äänestys

Selvä homma, äänestäkää rauhassa✋🏻😂

• Anonyymi kirjoitti:

Mutta sun mielipide kyllä huomioidaan

Kiitos siitä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinut poltetaan roviolla ensimmäisen. Hyvää jänispaistia kaikille!

• Anonyymi kirjoitti:

Sinut poltetaan roviolla ensimmäisen. Hyvää jänispaistia kaikille!

Kuulehan nyt😡 sitä et todellakaan tee ja minä pidän siitä huolen! 😤

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

Kuulehan nyt😡 sitä et todellakaan tee ja minä pidän siitä huolen! 😤

Pupu suojelee Prinsessaa ja Prinsessa Pupua 🥰🐰

• Anonyymi kirjoitti:

Pupu suojelee Prinsessaa ja Prinsessa Pupua 🥰🐰

Kyllä❤️

• Tervehdys Kyöpelivuorelta.
      Me noitasiskojen kanssa päätimme (yhteisellä huutoäänestyksellä), että sinun ideasi ovat vuosi vuodelta epäonnistuneimpia. Voisitko panostaa edes hieman? Vaadimme laatualoituksia!

Emme halua tämän enemppää haaskata aikaamme keskinkertaisuuksiin!

Yst. terv. : Kyöpelivuoren noitasiskot

😂

• Onko Prinsessa sinkku, tai tarkentaen elää yksin vain kissa seuranaan? (Kissan ei tarvitse olla musta, mutta kyllä se päätöksessä auttaa.)

Onko Prinsessa nätti? Siis NIIN nätti, että aviossakin olevat miehet kääntävät päätä ja vaimot hermostuvat.

Onko Prinsessa ehkä torjunut jonkun paikkakunnan nimimiehen lähestymisyritykset?

Onhan niitä muitakin tekijöitä, mutta nämä ovat raskauttavia, ainakin vanhojen noitavainojen aikaan olivat.

• Anonyymi

Prinsessa on semmoinen tavallinen sussu vaan. Keski-ikäinen, tummatukkainen, pikkaisen pyylevä ja joo hänellä on myös kissa. Sen lisäksi hän on yh

• Eikös kiihottava nainen ole perkeleen metkuja, jolla kiusataan siveellisiä miehiä.
      Sitten ne rumemmat ovat noitia.

• Anonyymi

Mutta kukaan ei tarttunut pyhimyksiin!
        Miksei?
        Vilma

• Anonyymi kirjoitti:

Mutta kukaan ei tarttunut pyhimyksiin!
        Miksei?
        Vilma

"Katolinen kirkko voi julistaa pyhimykseksi henkilön, jonka kuolemasta on kulunut vähintään viisi vuotta."
        -Wikipedia

Viisi vuotta kuolleena on jo melkoinen raato.
        Mutta saa siitä kätevästi revittyä pyhäinjäännöksiä.
        Niillä on kova kysyntä.

• Gattino kirjoitti:

"Katolinen kirkko voi julistaa pyhimykseksi henkilön, jonka kuolemasta on kulunut vähintään viisi vuotta."
        -Wikipedia

Viisi vuotta kuolleena on jo melkoinen raato.
        Mutta saa siitä kätevästi revittyä pyhäinjäännöksiä.
        Niillä on kova kysyntä.

Toivottavasti ko. nyhtöpyhimykset on kuitenkin kuivattu, ettei suoraan pakastimesta nosteta nyhdettäviksi, muutoin tarttee hiukan isomman askin mynthonia ja kassillisen sitruuna lihoille puristeltavaksi...

• randombypasser kirjoitti:

Toivottavasti ko. nyhtöpyhimykset on kuitenkin kuivattu, ettei suoraan pakastimesta nosteta nyhdettäviksi, muutoin tarttee hiukan isomman askin mynthonia ja kassillisen sitruuna lihoille puristeltavaksi...

15-vuotiaana kuolleesta pojasta on tulossa ensimmäinen millenniaali­pyhimys.
        https://www.hs.fi/maailma/art-2000010452744.html

Katolisessa maailmassa kirkonmiehillä on monenlaisia fiiliksiä. Uutisissa on ollut homo- ja pedofiliaa, mutta tämän jutun kuva haiskahtaa jo nekrofilialta.

Raamatullinen rakkaus saa outoja muotoja.

• Gattino kirjoitti:

15-vuotiaana kuolleesta pojasta on tulossa ensimmäinen millenniaali­pyhimys.
        https://www.hs.fi/maailma/art-2000010452744.html

Katolisessa maailmassa kirkonmiehillä on monenlaisia fiiliksiä. Uutisissa on ollut homo- ja pedofiliaa, mutta tämän jutun kuva haiskahtaa jo nekrofilialta.

Raamatullinen rakkaus saa outoja muotoja.

Niin, tikulla silmään niitä vanhoja jotka muistelevat, kun nuorissa on tulevaisuus...

• Vaikka olenkin niin suloinen ja ihana, olen edelleen mies. Miehet eivät ole noitia, vaan velhoja.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      149
      3223
    2. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä?
      Ikävä
      109
      2624
    3. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      51
      2601
    4. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      240
      2258
    5. Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä

"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä
      Maailman menoa
      487
      2132
    6. Missä näit kaivattusi

ekaa kertaa?
      Ikävä
      111
      1920
    7. Mitkä on ne arvot?

Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu
      Sinkut
      253
      1903
    8. Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.

Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j
      Kajaani
      9
      1744
    9. Simula, rakkaus, Aittakumpu

Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww
      Perussuomalaiset
      112
      1682
    10. Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."

Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää
      Tanssii tähtien kanssa
      15
      1647
    Aihe