En tiedä onko tunteeni jäänyt epäselväksi, mutta olen ollut syvästi ihastunut sinuun jo yli vuoden. Emme nähneet pitkään aikaan, mutta kun taas näimme, tunteet tulivat yhtä voimakkaana takaisin. Ellei jopa voimakkaampina. Onhan se tyhmää mennä varattuna ihastumaan toiseen varattuun.
Tuntuu että kanssasi on niin helppo olla ja välillämme kipinöi. Uskomaton vetovoima. Vaikka ikäeroakin on jonkin verran, en huomaa mitään kanssasi. Otan riskin että tunnistat itsesi vaikka uskon kuitenkin ettet lue näitä.
-E-nainen
Sinisilmäinen J-mies
17
1221
Vastaukset
- Anonyymi
Tunnistamme kyllä teidät, uskossa oleva Kannabis-pariskunta, luovia ja aina pöllyssä. Nautitte seksistä hyvin avoimesti, silloin tällöin nautitte yhdessä terveyttä edistävän jointin, joka on lääke kaikkiin vaivoihin.
- Anonyymi
En ymmärrä mistä puhut
- Anonyymi
Kuinka avoimesti on tämä avoimesti?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuinka avoimesti on tämä avoimesti?
Ehkä vetävät jopa tantraseksikursseja yhdessä kovalla rahalla? Jälleen yksi palstamiehen j-ketju vaihtuvan toisen kirainparin kanssa
- Anonyymi
Onko omassa parisuhteessa jotain vialla
- Anonyymi
On vialla. Ei kommunikaatiota, ei seksiä, ei läheisyyttä, ei tehdä enää mitään yhdessä. Olen vain kyyninen ja katkera onnellisille pareille kun en uskalla lähteä omasta suhteesta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On vialla. Ei kommunikaatiota, ei seksiä, ei läheisyyttä, ei tehdä enää mitään yhdessä. Olen vain kyyninen ja katkera onnellisille pareille kun en uskalla lähteä omasta suhteesta
Eli jos omassa suhteessa on vikaa. Niin silloin sinulla on oikeus myös mennä rikkomaan muitten suhteet niinkö? Ja tietenkin uskot vain toisen osapuolen version?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli jos omassa suhteessa on vikaa. Niin silloin sinulla on oikeus myös mennä rikkomaan muitten suhteet niinkö? Ja tietenkin uskot vain toisen osapuolen version?
En ole tässä rikkomassa kenenkään suhdetta. En aijo tehdä mitään tämän asian eteen.
-ap
- Anonyymi
Täällä yks sinisilmäinen joka onnellisesti parisuhteessa. Työpaikka ihastukset tulee ja menee. Niihin ei kannata takertua liikaa. Ja vanha sanonta on, että kuormasta ei saa syödä.
-Jarno- Anonyymi
Ahneella on paskanen loppu- vanha viidakon sananlasku.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ahneella on paskanen loppu- vanha viidakon sananlasku.
Mikä oli tämä ylikuormitus, lukuisat menevät ja tulevat työpaikkaihastukset vai mikä on/olisi stoorin kliimaksi?
- Anonyymi
Pelottaa ettet olisi sama mies josta haaveillut. Sijottuu pirkanmaalle. 😌
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pelottaa ettet olisi sama mies josta haaveillut. Sijottuu pirkanmaalle. 😌
Pohjois-Pohjanmaalla vaikutan.
-Jarno - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pohjois-Pohjanmaalla vaikutan.
-JarnoTämä ohi 😊
- Anonyymi
Olen syvästi ihastunut sinuun S.
- Anonyymi
Tää ei oo S naiselta vaan E naiselta.
- Anonyymi
oletko pohjois-karjalasta ja ajelet automaatti vaihteosella autolla?
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vuonna 2026 jää entistä vähemmän rahaa käteen palkansaajille
Työttömyysvakuutusmaksu nousee 0,3 prosenttia. Työeläkemaksu nousee 7,15 prosentista 7,3 prosenttiin. Työmarkkinajärjest1137097Suomen kansa puhunut: Purra huonoimpia ministereitä
Kouluarvosanalla 6–, eli samaa tasoa mitä Purran oikeakin koulutodistus. Epäpätevyys on tullut huomattua Suomen talouden4945251Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks1463230Joulun ruokajonoissa entistä enemmän avuntarvitsijoita - Mitä ajatuksia tämä herättää?
Räppärit Mikael Gabriel, VilleGalle ja Jare Brand jakoivat ruokaa ja pehmeitäkin paketteja vähävaraisille jouluaattoa ed2152621Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t362302Pituuden mittaaminen
Ihmisen pituuden mittaaminen ja puolikkaat senttimetrit. Kuuluuko ne puolikkaatkin sentit tai millit teistä ilmoittaa m431272En tiedä enää
Pitäiskö mun koittaa vältellä sua vai mitä? Oon välillä ollut hieman mustasukkainen, myönnän. En ymmärrä miksi en saa su771232Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä
Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu111159Varsinainen vetonaula tämä Pyhäjärven keskustelupalsta
Lisää kummasti muuttohaluja, kun lukee tätä foorumia. Tosin väärään suuntaan. Marraskuuhun mennessä tämä vähäinenkin vä681138- 1111133