Olen jotenkin todella hukassa ja oloni on täysin petetty.
Miehelläni on kaksi lasta entisestä liitostaan, ja meillä on yhteinen lapsi. Odotan nyt toista lastamme.
Viime raskaudessa mies oli todella kuormittunut (vaikea elämäntilanne, äkillinen työttömyys, muutto) ja laitoin välinpitämättömyyden sen piikkiin. Olin kuitenkin kuullut häneltä, miten hän on tukenut exäänsä ja ollut läsnäoleva raskauksissa ja hän on hyvä isä lapsille.
Nyt olen tosiaan taas raskaana n. puolivälissä. Mies toivoi lasta, ja jo parisuhteemme alussa toivoi vielä saavansa kanssani lapsen tai kaksi. Käytännössä olen täysin yksin; positiivisen raskaustestin jälkeen sain yhden halin ja hymyn. Sen jälkeen mies ei ole kertaakaan kysynyt miten voin, ei kysellyt mitään neuvolakäynneistä, ei tiedä millä raskausviikolla olen eikä tiedä tarkkaa laskettua aikaa. Olen täysin yksin, ja en voi käsittää miten petetyltä olo tuntuu. Varsinkin, kun hän mainosti miten hyvin on tukenut entistä puolisoaan. Tunnen kipeän veitseniskun sydämessäni, kun mietin että joutuuko mies vain tyytymään minuun ja lapsiimme, kun ensimmäinen suhde kariutui ja sen takia ei ole aidosti meistä kiinnostunut…
Mies ei välitä raskaudestani yhtään
Anonyymi-ap
1
422
Vastaukset
- Anonyymi
Jos ei ole rakkautta ei ole parisuhdetta. Puhu tästä miehelle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sannan kirja USA:n bestseller!
"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä3910563Yritystuet 10 mrd. vuodessa, eli yrittäjäriski valtiolla kuten kommunismissa
Pelkästään Viking Linen viinanhakuristeilyitä sponsoroidaan 20 miljoonalla eurolla vuosittain. Dieselin verotukikin on12610122- 217921
Sture Fjäder haluaa tuensaajien nimet julki
Kokoomuspoliitikko haluaa yli 800 euroa kuukaudessa tukia saavien nimet julki. Ehkä olisi syytä julkaista myös kuvat? h1776324Metsäalan rikolliset
Jokohan alkaa vähitellen kaatua kulissit näillä ihmiskauppaa harjoittavilla firmoilla.304892- 554717
Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"
Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..1174056Maahanmuuttajat torjuvat marjanpoiminnan - "emme ole rottia"
Ruotsalaisen journalistin selvitys paljasti, miksi maahanmuuttajat kieltäytyvät työstä. Taustalla vaikuttavat kulttuuris1243413- 623127
Adonikselle
Kuvittelitko oikeasti, että ootan sua? Kuvittelitko, että voit noin vain vetäyttä ja kun tulet takaisin, kaikki on niin2213060