Olen jotenkin todella hukassa ja oloni on täysin petetty.
Miehelläni on kaksi lasta entisestä liitostaan, ja meillä on yhteinen lapsi. Odotan nyt toista lastamme.
Viime raskaudessa mies oli todella kuormittunut (vaikea elämäntilanne, äkillinen työttömyys, muutto) ja laitoin välinpitämättömyyden sen piikkiin. Olin kuitenkin kuullut häneltä, miten hän on tukenut exäänsä ja ollut läsnäoleva raskauksissa ja hän on hyvä isä lapsille.
Nyt olen tosiaan taas raskaana n. puolivälissä. Mies toivoi lasta, ja jo parisuhteemme alussa toivoi vielä saavansa kanssani lapsen tai kaksi. Käytännössä olen täysin yksin; positiivisen raskaustestin jälkeen sain yhden halin ja hymyn. Sen jälkeen mies ei ole kertaakaan kysynyt miten voin, ei kysellyt mitään neuvolakäynneistä, ei tiedä millä raskausviikolla olen eikä tiedä tarkkaa laskettua aikaa. Olen täysin yksin, ja en voi käsittää miten petetyltä olo tuntuu. Varsinkin, kun hän mainosti miten hyvin on tukenut entistä puolisoaan. Tunnen kipeän veitseniskun sydämessäni, kun mietin että joutuuko mies vain tyytymään minuun ja lapsiimme, kun ensimmäinen suhde kariutui ja sen takia ei ole aidosti meistä kiinnostunut…
Mies ei välitä raskaudestani yhtään
Anonyymi-ap
1
338
Vastaukset
- Anonyymi
Jos ei ole rakkautta ei ole parisuhdetta. Puhu tästä miehelle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Finlayson Tom of Finland tuotteineen ajautumassa konkurssiin
Takavuosina kotimainen lakana- ja pyyhevalmistaja Finlayson teki jättimäisiä voittoja, myymällä alastomien gay-miesten k1392875Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi262417- 1352008
Suhde varattuun, kuinka saa tunteet katoamaan
Kuinka unohtaa ihminen johon olet tulen palavasti ihastunut/rakastunut, varsinkin jos olet varattu tai kohteesi on vara1341583Mies millä tasolla sun kiinnostus oli?
Mitä musta halusit/hait? Nyt kun kaikki on ohi, ei ole mitään menetettävää enää...831377- 331213
- 1001161
Lubondaksentiellä taitaa huomenna tyssätä!
Nyt TAX-1 hakee kolmatta kertaa poikkeuslupaa venevajan muuttamiseksi kesäasuntoon! Sari Paljakka ehdottaa lautakunnalle21049Nainen, jos kiinnostaa niin miksi ihmeessä
et kirjoita tänne jotain tunnistettavaa? On niin paljon eri mahdollisuuksia ottaa esille yksityiskohtia menneestä ajasta601032Minua särkee puolestasi
Kirjoitan kahdelle naiselle tämän, koska molemmat jouduitte saman kokemaan. Minun itsehillintäni petti ja sinä jouduit50990