Päättämättömyyden multihuipentuma.

Nyt kun taitaa tulla kostea viikonloppu ilmaston puolesta, niin kysymys asiasta tietäville ja tietämättömillekin. Olen pohdiskellut kahden vaihtoehdon välillä ja ajattelin ratkaista sisäisen kiistani heittämällä Suomi24:n palstalle kysymyksen: Age of Empires 2 vai Starcraft 2?

Mukavaa viikonloppua!

7

239

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Chun Li.

• Piti pikeen katsoa tuo. Street Fighter. Amigalla tullut sitä joskus hakattua.

• Anonyymi

Minä valitsisin Age of Empiresin, mutta ihan vainnkoska en pidä Starcraftista. Eli en tiedä onko kummoinenkaan perustelu.

Itse käyn tässä juuri suurta tahtojen taistelua itseni kanssa siitö marssinko ostamaan PS5:sen. 😆

• On se ihan hyvä perustelu. 😄 Jos ei tykkää asiasta X, niin miksi sitä suotta suosittelisi.

Tuohon en osaa ottaa kantaa. Konsoli on ihan ok, mutta vain tiettyihin genreihin mielestäni. Esim Final Fantasy tyyliset, tai simulaatiohuristelut. Tasoloikat ja mättöpelit. 🤔

• Anonyymi
        Varjoperuna kirjoitti:

On se ihan hyvä perustelu. 😄 Jos ei tykkää asiasta X, niin miksi sitä suotta suosittelisi.

Tuohon en osaa ottaa kantaa. Konsoli on ihan ok, mutta vain tiettyihin genreihin mielestäni. Esim Final Fantasy tyyliset, tai simulaatiohuristelut. Tasoloikat ja mättöpelit. 🤔

Mä olen harkinnut sitä ihan vain sen takia, että kaikkia ps:lle tulevia pelejä ei enää adaptoida pleikka neloselle. Osaa voi tietysti pelata myös pc:llä, mutta tykkään pelata tietyntyyppisiä eniten konsolilla. Konsolissa on myös se hyvä puoli, ettei tarvitse ihan koko ajan tuijotella tehovaatimuksia 😂.

• Itse en ole pelannut kumpaakaan, mutta eräs tuntemani on pelannut paljon tuota jälkimmäistä.

• Age of Empires 2, sodankäynti siinä on sähläämistä, mutta resurssien hallinta on kivaa.

Age of Empires 4 oli pettymys. Se on aivan liian nopea strategiapeliksi. Jos on nopeat refleksit ja tarkka hiirikäsi, saattaa pärjätä hetken aikaa.
      Ajatella ei ehdi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      72
      3053
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      55
      2715
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      432
      2335
    4. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      79
      2178
    5. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      95
      1996
    6. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      54
      1906
    7. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1576
    8. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      17
      1537
    9. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      30
      1380
    10. Mitä nämä palautteet palstalla ovat?

Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?
      Ikävä
      29
      1349
    Aihe