Päättämättömyyden multihuipentuma.

Nyt kun taitaa tulla kostea viikonloppu ilmaston puolesta, niin kysymys asiasta tietäville ja tietämättömillekin. Olen pohdiskellut kahden vaihtoehdon välillä ja ajattelin ratkaista sisäisen kiistani heittämällä Suomi24:n palstalle kysymyksen: Age of Empires 2 vai Starcraft 2?

Mukavaa viikonloppua!

7

222

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Chun Li.

• Piti pikeen katsoa tuo. Street Fighter. Amigalla tullut sitä joskus hakattua.

• Anonyymi

Minä valitsisin Age of Empiresin, mutta ihan vainnkoska en pidä Starcraftista. Eli en tiedä onko kummoinenkaan perustelu.

Itse käyn tässä juuri suurta tahtojen taistelua itseni kanssa siitö marssinko ostamaan PS5:sen. 😆

• On se ihan hyvä perustelu. 😄 Jos ei tykkää asiasta X, niin miksi sitä suotta suosittelisi.

Tuohon en osaa ottaa kantaa. Konsoli on ihan ok, mutta vain tiettyihin genreihin mielestäni. Esim Final Fantasy tyyliset, tai simulaatiohuristelut. Tasoloikat ja mättöpelit. 🤔

• Anonyymi
        Varjoperuna kirjoitti:

On se ihan hyvä perustelu. 😄 Jos ei tykkää asiasta X, niin miksi sitä suotta suosittelisi.

Tuohon en osaa ottaa kantaa. Konsoli on ihan ok, mutta vain tiettyihin genreihin mielestäni. Esim Final Fantasy tyyliset, tai simulaatiohuristelut. Tasoloikat ja mättöpelit. 🤔

Mä olen harkinnut sitä ihan vain sen takia, että kaikkia ps:lle tulevia pelejä ei enää adaptoida pleikka neloselle. Osaa voi tietysti pelata myös pc:llä, mutta tykkään pelata tietyntyyppisiä eniten konsolilla. Konsolissa on myös se hyvä puoli, ettei tarvitse ihan koko ajan tuijotella tehovaatimuksia 😂.

• Itse en ole pelannut kumpaakaan, mutta eräs tuntemani on pelannut paljon tuota jälkimmäistä.

• Age of Empires 2, sodankäynti siinä on sähläämistä, mutta resurssien hallinta on kivaa.

Age of Empires 4 oli pettymys. Se on aivan liian nopea strategiapeliksi. Jos on nopeat refleksit ja tarkka hiirikäsi, saattaa pärjätä hetken aikaa.
      Ajatella ei ehdi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hei sinä nainen

Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa
      Ikävä
      76
      2464
    2. Kelan perkeleellinen käytäntö

Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei
      Maailman menoa
      280
      2148
    3. Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken

ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi
      Maailman menoa
      119
      1123
    4. Voi kulta rakas

Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �
      Ikävä
      58
      963
    5. Miksi ette halua kaivattuanne

Yksi syy tai tekosyy.
      Ikävä
      70
      878
    6. Sano nyt mitä

Sinä oikein haluat?
      Ikävä
      68
      809
    7. Oletko kaivattusi

Mielestä hyvä sängyssä🤔
      Ikävä
      71
      805
    8. Ketä sinä

Odotat oikeasti. Miksen sulle totta olla saa.
      Ikävä
      106
      798
    9. Haluathan nainen edelleen?

Että hän saa nauttia sinusta. Kun aika on...
      Ikävä
      65
      797
    10. Tykkäätkö kuinka

Paljon kaivatustasi?
      Ikävä
      54
      794
    Aihe