Jos ei halua olla yksin, pitää lähteä mukaan porukoihin. Porukat juovat kaupungilla viinaa ja jos haluaa mukaan pitää itsekin juoda.
Raitista ei oteta mukaan porukkaan ja raitis viettää aikansa yksin kotona.
t. viinamies
Yksinäisyys
18
280
Vastaukset
Niin yksin oloon se voi auttaa, muttei yksinäisyyttä välttämättä poista. Voi jopa pahentaa yksinäisyyden tunnetta. Liian erilaisten ihmisten seurassa yksinäisyys oikein korostuu. Yksinään se voi sitten kadota kokonaan tuo yksinäisyyden tunnetilakin.
Mies lähti taas festareille ja sukuloimaan. Minua ei saisi asella uhatenkaan mukaan noihin rientoihin, ne on munlaiselle ihan myrkkyä. Älämölöä päihtyneitten kanssa jossain vitun mudassa rämpien ja palellen, rahat kuluu silkkaan paskaan juomien ja ruokien suhteen ja musiikkikin on useinmiten ihan alalaatuista, seurakin puuduttavaa lässyttäjää. Mutta hän taitaa viihtyä, tuskin muutoin istuisi liki 5h bussissa ees taas ja kävisi läpi tuon kaiken kuran.
- Anonyymi
EivorCreed kirjoitti:
Mies lähti taas festareille ja sukuloimaan. Minua ei saisi asella uhatenkaan mukaan noihin rientoihin, ne on munlaiselle ihan myrkkyä. Älämölöä päihtyneitten kanssa jossain vitun mudassa rämpien ja palellen, rahat kuluu silkkaan paskaan juomien ja ruokien suhteen ja musiikkikin on useinmiten ihan alalaatuista, seurakin puuduttavaa lässyttäjää. Mutta hän taitaa viihtyä, tuskin muutoin istuisi liki 5h bussissa ees taas ja kävisi läpi tuon kaiken kuran.
Lähtikö Nosse sipplätukka-festareille?
Anonyymi kirjoitti:
Lähtikö Nosse sipplätukka-festareille?
Jotain sellasta. Kääkkälauman kera.
Mieluummin yksin kotona raittiina kuin keskellä humalaista ihmislaumaa. Ah, sitä auvoisuutta. Toiset tykkää istua baareissa, eikä siinä mitään pahaa ole. Olenhan niissä viihtynyt paljon itsekin ennen. Mutta ei kiitos enää nykyään.
Lähden rennosti yksin weekendille, nauttimaan hyvästä elektronisesta musasta. Viinaa ei nyt tule juotua, vaan kokeillaan bilettämistä ilman alkoholia. Saas nähdä uskaltaudunko juttelemaan kenellekään. 😅 Mutta siis kun en tosiaan tarvitse aina kavereita kaikkeen tekemiseen.. itsekseen oleminen on monesti aika ihanaa.. nytkin saan mennä oman mieleni mukaan, voin lähteä kotiin vaikka kesken illan jos vesisade rupeaa vituttamaan liikaa.
Voin tänne raportoida oliko sillä vaikutusta seuran saamiseen vaikka olisikin selvinpäin😉😁- Anonyymi
Missäs päin on elktronninen festari itse menen rock festareille ja eikö olis kivaa kun sinulla olis oma mies ja oma festarikaveri ja sen kanssa yhdessä voitte lähteä kotiin
Anonyymi kirjoitti:
Missäs päin on elktronninen festari itse menen rock festareille ja eikö olis kivaa kun sinulla olis oma mies ja oma festarikaveri ja sen kanssa yhdessä voitte lähteä kotiin
Espoossa 😊 Juu voishan se oma mies olla ihan kiva, mutta pärjään ihan hyvin näinkin.👍🏼 Eihän sitä toki koskaan voi tietää kenet esim tuollakin kohtaa. Kyllä mä ihan avoin olen sen asian suhteen ja pidän silmät auki😉 Toki tällä hetkellä elämässä on paljon tärkeämpiä asioita, kuin miehen ”etsiminen”☺️
Kivaa iltaa sulle välis sinne rock festareille.🤗- Anonyymi
menet tartuttaa sun flunssan useaan ihmiseen.
Sepä se, tuo musa on ihan ehdoton ykkönen.! Jos voi sanoa, että rakastan intohimoisesti juuri kyseistä genreä.
Itse en reiveihin ole ennättänyt. Mutta konemusa festareilla on kyllä tullut käytyä🤗 meinaan kyllä tänään hytkyä niin maan perkeleesti😅
- Anonyymi
Haaveilija39 kirjoitti:
Itse en reiveihin ole ennättänyt. Mutta konemusa festareilla on kyllä tullut käytyä🤗 meinaan kyllä tänään hytkyä niin maan perkeleesti😅
Muista sitten festareilla, että palstanaisen velvollisuus on käyttäytyä siveellisesti ja arvokkaasti.
- Anonyymi
Mikset ota Danielia aveciksi?
- Anonyymi
Viinapaskat pitävät porukalla hauskaa. Raitis mies jota ei otettu mukaan porukkaan ei vietä kuitenkaan aikaansa yksin kotona:
https://www.youtube.com/watch?v=YJlJsLh0CxI
Tarinan opetus on ettei tarvitse juoda tai kuulua porukoihin pitääkseen hauskaa. Hauskaa voi olla myös yksin. - Anonyymi
Harvemmin se raitis on tyrkyttämässä itseään viinamiesten seuraan. Että sikäli tuo tarina vähän ontuu.
- Anonyymi
Juu ja ne viinamiehet ajelee ruosteisilla vanhoilla autoilla, missä on rautaristiä ja liekkikuvia.. porukkaa, mitä ei oikeasti kukaan halua elämäänsä. Siellä ne on baareissa, muiden kiusana. "Kyl sä tiiät nää jutut".
- Anonyymi
Tyhmyys tiivistyy porukassa.
- Anonyymi
Olin viime perjantaina tuolla rauman markkinoilla niin siellä oli terasseilla paljon naisia. Menin yhdelle terassille ensin ja join siinä lonkeron ja lähdin sitten toiselle terassille istumaan. Olin siinä 5 minuuttia kun nainen pyysi saada istua samaan pöytään. Juteltiin siinä pari tuntia ja sovittiin että mennään siihen lähelle missä on lava ja esiintyjiä jotain bändejä ja siellä oltiin jotain 23.00 saakka ja nainen pyysi sen jälkeen kotiinsa. Tiesin heti että seksiä olisi luvassa ja niin siinä kävi.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251238
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89904- 90845
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede21786- 93717
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat282712- 109636
- 32603
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet117530