Eloonjäämisvinkki naisille?

Anonyymi-ap

14

281

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tämä on se syy, miksi kaikki eivät tee fyysistä vastarintaa raiskauksen aikana: he yrittävät pysyä hengissä.

      Suostumusperusteinen seksuaalirikoslainsäädäntö on tältä osin parempi kuin aiemmin.

      🦄

      • Anonyymi

        Kun toinen makaa päällä, siinä voi olla täysi tekeminen, että saa happea, eikä tukehdu hengiltä. Vastarinta voi olla heikkoa tämänkin takia. Nainen on pieni ja hento mieheen verrattuna.


      • Anonyymi

        Lopeta se miehenä esiintyminen ja toisten puolisoiden kuohitseminen ja mitään naista ei ole eiku


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lopeta se miehenä esiintyminen ja toisten puolisoiden kuohitseminen ja mitään naista ei ole eiku

        Millä tavalla minä olen esiintynyt miehenä? 😂

        🦄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millä tavalla minä olen esiintynyt miehenä? 😂

        🦄

        Hän vaikuttaa hämmentyneeltä. Mikä voisi ehkä johtua siitä, että ainakin tässä sinä tai "sinä" kerrot olevasi mies:
        https://keskustelu.suomi24.fi/t/18527641/naiset-kouluttautuvat-kayvat-salilla-kayttavat-jopa-kuntodopingia-miesten-pitaa-olla-heikkoja#comment-130251547

        Mikä ei kyllä missään nimessä tarkoita, että esiintyisit miehenä. Voihan yksisarvinen olla uros tai mitä vain, mutta ehkä hän mieltää nämä naaraiksi, tämä on kai melko yleistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän vaikuttaa hämmentyneeltä. Mikä voisi ehkä johtua siitä, että ainakin tässä sinä tai "sinä" kerrot olevasi mies:
        https://keskustelu.suomi24.fi/t/18527641/naiset-kouluttautuvat-kayvat-salilla-kayttavat-jopa-kuntodopingia-miesten-pitaa-olla-heikkoja#comment-130251547

        Mikä ei kyllä missään nimessä tarkoita, että esiintyisit miehenä. Voihan yksisarvinen olla uros tai mitä vain, mutta ehkä hän mieltää nämä naaraiksi, tämä on kai melko yleistä.

        "Hän vaikuttaa hämmentyneeltä. Mikä voisi ehkä johtua siitä, että ainakin tässä sinä tai "sinä" kerrot olevasi mies:"

        Kukaan ei missään vaiheessa vastannut tuohon viestiin, missä väitin olevani mies.

        Millä perusteella siis voit esittää, että joku olisi asiasta hämmentynyt? 😁

        🦄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Hän vaikuttaa hämmentyneeltä. Mikä voisi ehkä johtua siitä, että ainakin tässä sinä tai "sinä" kerrot olevasi mies:"

        Kukaan ei missään vaiheessa vastannut tuohon viestiin, missä väitin olevani mies.

        Millä perusteella siis voit esittää, että joku olisi asiasta hämmentynyt? 😁

        🦄

        Perustan oletuksen sinuun liittyvään, mutta aiheeseen sinällään liittymättömään, sekavaan mies-nainen-höpötykseen ja sekä hämmennystä ilmaisevaan virkkeen päätökseen "eiku".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Perustan oletuksen sinuun liittyvään, mutta aiheeseen sinällään liittymättömään, sekavaan mies-nainen-höpötykseen ja sekä hämmennystä ilmaisevaan virkkeen päätökseen "eiku".

        Mutta ethän voi olettaa, että tuon "eiku"-kommentin kirjoittaja olisi edes ikinä nähnyt sitä kommenttiani, jossa väitin olevani mies.

        Seuraava kysymykseeni siis on, mistä ajattelit, että "eiku"-kommentin kirjoittaja olisi ensinnäkään nähnyt toiseen ketjuun kirjoittamaani viestiä ja sitten vielä viittaisi siihen tässä ketjussa? 😁

        🦄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta ethän voi olettaa, että tuon "eiku"-kommentin kirjoittaja olisi edes ikinä nähnyt sitä kommenttiani, jossa väitin olevani mies.

        Seuraava kysymykseeni siis on, mistä ajattelit, että "eiku"-kommentin kirjoittaja olisi ensinnäkään nähnyt toiseen ketjuun kirjoittamaani viestiä ja sitten vielä viittaisi siihen tässä ketjussa? 😁

        🦄

        Olet toki voinut muulloinkin mainita olevasi mies, tai vaikka puutarhatonttu, olethan todellavaikea poni. Tuonkaltainen kommentti saattaisi siis kuitenkin herättää ahdistusta palstan mieheksiluulijoissa ja muissa, sillä eihän sinua voi luulla mieheksi jos kerrot olevasi mies, joten sinua mahdollisesti täytyy luulla naiseksi, joka esittää miestä. Eihän täällä toki kukaan voi olla mitään mitä sanoo tai antaa ymmärtää olevansa. Toivotaan että "eiku" palaa valottamaan tilannetta, muuten tämä jäänee mysteeriksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet toki voinut muulloinkin mainita olevasi mies, tai vaikka puutarhatonttu, olethan todellavaikea poni. Tuonkaltainen kommentti saattaisi siis kuitenkin herättää ahdistusta palstan mieheksiluulijoissa ja muissa, sillä eihän sinua voi luulla mieheksi jos kerrot olevasi mies, joten sinua mahdollisesti täytyy luulla naiseksi, joka esittää miestä. Eihän täällä toki kukaan voi olla mitään mitä sanoo tai antaa ymmärtää olevansa. Toivotaan että "eiku" palaa valottamaan tilannetta, muuten tämä jäänee mysteeriksi.

        Minusta olisi perin hauskaa, jos kaikki luulisivatkin minua naiseksi. 😁

        🦄


    • Mun mielestä raiskaajilta voisi leikata lerssin pois välittömästi, kun syyllisyys on todettu lain toimesta. Oikeussalissa giljotiini, tuomarin lyödessä nuijan pöytään. Terä nasauttaa mulkun poikki.

      Mutta Suomessa on muutenkin tuomiot ihan naurettavia. Tulee mieleen kaksi rapausta. 1: Uhri sai myös tuomion kun pisti vastaan. 2: Tekijä sai lievemmän tuomion kun uhri ei pistänyt vastaan. Niin että mitä helvet*iä?

      • Anonyymi

        Joo, samaa mieltä ensimmäisen kappaleesi kanssa. Ihmisiä on jo muutenkin liikaa tällä pallolla. Ennemmin ottaa kunnolla tuomiot niskaan esim. hätävarjelun liioittelusta kuin että päätyy uhriksi eikä saa edes kunnon korvauksia. Aivan sama. Tuomiot ovat muutenkin niin lieviä että mitä väliä vaikka itse joutuu oikeuslaitoksen inkvisition uhriksi. Kunhan itse tietää olevansa oikeassa. Lisäksi silloin saa itselleen jännämiehen statuksen siihen kylkeen ;). Jos henkilö on tyyliin vararikossa ja todetaan syylliseksi niin ei se joudu silloin korvaamaan uhrille paljon p*skaakaan. Näin tämä homma menee tosielämässä.


      • Samaa mieltä. Sellanen tyyppi joutaa elää munattomana joka ei kykene hillitsemään itseään. Ja kädettömänä joka muita esim. puukottaa.


    • Anonyymi

      Kaiken näköisiä perusraiskaajia sitä maa päällään kantaa.

      Kaupungin oikeiden miehien pitäisi antaa tommoselle persulle kunnon sakinhivutusta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      123
      1205
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      884
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      87
      767
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      19
      736
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      707
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      692
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      626
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      583
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      115
      511
    Aihe