kuka tappoi elli immon

Anonyymi-ap

Kuka tappoi Elli Immon????

23

1846

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Alien L

      • Anonyymi

        Lammihan se.


    • Anonyymi

      Poliisin poika, se rekkakuski. Nimeä en nyt muista.

    • Anonyymi

      Kukapa tietää/tiesi?

      • Anonyymi

        Kyllä lähes kaikki kemiläiset ,tiesi jo silloin.mutta siitä ei uskaltanu puhua ääneen missään.Merihovissa siittä juttelimme kaljalla ja muutama poliisikin.kaverimme sanoi.että kuka murhasi Ellin.koska tiesivät sen hetikohta kuka oli murhaaja ja sanoivat syynkin.se on aika raju se syy


    • Anonyymi

      oma äitinsä.oli ankara.!

    • Anonyymi

      ja nykynen kin on poliisi ja hullu

    • Anonyymi

      katoppas lapin poliisi sarjaa .. naurettiin kippurassa kuin kun televisiossa kuvtaan ollaan niin hienoo et viedää kaikki rikolliset kotiin toimitaan jopa taxina ja mmärretään kaikki... hahah todellisuudessa vedetää pataan hakataan ja potkitaa siksi suomesa ei ole poliiseilla haalari kameroita koska kaikki joutus itse linnaaan ovät vähä-älyistä sakki kuin vartijat .. tämä tosi juttu..

    • Anonyymi

      Elokuvissa yleensä hovimestari on syyllinen,onko tätä kuulusteltu.

    • Anonyymi

      Tekijä tiedetään mutta edelleen Kemiläiset pelkää.
      Miksi? Tekijä kuollut ja isänsä.
      Mitä Kemiläiset pelkää?

      • Anonyymi

        Itse olen kuullut 1980-luvulla vanhemmalta henkilöltä kuka Immon murhasi. Sama henkilö kuin MTV3:n sarja (Vaiettu murha: Elli Immo) kertoo. Poliisi pelaa yhä samaa peliä kuin silloinkin, tapaus rapauttaa luottamusta poliisiin edelleen. Sarjan tekijöiltä hyvä veto laittaa loppuun toteamus siitä, ettei korppi korpin silmää nytkään noki: poliisi ei halunnut tutkia asiaa loppuun asti, vaan keräsi ratkaisevan todisteen pois.


    • Anonyymi

      Ovat kommareita.

    • Anonyymi

      Hovimestari tappaa vieläkin.😄

    • Anonyymi

      ja n ko jakelussa mansikka huumetta naisille levillä kauppa käy..ja rovaniemelläkin..

      enkä oo psykedeeli päissään.

    • Anonyymi

      Runar Holmström

      mora poliisin hallussa , valehtelivat etteivät löytäneet sitä
      tuntinta aineisto myö poliisin hallussa , poliisin kotona

    • Anonyymi

      TV-sarjassahan se kerrottiin, poliisin poika, ei nimeä tosin. Edelleenkin suojelevat, siksi eivät luovuttaneet DNA-näytettä. Eiköhän sitä verta löytyisi useammastakin paikasta portaista, pitäisi viedä toinen koira haistelemaan.

      • Anonyymi

        Arvaan, kirjan perusteella, että poliisin poika suunnitteli murhaa käskystä jo paljon ennen tapahtumaa. Tämä on omaa päätelmääni: levittikö poliisin poika jonkun muun verta portaille, sillä tiesi, että puukottamisesta leviää verta? Vai vain omaansa? Tapauksesta on tekemällä tehty selvittämätön murha. Miksi? Elli ja hänen poliisi-isänsä tiesivät jotain, mistä syystä heidät kai tapettiin? Päälle liimailtua peittelyä? Poliisi-isäkin varmasti tiesi jo pitkään kulkevansa äkkiä päättyvää tietä kohti. Arvaanpa, että kuolemiin voidaan yhdistää monia syitä, joita on kasattu tapauksen päälle jo ennen Ellin ja hänen isänsä varsinaista kuolemista.


    • Anonyymi

      No hui,😄

    • Anonyymi

      Veren peittely portaissa on outo vihje tekijältä. Hän tiesi siis, että tapauksesta ehkä tulee selvittämätön murha (puukotuksetkin kaikkialle paitsi henk. koht. osiin) ja joku oli käskenyt hänet rappusiin siivoamaan ennen tapahtumaa, sillä tapahtuma näyttää omituiselta teolta, muka yhtäkkiseltä muttei ole sen luonteinen kuitenkaan oikeasti. Verta portaissa, mutta ehkä tekijä oli käynyt suihkussa muualla peseytymässä veriteon jälkeen, sillä kamppailu Ellin ja tekijän välillä oli katkera kirjan mukaan. Tekijän on täytynyt olla verissä ja Ellin kotitalo oli lähellä. Ellin äiti tuli vasta myöhään murhailtana kotiin, oliko häntä käsketty siihen ja vielä jättämään Ellin ruumis pihatien varressa huomaamatta pimeässä. Asiaa on korostettu painokkaalla äänensävyllä? Olisi yksinkertainen selitys peseytyä Ellin avaimella, mutta Ellin äiti tuskin huomasi sellaista kotonaan. Okei, Ellin DNA:ta ei oikeasti ollut portailla, siispä siihen oli kannettu ihmisen verta ehkä astiassa tai vuodatettu suoraan ihmisestä itsestään pitkin portaita. Viittaako se siihen, että kuka tahansa voisi ottaa kuolleesta Ellin tuoreesta ruumiista ulkoa pimeässä verta mukaansa ja levittää sitä minne haluaa lavastaakseen murhaa? Epäilty tekijä näyttää enemmän neuvotun tekoon kuin täysin itse päättelemänsä avulla järjestänyt teon. Toisaalta epäiltynä on poliisin poika, mikä katkaisee sellaisilta neuvontapäättelyiltä vähän siipiä, sillä hänellä on sellaisista asioista isänsä ammatin perusteella valmiiksi tietoja. Ellinkin isä oli poliisi: kenties Elli ja epälty poliisin poika olivat tuttuja toistensa kanssa siitä johtuen. Missä siis Elli Immon murhasta epäilty (poliisin poika) on käynyt teon jälkeisinä aikoina suihkussa? Ellin veri ei ole voinut kadota tekijästä yhdellä suihkukerralla. Karmiva totuus paljastuu: kuolleen Ellin verta löytyy edelleen niistä suihkukaivoista ja lattiakaivojen harmaavesivienneistä, joissa OIKEA Ellin murhaaja on käynyt suihkussa veriteon jälkeisinä aikoina. Heitetään vain arvauksena: se tai ne kylpyhuoneet voivat olla missä tahansa, eli ei vain Kemissä, missä murha tapahtui melkein 70 vuotta sitten. DNA-testi verikaivoille ja lattiakaivovienneille: onko se kenen tahansa testattavissa nykypäivänä? Mikä hassua, poliisin pojan eli murhasta epäillyn teko vaikuttaa vihjeeltä tapauksen ratkaisussa, sillä pakkohan tekijän on peseytyä. Toisaalta yhtä hyvin Ellin olisi voinut tappaa verta tuottamattomilla keinoilla. Eli johtopäätös mututuntumalla: murha laitettiin pystyyn jopa poliisilaitoksella ja jossain suuremmissa organisaatioissa, jotka tiesivät, että poliisitutkinta hutiloidaan ja murhasta tulee iso kysymysmerkki. Periaatteessa veren tutkimalla asia olisi saanut lisävihiä, mutta sellaisia ei tehty ja asia tunnuttiin tietävän suuremmin tahoin jo entuudestaan ennen tekoa. Poliisin pojasta leivottiin murhaajaa jo pitkään: kirjasta selviää, kuinka hän muun muassa pahoinpiteli puolisoaan heidän kotonaan. Pariskunta asui talossa, jonka alakerrassa oli muita asukkaita eri asunnossa. Arvatenkin hekin osallistuivat murhan joihinkin vaikkapa tiedon tai kuulopuheiden pitämiseen itselläänkin esimerkiksi jonkin verran ennen tekoa ja sen jälkeen. Mihin poliisin poika meni teon jälkeen? Onko hän asunut edelleen samassa paikassa ja missä hän on käynyt suihkussa? Toisaalta murhan selvittämättömyys tekee siitä pitkäikäisen ja kiinnostavan sekä muistuttaa kysymyksistä, missä murhaaja on teon jälkeen pessyt itseään ja toisaalta siitä, että uhrin verta voisi ruumiista viedä muuallekin vaikkapa lavastusmielessä.

    • Anonyymi

      Pitkä loru,joo.

    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      69
      2010
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      129
      1396
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      132
      1363
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      143
      1082
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      103
      932
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      348
      868
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      754
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      694
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      664
    Aihe