Miksi miehet ole enää naisille miehiä?

Anonyymi-ap

Kyse siis treffailusta ja parisuhteessa olemisesta. Miehet eivät avaa keskustelua deittalu applikaatioissa tai tee aloitetta enää. Missä on miesten maskuliininen energia? Onko nykyaika vaan liian helppoa? Lähtisin treffeille kyllä jos mies pyytäisi ja sopiva ehdokas itselle! En ainakaan halua hoitaa maskuliinisia liikkeitä itse naisena. Naiset kaipaavat yhä miehestä miestä, joka tekee aloitetta ja suojelee heitä ja mahdollisia lapsia! Miksi nykyään ollaan ihan pulla sorsia..ennen oli suo, kuokka ja Jussi. Nyt Matti, Netflix ja Tinder sohvalla. Ei se ota jos ei anna.

9

391

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Siitä saat kiittää tätä nykyistä maailman menoa, missä kaikki miehisyys on toksista.

      • Anonyymi

        Unohtamatta #metoo "oikeuden"käyntejä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Unohtamatta #metoo "oikeuden"käyntejä.

        No tämä kanssa. Miesten oltava nykyään todella varovaisia naisten kanssa, jotka ovat niin arkoja ja herkkähipiäisiä.


    • Anonyymi

      Se riippuu niin naisesta, että kuka mitäkin kaipaa. Mä lähestyn mielummin itse, niin saan itse myös valita ketä lähestyn. Mun on helpompi ottaa itse torjuntakin vastaan, kuin torjua toinen. Varsinkin kun miehillä on tapana olla usein todella törkeitä tullessaan torjutuksi. En myöskään tarvitse mitään kummempaa suojelua. Tärkeämpää on, että mies osaa itse kohdella minua hyvin, kuin mikåän suojelu. Mua ei uhkaa mikään vaara.

    • Anonyymi

      Annappa ämmä yksikin hyvä syy meille miehille laittaa tikkua ristiin, kun me miehet tiedämme, että sinulla on 99 muutakin mätsiä samaan aikaan meneillään, ja 150 muuta tykkäystä odottamassa sinun tykkäystä takaisin. Miksi käyttää aikaa ja vaivaa vain, jotta sinä sitten ghostaat, eli katoat, tai poistat mätsin kun löydät jotain vielä mielenkiintoisempaa, mutta olet samalla "jumissa" minun kanssa jutellessa. Aivan turhaa meidän miesten käyttää sitä aikaa, vaivaa ja RAHAA (miestenhän pitää maksaa ensitreffit!) vain jotta meille sanotaan, että "ei vaan ole ihastusta enempää".

      Nykyään on teidän naisten vuoro nähdä vaivaa, jos haluatte mitään oikeaa parisuhdetta. Sitähän te halusitte samalla kun halusitte ja saitte sitä tasa-arvoa, turha enää siis kiukutella, lehmä.

    • Anonyymi

      Naiselle kun alkaa ikää tulemaan, loppuu keskustelunavaukset.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Kaikenlainen uudenhömpän suosiminen ja s-puolien silppuaminenko lienee syynä.
      Monet naiset ovat syypäitä itse muuttuneeseen tilanteeseen.
      Aiemmin naiset eivät olleet niin rahaan mieltyneitä, eivätkä muutenkaan
      älyttömyyksiin menevän vaativia.

    • Aloitan mielelläni keskusteluita, huolimata siitä seikasta että 9/10 viestiin ei vastata millään tavoin. Tämän sanottuani: Vaikutat sellaiselta ihmiseltä ettei tekisi mieli edes aloittaa keskustelua kanssasi deittailumielessä.

      Asenteesi on vanhahtava, alentava sekä vaativa. Jos maskuliinisuuden meriitti on aloittaa keskustelu kanssasi ja heilua kuokan kanssa suolla. Niin saat pitää minua neitinä niin paljon kuin haluat.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      587
      3900
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3338
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2811
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2779
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2154
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2101
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1997
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1875
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1830
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe