Työtön merkonomi

Anonyymi-ap

Niin vihainen , turhautunut kun ei saa enää oman alan töitä esim. toimistotöitä. Vuosia ootellut turhaan. Mitäpä se tännekään auttaa purkautua. Onko kohtalontovereita?

Ootteko aatellu että pitää vaihtaa alaa yms.

19

551

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Vaihdoin alaa. 7 vuotta tuli tekohengitystä. Merkonomeja koulutetaan liikaa. Lisäksi samoista paikoista taistelee ekonomit, tradenomit.

      Lisäksi olen huomannut, että työhön yhdistetty nykyään laskuttajan ja myyntimiehen hommia. Ja eri toimipisteissä pomppimista. Ihmeihminen pitää olla.

      • Anonyymi

        Samoin vaihdoin ammattialaa, kun heti valmistuttuani (20-v) olin liian vanha eli sopimaton kaupan ja hallinnon ammattialalle.

        En ole vielä katunut päätöstäni.


      • Anonyymi

        Mille alalle vaihdoit?


        Terv. Ketjun aloittaja


      • Anonyymi

        "Vaihdoin alaa. 7 vuotta tuli tekohengitystä. Merkonomeja koulutetaan liikaa. Lisäksi samoista paikoista taistelee ekonomit, tradenomit.

        Lisäksi olen huomannut, että työhön yhdistetty nykyään laskuttajan ja myyntimiehen hommia. Ja eri toimipisteissä pomppimista. Ihmeihminen pitää olla."



        Mille alalle vaihdoit?

        Terv. Ketjun aloittaja


    • Anonyymi

      Merkonomeja mahtuu 13 tusinaan.

    • Anonyymi

      No nykymeininki taitaa olla sitä että teetetään 3-ihmisen työt halvimmalla vuokratyöntekijällä mitä löydetään. Voithan kokeilla rekryfirmojen kautta mutta ei kannataa odottaa että kovin pitkäaikaisia hommia löytyy.

    • Anonyymi

      Olet samassa tilanteessa kuin sairaanhoitajat ensi vuonna. Potkuja tulee tuhansille, koska ei ole rahaa palkkoihin.

      • Anonyymi

        Mutta mamuja on vara elättää. En jymmärrä


    • Anonyymi

      Mielummin työttömänä kuin vuokrafirman orjana!

    • Anonyymi

      niinhän se on että oottamalla harvemmin töitä saa. Täytyy olla itse aktiivinen ja tietää tarkallensa millaista työtä tarkallensa haluaa.

      • Anonyymi

        Missä matu, siellä ongelma.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä matu, siellä ongelma.

        Missä hallinto, siellä ongelma.


      • Anonyymi

        Siis myös olen hakenut saamatta. Kun liian monta hakijaa samaan paikkaan.

        (Aloittaja)


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Tönäisemällä muutamaa ministeriä ongelma poistuisi heti


    • Anonyymi

      Tuskinpa teillä sairaanhoitajilla on 240 hakijaa per paikka... Ala on erittäin työllistävä. Merkonomeilla tilanne on jatkunut 90-luvulta lähtien, jolloin pankkeja kaatui. Lähes jokainen merkonomi on joutunut opiskelemaan uuden ammatin. Osa ei saanut työpaikkaa koskaan.

    • Anonyymi

      Eikös ole sanonta työtön merkonomi. Eivät työllisty. Työttömyys on suurta mutta mamuja otetaan kiivaaseen tahtiin suomeen loisimaan miten tämä vois ymmärtää. Loisijoita on varaa elättää mutta vanhuksia ei ole vara hoitaa. Onko tämä orpon tasaarvoa.

      • Anonyymi

        Orpo ja Purra haluavat kantasuomalaiset yksityisille vauvasta vaariin Amerikan tapaan. Tämä kuuluu heidän suunnittelemaan Great Resetiin.

        Purralla ei ole hajuakaan kansantaloudesta ja Satonen ei osaa asettua työnhakijan eikä työntekijän asemaan.


    • Anonyymi

      En halua kertoa alaa yksityisyyden takia.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      591
      4071
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3418
    3. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2959
    4. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2901
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2234
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2171
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      2107
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1935
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1930
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1879
    Aihe