Kun mainitsen kerran vuodessa että vien auton huoltoon tiettynä päivänä niin heti alkaa narina että ei voi olla pois. Se käy sitten kun sanon että vien sen sinne ja tulen takaisin laina-autolla.
Kun uusi kaveri sanoo vievänsä autonsa huoltoon niin saa olla pois koko päivän.
Kun uusi kaveri kysyy paria vapaata niin heti käy. Kun kysyn itselleni pekkasta joita on kertynyt kolmatta kymmentä, niin ei.
Kun uusi haluaa lähteä töistä pois koska väsyttää niin ei mitään mene vaan. Tai kun uusi kaveri saikuttaa kaksi kertaa kuukaudessa niin ei mitään.
Kun minä olen sairas (kerran vuodessa yleensä) niin kauhea poru.
Uusi kaveri haluaa viikonloppuna festareille niin haluaa olla perjantain pois ja vielä maanantain koska on silloin krapulassa. Ja hän saa olla pois.
Vihkimiseni jouduin ottamaan virka-ajan ulkopuolelle koska alkoi kauhea poru siitä että olisin poissa töistä. No ei se 250 euroa mitään ole kun on tällainen asia kyseessä.
Lista on loputon.
15 vuotta olen ollut palveluksessa eikä yhtään ymmärrystä.
Muut saa pitää vapaita, minä en
10
308
Vastaukset
- Anonyymi
Olin joskus samassa asemassa. Ihmettelin touhua jonkin aikaa. Kun ei korjaantunut, niin nostin kytkintä.
- Anonyymi
Toisen polven ugandalaistaustainen maahanmuuttaja Axel Muganwa Rudakubana on saanut syytteet kolmesta murhasta ja kymmenestä murhayrityksestä joukkopuukotuksessa Britannian Southportissa.
- Anonyymi
jos oikeasti olet noin tärkeä ihminen talolle niin otat heti loparit. Firma keikahtaa
nurin muutamassa viikossa, Sinua ei haittaa kun olet mutteria vääntämässä ihan toisaalla. Lähetät kukat ja suruadressin toimitusjohtajalle. - Anonyymi
On tämä koettu.
Joidenkin ei tarvitse paljon menojansa selitellä kun esimies on että Juu Juu, mee vaan.
Ja sitten ne joiden pitää ja sanotaan että Ei se nyt oikein käy - Anonyymi
Missä helevetin palveluksessa sinä.oot ollu?
Kun minhän nyt en ymmärrä mitään palveluksista.
Mutta tuota
Se henkinen ahtaus on kyllä minulle tosi.
Kun kun ...
Minunhan piti olla ikuisesti vapaa. - Anonyymi
Vaiha duunipaikkaa, olet vain joku kiireenpurkaja ja heittopussi.
- Anonyymi
Pekkasvapaista, en ihan varma määrästä mut ainakin 1-2 saa pitää haluamanaan ajankohtana mikäli ilmoittaa ajoissa. (ks liittosi työehtosopimuksesta)
- Anonyymi
Vie se autosi huoltoon vapaapäivänä,niin muutkin tekee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vie se autosi huoltoon vapaapäivänä,niin muutkin tekee.
Huono se on viedä jos ei saa vapaita. Vai luuletko että ne korjaamot on auki viikonloppuna?
- Anonyymi
Tuttua tarinaa.
Kyseessä on pomojen suosikki järjestelmä joka saa alkunsa aina siitä, että miellytetään ja myötäillään ja ollaan samalla "aaltopituudella" pomon kanssa. Lopputulos on symbioosiin verrattava. Alaisen pätemisen ja miellyttämisen tarve pomoa kohtaan tunnetaan ihan nimellä: P**n nuolenta. Ja pomo tuntee itsensä ihmiseksi jota kunnioitetaan ja "asiat tapahtuu" tämän alaisen toimesta. Tässä tämä kaikessa yksinkertaisuudessaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Theermannilla kulkee!
Vouti vie kaiken mikä mieheltä irti lähtee ja palstan naiset syyttävät tilanteesta kilpaa eri naisia. Miehellä on elämän1237695- 545748
Esivaihdevuodet, menopaussi
https://www.pihlajalinna.fi/palvelut/yksityisasiakkaat/terveys/esivaihdevuodet-eli-premenopaussi Täällä kun puhutaan pa793258Tänään taas tuli pari-kolme juttua
Jotka niin mielelläni jakaisin sun kanssa. Niin paljon elämää jaettavana ja niin selkeä paikka sinulle. Mutta ymmärrän72863Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101668Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2091580Miksi putin ei valinnut ensimmäiseksi kohteekseen Suomea?
Olisiko ollut sittenkin helpompi kohde?3201289Ukraina sai luvan vastata ohjuksin Venäjän lueelle
Mediatietojen mukaan Yhdysvallat on antanut Ukrainalle luvan iskeä pitkän kantaman ohjuksilla Venäjälle. Ylen kirjeenvai3351172Olen jälleen pahoillani
Harjoittamastani henkisestä väkivallasta palstan välityksellä. Kyllä ne voi vaikuttaa jotenkin mieleen, vaikka ei itsell931159Oot vaan niin hellä
Ja lämmin luonteeltasi, että rakastan sitä yli kaiken. Oot ehkä tietämättäsi auttanut mua todella paljon. Auttaisit tämä321061