Miehellä pitää olla paljon annettavaa.
Toimivan parisuhteen salaisuus
12
259
Vastaukset
- Anonyymi
Hyötysuhde on fysikaalinen dimensioton suure, joka kertoo suhdelukuna, kuinka suuri osa järjestelmään syötetystä energiasta voidaan hyödyntää varsinaista tarkoitusta varten.
- Anonyymi
Mikä on tämä varsinainen tarkoitus tässä tapauksessa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä on tämä varsinainen tarkoitus tässä tapauksessa?
Varmaan mies vastasi itselleen, että jos sais kerran reissullansa?
Miten olisi vaikka läsnäolo. Pitkä halaus. Kuunteleminen. Asioiden ja maisemien ihmettely. Yhdessäolo. Nauttiminen intiimistä läheisyydestä. Toisen kannustaminen ja tsemppaaminen. Huolien, ja hyvän mielen jakaminen. Aikaa toiselle. Eipä mulla ole paljon muuta annettavaa.
Ja muuta ei oikeasti tarvitse ollakaan. Jos nainen oikeasti tykkää susta, niin ei se muuta vaadi. Tietty pitää antaa myös tilaa ja aikaa omille jutuille.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Ja muuta ei oikeasti tarvitse ollakaan. Jos nainen oikeasti tykkää susta, niin ei se muuta vaadi. Tietty pitää antaa myös tilaa ja aikaa omille jutuille.
Run to the hills, run for your ”laa aiif”
- Anonyymi
7:58
Tämähän toimii myös hyvän ystävän kanssa.
Vilma - Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
On soinut päässä useasti.
Sama täällä siinä missä war for territory
- Anonyymi
Epäitsekäs nainen olisi lottovoitto, mut silloin toivoo, että mies ei olisi hyväksikäyttäjä vaan pyrkisi täydentämään toista hyvässä.
- Anonyymi
Harmillisesti ätmillä ei ole mitään annettavaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu645616Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti204257Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett172916- 1702227
- 171926
Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä
Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut1231774- 951377
- 681164
Harmi, se on
Mutta mä tulkitsen asian sitten niin. Olen yrittänyt, oman osani tehnyt, ja saa olla mun puolesta nyt loppuun käsitelty171136Maailma pysähtyy aina kun sut nään
Voi mies kuinka söpö sä oot❤️ Olisin halunnut jutella syvällisempää kuin vaan niitä näitä. Se pieni heti sut tavatessa o77988