Te, jotka asutte kaupungeissa, ettekä esimerkiksi Punkalaitumella, ettekö pelkää kaupunkien painon suistavan maapalloa radaltaan? Valtavia massoja, betonia, asfalttia, ihmisiä kasataan pistemäisesti pienille maa-alueille sellaiset määrät, että maankuori natisee liitoksistaan ja on vaarassa humpsahtaa läpi sulaan laavaan. Sen sijaan Punkalaitumella asutaan väljästi kevyehköissä ja homeisissa lautataloissa, mikä puolestaan tasapainottaa tilannetta ja paino jakautuu maailmassa tasaisemmin. Punkalaitumella Vehkajärven rannalla on turvallista asua, koska jos vaikka maankuori pettäisikin tai maan pyörimisliike häiriintyisi samalla tavalla kuin huonosti tasapainotetun autonrenkaan niin täällöin kuitenkin on vilvoittava vesi lähellä ja lautatönössä raskaat betonipaalut eivät päälle pudotessa murskaa jöseniä. Toisin on teillä siellä kaupunkeissa senkin urbanistit!
En asu kaupunkissa!!!
5
151
Vastaukset
- Anonyymi
Jos muutat kaupunkiin ja sinulla on auto, kannattaa huomoida ja viisaana vuokrata erikseen ikioma autotalli lämmitetty lähellä asuntoasi, joka tietysti lisää pienesti (noin 1000eur/kk) asumiskulujasi... hehhh.
- Anonyymi
Yrityksillä ja heidän autoilla monestikin on tuollaisia talleja keskustassa... yksityisilläkin voi olla, ja pitäisi olla ällös siis ole tyhmä kuin Timo vuokraa samalla kun asunto tuollainen omaan pieneen näpertelyynkin, sitten sammalla....
Tää oli hauska. Hyvä ja mielikuvituksellinen huumoripläjäys.
- Anonyymi
Kävin syrjäseudulla. Huomasin selvästi, kun maapallo liikahti!
- Anonyymi
Monesytikaan en pidä maalaisista, syystä että heidän käyttäytymistaitonsa on niin huonoa, normaalit sivistyneiden ihmisten käytöstavat puuttuvat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131135
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89864Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18679Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat275642- 77608
- 62600
- 104584
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49523- 26522
Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet90453