Kenen palstalaisen

Anonyymi-ap

Kanssa haluaisit vanheta yhdessä?

-flowersreally-

35

675

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Peppupupun!

• Anonyymi

oikestri aika huvittavaa krsoqa naisten goldfi.. joku on karheikossa jjku lyönyr pannonsaq veteen.. mutt eräs hyvä valita kun oli karheikossa niin valitee mailaqksi 9-rauta jolla yli pienen lmmwn hwqh

• Täällähän me kaikki palstalaiset vanhetaan yhdessä. 😂

• Tämä oli hyvä. Näin minäkin vastaisin.

• Anonyymi

Te veitte kaikki sanat suusta 😂

• Anonyymi

Kuka luokitellaan palstalaiseksi? Vakkarit vai satunnaiset ?

• Anonyymi

Kaikki kivat on hyviä ja pahojen kanssa mielummin eri reiteillä?

• Anonyymi

Onko väliä? Kuka täällä ei vanhene? 😂

xLiner

• Anonyymi

naisten golf joo olympialaiset... hyvin molskahtaakin mäkeen ja noniin hyvä juttu minkä olisin valinnut mailan rauta-9 karheikosta hyvin löy lammen yli sellaisella vvheriölle....

jooh.. oikeasti niin joku pallon tyypp06.08.24 lähikauppa -40,09
      ompopaljoa.. hgohhohho

• Anonyymi

Kivan kurpan kanssa 🥰

• Siis jos kuuntelen omaa intuitiota, niin kyllä mä mielisti vanhenisin tuon Randen kanssa, tandemina kiikkustuolissa. Mä niin tiedän, että meillä olis hauskaa yhdessä. Aivan uskomaton tyyppi, tehnyt suuren vaikutuksen. Hyvässä ja ”pahassa”🤭. Hänestä löytyy herrasmiesmäisesti käyttäytyvää poikaa, hyvin kissamainen myös (olen ennenkin tavannut varsinaisia jääräpäitä, mutta hän on ylitse muiden). Hänenlaisiaan harvoin kohtaa, uniikki tyyppi🫶🏻 Siksi ehkä, niin rakas❤️

• Anonyymi

Siis olisin kyllä voinut kirjoittaa ihan samanlailla. Mut on hän vaan ❤️🤭

• Anonyymi kirjoitti:

Siis olisin kyllä voinut kirjoittaa ihan samanlailla. Mut on hän vaan ❤️🤭

Eikö olekkin😁 Tulen aina rakastamaan häntä jollain tapaa🥰🥹

• Juu.. olen päättänyt että se jonka kanssa haluan ylväästi vanheta ja vanhenenkin aivan satavarmasti on minä itse. Eli minun vastaus on Pirppis.

• Anonyymi

Luulen, että tosiaan vanhenettekin yhdessä. Päivystätte yhdessä täällä vielä kaksikymppisenä. Ja flowersreally haaveilee edelleen parisuhteesta 'palstalaisen' kanssa

• En tunne ketään tarpeeksi kommentoidakseni tähän kysymykseen. Mielenkiintoisia ja inspiroivia keskusteluja on kyllä syntynyt joidenkin ihmisten kanssakäymisestä.

• On tässä parikin tyyppiä, jotka vaikuttaa tosi kiinnostavilta, mutta kun ei varsinaisesti heitä tunne, niin taitaisi olla ennenaikaista ruveta yhdessä vanhenemista kenenkään kanssa suunnittelemaan...

• Anonyymi

Sen tuntemattoman matkustajan.

• Anonyymi

Ihan vaan itseni kanssa, muille en edes kelpaisi. 😂

• Anonyymi

Älä jaksa. Kelpaat mainiosti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä jaksa. Kelpaat mainiosti.

No miehelleni, hän vaan ei ole täältä palstalta. Olen muuten jälleen nimimerkitön, enkä meinaa käyttää tunnistettakaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No miehelleni, hän vaan ei ole täältä palstalta. Olen muuten jälleen nimimerkitön, enkä meinaa käyttää tunnistettakaan.

Eikö se riitä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikö se riitä?

Johan sanoin, ihan vaan itselleni, eikö se riitä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Johan sanoin, ihan vaan itselleni, eikö se riitä?

Hyvä Jasu.

• Anonyymi

Ei kelpaa minulle! Hyph.😤

• Anonyymi

Löysin puhuttelevan tekstin:

Arvissa asuu viisaus
      juonteissa estottomat naurut
      Hiusten harmaissa kokemus
      Lanteilla makean maut ja tuoksut
      Kantapäissä kuljetut kilometrit

Silmänalusissa hellyys ja huolenpito
      Polvien mustelmissa nöyryys
      Käsien ihossa kosketus

Joka päivä puen päälleni tämän
      huolella eletyn elämäni, ja totean
      Miten hyvin se pukeekaan minua.
      *(Hanna Kivisalo)

Jännä miten joskus jonkun toisen ihmisen tekstit puhuttelevat omaa elämääni. Kiitos kirjoittajalle 🙏🏻♡

• Anonyymi

Auts, mikä tekstin jaottelu 😅 sorry

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Auts, mikä tekstin jaottelu 😅 sorry

Uskon, että vanhenen siis ihan itsekseen .

🌾

• Anonyymi

ei kovvin hyvää mainosta olisi niin jods jonkin urhuvälinekaupankin myyjä olisi ylipsaindenedn ja lehmätissinewn..

• Anonyymi

Sinun kannattaa lopettaa tuollaiset kirjoitukset, ne ovat vastenmielisiä ja tuovat mieleen sellaisen henkilön joka on saanut paljon pahaa aikaan tekemisillään!

• Anonyymi

En yhdenkään palstalaisen kanssa, enkä halua olla missään tekemisissä yhdenkään palstalaisen kanssa koskaan ja sen tulen sanomaan päin naamaa, jos joku tietty henkilö vielä yrittää lähestyä!!

• Anonyymi

Haluaisin olla ikuisesti nuori.
      Mutta hetkinen, eihän täällä ole yhtään nuorta. En edes minä.

• Anonyymi

Kaikki vanhenemme yhdessä…😬😬😬

• Vanheneminen on mielentila.

Oikeasti sitä voi elää sata vuotta ja silti kuolla nuorena.
      Kehosi voi kulua käytössä, mutta SINUN ei siellä sisällä tarvitse vanheta, jos et itse sitä itsellesi tee.
      En siis aio enkä halua vanheta.

Oikeastihan tämän palstan porukka on eräänlainen läpileikkaus yhteiskunnasta.
      Meitä on moneen junaan, kaikista sosiaaliluokista, eri taustoista ja erilaisten kokemusten kyllästämiä.

Silti olemme täällä, jotkut päivittäin, toiset harvemmin - jakamassa tuntojamme ja monet meistä kysymässä "Mitä sinulle kuuluu".
      Tuo lause on muuten hyvin tärkeä ihmiselle kuulla - jos ei muuten niin edes täällä palstalla.
      Aivan liian moni elää yksinäistä elämäänsä tai jopa parisuhdettaan niin, ettei kukaan vuosiin esitä tuota kysymystä.

Kuulluksi tulemista moni täältä varmasti hakee. Edes jotakuta, joka kuuntelisi, mitä asiaa sinulla on.

Harva tulee tänne suitsuttamaan ääretöntä onneaan, moni meistä etsii täältä kuuntelijaa ja kokemustensa jakajaa, kohtalotoveria, sielunkumppania, ystävää, rakkautta....

"We all need that someone
      Who gets you like no one else
      Right when you need it the most
      We all need a soul to rely on
      A shoulder to cry on
      A friend through the highs and the lows"

https://www.youtube.com/watch?v=hjMZ_v6_kOc&ab_channel=AuraMelodies

• Anonyymi

NIIN VOI TYUNYUA SKKERLIN JOKU TUULETIN JUTUT

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Naisella tisulit, kuin lehemän utarehet

Oli kyllä isot tisulit naisella, kuin lehemän utarehet, vaikka paita oli päällä, niin tisulit erottui.
      Sinkut
      88
      10063
    2. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      66
      2885
    3. Nyt tajusin mitä haet takaa

En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä
      Ikävä
      20
      2316
    4. Mitä haluaisit tänään sanoa kaivatullesi?

Onko sydämelläsi jotain?
      Ikävä
      158
      2079
    5. Kemijärven festarit 2025

Onpas taas niin laimea meininki. Eikö tosiaan saada parempia artisteja? ☹️
      Kemijärvi
      22
      2037
    6. Johanna Tukiainen hakkasi miehen sairaalaan!

Viime päivien tiktok-keskusteluissa on tullut esiin, että Johanna Tukiainen on jatkanut väkivaltaista käytöstään. Hän h
      Kotimaiset julkkisjuorut
      138
      1961
    7. Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?

En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?
      Suomussalmi
      31
      1833
    8. Kaksi tyttöä putosi

Minkä takia ne tytöt katolle oli kiivenny?
      Helsinki
      52
      1826
    9. Tekikö mieli laittaa viesti?

Miten on? 😌
      Ikävä
      103
      1522
    10. Salilla oli toissapäivänä söpö tumma

Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen
      Ikävä
      41
      1286
    Aihe