Kanssa haluaisit vanheta yhdessä?
-flowersreally-
Kenen palstalaisen
35
675
Vastaukset
- Anonyymi
Peppupupun!
- Anonyymi
oikestri aika huvittavaa krsoqa naisten goldfi.. joku on karheikossa jjku lyönyr pannonsaq veteen.. mutt eräs hyvä valita kun oli karheikossa niin valitee mailaqksi 9-rauta jolla yli pienen lmmwn hwqh
Täällähän me kaikki palstalaiset vanhetaan yhdessä. 😂
- Anonyymi
Te veitte kaikki sanat suusta 😂
- Anonyymi
Kuka luokitellaan palstalaiseksi? Vakkarit vai satunnaiset ?
- Anonyymi
Kaikki kivat on hyviä ja pahojen kanssa mielummin eri reiteillä?
- Anonyymi
Onko väliä? Kuka täällä ei vanhene? 😂
xLiner
- Anonyymi
naisten golf joo olympialaiset... hyvin molskahtaakin mäkeen ja noniin hyvä juttu minkä olisin valinnut mailan rauta-9 karheikosta hyvin löy lammen yli sellaisella vvheriölle....
jooh.. oikeasti niin joku pallon tyypp06.08.24 lähikauppa -40,09
ompopaljoa.. hgohhohho - Anonyymi
Kivan kurpan kanssa 🥰
Siis jos kuuntelen omaa intuitiota, niin kyllä mä mielisti vanhenisin tuon Randen kanssa, tandemina kiikkustuolissa. Mä niin tiedän, että meillä olis hauskaa yhdessä. Aivan uskomaton tyyppi, tehnyt suuren vaikutuksen. Hyvässä ja ”pahassa”🤭. Hänestä löytyy herrasmiesmäisesti käyttäytyvää poikaa, hyvin kissamainen myös (olen ennenkin tavannut varsinaisia jääräpäitä, mutta hän on ylitse muiden). Hänenlaisiaan harvoin kohtaa, uniikki tyyppi🫶🏻 Siksi ehkä, niin rakas❤️
- Anonyymi
Siis olisin kyllä voinut kirjoittaa ihan samanlailla. Mut on hän vaan ❤️🤭
Anonyymi kirjoitti:
Siis olisin kyllä voinut kirjoittaa ihan samanlailla. Mut on hän vaan ❤️🤭
Eikö olekkin😁 Tulen aina rakastamaan häntä jollain tapaa🥰🥹
Juu.. olen päättänyt että se jonka kanssa haluan ylväästi vanheta ja vanhenenkin aivan satavarmasti on minä itse. Eli minun vastaus on Pirppis.
- Anonyymi
Luulen, että tosiaan vanhenettekin yhdessä. Päivystätte yhdessä täällä vielä kaksikymppisenä. Ja flowersreally haaveilee edelleen parisuhteesta 'palstalaisen' kanssa
En tunne ketään tarpeeksi kommentoidakseni tähän kysymykseen. Mielenkiintoisia ja inspiroivia keskusteluja on kyllä syntynyt joidenkin ihmisten kanssakäymisestä.
On tässä parikin tyyppiä, jotka vaikuttaa tosi kiinnostavilta, mutta kun ei varsinaisesti heitä tunne, niin taitaisi olla ennenaikaista ruveta yhdessä vanhenemista kenenkään kanssa suunnittelemaan...
- Anonyymi
Sen tuntemattoman matkustajan.
- Anonyymi
Ihan vaan itseni kanssa, muille en edes kelpaisi. 😂
- Anonyymi
Älä jaksa. Kelpaat mainiosti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä jaksa. Kelpaat mainiosti.
No miehelleni, hän vaan ei ole täältä palstalta. Olen muuten jälleen nimimerkitön, enkä meinaa käyttää tunnistettakaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No miehelleni, hän vaan ei ole täältä palstalta. Olen muuten jälleen nimimerkitön, enkä meinaa käyttää tunnistettakaan.
Eikö se riitä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö se riitä?
Johan sanoin, ihan vaan itselleni, eikö se riitä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Johan sanoin, ihan vaan itselleni, eikö se riitä?
Hyvä Jasu.
- Anonyymi
Ei kelpaa minulle! Hyph.😤
- Anonyymi
Löysin puhuttelevan tekstin:
Arvissa asuu viisaus
juonteissa estottomat naurut
Hiusten harmaissa kokemus
Lanteilla makean maut ja tuoksut
Kantapäissä kuljetut kilometrit
Silmänalusissa hellyys ja huolenpito
Polvien mustelmissa nöyryys
Käsien ihossa kosketus
Joka päivä puen päälleni tämän
huolella eletyn elämäni, ja totean
Miten hyvin se pukeekaan minua.
*(Hanna Kivisalo)
Jännä miten joskus jonkun toisen ihmisen tekstit puhuttelevat omaa elämääni. Kiitos kirjoittajalle 🙏🏻♡- Anonyymi
Auts, mikä tekstin jaottelu 😅 sorry
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Auts, mikä tekstin jaottelu 😅 sorry
Uskon, että vanhenen siis ihan itsekseen .
🌾
- Anonyymi
ei kovvin hyvää mainosta olisi niin jods jonkin urhuvälinekaupankin myyjä olisi ylipsaindenedn ja lehmätissinewn..
- Anonyymi
Sinun kannattaa lopettaa tuollaiset kirjoitukset, ne ovat vastenmielisiä ja tuovat mieleen sellaisen henkilön joka on saanut paljon pahaa aikaan tekemisillään!
- Anonyymi
En yhdenkään palstalaisen kanssa, enkä halua olla missään tekemisissä yhdenkään palstalaisen kanssa koskaan ja sen tulen sanomaan päin naamaa, jos joku tietty henkilö vielä yrittää lähestyä!!
- Anonyymi
Haluaisin olla ikuisesti nuori.
Mutta hetkinen, eihän täällä ole yhtään nuorta. En edes minä. - Anonyymi
Kaikki vanhenemme yhdessä…😬😬😬
Vanheneminen on mielentila.
Oikeasti sitä voi elää sata vuotta ja silti kuolla nuorena.
Kehosi voi kulua käytössä, mutta SINUN ei siellä sisällä tarvitse vanheta, jos et itse sitä itsellesi tee.
En siis aio enkä halua vanheta.
Oikeastihan tämän palstan porukka on eräänlainen läpileikkaus yhteiskunnasta.
Meitä on moneen junaan, kaikista sosiaaliluokista, eri taustoista ja erilaisten kokemusten kyllästämiä.
Silti olemme täällä, jotkut päivittäin, toiset harvemmin - jakamassa tuntojamme ja monet meistä kysymässä "Mitä sinulle kuuluu".
Tuo lause on muuten hyvin tärkeä ihmiselle kuulla - jos ei muuten niin edes täällä palstalla.
Aivan liian moni elää yksinäistä elämäänsä tai jopa parisuhdettaan niin, ettei kukaan vuosiin esitä tuota kysymystä.
Kuulluksi tulemista moni täältä varmasti hakee. Edes jotakuta, joka kuuntelisi, mitä asiaa sinulla on.
Harva tulee tänne suitsuttamaan ääretöntä onneaan, moni meistä etsii täältä kuuntelijaa ja kokemustensa jakajaa, kohtalotoveria, sielunkumppania, ystävää, rakkautta....
"We all need that someone
Who gets you like no one else
Right when you need it the most
We all need a soul to rely on
A shoulder to cry on
A friend through the highs and the lows"
https://www.youtube.com/watch?v=hjMZ_v6_kOc&ab_channel=AuraMelodies- Anonyymi
NIIN VOI TYUNYUA SKKERLIN JOKU TUULETIN JUTUT
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Naisella tisulit, kuin lehemän utarehet
Oli kyllä isot tisulit naisella, kuin lehemän utarehet, vaikka paita oli päällä, niin tisulit erottui.8810063Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli662885Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä202316- 1582079
Kemijärven festarit 2025
Onpas taas niin laimea meininki. Eikö tosiaan saada parempia artisteja? ☹️222037Johanna Tukiainen hakkasi miehen sairaalaan!
Viime päivien tiktok-keskusteluissa on tullut esiin, että Johanna Tukiainen on jatkanut väkivaltaista käytöstään. Hän h1381961Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?311833- 521826
- 1031522
Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411286