Kenen palstalaisen

Anonyymi-ap

Kanssa haluaisit vanheta yhdessä?

-flowersreally-

34

715

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Peppupupun!

    • Anonyymi

      oikestri aika huvittavaa krsoqa naisten goldfi.. joku on karheikossa jjku lyönyr pannonsaq veteen.. mutt eräs hyvä valita kun oli karheikossa niin valitee mailaqksi 9-rauta jolla yli pienen lmmwn hwqh

    • Anonyymi

      Kuka luokitellaan palstalaiseksi? Vakkarit vai satunnaiset ?

      • Anonyymi

        Kaikki kivat on hyviä ja pahojen kanssa mielummin eri reiteillä?


      • Anonyymi

        Onko väliä? Kuka täällä ei vanhene? 😂

        xLiner


    • Anonyymi

      naisten golf joo olympialaiset... hyvin molskahtaakin mäkeen ja noniin hyvä juttu minkä olisin valinnut mailan rauta-9 karheikosta hyvin löy lammen yli sellaisella vvheriölle....

      jooh.. oikeasti niin joku pallon tyypp06.08.24 lähikauppa -40,09
      ompopaljoa.. hgohhohho

    • Anonyymi

      Kivan kurpan kanssa 🥰

    • Siis jos kuuntelen omaa intuitiota, niin kyllä mä mielisti vanhenisin tuon Randen kanssa, tandemina kiikkustuolissa. Mä niin tiedän, että meillä olis hauskaa yhdessä. Aivan uskomaton tyyppi, tehnyt suuren vaikutuksen. Hyvässä ja ”pahassa”🤭. Hänestä löytyy herrasmiesmäisesti käyttäytyvää poikaa, hyvin kissamainen myös (olen ennenkin tavannut varsinaisia jääräpäitä, mutta hän on ylitse muiden). Hänenlaisiaan harvoin kohtaa, uniikki tyyppi🫶🏻 Siksi ehkä, niin rakas❤️

      • Anonyymi

        Siis olisin kyllä voinut kirjoittaa ihan samanlailla. Mut on hän vaan ❤️🤭


      • Anonyymi kirjoitti:

        Siis olisin kyllä voinut kirjoittaa ihan samanlailla. Mut on hän vaan ❤️🤭

        Eikö olekkin😁 Tulen aina rakastamaan häntä jollain tapaa🥰🥹


    • Juu.. olen päättänyt että se jonka kanssa haluan ylväästi vanheta ja vanhenenkin aivan satavarmasti on minä itse. Eli minun vastaus on Pirppis.

    • Anonyymi

      Luulen, että tosiaan vanhenettekin yhdessä. Päivystätte yhdessä täällä vielä kaksikymppisenä. Ja flowersreally haaveilee edelleen parisuhteesta 'palstalaisen' kanssa

    • En tunne ketään tarpeeksi kommentoidakseni tähän kysymykseen. Mielenkiintoisia ja inspiroivia keskusteluja on kyllä syntynyt joidenkin ihmisten kanssakäymisestä.

    • On tässä parikin tyyppiä, jotka vaikuttaa tosi kiinnostavilta, mutta kun ei varsinaisesti heitä tunne, niin taitaisi olla ennenaikaista ruveta yhdessä vanhenemista kenenkään kanssa suunnittelemaan...

    • Anonyymi

      Sen tuntemattoman matkustajan.

    • Anonyymi

      Ihan vaan itseni kanssa, muille en edes kelpaisi. 😂

      • Anonyymi

        Älä jaksa. Kelpaat mainiosti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä jaksa. Kelpaat mainiosti.

        No miehelleni, hän vaan ei ole täältä palstalta. Olen muuten jälleen nimimerkitön, enkä meinaa käyttää tunnistettakaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No miehelleni, hän vaan ei ole täältä palstalta. Olen muuten jälleen nimimerkitön, enkä meinaa käyttää tunnistettakaan.

        Eikö se riitä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö se riitä?

        Johan sanoin, ihan vaan itselleni, eikö se riitä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Johan sanoin, ihan vaan itselleni, eikö se riitä?

        Hyvä Jasu.


    • Anonyymi

      Ei kelpaa minulle! Hyph.😤

    • Anonyymi

      Löysin puhuttelevan tekstin:

      Arvissa asuu viisaus
      juonteissa estottomat naurut
      Hiusten harmaissa kokemus
      Lanteilla makean maut ja tuoksut
      Kantapäissä kuljetut kilometrit









      Silmänalusissa hellyys ja huolenpito
      Polvien mustelmissa nöyryys
      Käsien ihossa kosketus

      Joka päivä puen päälleni tämän
      huolella eletyn elämäni, ja totean
      Miten hyvin se pukeekaan minua.
      *(Hanna Kivisalo)

      Jännä miten joskus jonkun toisen ihmisen tekstit puhuttelevat omaa elämääni. Kiitos kirjoittajalle 🙏🏻♡

      • Anonyymi

        Auts, mikä tekstin jaottelu 😅 sorry


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Auts, mikä tekstin jaottelu 😅 sorry

        Uskon, että vanhenen siis ihan itsekseen .

        🌾


    • Anonyymi

      ei kovvin hyvää mainosta olisi niin jods jonkin urhuvälinekaupankin myyjä olisi ylipsaindenedn ja lehmätissinewn..

      • Anonyymi

        Sinun kannattaa lopettaa tuollaiset kirjoitukset, ne ovat vastenmielisiä ja tuovat mieleen sellaisen henkilön joka on saanut paljon pahaa aikaan tekemisillään!


    • Anonyymi

      En yhdenkään palstalaisen kanssa, enkä halua olla missään tekemisissä yhdenkään palstalaisen kanssa koskaan ja sen tulen sanomaan päin naamaa, jos joku tietty henkilö vielä yrittää lähestyä!!

    • Anonyymi

      Haluaisin olla ikuisesti nuori.
      Mutta hetkinen, eihän täällä ole yhtään nuorta. En edes minä.

    • Anonyymi

      Kaikki vanhenemme yhdessä…😬😬😬

    • Vanheneminen on mielentila.

      Oikeasti sitä voi elää sata vuotta ja silti kuolla nuorena.
      Kehosi voi kulua käytössä, mutta SINUN ei siellä sisällä tarvitse vanheta, jos et itse sitä itsellesi tee.
      En siis aio enkä halua vanheta.

      Oikeastihan tämän palstan porukka on eräänlainen läpileikkaus yhteiskunnasta.
      Meitä on moneen junaan, kaikista sosiaaliluokista, eri taustoista ja erilaisten kokemusten kyllästämiä.

      Silti olemme täällä, jotkut päivittäin, toiset harvemmin - jakamassa tuntojamme ja monet meistä kysymässä "Mitä sinulle kuuluu".
      Tuo lause on muuten hyvin tärkeä ihmiselle kuulla - jos ei muuten niin edes täällä palstalla.
      Aivan liian moni elää yksinäistä elämäänsä tai jopa parisuhdettaan niin, ettei kukaan vuosiin esitä tuota kysymystä.

      Kuulluksi tulemista moni täältä varmasti hakee. Edes jotakuta, joka kuuntelisi, mitä asiaa sinulla on.

      Harva tulee tänne suitsuttamaan ääretöntä onneaan, moni meistä etsii täältä kuuntelijaa ja kokemustensa jakajaa, kohtalotoveria, sielunkumppania, ystävää, rakkautta....

      "We all need that someone
      Who gets you like no one else
      Right when you need it the most
      We all need a soul to rely on
      A shoulder to cry on
      A friend through the highs and the lows"

      https://www.youtube.com/watch?v=hjMZ_v6_kOc&ab_channel=AuraMelodies

    • Anonyymi

      NIIN VOI TYUNYUA SKKERLIN JOKU TUULETIN JUTUT

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1084
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      596
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      531
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe