Olen laajentanutputlerin ystävät. Ry. Nyt pidän kurssin jamalissa näkymättömässä saunakylässä. Opastan miten kupeikalla käännät muitten syyksi omat kusetukset. Opetan pietarin trollitehtaan koulunkäyneeni. Miten saan jankkaamalla muut syyliseksi. Jamalin kusetus on esimerkki minulta. Ja nyt on koulutus ilmaista tuli " pieni" perintö venäjältä. Tosin koulutus alkaa hetikun toivun juna onnetemuudesta. Ja vannon olen syytön siihen. Junakoukkasi. Koulutukseen tulevat ilmottakkaa heti. Koulutus vastsaava TÖRKYTURPA.
Jamalissataas
12
148
Vastaukset
- Anonyymi
Ilmoittaudun koulutukseen aina se työkkärin kurssit voittaa 🙋♂️
- Anonyymi
Uusia jäseniä jatkiksen yamalin saunakerhoon;
Laajentanutputler (Ilmeisesti putler laajentanut ahnustaan)
Kupeika
Koulunkäynee
Hetikun
Junakoukka
Vastsaava
Terve tuloa kaikille yamalin saunakylän jäseniksi!
T: Jatkuvasyyttely- Anonyymi
Haluan jäseneksi maksoi mitä maksoi! 💰
- Anonyymi
Kenraaleilla on kyllä kremlissä taputus niin kuin Lieksan valtuustossa kun putler esittelee uutta laajennettua ahnusta. Muilla mailla on nyt aihetta kateuteen!
- Anonyymi
Törkyturpa taas mutten nimillä . On opiskellut pietarin trollitehtaalla. Syytämuita se on opetettu siellä.
. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluan jäseneksi maksoi mitä maksoi! 💰
Eikös törkyturpa luvannut imaiseksi. Ja varmasti vielä imutkin. Ahnus ei ole käytössä. Se on kieletty tarttuvientautien levittämisen uhalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Törkyturpa taas mutten nimillä . On opiskellut pietarin trollitehtaalla. Syytämuita se on opetettu siellä.
.Ai, onko syytimuikin ollut pietarissa kurssilla...? Miksi jatkis hänet sinne komensi? Kuka hieromoa hoiti sillä aikaa...?
- Anonyymi
Törkyturpa ei pystynyt vakuuttumaan jamalin saunakylästä mitään todistusta. Ja samalla kertoi olevansa PASKAHOUSU. joka valehtelee joka väliin.
- Anonyymi
Unelmoitko paskahoususta? Oletko pikkuisen Bervå...?
- AnonyymiUUSI
Haluan nähdä laajentuneen Putlerin.
- AnonyymiUUSI
Haluan nähdä laajentuneen putlerin.
- AnonyymiUUSI
Haluan päästä kans
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi483766Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!
https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!4783755Kiitos rakastamani,
tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan303019Nainen, olen huolissani sinusta
Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!902180- 1551900
- 1051740
- 1301569
Kello käy ja ilta pimenee
Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun2541430Ruumisvaunut
Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.401262Seiska: Ensitreffit Anna nosti katsojien karvat pystyyn - Touhuaa tätä auton ratissa: "Älytöntä..."
Annan käytös herättää vahvoja tunteita. Huh, huh, näyttää kyllä aikamoisen vaaralliselta touhulta auton ratissa… Lue l71138