Mikä on Save Salla Senter? Ainakin se on ihmeellinen yhdistelmä englantia ja norjaa. Save = pelasta englanniksi, senter=keskusta norjaksi. Kuka tämän kielikukkasen on kehittänyt? 😂
Save Salla Senter
8
1121
Vastaukset
- Anonyymi
Se on kyläläisten suusta kuultuna SS sentteri. Onhan tuo nimellä paiskattu.
- Anonyymi
Öyhöttäjät kaiketi TÄSSÄKIN mokanneet. Sivistymättömyys tulee esiin.
Tosin oikeustieteen ikuinen ylioppilas Erkki Parkkinen ei myöskään loista englannin taidoilla. Katsokaapa vaikka hänen antamaansa haastattelua Kanadan televisiolle - tunsin syvää myötähäpeää!
Itse olen kosmopoliitti ja kykenen kommunikoimaan sujuvasti useilla kielillä!- Anonyymi
Sinähän et kyllä osaa kommunikoija ku yhellä kielellä, syvällä siellä mihin aurinko ei paista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinähän et kyllä osaa kommunikoija ku yhellä kielellä, syvällä siellä mihin aurinko ei paista.
Aleksis Kiveä ja Nummisuutarien Eskoa lainatakseni - tyhmyydelle minä olen vihainen kuin rakkikoira!
Ja koska osoitit öyhöttäjille tyypilliseen tapaan tyhmyytesi, olen sangen vihainen!
- Anonyymi
Eikö kukaan tiedä kuka tuon Save Salla Senter-nimen on keksinyt?
- Anonyymi
Varmaan joku "vääräleuka".
- Anonyymi
Sallassakin kannattaa äänestää ensi kerralla Matti Henttusta, joka on köyhien auttaja.
- Anonyymi
en Sallaan mee
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.733614Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91971Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2251315- 1341186
- 1001063
- 1081036
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil681001- 60974
Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6965- 35876