Miksi äiti ei halua esim saunaan kanssani vaikka itse menisin. Olen 25 vuotias mies. Mitä äiti pelkää? Pahin mitä voi tapahtuu?
Miksi äitini ei halua että näen hänet alasti
11
640
Vastaukset
- Anonyymi
Miks sun pitäs nähdä äitis alasti?
- Anonyymi
Ku en oo pitkään aikaan nähny ku vilaukselta ja huomannut että se kiihottaa
-app- Anonyymi
Minulla on samanlaisia kokemuksia, m28v.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulla on samanlaisia kokemuksia, m28v.
Onks sun äiti kans vähä sellanen isoperseinen ja vanhempi nainen? Luuletko että äitisi vois myös kiihottua? Multa ja äidiltä puuttuu kahenkeskeinen aika että voisin vongata nii kauan että saan panna äitiäni
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onks sun äiti kans vähä sellanen isoperseinen ja vanhempi nainen? Luuletko että äitisi vois myös kiihottua? Multa ja äidiltä puuttuu kahenkeskeinen aika että voisin vongata nii kauan että saan panna äitiäni
Kyllä mä uskoisin että hän kiihottuisi mutta en tiedä kuinka pitkälle hän olisi valmis menemään koska he ovat isäni kanssa yhdessä. Meiltäkin puuttuu sitä yhteistä aikaa joka osiltaan hankaloittaa tilannetta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä mä uskoisin että hän kiihottuisi mutta en tiedä kuinka pitkälle hän olisi valmis menemään koska he ovat isäni kanssa yhdessä. Meiltäkin puuttuu sitä yhteistä aikaa joka osiltaan hankaloittaa tilannetta.
Viekää hoitoon tuo kaheli vanha ap mies, tuo on kyllä todella sairas! Esiintyy nuorena, ihan kaheli gubbe! Turpaan tommosta, ku joku antais oikein nunnolla!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Viekää hoitoon tuo kaheli vanha ap mies, tuo on kyllä todella sairas! Esiintyy nuorena, ihan kaheli gubbe! Turpaan tommosta, ku joku antais oikein nunnolla!
Kunnolla☝️!
- Anonyymi
Ei tuo nyt terveeltä kuulosta, edes huumorimielessä.
- Anonyymi
Ei kuullosta mutta valitettavasti näitäkin on.
- Anonyymi
Trolli.
- Anonyymi
No nyt kävi tuuri että sain jätettyä kännykän kuvaamaan äitini suihkuhetkeä ja olen aika varma että äiti huomasi tän mut ei ottanu asiaa puheeksi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi483766Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!
https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!4783755Kiitos rakastamani,
tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan303019Nainen, olen huolissani sinusta
Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!902180- 1551900
- 1051740
- 1301569
Kello käy ja ilta pimenee
Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun2541430Ruumisvaunut
Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.401262Seiska: Ensitreffit Anna nosti katsojien karvat pystyyn - Touhuaa tätä auton ratissa: "Älytöntä..."
Annan käytös herättää vahvoja tunteita. Huh, huh, näyttää kyllä aikamoisen vaaralliselta touhulta auton ratissa… Lue l71138