Miksi äitini ei halua että näen hänet alasti

Anonyymi-ap

Miksi äiti ei halua esim saunaan kanssani vaikka itse menisin. Olen 25 vuotias mies. Mitä äiti pelkää? Pahin mitä voi tapahtuu?

11

640

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Miks sun pitäs nähdä äitis alasti?

• Anonyymi

Ku en oo pitkään aikaan nähny ku vilaukselta ja huomannut että se kiihottaa
      -app

• Anonyymi

Minulla on samanlaisia kokemuksia, m28v.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minulla on samanlaisia kokemuksia, m28v.

Onks sun äiti kans vähä sellanen isoperseinen ja vanhempi nainen? Luuletko että äitisi vois myös kiihottua? Multa ja äidiltä puuttuu kahenkeskeinen aika että voisin vongata nii kauan että saan panna äitiäni

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onks sun äiti kans vähä sellanen isoperseinen ja vanhempi nainen? Luuletko että äitisi vois myös kiihottua? Multa ja äidiltä puuttuu kahenkeskeinen aika että voisin vongata nii kauan että saan panna äitiäni

Kyllä mä uskoisin että hän kiihottuisi mutta en tiedä kuinka pitkälle hän olisi valmis menemään koska he ovat isäni kanssa yhdessä. Meiltäkin puuttuu sitä yhteistä aikaa joka osiltaan hankaloittaa tilannetta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä mä uskoisin että hän kiihottuisi mutta en tiedä kuinka pitkälle hän olisi valmis menemään koska he ovat isäni kanssa yhdessä. Meiltäkin puuttuu sitä yhteistä aikaa joka osiltaan hankaloittaa tilannetta.

Viekää hoitoon tuo kaheli vanha ap mies, tuo on kyllä todella sairas! Esiintyy nuorena, ihan kaheli gubbe! Turpaan tommosta, ku joku antais oikein nunnolla!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Viekää hoitoon tuo kaheli vanha ap mies, tuo on kyllä todella sairas! Esiintyy nuorena, ihan kaheli gubbe! Turpaan tommosta, ku joku antais oikein nunnolla!

Kunnolla☝️!

• Anonyymi

Ei tuo nyt terveeltä kuulosta, edes huumorimielessä.

• Anonyymi

Ei kuullosta mutta valitettavasti näitäkin on.

• Anonyymi

Trolli.

• Anonyymi

No nyt kävi tuuri että sain jätettyä kännykän kuvaamaan äitini suihkuhetkeä ja olen aika varma että äiti huomasi tän mut ei ottanu asiaa puheeksi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta

Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi
      Ikävä
      48
      3766
    2. Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!

https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!
      Maailman menoa
      478
      3755
    3. Kiitos rakastamani,

tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan
      Ikävä
      30
      3019
    4. Nainen, olen huolissani sinusta

Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!
      Ikävä
      90
      2180
    5. Mikä siinä naisessa

Sinua kiehtoo?
      Ikävä
      155
      1900
    6. Ollaanko me päästy

Toisista yli vai mikä on tilanne
      Ikävä
      105
      1740
    7. Miksi et lähesty

kaivattuasi jos olet kiinnostunut? Palstailu ei auta asiaa. 🤔
      Ikävä
      130
      1569
    8. Kello käy ja ilta pimenee

Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun
      Ikävä
      254
      1430
    9. Ruumisvaunut

Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.
      Kuhmo
      40
      1262
    10. Seiska: Ensitreffit Anna nosti katsojien karvat pystyyn - Touhuaa tätä auton ratissa: "Älytöntä..."

Annan käytös herättää vahvoja tunteita. Huh, huh, näyttää kyllä aikamoisen vaaralliselta touhulta auton ratissa… Lue l
      Ensitreffit alttarilla
      7
      1138
    Aihe