Miksi äitini ei halua että näen hänet alasti

Anonyymi-ap

Miksi äiti ei halua esim saunaan kanssani vaikka itse menisin. Olen 25 vuotias mies. Mitä äiti pelkää? Pahin mitä voi tapahtuu?

11

853

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Miks sun pitäs nähdä äitis alasti?

• Anonyymi

Ku en oo pitkään aikaan nähny ku vilaukselta ja huomannut että se kiihottaa
      -app

• Anonyymi

Minulla on samanlaisia kokemuksia, m28v.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minulla on samanlaisia kokemuksia, m28v.

Onks sun äiti kans vähä sellanen isoperseinen ja vanhempi nainen? Luuletko että äitisi vois myös kiihottua? Multa ja äidiltä puuttuu kahenkeskeinen aika että voisin vongata nii kauan että saan panna äitiäni

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onks sun äiti kans vähä sellanen isoperseinen ja vanhempi nainen? Luuletko että äitisi vois myös kiihottua? Multa ja äidiltä puuttuu kahenkeskeinen aika että voisin vongata nii kauan että saan panna äitiäni

Kyllä mä uskoisin että hän kiihottuisi mutta en tiedä kuinka pitkälle hän olisi valmis menemään koska he ovat isäni kanssa yhdessä. Meiltäkin puuttuu sitä yhteistä aikaa joka osiltaan hankaloittaa tilannetta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä mä uskoisin että hän kiihottuisi mutta en tiedä kuinka pitkälle hän olisi valmis menemään koska he ovat isäni kanssa yhdessä. Meiltäkin puuttuu sitä yhteistä aikaa joka osiltaan hankaloittaa tilannetta.

Viekää hoitoon tuo kaheli vanha ap mies, tuo on kyllä todella sairas! Esiintyy nuorena, ihan kaheli gubbe! Turpaan tommosta, ku joku antais oikein nunnolla!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Viekää hoitoon tuo kaheli vanha ap mies, tuo on kyllä todella sairas! Esiintyy nuorena, ihan kaheli gubbe! Turpaan tommosta, ku joku antais oikein nunnolla!

Kunnolla☝️!

• Anonyymi

Ei tuo nyt terveeltä kuulosta, edes huumorimielessä.

• Anonyymi

Ei kuullosta mutta valitettavasti näitäkin on.

• Anonyymi

Trolli.

• Anonyymi

No nyt kävi tuuri että sain jätettyä kännykän kuvaamaan äitini suihkuhetkeä ja olen aika varma että äiti huomasi tän mut ei ottanu asiaa puheeksi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taisin tehdä virheen

Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle
      Ikävä
      102
      4672
    2. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
      Ikävä
      49
      3182
    3. Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi

Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle
      Ikävä
      85
      2929
    4. Nainen, mulla olisi sulle pari vinkkiä

Kerro vain ongelmasi niin annan siihen vinkin. :/
      Ikävä
      80
      1690
    5. Nainen onko sulla supervoimmia ?

Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.
      Ikävä
      41
      1470
    6. 450 000 ulosotossa

Suomessa on tällä hetkellä ennätysmäärä ihmisiä ulosotossa. Viime vuonna heitä oli yli puoli miljoonaa. Kuluvan vuoden
      Perussuomalaiset
      102
      1274
    7. Onko esitutkinta jo saatu päätökseen?

Ketkä saa syytteet? Voi olla iso määrä ihmisiä?
      Ähtäri
      15
      1007
    8. Miksi syyllistät minua siitä etten pysty vastaamaan tunteisiin?

En minä sille mitään mahda. Tuntuu pahalta. En pysty enää keskittymään mihinkään enkä nauttimaan mistään, kun tämä tilan
      Ikävä
      40
      921
    9. Miehen taloudellinen tilanne ja

halu tarjota suojaa kaikin tavoin on usein perheen selkäranka. Siksi naisen ei ikinä pitäisi jättää huomiotta miehen rah
      Ikävä
      25
      900
    10. Miten suhtautuisit

jos saisit tietää, että kaivatullasi on kokkeliriippuvuus?
      Ikävä
      184
      894
    Aihe