kuinka usein vastaattet kavereille/ poikaystävälle viesteihin
Mitä vastaatte kun kaikki sanoo jtn ei ehdi on töissä tai muuta vastaavaa
Ku Itte pystyn pitkin päivää vaikka oiskin töissä ihan sen 8h , tuntuu ettei mulla oi aitoja ystäviä ,miten muilla?
Viestittely
5
778
Vastaukset
- Anonyymi
Mun mielestä viesteihin ei aina tarvitse vastata.
mieheltä - Anonyymi
En tiiä mistä kyse, mutta kuulostaa liian hektiseltä, hermot menis heti
- Anonyymi
Työnantaja maksaa työaikana tehdystä työstä sen 8 tunnin ajan.
Puhelimen raplaaminen tuona aikana on varastettua aikaa. Yksityiset asiat kuten somevisiitit, henkilökohtaiset puhelut ( jotka eivät suoranaisesti liity työhön) tehdään työajan ulkopuolella , siis EI työaikana.
Työ ja huvi on 2 (kaksi) eri asiaa. Ensimmäisestä ajasta maksaa pomosi, jälkimmäisestä sinä itse.
Tuon ei pitäisi olla kovin vaikeaa ymmärtää. - Anonyymi
Kyllä mä pyrin vastaamaan viestiin heti kun sen luen. Jos oon töissä tai tilanteessa jossa en ehdi keskittyyn niin laitan just jotain et "vastaan myöhemmin ajatuksella, oon just nyt varattu". En toki kyttää sekunnin välein puhelinta et onko tullu viestejä, että siinä mielessä saattaa mennä muutamii tuntejakin ennenkuin avaan viestin. Tai jos oon jonkun seurassa niin en avaa viestiä ennen kun on sellanen hetki että ehdin.
Mutta itse en ymmärrä etteikö koko päivän aikana ole hetkeekään aikaa käydä nopeeta parin viestin keskustelua, kun kuitenkin useimmilla meistä puhelin on lähes koko ajan mukana tai lähellä. En oleta että heti vastataan, mutta ei kukaan voi olla niin kiireinen etteikö muutaman tunnin viiveellä ehtisi. Minusta se vastausaika vaan lähinnä merkkaa mihin tasoon sun kaveri, puoliso tai kuka nyt onkin priorisoi sinut. Varsinkin jos se on toistuvaa ja ehkä joku muu saa heidät heti kiinni aina.
Kumppaneitten välillähän tuommonen on sopimis kysymys, että kuinka tiheästi ja millä tavalla yhteyttä pidetään. Jos toinen ei ole kova viestitteleen niin toisen tulis kunnioittaa sitä, mutta tietty joku keskitie pitäis sopia niin ettei toinen koe itseään ohitetuks eikä toinen ahdistu.- Anonyymi
Ystäväsi tajuavat että tyoaikasi on palkanmaksajasi aikaa.
Ymmärrätkö että kavereiden kaaa hoidetut puhelut tehdään omalla ajalla, esim. ruokatunneilla ja työpäivän päädyttyä. Tai viikonloppuisin ellei työantajasi (palkanmaksajasi toisin vaadi).
Totta, kaikilla on puhelin mukana. Se EI tarkoita että sitä käytetään henkilökohtaisiin viestittelyihin työajalla.
Olisiko sinun parempi vaihtaa vaativampaan työhön joka vaatisi enemmä työpanostasi?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911117
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa115916- 125896
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten281682- 76658
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74621Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64572Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54566Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist40532- 72483