Kyllä kun vieläkinmiettii missä periveriassa on asunut kuin Tornio on..25v sitten .kävin joskus Kävin joskus aamupalalla.olin kolmatta kertaa menossa.niin ei myyty aamupalaa.Jotellin johtaja oli kieltäny minun käymästä aamupalalla.
Hotellin johtaja ..hotellinjohtaja..silloin tajusin missä olin hukannut elämääni..sisäänlämpeävässä helvetin periveriassa.torniossa.
Samalta seisomalta laitoin asuntohaun tampereelle.siitä kuukausi asuin jo tampereella..nuoret muuttakaa helevettiin siittä.helevetin periveveriasta.😡😡😡
Yhteiskunta
6
402
Vastaukset
- Anonyymi
Kävit aamupalla kahdesti, mutta kolmannella kerralla sinua ei enää päästetty sisään. Teitkö aamupalalla jotain erikoista, kun noin pääsi tapahtumaan? Onko siellä Tampereella nyt sitten ollut parempi tuuri noiden hotelliaamiaisten kanssa?
- Anonyymi
hyvä että lähit tampesteriin… ei tornion hotellit ole sekopäitä varten, maksoitko edes aamupalaa vai kahdesti vaan kävit ja kolmannella tuli porttikielto🤣
- Anonyymi
Miten kaikki kahelit muuttavatkin Tampereelle. Alkaa olla jo tungosta 😂
- Anonyymi00005
kyllä uusia kaheli sukopolvia syntyy törniössä lissää,älä murehi.
- Anonyymi00006
Et ole sisäistänyt tornio laajemmin käsitystä. Olet väylän ihminen ja väylä on sisälläsi kuten Bengt Pohjanen saarnaa. Asut missä vain ei väylä katoa jos joudut vedettömään asumaan se ahdistaa kun ei ole jokea.
Olen paluumuutuja joten rauha sulle ja myötätuntoni. Kastettu. - Anonyymi00007
Tuskinpa monella tulee ikävä kirjoitustaidotonta pummia.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan
Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html2225377Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?
Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,544728Puoluebarometri: Marinin hallituksella 7 parasta mittaustulosta
Orpon hallitusta pitää huonona 2/3 kansalaisista, joka on aika hyvin linjassa hallituspuolueiden yhteenlasketun kannatuk13531Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa
Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana2873271Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa
Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/5937699193265Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat
"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien1823179- 732820
- 632037
- 901986
- 271969