Ristiriita tilanteista..

Anonyymi-ap

Haluan muistuttaa teitä, että kaikenlainen looginen ajattelu on kiellettyä, ja se voi aiheuttaa ristiriidan vallitsevan todellisuuden ja ympäristön kanssa. Näissä tilanteissa muista että lopulta sinä (ja sinun havaintosi) olet väärässä.

13

309

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      No näinhän siinä kävi…

    • Anonyymi

      Älä yleistä. Onhan se ihan normaalia ajatella loogisesti ja puntaroida asioita ja varsinkin kun ne ovat muuallakin kuin vain jossain palstalla. Ja kun näyttöä löytyy, on se toinen puoli vastuussa tekemisistään ja ne kääntyy väkisinkin sinne toista vastaan itselleen.

    • Anonyymi

      Mulla ei ole mitään vallitsevaa todellisuutta, joten kaikki sellainen kirjoitus mikä kertoo mistään ristiriidasta minkään vallitsevan todellisuuden kanssa on merkityksetöntä.

    • Anonyymi

      Kiitos mietin juuri ristiriitaisesti, että oletko s nero vai hullu! Päädyin neroon! Joten olet kai sitten hullu.

    • Anonyymi

      Turha selittää, en ole koskaan väärässä 🤷‍♀️

      - Sheena

      • Anonyymi00013

        "Turha selittää, en ole koskaan väärässä 🤷‍♀️- Sheena"

        Ei todellakaan uskalla myöntää erehtyneensä kasvojen menettämisen pelossa.

        Silminnäkijä kertoi 70-luvun uimarannan äitiänsä pitemmästä tytöstä, joka ei ollut vielä saanut aikuisia piirteitä ja oli aivan alasti, mutta Sheena väitti päättelyn perusteella, ettei se ollut mahdollista.

        Väitti näin pitkään, mutta sitten vaikeni, vaan ei ole vieläkään tunnustanut erehdystään.


    • Anonyymi

      mikä voi olla tyttöjenkin mielestä hauska juttu kun terveys juttuja omenien syöminen kun niihin menee noita pirnirä kärpäsiä...

    • Anonyymi

      en tiedä wettä millekin joku tyttöjen mielestä voi tuntua jos herää amauisin jonkin pornotähden kuma mielessä

    • Anonyymi

      årpyreoomo vao åerimasw tso åprllams-- vsöotyse j

    • Anonyymi

      ytuo olisi tyietysti tutgykityava ja srlbiyryyävä onko p4tunasdsds rnrmmän proyriinirja kuin porkkswnndfs

    • Onneksi luon itselleni oman todellisuuden ja epätodellisuuden missä voi ajatella loogisesti tai epäloogisesti aiheuttamatta epäloogisia tai loogisia ristiriitaisen paradoksaalisia tai johdonmukaisia todellisuuden tai epätodellisuuden vääristymiä tai suoristumia. Joten totean yksinkertaisen monimutkaisesti, että ajattelen miten kulloisenkin vallitsevan tilanteen, tilan tai tyhjiön suoma tai vaatima tilanne vaatii tai ei vaadi, riippuen atomien kimpoilunopeudesta eteerin välittäjäaineen vallitsevan hidastuksen mukaisesti osuvat takaisin ajatusjatkumooni ja kuinka ne vaikuttavat hermokeskuksen kautta kulkevaan impulssijonoon mitkä etsivät reittiä läpi hermostoseitin paikkaan missä muodostan mielipiteeni: Ajattelen miten huvittaa.

    • Anonyymi

      yrloso ,oeröo ,emm' milli,aam v'öoöö'om

    • Anonyymi00014

      Sitä minäkin. Karkea yleistykseni asioissa järkyttää itseänikin.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      110
      1189
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      117
      1024
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      128
      920
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      95
      775
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      287
      722
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      75
      649
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      606
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      504
    Aihe