"Synnin palkka on kuolema, mutta Jumalan armolahja on iankaikkinen elämä Kristuksessa Jeesuksessa, meidän Herrassamme." Roomalaiskirje 6:23
Appelsiinin jo söin ja kuorin aamullkävelyll kyll repusta otin , kuoraisin, samall kunn
KÄVELEHJIN
Nyt sitten oon tääll ja ensitestissä on Green Dates Sour Cola No Sugar added tuoteproducti..
Huomasin vasta ostettujni että on sokeriton. No, sokerittomaks ihan mavullista.En kyllä uuvestaan taija ostoo. 2/5.
No joo. On mitä on mitä on mavullisesti.
Ei jatkoon suuni matkoon.
Selef Urge
aamuisa aamullispala terveellisesti aamullisessa
18
267
Vastaukset
- Anonyymi
"kuolema on tullut kaikkien osaksi , koska kaikki ovat syntiä tehneet" Room: 5 : 12
- Anonyymi
Paitsi Jumala ei ole tehnyt syntiä koskaan.
Toi käännös ei ole täysin totta. Pitäisi totuuden takia olla esim:
Kuolema on tullut kaikkien syntisten ihmisten osaksi, koska kaiki ihmiset ovat syntiä tehneet , paitsi Jeesus ei ihmisenä eläessään tehnyt koskaan syntiä. - Anonyymi
Riippuu mistä kuolemasta nyt puhutaan.
Ensimmäinen on kuoleman UNI- ja toinen helvetin tuli, jossa sielu tapetaan, eikä hän voi ominluvin elämää ottaa itselleen.
Perskele, enkuleineen- jotka ovat olleet taivaissa, ne tahi he eivät kuole, vaan kun ihmiset- toisessa kuolemassa kuolevat, joita tämä perskele, vastustaja on rääkännyt, ei heitäkään ole.
Ja kas, he pääsevät iankaikkisesti rassaamaan toisiaan, ja kuolema heitä pakenee.
Herran kansan - armolahja - iankaikkinen elämä- se on uskon kautta saavutettavissa.
- Anonyymi
Testaan Vatserin tyrkisk peberin hot rings sour and saltyt. Uutuusproductituote.Pussi ei aukea helposti repäisemällä. En tiejä onko se plussaa vai miinusta. Olkoon plussaa kun onhan se hyvä etei liijan helposti repejä kuten joskus on joijenkin pussukoijen kanssa ollut.
4.8.2024 valmistuspäivä.
1.6 2025 parasta ennen.
Jaa, no joo, nam, maiskis. Nyt on joo. On joo. Maistuu suussa.
Joo, en osaa nyt mitään sanoa muuta kuin että 4,5/5 jonkinlaisen miettimisen jälkeen. Pistää janottaman. Mull on onneks kylmee spraittii suuhun laittoo.On ne hottei ihan oikeesti.
Omaas karkikatekorijassaaan 4,5, mutta jos tosi kermapaljouksellista kermamunkkia ja tätä tuotetta vertaisi ikäänkuin samakateköörisesti niin 2,5 tyrkishpeberille ja kermamunkille tosi runsaalla kermalla 5.
Paras syömäni tuote kesältä on ollut kermamunkki vaikkei silloin ollutkaan tarpeeksi kermavaahtoa kermamunkissa, mutta mä alistuin tilanteessa kun kerran ei ollut kermavaahtoa siinä lissee saatavilla. Maaseudula on noi tuotteet laadukkaampija näköjään kuin Helsingissä. Keskimäärin. Tomaatit parenpija, kermamunkit parempija, avomaankurkut parenpija. Näin tänään avomaankurkkuja myynnisä 0.69e/kilo ja ne olivat melkeen mätijä Helsinkissä K-kaupassa.
Selef Urge - Anonyymi
Mätiä hejelmijä laittavat myyntiin sellaisissa valmispakkauksissa. Niitä en enää osta kun sen verran usein on joukossa aina yksi mätäpaise hejelmä.
Laitavat hintaa alemmaksi ja kun sitten ottaa nektariinikorin niin siinä on mätäinen hejelmä ja joskus usejanpikin valmiiksi mätinä.
Se on ollut tämän kesän selkee rendi Helsingin eräässä k-kaupassa, joss eniten asijoin. Sieltä olen saanut mukaani myös liijan kypsän vesimeloonin eikä olut tarjouksessakaan silloin.
Pitäisi laittaa sakot näille kauppijaille, jotka myyvät tahallaan mätijä hejelmijä. Kun autoilijoita vainotaan eri tavoin niin joku sakottaja saisi kaupoissakin eritysesti kesällä kierrellä antamassa 20.000e sakkoja kauppijaille asijakkaijen kiusamisesta mätijä hejelmijä myymällä.
Lisäksi voisi olla ilmoitus hejelmäpöyvillä että milloin kyseinen tuote tulee viimeistään syöjä ennen kuin mäjäntyy. On aikamoista arvontaa miettijä milloin mikäkin hejelmä on priimaa syötäää ja milloin raakaa tai liijan kypsöötä.Vai mitä? Lakialote eteenpäin mätänäisyyttä vastaan.
Selef Urge- Anonyymi
Samoin marjarasia sisältää aina muutaman jo (aina kätkössä olevalla puolellaan) homeisen marjan.
- Anonyymi
Asmr ääniä kuuluu aika usein.Alkaa verstaalla, jatkuu pirtissä.Käsien hankausääniä, suuääniä, ym. traumaa lievittäviä ääniä.
https://www.youtube.com/watch?v=ihlkg_ughCg- Anonyymi
Ei pystynyt katsomaan kun katkaisi kun olivat verstaalle päin kävelemässä. Mitä on asmr-äänet?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei pystynyt katsomaan kun katkaisi kun olivat verstaalle päin kävelemässä. Mitä on asmr-äänet?
Etsin netistä.
https://fi.m.wikipedia.org/wiki/ASMR
Itse en tiedä kokeneeni tällaisia. Mitä ihmeen pienistä äänistä tai eleistä saatavia "rauhottavia aistikokemuksia"?
Pidän kaukaisesta linnunlaulusta, mutta en tiedä "aistieni" saavan siitä kummempia fiiliksiä. Ehkä se rauhoittaa, luo ystävällisen elämänmuodon sympatioita.
Löysin jokunen päivä sitten kauniin, kuolleen sepelkyyhkyn. Oli kai törmännyt pihalla olleeseen telineeseen. Kaunis lintu, todella. Juttelin sille ja siirsin, saatesanoin "hautasin" hänet kauemmas, ryteikköön. 🕊
Elelen muutoin pääasiassa hiljaisuudessa, ei mitään taustaääniä, kuten radiota tai jonkun aamu-tv:n taustapölinää. Inhoan tyhjänpäiväisiä ihmisääniä. Elokuvia katsoessa laitan ulkomaankieliset äänet pienelle. Äänten voimakkuus kun vaihtelee: ensin puhuvat hiljaa ja sitten yhtäkkiä alkaa mieletön huuto ja meteli. Miksi? Erikseen kuuntelen netistä musiikkia, jonka valitsen itse, ei joku toimittaja. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Etsin netistä.
https://fi.m.wikipedia.org/wiki/ASMR
Itse en tiedä kokeneeni tällaisia. Mitä ihmeen pienistä äänistä tai eleistä saatavia "rauhottavia aistikokemuksia"?
Pidän kaukaisesta linnunlaulusta, mutta en tiedä "aistieni" saavan siitä kummempia fiiliksiä. Ehkä se rauhoittaa, luo ystävällisen elämänmuodon sympatioita.
Löysin jokunen päivä sitten kauniin, kuolleen sepelkyyhkyn. Oli kai törmännyt pihalla olleeseen telineeseen. Kaunis lintu, todella. Juttelin sille ja siirsin, saatesanoin "hautasin" hänet kauemmas, ryteikköön. 🕊
Elelen muutoin pääasiassa hiljaisuudessa, ei mitään taustaääniä, kuten radiota tai jonkun aamu-tv:n taustapölinää. Inhoan tyhjänpäiväisiä ihmisääniä. Elokuvia katsoessa laitan ulkomaankieliset äänet pienelle. Äänten voimakkuus kun vaihtelee: ensin puhuvat hiljaa ja sitten yhtäkkiä alkaa mieletön huuto ja meteli. Miksi? Erikseen kuuntelen netistä musiikkia, jonka valitsen itse, ei joku toimittaja.Avasin telkkarin. Kanavalla joku Top gear-autonhuoltaja-jenkki kovalla ja kiihkeällä äänellään kuin helluntaisaarnaaja, huusi ja pölötti jotain hyvinkin "tärkeää" asiaansa. Syöksyin laittamaan hiljaiselle ja vaihtamaan kanavaa.
Kolmenvartin päästä alkaa Hudson ja Rex.
Miksi ihmiset eivät voi olla hiljaa? Itseäni on lapsuudesta ja nuoruudesta asti stressannut kovat äänet.
Omassa kodissani on (lähes) täysi hiljaisuus. Anonyymi kirjoitti:
Avasin telkkarin. Kanavalla joku Top gear-autonhuoltaja-jenkki kovalla ja kiihkeällä äänellään kuin helluntaisaarnaaja, huusi ja pölötti jotain hyvinkin "tärkeää" asiaansa. Syöksyin laittamaan hiljaiselle ja vaihtamaan kanavaa.
Kolmenvartin päästä alkaa Hudson ja Rex.
Miksi ihmiset eivät voi olla hiljaa? Itseäni on lapsuudesta ja nuoruudesta asti stressannut kovat äänet.
Omassa kodissani on (lähes) täysi hiljaisuus.Ai sä oot tässä ketjussa 😌tutulta kuulostaa. Mä sivusilmällä katsastan teeveestä päivittäin ainakin Vera stanhopen.
Mullakin on telkkarista äänet pois yleensä.yritän vältellä uutisiakin.mua ahdistaa sota ja sairaudet.
Mulla vois ollakin tuo asmr.tien ja metsän välissä asun.kovin ei ole harmoninen äänimaailma tässä.- Anonyymi
auroraboreallis kirjoitti:
Ai sä oot tässä ketjussa 😌tutulta kuulostaa. Mä sivusilmällä katsastan teeveestä päivittäin ainakin Vera stanhopen.
Mullakin on telkkarista äänet pois yleensä.yritän vältellä uutisiakin.mua ahdistaa sota ja sairaudet.
Mulla vois ollakin tuo asmr.tien ja metsän välissä asun.kovin ei ole harmoninen äänimaailma tässä.Samaten, en ole katsonut uutisia vuosikausiin. Mitä turhia, kun ne tietää valheiksi.
Joskus jos olen yrittänyt, niin jo minuutin päästä, raivostuneena vaihdan kanavaa.
Israelin tapahtumat aikoinaan stressasivat itseäni, en halua enää kuulla heistäkään ja heidän ongelmistaan yhtikä mitään.
Elän omaa rauhanaikaani. Ja jos sireenit alkavat yhtäkkiä huutaa, vedän peiton päälle, laitan sormet ristiin, suljen silmäni ja jätän itseni Herran haltuun.
En jumankekka lähde säntäilemään ympäri pihoja ja kiljumaan apua. Olen kyllä miettinyt etukäteen miten toimia, jos sängystä on pakko nousta.
- Anonyymi
https://www.is.fi/terveys/art-2000010587476.html
Kyllä ravinnolla on tärkeä rooli, eli vahvauskoisen ruokaa on kasvikset ja heikkouskoiset popsii makkaraa ja punaista lihaa, sekä potkasevat aikaisemmin tyhjää, jossa moni ilo jää kokematta.- Anonyymi
Kun osaa ajoittaa ylöstempaamisensa oikein niin voi aivan hyvin elellä grillikylkeä syöjen ja iloiten siitä Herraa kiittää.
Minä voin kuolla tänään klo 22.37 mutta en minä mitään menetä kuolinpa tänään taikka huomennallisenampana.
Kuka täältä Jeesuksessa lähtee , hän parempaan ilollisuuteenkin ynnämuunnallisuuksiin vaihtaa: parenpi keho, kussa on oikeesti aihetta kehoposituiivisuuksiin, ilo, niin se lisääntyy autuuveksi, ei enää jännitystä omasta maallisesta kuolemisesta, ei turhija ajatuksija saisiko elettyä "terveenpänä" 90vuotiaaksi ulkopuolisena nuorempien silmistä lukien ajatuksijaan:kohta tuo kuolee ja pääsen sen rahoihin käsiksi."
Kaikenlaista on vielä ejessäpäin ennen kuin alkaa 1000v Jeesuksen Kuninkaaskuntaan aikallisuus. Ja sekin on pieni ajallisuus siihen nähjen että ikuisuus on ejessä ihte kullallakallasin.
Ihmisen elämä maan päällä on huonointa aikaa kun on Jeesuksessa loppuunsa astinsa: ikuisuus on hällellisille autuvas.
Ihmisen elämä maan päällä on parsta aika kun on saatanassa loppuunsa astinsa: ikuisuus on hällöillisille vattumainen etten sanois ihan että kijutus.
https://www.youtube.com/watch?v=LvdLovAaYzM
Tilastollisesti en kuulu fall downareihin vaan rapturoitaviin tojennäköisyyveksellisyyjessä. Elänpä tai fall downaroin niin +-0.
Selef "urhookaas sotuuri bundolo" Urge
- Anonyymi
Nyt on vaihteeksi "kaikenlaista on vielä edessäpäin, ennenkuin..."
Aiemmin hellarit opetti, että "Jeesus tulee ensi yönä".
Minä uskon, että Hän voi tulla pilviin hetkellä millä hyvänsä. "Kukkuu! Yllätys!"
Olen lähtövalmiina joka sekunti. Ja puolikaskin. Pitää niinku Valvoa.
Syön ruokaa, sen mikä on tarpeellista. Ruoka on ruokaa, eikä se ratkaise pelastustamme, ellei nyt heittäydy suoranaiseksi ylensyöjäksi tai makkaroita palvovaksi kulinaristiksi. Liian leveästi eläminen on syntiä. Kenelle elämän leveys nyt sitten on mitäkin...
On oltava omatunto ja muistettava joskus, jos varaa on, myös köyhiä ja leskiä tuolla katujen kulmissa kädet ojossa.
Tulikin mieleeni, että pitää laittaa kauppalistalle ryynimakkaraa.- Anonyymi
"Kaikenlaista on vielä ejessäpäin ennen kuin alkaa 1000v Jeesuksen Kuninkaaskuntaan aikallisuus. "
Selef Urge
"
Aiemmin hellarit opetti, että "Jeesus tulee ensi yönä".
Ryynimakkaran jyrsijä
Ymmärsitkö minun puhuvan tuossa rapturesta kun puhuin tuossa 1000v Kuninkaskuntasta?
Terävänpi,
Selef Urge - Anonyymi
Kulta hampsteri, metavoorallisesti arvijoin ja oletusintuitiossani hahmojen varjoisuuksista valitsen tutun leimallisuujen leskinaisesta, joka toisinaan Helsinkissä käy tuijoteltavana.
Eli samis Aurora Porealtaan kanssa.
Selef Urge - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kulta hampsteri, metavoorallisesti arvijoin ja oletusintuitiossani hahmojen varjoisuuksista valitsen tutun leimallisuujen leskinaisesta, joka toisinaan Helsinkissä käy tuijoteltavana.
Eli samis Aurora Porealtaan kanssa.
Selef UrgeSuomalainen mies pitää sinisestä lenkistä.
Kuningaskunnassa kaikki hyvin. Rauha ja rakkaus Jumalan omien kesken.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1619319Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde492879Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja352671- 572551
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1971955- 981872
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai241826Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä501361Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1091227- 281211