Kalevala-Tampere -verkkokauppa

Anonyymi-ap

VAROITUS!! Älkää tilatko mitään Kalevala-Tampere -verkkokaupasta, myy Kiina-💩kaa eikä tuotteet vastaa mainoksessa olevaa kuvausta! Palautusehdot ovat vaikeat ja joudut maksamaan palautuksesta ehkä "jopa 60€"!
Eikö näiden huijarifirmojen toimintaan kukaan voi puuttua?

87

9908

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olen tilannut kengät jotka haluan palauttaa, mutta palautus odoitetta ei saa millään. Olen valinnut Klarnan, en ole vielä maksanut mut miten toimia kun ei anna palauttaa…

      • Anonyymi

        Ilmoita Klarnalle, että laittavat laskun tauolle. Haluan myös palauttaa vaatteen jonka tilasin kyseisestä verkkokaupasta. Olen pyytänyt palautusohjeita, mutta en ole saanut. Klarna pyytää ottamaan yhteyttä Kalevala-Tampere -verkkokauppaan ja olenkin lähettänyt jo monta sähköpostia. Vastaavat kyllä, mutta pyörittelevät asiaa ja selittelevät yhtä ja toista! Juuri tänään taas pyysin palautusohjeita, katsotaan miten tämä päättyy? Klarna-lasku on tauolla jotenka eräpäivää ei ole tällä hetkellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ilmoita Klarnalle, että laittavat laskun tauolle. Haluan myös palauttaa vaatteen jonka tilasin kyseisestä verkkokaupasta. Olen pyytänyt palautusohjeita, mutta en ole saanut. Klarna pyytää ottamaan yhteyttä Kalevala-Tampere -verkkokauppaan ja olenkin lähettänyt jo monta sähköpostia. Vastaavat kyllä, mutta pyörittelevät asiaa ja selittelevät yhtä ja toista! Juuri tänään taas pyysin palautusohjeita, katsotaan miten tämä päättyy? Klarna-lasku on tauolla jotenka eräpäivää ei ole tällä hetkellä.

        Joo kiitos sen jo tein, eli tauolla, tämän vastauksen sain tänään 😂

        Olemme tietoisia siitä, että olette huolissanne äskettäisen tilauksenne koosta. Vaikka politiikkamme ei yleensä salli palautuksia kokovirheiden vuoksi, olemme sitoutuneet varmistamaan asiakastyytyväisyyden. Kohteliaisuudesta teemme poikkeuksen tapauksessasi.

        Säilyttämällä tilauksesi, tarjoamme mielellämme kertaluonteisen kohteliaan korvaavan tai vaihtavan tuotteen - alkuperäistä tilausta ei tarvitse palauttaa.

        Jos haluat aloittaa vaihto- tai korvausprosessin vaihtoehtoista kokoa tai tuotetta varten, määritä haluamasi korvaava tuote. Huomioithan kuitenkin, että käytäntöjemme mukaisesti sinun on katettava korvaavan toimituksen toimituskulut. Sovellettava toimitusmaksu tuotteen vaihtotoimitusta kohti on 9,95 €.

        Odotamme innolla yhteydenottoasi.

        Best, —

        Aada


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo kiitos sen jo tein, eli tauolla, tämän vastauksen sain tänään 😂

        Olemme tietoisia siitä, että olette huolissanne äskettäisen tilauksenne koosta. Vaikka politiikkamme ei yleensä salli palautuksia kokovirheiden vuoksi, olemme sitoutuneet varmistamaan asiakastyytyväisyyden. Kohteliaisuudesta teemme poikkeuksen tapauksessasi.

        Säilyttämällä tilauksesi, tarjoamme mielellämme kertaluonteisen kohteliaan korvaavan tai vaihtavan tuotteen - alkuperäistä tilausta ei tarvitse palauttaa.

        Jos haluat aloittaa vaihto- tai korvausprosessin vaihtoehtoista kokoa tai tuotetta varten, määritä haluamasi korvaava tuote. Huomioithan kuitenkin, että käytäntöjemme mukaisesti sinun on katettava korvaavan toimituksen toimituskulut. Sovellettava toimitusmaksu tuotteen vaihtotoimitusta kohti on 9,95 €.

        Odotamme innolla yhteydenottoasi.

        Best, —

        Aada

        Olen pahoillani kuullessani, ettet ole tyytyväinen viimeaikaiseen ostoosi. Pyrimme varmistamaan, että asiakkaamme ovat tyytyväisiä tilauksiinsa, ja pahoittelen tämän aiheuttamaa haittaa.

        Ymmärrän, että haluatte palauttaa tuotteen. Huomioithan, että palautusosoitteemme on Aasiassa, ja haluaisin ilmoittaa sinulle, että emme korvaa palautuskuluja Aasiassa. Jotta prosessi olisi helpompi, voimme kuitenkin tarjota sinulle palautusta, joka on enintään 10 % ostohinnasta, ja voit pitää tuotteen.

        Jos haluat mieluummin edetä palautuksen kanssa, ilmoita siitä minulle, ja eskaloin pyyntösi sen mukaisesti.

        Kiitos ymmärryksestäsi ja kärsivällisyydestäsi. Arvostamme liiketoimintaanne ja toivomme voivamme ratkaista tämän asian teitä tyydyttävällä tavalla.

        Ja nyt tuli tämä viesti 🙈


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen pahoillani kuullessani, ettet ole tyytyväinen viimeaikaiseen ostoosi. Pyrimme varmistamaan, että asiakkaamme ovat tyytyväisiä tilauksiinsa, ja pahoittelen tämän aiheuttamaa haittaa.

        Ymmärrän, että haluatte palauttaa tuotteen. Huomioithan, että palautusosoitteemme on Aasiassa, ja haluaisin ilmoittaa sinulle, että emme korvaa palautuskuluja Aasiassa. Jotta prosessi olisi helpompi, voimme kuitenkin tarjota sinulle palautusta, joka on enintään 10 % ostohinnasta, ja voit pitää tuotteen.

        Jos haluat mieluummin edetä palautuksen kanssa, ilmoita siitä minulle, ja eskaloin pyyntösi sen mukaisesti.

        Kiitos ymmärryksestäsi ja kärsivällisyydestäsi. Arvostamme liiketoimintaanne ja toivomme voivamme ratkaista tämän asian teitä tyydyttävällä tavalla.

        Ja nyt tuli tämä viesti 🙈

        Kirjoitusvirheitä!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen pahoillani kuullessani, ettet ole tyytyväinen viimeaikaiseen ostoosi. Pyrimme varmistamaan, että asiakkaamme ovat tyytyväisiä tilauksiinsa, ja pahoittelen tämän aiheuttamaa haittaa.

        Ymmärrän, että haluatte palauttaa tuotteen. Huomioithan, että palautusosoitteemme on Aasiassa, ja haluaisin ilmoittaa sinulle, että emme korvaa palautuskuluja Aasiassa. Jotta prosessi olisi helpompi, voimme kuitenkin tarjota sinulle palautusta, joka on enintään 10 % ostohinnasta, ja voit pitää tuotteen.

        Jos haluat mieluummin edetä palautuksen kanssa, ilmoita siitä minulle, ja eskaloin pyyntösi sen mukaisesti.

        Kiitos ymmärryksestäsi ja kärsivällisyydestäsi. Arvostamme liiketoimintaanne ja toivomme voivamme ratkaista tämän asian teitä tyydyttävällä tavalla.

        Ja nyt tuli tämä viesti 🙈

        Joo, tuttua tekstiä 😁, samaa laap ... laap ... -tekstiä mullekin tulee! Nyt tarjosivat 15% alennusta, kun kieltäydyin 10% alennuksesta. Vihjasivat, että paketin palautus Aasiaan voi tulla minulle hintavaksi. Mutta, eivät edelleenkään antaneet palautushintaa eikä osoitetta 🤷‍♀️🤦‍♀️
        Tämä viimeisin alennustarjous tuli tänä aamuna, mutta en ole vastannut vielä. En suostu tuohon 15% alennukseen tuotteesta jolla en tee mitään ... 💩! Edelleen tulen kysymään heiltä palautusohjeita jossa tietysti pitää näkyä palautushinta.
        Onhan tämä opetus itselleni, en ole ennen vastaavaa verkkokauppaa kokenut 🫣 ... enkä (toivottavasti 🙃) haksahda enää!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, tuttua tekstiä 😁, samaa laap ... laap ... -tekstiä mullekin tulee! Nyt tarjosivat 15% alennusta, kun kieltäydyin 10% alennuksesta. Vihjasivat, että paketin palautus Aasiaan voi tulla minulle hintavaksi. Mutta, eivät edelleenkään antaneet palautushintaa eikä osoitetta 🤷‍♀️🤦‍♀️
        Tämä viimeisin alennustarjous tuli tänä aamuna, mutta en ole vastannut vielä. En suostu tuohon 15% alennukseen tuotteesta jolla en tee mitään ... 💩! Edelleen tulen kysymään heiltä palautusohjeita jossa tietysti pitää näkyä palautushinta.
        Onhan tämä opetus itselleni, en ole ennen vastaavaa verkkokauppaa kokenut 🫣 ... enkä (toivottavasti 🙃) haksahda enää!

        Seuraava vaihe on, että et saa enää sähköpostiviestiäsi perille; ilmoitus: sp-osoitetta ei löydy.
        Näin kävi minulle 🙄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Seuraava vaihe on, että et saa enää sähköpostiviestiäsi perille; ilmoitus: sp-osoitetta ei löydy.
        Näin kävi minulle 🙄

        Sama kävi mulle. ensin vastaavat ja viikon ajan pallotellaan.
        Sain osotteen Kiinaan ja lähetin postin kautta paketin seurantakoodilla.
        Lähetin viestiä että ja sähköposti ei yhdisty enää sinne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama kävi mulle. ensin vastaavat ja viikon ajan pallotellaan.
        Sain osotteen Kiinaan ja lähetin postin kautta paketin seurantakoodilla.
        Lähetin viestiä että ja sähköposti ei yhdisty enää sinne.

        Siis lähetin viestiä että paketti on saapunut sinne.
        En saanut viestiä menemään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Seuraava vaihe on, että et saa enää sähköpostiviestiäsi perille; ilmoitus: sp-osoitetta ei löydy.
        Näin kävi minulle 🙄

        Joo, mulle kävi näin, kun lähetin lisää kyselyä palautusohjeista joita en ole saanut vaikka monta kertaa pyytänyt. Klarnakin jo kyseli minulta, missä mennään? Harmi, kun Klarna ei ota enää puheluja vastaan, tekoälyn kanssa viestittely on turhauttavaa. Lasku on edelleen tauolla. Tuote jonka haluan palauttaa tuli mulle 13.8.2024


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama kävi mulle. ensin vastaavat ja viikon ajan pallotellaan.
        Sain osotteen Kiinaan ja lähetin postin kautta paketin seurantakoodilla.
        Lähetin viestiä että ja sähköposti ei yhdisty enää sinne.

        Mihin osoitteeseen palautit


      • Anonyymi

        Moi anonyymi!
        Minulla sama ongelma tilasin elokuun alussa "ortopediset" kengät ja olen viestitellyt tämän firman kanssa samoin Klarnan sekä DRX -kaupan kanssa nyt tänään sain Klarnalta viestin joutuisin maksamaan tilauksen koska viivyttelin liian pitkään. Hei haloo viestittelin näitten kanssa kuten kerroin ja aina vastattiin älä huolehdi Klarna hoitaa asian ja on tarvittaessa yhdessä minuun. Minä en ole tehnyt mitään väärää tämä Kaleva-Tampere liikekin sanoi, jos olet tilannut vääränkokoiset kengät emme ota palautuksia vastaan. Aion olla kuluttaja-asiamieheen yhteydessä. 😩


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mihin osoitteeseen palautit

        support@kalevala-tampere. fi toimi minulla


      • Anonyymi

        Pystyykö tilausta peruuttamaan ja klarnan laskun myös ?,mulla on tilaus siellä ja nytkwstänyt yli viikon ..apua kaipaisin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pystyykö tilausta peruuttamaan ja klarnan laskun myös ?,mulla on tilaus siellä ja nytkwstänyt yli viikon ..apua kaipaisin

        Itse sain peruttua tilauksen, mutta tein sen samana päivänä ja kerroin, että Suomen lain mukaan ei tule kuluja kun peruutus on tehty ennen lähettämistä. Ootko saanut seurantakoodia eli onko paketti jo lähtenyt? Klarna ei peruuta maksua ennenkuin yritys ilmoittaa sille peruutuksesta.


      • Anonyymi

        Ei mun palautusta otettu ollenkaa,eikä tarvinnu palauttaa,eikä maksaa. Sitte tuli vaate numeroa pienempi ja sen sitte maksoin. Taitaa Kiinaan palautus olla kallista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse sain peruttua tilauksen, mutta tein sen samana päivänä ja kerroin, että Suomen lain mukaan ei tule kuluja kun peruutus on tehty ennen lähettämistä. Ootko saanut seurantakoodia eli onko paketti jo lähtenyt? Klarna ei peruuta maksua ennenkuin yritys ilmoittaa sille peruutuksesta.

        Laitoitko jonkin laki pykälän vai uskoivatko puhetta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laitoitko jonkin laki pykälän vai uskoivatko puhetta?

        Uskoivat puhetta. Laitoin myös kopion toiseen s-postiosoitteeseen, jotta keskustelu ei jäisi vain meidän väliseksi. He eivät tosin tienneet, että se oli omani 🤗


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ilmoita Klarnalle, että laittavat laskun tauolle. Haluan myös palauttaa vaatteen jonka tilasin kyseisestä verkkokaupasta. Olen pyytänyt palautusohjeita, mutta en ole saanut. Klarna pyytää ottamaan yhteyttä Kalevala-Tampere -verkkokauppaan ja olenkin lähettänyt jo monta sähköpostia. Vastaavat kyllä, mutta pyörittelevät asiaa ja selittelevät yhtä ja toista! Juuri tänään taas pyysin palautusohjeita, katsotaan miten tämä päättyy? Klarna-lasku on tauolla jotenka eräpäivää ei ole tällä hetkellä.

        Klarnalta on turha odottaa mitään apua. Vaikka kuinka laitat sinne infoa asiasta niin aikansa veivaavat ja sitten ilmoittavat että palaute ei oikeuta laskun peruutukseen. Sitten alkaa tulla maksuhuomautuksia kiihtyvällä tahdilla.
        Suomalainen kuluttajansuoja on täysin hampaaton näiden rosvojen suhteen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ilmoita Klarnalle, että laittavat laskun tauolle. Haluan myös palauttaa vaatteen jonka tilasin kyseisestä verkkokaupasta. Olen pyytänyt palautusohjeita, mutta en ole saanut. Klarna pyytää ottamaan yhteyttä Kalevala-Tampere -verkkokauppaan ja olenkin lähettänyt jo monta sähköpostia. Vastaavat kyllä, mutta pyörittelevät asiaa ja selittelevät yhtä ja toista! Juuri tänään taas pyysin palautusohjeita, katsotaan miten tämä päättyy? Klarna-lasku on tauolla jotenka eräpäivää ei ole tällä hetkellä.

        Minulla samanlainen juttu menossa!


    • Anonyymi

      Katsoin tuon verkkokaupan esittelyt, ja muut jutut, ja on todella huonoa suomea! En ikinä uskaltaisi tilata sieltä mitään pelkästään tuon epämääräisen kielen takia.

    • Anonyymi

      Oppirahat maksettu kusetusta

    • Anonyymi

      Myös minua ovat huijanneet. Tavara jota myyvät on täysin laadutonta ja verkkokaupan kuvat ovat jotain muuta kuin mitä toimittavat.

      Älkää ostako mitään kalevala-tampere.fi -verkkokaupasta. Se on täyttä huijausta.

      Tavallaan toimittavat, mutta roskaa, jolla ei ole käyttöarvoa, eikä se tuote, mitä myivät.

    • Anonyymi

      Kusetusta tosiaan. 16.8 tilaamani tuotteet eivät koskaan saapuneet. Taisi mennä rahatkin. Harmittaa että kansallista nimistöämme pystyvät käyttämään petoksiinkin.

    • Anonyymi

      Luin juuri Kalevala korusta kaulakääty muistutti enemmän niitä tölkkien aukaisu näpläkkeitä tietysti hopeisena tai metallisena kuitenkin. Mullakin oli talon sydän sarjaa kaulakoru ja perintönä saatu Pirkanmaan puku. Ei ole enää. Semmonen Suomi.

    • Anonyymi

      Tilasin mekon kauhea retku ei vastannut yhtään kuvassa olevaa
      mekkoa.

      • Anonyymi

        Sama täällä. Nyt yritän saaha sitä palautettua mutta aivan turhaan. En saa osoitetta enkä ohjeita vaikka olen kaittanut monta S-postia. 😩😩😩


    • Anonyymi

      Minulle kävi samoin! Tuotteet ei vastaa kuvausta ja tuotteet tulee todellakin Kiinasta, eli täyttä p:Kaa! Palautus ei onnistu. Sähköposti ei mene perille. ÄLKÄÄ TILATKO!

      • Anonyymi

        Joo näin on. Tilattu pellava mekko tuli polyesteri.


    • Minulle kävi samoin. Tilasin puseron joka näytti kuvassa kauniilta,pitkältä paitapuserolta materiaali puuvillapellavaa. Tuli lyhyt ja leveä Kiinaöuseron tekele joka oli polyesteriä ja pandexia, hirveä materiaali.
      Ilmoitin heti että hakuan palauttaa tuotteen ha ilmoittakaa osoite. Sieltä tuli samaa liibalaabaa mitä teille muillekin ja tarjottiin 10-15%alennusta tuotteesta. En suostunut caan ilmoitin heille mikö on Suomen lain mukainen palautuskäytäntö josta heidän pitää olla tietoisia koska myyvät täällä.
      Klarnan kautta tilasin ja asia on nyt tauolla sieltä suunnalta.
      Jos Klarna menee tässä asiassa myyjän puolelle ja joudun jotain maksamaan, loppuu asiakassuhteeni myös Klarnaan, koska tämähän on pahimman luokan petos, enkä hyväksy tuollaisia kauppiaita myöskään Klarnalta!
      Älkää ostako tuolta firmalta mitään, joudutte vain vaikeuksiin!

      • Anonyymi

        Olen pyytänyt monta kertaa palautusosoitetta ja -hintaa, mutta eivät ole antaneet! Kaikenlaista selitystä ja plääp plääp -postia lähettivät, vastasin aina, että haluan palautusohjeet, kunnes sähköpostit eivät enää lähteneet! Lasku oli Klarnassa tauolla ja ilmoittelin sinne monta kertaa ettei kalevala-tampere anna palautustietoja. Klarna vakuutteli aina ettei huolta, että he ottavat yhteyttä kauppaan. Ilmeisesti Klarna ei ole puolusta asiakasta koska lasku ilmestyi taas, eräpv. 25.9.2024. Kalevala-tampere vedätti ja pitkitti tätä prosessia (ei antanut palautusohjeita) niin, että palautusehdoissa oleva 30 päivää meni nyt umpeen! Eli se on heidän taktiikkansa saada asiakas maksamaan tilaamaansa tuote vaikka se on 💩! Mihin tällaisesta voi valittaa? Nyt sana kiertämään ettei petettäviä tule enää lisää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen pyytänyt monta kertaa palautusosoitetta ja -hintaa, mutta eivät ole antaneet! Kaikenlaista selitystä ja plääp plääp -postia lähettivät, vastasin aina, että haluan palautusohjeet, kunnes sähköpostit eivät enää lähteneet! Lasku oli Klarnassa tauolla ja ilmoittelin sinne monta kertaa ettei kalevala-tampere anna palautustietoja. Klarna vakuutteli aina ettei huolta, että he ottavat yhteyttä kauppaan. Ilmeisesti Klarna ei ole puolusta asiakasta koska lasku ilmestyi taas, eräpv. 25.9.2024. Kalevala-tampere vedätti ja pitkitti tätä prosessia (ei antanut palautusohjeita) niin, että palautusehdoissa oleva 30 päivää meni nyt umpeen! Eli se on heidän taktiikkansa saada asiakas maksamaan tilaamaansa tuote vaikka se on 💩! Mihin tällaisesta voi valittaa? Nyt sana kiertämään ettei petettäviä tule enää lisää.

        Ihmettelen onko Klarna noin avuton näissä ongelmissa? Asiakas on kyllä heikoilla 😪


    • Anonyymi

      Huijari firma, lasku tauolla täälläkin. Tuli liian pienet tuotteet, ei pysty vaihtamaan. Jos maksan postikulut saan pitää pienet vaatteet ja lähettävät oikeat koot. No maksoin 19.90 tuli lähetystunnus mutta tuotteet palautuneet seurantanumeron mukaan takaisin Kiinaan. Toinen paketti oli menossa hollantiin näköjään ja toinen Englantiin. No en maksa laskua ennenkuin oikeat tuotteet ilmaantuu

    • Anonyymi

      Ei pidä tilata Kalevala Tampereelta mitään, tilasin takin elokuun alussa 2024 ei ole tullut. Kun kysyin niin on muka lähetetty, ei ole tullut. HUIJAUSTA koko firma.

    • Anonyymi

      Moi!

      Kalevala-Helsingin taustalla häärivät todennäköisesti samat rikolliset kuin aiempien sivustojen Zula-Helsinki, Mielikki-Helsinki ja Vellamo-Helsinki. Tilattu tavara tulee, jos tulee ja ostoksen palauttaminen ei lupauksesta huolimatta onnistu.

      Rikosilmoituksia on tehty, mutta aina vain uutta sivustoa pukkaa. On se kumma.

      • Anonyymi

        Totta, tilasin Kalevala-Tampere ja kiitos tilauksesta-viesti tuli Vellamon sähköpostista. HUIJARI-FIRMOJA!!!


    • Anonyymi

      pistetty postia kuluttaja-asiamihelle

      • Anonyymi

        Laitoin itse kanssa sähköpostia firmalle jos ei oikeaa tuotetta tai rahoja tule takaisin otan yhteyttä kuluttaja-asiamiehelle.


    • Anonyymi

      Voi harmi,olis kannattanu lukea nämä kokemukset ennen tilausta.
      Justiin tilasin Luhtan takin
      tarjouksessa 39e,
      saa nähä mitä sieltä tulee🙈😫

      • Anonyymi

        Sori, epäilen, että tulee Luhtaa 😓 ....
        Meitä monia on huijattu ja tuotteen palautus ei onnistu! Ilmoittakaa Klarnaan ongelmista ko. kaupan kanssa. Klarnaan ei voi enää soittaa, mutta "robotille" voi asian kertoa.
        Ja ystävät hyvät, pyydän, tehkää valitus kuluttaja-asiamiehelle, minäkin tein sen. Mitä useampi sen tekee niin asia otetaan paremmin käsittelyyn.


      • Anonyymi

        Itse tilasin tänään myös villamekon.Olisi todellakin ensin pitänyt lukea nämä kokemukset.Maksoin tänään Klarnan kautta.Toivottavasti rahat eivät ole vielä siirtyneet.Soitan huomenna Klarnalle ja sanon etteivät siirrä rahoja ennen kun tuote on tullut mulle.Toivottavasti onnistuu.


      • Anonyymi

        Minä myös tilasin "Luhta" takin, sain kasan 💩 eikä palautus osoitetta tule. Lasku on tauolla. Ihmettelen miten Suomessa voidaan markkinoida noin ja miten Klarna on mukana tuossa. Tuollaiset kaupat tekevät hallaa rehellisille myyjille, tästälähtien ostan tavarat kaupasta enkä tilaa enää mistään mitää 😡💩


    • Anonyymi

      Onko kukaan jättänyt noutamatta postista? Heti tilattuani tajusin, että huijarifirma. Laitoin peruutuksen sähköpostiin, ei vastausta. Onneksi otin laskulla Klarnasta.
      En aio noutaa pakettia.

      • Anonyymi

        Sain peruttua tämän tilaukseni, onneksi. Tein sen samana päivänä tilauksesta. Vetosin, että Suomen lain mukaan ei tule kuluja, jos tuotetta ei ole ehditty lähettämään. Laitoin sähköpostin myös kopiona omaan toiseen sähköpostiosoitteeseen (josta ulkopuolinen ei tiedä mikä taho). Näytti tehoavan ja Klarnalle oli tehty peruutus. Huh, läheltä piti!


    • Anonyymi

      Varmaankin samaa 💩,kuin mitä myy Sami&Lea. Samanhintainen takki,samannäköinen ,palautus niin kallista,ettei voinut muuta,kuin hyväksyä 70%hinnan palautus. Takki lento roskiin,hirveä riepu.

      • Anonyymi

        Heidän tekstinsä palautuksen hinnasta: Palautuskustannukset ovat omalla vastuullasi, kustannukset riippuvat kuriiristasi. Eli... mistä hinnan voi tietää, jos ei tiedä minne tuote palautetaan.
        Erittäin epämääräistä eli ensimmäisenä kannattaa lukea palautuksen hinta. Nämä huijarit tekevät rahaa palautuksilla enemmän kuin tuotteilla.


    • Anonyymi

      Kauppalehden yrityshaulla ei löydy Suomesta yritystä Kalevala-Tampere. Sivuilta ei löydy myöskään yritystunnusta, mikä jo huolestuttavaa. Osittain myös huonoa suomen kieltä.
      Aika huono nimi - Kalevala-koru ym. Kalevalaan liittyvät asiat tulevat ensin mieleen. Facebook-sivu myös eri nimellä.
      ÄLKÄÄ TILATKO TAI ÄLKÄÄ AINAKAAN MAKSAKO!!!

      • Anonyymi

        Jostain luin ilmoituksen et Kalevala Tampere on nykyään Aino&Veikko.


    • Anonyymi

      Ite tilasin yulta, ja sitten kuin nämä jutut...
      Oli jo päivä mennyt mutta laitoin tilauksen peruutuspyynnön ja perhana sehän peruttiin vastoin ennakko-odotuksia :)
      Maksu oli Klarnan kautta ja sieltä tuli vahvistus peruutuksen.

      Hei ZZZZZ! Vastaanotimme vahvistuksen kaupalta DRX ecommerce, että tilauksesi on kokonaisuudessaan palautettu/peruutettu. Tästä syystä olemme peruneet saatavasi Klarnalle. Sinun ei tarvitse tehdä mitään.

    • Anonyymi

      Minulle lupasivat pitää tuotteen ilmaiseksi kun halusin palautusosoitteen, ehdolla että tilasin korvaavan tuotteen. Nyt ilmaiseksi luvattu tuote on Klarnassa maksamatta, eivät ole tehneet hyvitystä vaikka monesti olen pyytänyt. Nyt jouluisin maksamaan kaksi tuotetta. Eivät lähetä palautusosoitetta vaikka kuinka pyydän.

    • Anonyymi

      Ei sinne voi palauttaa ja sandaalit oli ihan kamalat muoviläpyskät, ÄLKÄÄ tilatko

    • Anonyymi

      Tilasin 2 puuvillaista pellavapaitaa". Väreiltään ovat luvatun mukaisia, mutta materiaali on selvästi tekokuitua. Paidoissa ei ollut pesuohjeita eikä msteriaalitietoa.. En kysymälläkään saanut varmistusta materiaalista.

    • Anonyymi

      Juuri noin. Sekundakengät tuli kun tilasin. Koot kiinalaisia mittoja! Älkää tilatko!!

    • Anonyymi

      Kalevala -Tampere verkkokaupasta ei todella kannata tilata . Kuukaus kulunut eikä eikä tilausta ole näkynyt ei kuulunut . Harmi vain jotta kerkesin maksaa jo etukäteen

    • Anonyymi

      VAROITUS!! Paketissa on lähettäjän osoite Turkuun. Palautan oman tilaukseni sinne. Tuote on ihan kamalinta kiinan P&#aa mitä kuvitella saattaa.

      • Anonyymi

        Saitko palautettua Turkuun.


    • Anonyymi

      Juuri näin ! Miten voi toimia näin vapaasti huijaten ?

    • Anonyymi

      Ei kaupaa tuon firman kanssa kannata tehdä, on todella vaikeaa saada palautettua ja yrittävät loppuun saakka pitää asiakkaalle kuluja.

    • Anonyymi

      Minua myös huijattiin törkeästi

    • Anonyymi

      oisimpa huomannut tuon varoituksen ajoissa, nyt olen samassa liemessä Tampere-Kalevan verkkokaupan kanssa. Ensinnäkin toimitus kesti kuukauden ja tavara ei vastannut tilausta. kiinalaisia tuotteita, koot ei pidä paikkaansa. Paluttaminen mahdotonta, tarjoavat uutta tavaraa tilalle samaan hintaan ja maksu 9.95eur. Klarnalla maksu seis, kunnes asia sellviää.

    • Anonyymi

      Taitaa olla tekoälyn luomia nuo vastaukset. Kaikki tekemään kuluttajansuojailmoituksia jotta tällainen huijausfirma saataisiin pois markkinoilta. Myös Klarnalle kannattaa valittaa että ovat osallisena ihmisten huijaamisessa.

    • Anonyymi

      Tilasin myös kyseisestä 💩firmasta takin ja housut. Tapellut sähköpostissa ja Klarnalla sen minkä kerennyt. Nyt sain palautus tilpetöörit ja kävin Klarnalla kahtomassa, ettei lasku ole vain uusiutunut. Klarnalla lasku ollut tauolla ja nyt yhtäkkiä ”Ei maksettavaa- täydellinen palautus”.😂 Ja minähän en aijo palauttaa tuotteita, kun palautuksesta tulisi maksaa. Mitä teen, jos tämänkin jälkeen lasku vielä uusiutuisi Klarnalle?🫠

    • Anonyymi

      Menin kanssa halpaan ja tilasin ortopediset nahka nilkkurit, kävin äsken hakemassa paketin, ovat ihan järkyttävät, eivät ole nahkaa nähneetkään, en ilkeä laittaa edes uff laatikkoon, joten menevät suoraan roskikseen

    • Anonyymi

      kyllä olet oikeassa, mentiin halpaan ja tosiaan ei vastaa tuote kuvausta ja palauttaminen vaikeaa

    • Anonyymi

      Huijausta on! En saanut tilaamaani ja maksamaani lähetystä koskaan, eikä yhteydenottopyyntöihin vastattu.

    • Anonyymi

      Juuri sain tilamani kengät, joiden laatu täysin ala-arvoista 💩

    • Anonyymi

      Täällä myös yksi huijattu. Suomenkielinen nimi kaupalla ja heräteostoksena tilasin 3 tuotetta. Yksi ei saapunut ollenkaan, yhden koko ainakin 3 nro. pienempi kuin tuotelappu antaa ymmärtää. Yksi tuote ihan ok hintaansa nähden. Summasummaarum kolmen tuotteen hinnalla olisin saanut 1 laadukkaan ehkä länsimaisen tuotteen. Nyt jäi käteen 1 huonolaatuinen kiinalainen.
      Eipä tuonne kannata edes yrittää valittaa. Oppirahat maksettu, ei enää ikinä tuolta!!!

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Sain aika samanlaisia tekoälyn kirjoittamia vastauksia kun ilmoitin palautuksesta ja kyselin minne tuote palautetaan. Nyt ei sitten mihinkään, kun Kalevala Tampereen verkkosivu on ehkä lopetettu ja linkki ohjaa toiseen verkkokauppaan https://ainoveikko.fi/
      VARO myös tätä ainoveikkoa! Jos tilaat älä maksa pankkikortn tunnuksilla !!! laskulla Klarnan kautta. jos tilaat oudosta verkkokaupasta.
      Mieluummin älä tilaa vaan oista kaupasta jossa voit nähdä ja sovittaa tuotteen niin et pety.

    • Anonyymi

      muitakin huijausliikkditä mm yks laukkuja myyvä liike. Sanoivat heti, että taidan voittaa jutun.
      Eilen sain 21 pv lisäaikaa laskulle ja myös kauppa sen 21 pv aikaa. Jollei tee asialle mitään, mitä on luvannut, laittaa Klarna asian oikeuteen.
      Toivottavasti asia ratkeaa.
      Periksi en anna.

      • Anonyymi

        KOPIOI TEKSTIN VÄÄRIN, TÄSSÄ OIKEA:

        Samat kokemukset. 2 kk olen tapellut ja Klarna päätti asian heidän hyväkseen. Mun piti saada koodi kaupalla 100 %:n hyvitykseen jostain tuotteesta eikä väärää tarvinnut palauttaa. Sitä ennen sanoivat lähettäneensä tilalle oikean ilmaiseksi. Seuraavassa postissa ilmoittivat, että tavara on hukkunut eivätkä voi lähettää uutta, kun ei ole varastossa. Menin katsomaan niin oli 4 kpl.
        Sen jälkeen lupasivat tuon 100 %:n hyvityksen, kun ilmoitin Varastosaldon.
        Kun en koodia ostoa varten saanut, otin asian uudelleen puheeksi Klarnan kanssa ja pääsin keskustelemaan oikean henkilön kanssa.
        Kun ilmoitin, että on huijausliike, toimipaikka Alankomaat ja sen alla on muitakin huijausliikkditä mm yks laukkuja myyvä liike. Sanoivat heti, että taidan voittaa jutun.
        Eilen sain 21 pv lisäaikaa laskulle ja myös kauppa sen 21 pv aikaa. Jollei tee asialle mitään, mitä on luvannut, laittaa Klarna asian oikeuteen.
        Toivottavasti asia ratkeaa.
        Periksi en anna.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        KOPIOI TEKSTIN VÄÄRIN, TÄSSÄ OIKEA:

        Samat kokemukset. 2 kk olen tapellut ja Klarna päätti asian heidän hyväkseen. Mun piti saada koodi kaupalla 100 %:n hyvitykseen jostain tuotteesta eikä väärää tarvinnut palauttaa. Sitä ennen sanoivat lähettäneensä tilalle oikean ilmaiseksi. Seuraavassa postissa ilmoittivat, että tavara on hukkunut eivätkä voi lähettää uutta, kun ei ole varastossa. Menin katsomaan niin oli 4 kpl.
        Sen jälkeen lupasivat tuon 100 %:n hyvityksen, kun ilmoitin Varastosaldon.
        Kun en koodia ostoa varten saanut, otin asian uudelleen puheeksi Klarnan kanssa ja pääsin keskustelemaan oikean henkilön kanssa.
        Kun ilmoitin, että on huijausliike, toimipaikka Alankomaat ja sen alla on muitakin huijausliikkditä mm yks laukkuja myyvä liike. Sanoivat heti, että taidan voittaa jutun.
        Eilen sain 21 pv lisäaikaa laskulle ja myös kauppa sen 21 pv aikaa. Jollei tee asialle mitään, mitä on luvannut, laittaa Klarna asian oikeuteen.
        Toivottavasti asia ratkeaa.
        Periksi en anna.

        Lisää informaatiota:

        Vastuuvapauslauseke
        TMG:n 5 §:n mukainen tiedonantovelvollisuus.

        DRX ecommerce
        Aino & Veikko
        Demer 36B, 5256 EJ Heusden Netherlands

        Yhteystiedot
        sähköposti: [email protected]

        VAT: NL003363099B62
        Yritysrekisterinumero (KvK): 78653215
        ____________________
        ===================

        Kalevala Tampere
        Sama osoite

        Kalevala Tampere Demer 36B Heusden, 5256EJ

        Vastuuvapauslausekekin oli sama, AINO&VEIKKO-nimen kohdalla Kalevala Tampere

        Siitä on kuvakaappaus mulla olemassa, onneksi.

        ===================
        —------------------------------

        Vastuuvapauslauseke
        TMG:n 5 §:n mukainen tiedonantovelvollisuus.

        DRX ecommerce
        Helmi's Laukut
        Demer 36B, 5256 EJ Heusden Netherlands

        Yhteystiedot
        sähköposti: [email protected]

        VAT: NL003363099B62
        Yritysrekisterinumero (KvK): 78653215
        —-------------------------------
        ====================
        Sivut löytyy tuolta.

        https://helmis-laukut.fi/pages/vastuuvapauslauseke


        Nämä kolme saman firman alla:
        DRX ecommerce


    • Anonyymi

      Kyseinen kalevala tampere kulkee nykyää nimella Aino & Veikko.

    • Anonyymi

      Huijari firma,puuvillamekko oli jotain keinokuitua ja todella retku.Olen viestitellyt ja pyytänyt palautusohjeita.En tiedä miten käy.Pystyykö tämän firman ilmoittamaan johonkin,että huijausta koko touhu kotimaisen firman nimissä

    • Anonyymi

      ÄLKÄÄ OSTAKO MITÄÄN KO. FIRMASTA, ON IHAN HUIJARI KAUPPA!

      • Anonyymi

        Joo
        Syyskuussa tilasin housut ja maksoin..ei ole tullut housuja..
        Huijjareita


    • Anonyymi

      Heidän ei ilmeisesti ole tarkoituskaan lähettää mitään, vaan kerätä rahat.
      Toisia samanlaisia ovat rovaniemi-talvella.fi , kalevala-tampere.fi sekä helmis-laukut.fi
      Ilmeisesti näitä huijauksia tehtaillaan tekoälyn avulla ulkomailta. Suomenkieli on täynnä virheitä.

    • Anonyymi

      Heippa, firmat pitää antaa ilmi poliisille.
      Jos mainostavat Suomalaisina tuotteina, eivätkä anna palautusehtoja ostajalle tiedoksi.

    • Anonyymi

      Juuri näin palautus osoitetta ei heiltä saa. Olen pyytänyt monta kertaa. Mutta aina on joku selitys.

    • Anonyymi

      Olette sentään saanut tuotteen,kestikö kauan. Minun tilaus ei ole saapunut ja sähköposti et vastaa. Sinä joka tilannut ,kirjoittaisitko vastaukset

      • Anonyymi

        Paska, minäkin tilasin vasta.


    • Anonyymi

      Eikös tuosta voi tehdä rikosilmoituksen jos tuote ei tule ollenkaan. Mä tilasin mekon kun en tiennyt huijariksi, nyt tiedän. Ehdin pyytää maksun jäädytystä pankista. Visalla maksoin joten toivoa on saada raha takaisin. Kyseessä on petos jos tuote ei tule. Samat tuotteet myös nimellä Aino&Veikko. Ja on joku muukin nimi yrityksellä. En muista mikä.

    • Anonyymi

      Luulin tilanteeni suomalaisesta kaupasta kun huomasin että kiinasta en hakenut pukua , ,tein reklamaation kyseiseen liikkeeseen kuten myös klarnaa kumpikaan ei ole vastannut reklamaation maksutavaksi tuli koko summa. En koskaa ota enää klarnan kautta mitään ostoksia..! Ja todellakin tuolle huijari kalevala tampere tuli tulla loppu.

    • Anonyymi

      Joo. Älä tilaa. Sain vihdoin 2kk jälkeen tilaamani "laadukkaan villapaidan" hintaan 39e. Paketissa ihan temun hyllystä löytyvä parin euron paska. Oikea koko ja printti oli, muuten ihan jätettä.

    • Anonyymi

      Mä onneton tilasin sormuksen (onneksi alle 20e). Tässä nyt oon s-postia laitellut jo kolme. Olen uhannut nolata ne FB:ssä...aina tulee ns ymmärtäviä kommentteja takaisin, pahoitteluja, lupauksia siitä että tuote on kohta perillä jne. Oli muuten tasan eka ja vika kauppa siihen firmaan ! V:tuttaa. Kalevala-Tampere, pyh paskaa !

    • Anonyymi

      Mitähän tapahtuisi jos ei noutaisi tilaamansa pakettia???

    • Anonyymi

      Nämä tällaiset "verkkokaupat" on ihan alusta asti tietoisia huijauksia ja niitä tehtaillaan liukuhihnalta. Maineella ei ole merkitystä, koska sitten luodaan uusi kun ei enää tilauksia tule. Kaupan nimeä ja verkko-osoitetta myöten kaupan sivuilla oleva materiaali on AI:n tuotosta, eli ei ole kukaan ihminen kirjoittanu. Ainoa syy lähettää sinne sähköpostia tai yrittää muutoin ottaa yhteyttä on se, että jos ja kun Klarna/luottokorttiyhtiö vaatii ensin yrittämään yhteydenottoa myyjään.

      Mitkään rikosilmoitukset tai muut lainkouran hyödyntämisyritykset ovat turhia. Yritys toimii käytännössä Kiinassa, vaikka niillä nimellisesti onkin tuo DRX yhtiö Alankomaissa. Jos tuo DRX ajetaan alas, niin sitten perustetaan toinen.

      Myytyjen tuotteiden katteet ovat lähes 100%, jonka takia niiden on helppoa sanoa että lähettävät jollakin tekaistulla toimituskululla uuden tilalle niin että väärää/rikkinäistä ei asiakkaan tartte lähettää takaisin. Todennäköisesti ne saa voittoa pelkällä toimituskulullakin.

      Klarna tai luottokorttiyhtiöt ovat ainoat tahot jotka voivat tehdä asialle jotain. Mutta tässä tulee homman juju: Huijausverkkokauppa lähettää jotain paskaa sieltä niin että Klarnan ja luottokorttiyhtiöiden on paljon vaikeampi lyödä toiminnalle stoppi sulkemalla rahaliikenteen. Näennäisesti verkkokauppa siis toimii ja jos Klarna tai luottokorttiyhtiö sitä lähestyisikin, niin ne selittelis (tai AI selittelis) samaa tuubaa kuin asiakkaidenkin sähköpostiin.

      Ainoa asia minkä kukin voi tehdä, on valistaa ihmisiä. Tällaista huijaustoimintaa ei ole mitään mahdollisuuksia saada pois. Sen takia energian käyttö yksittäisen huijauskaupan ilmiantoon tms. on täysin turhaa. Se ei johda mihinkään ja jos johtaisikin, niin tosiaan heti tulisi tusina uusia tilalle.

      Aina jos on tarkoitus olla Suomalaisen verkkokaupan sivustolla, niin tarkistakaa aina että sivustolta löytyy Y-tunnus ja tarkistakaa ytj.fi:stä että se on olemassa ja järkevä.

      Jos on aivan pakko tilata kiinaroskaa, niin sitten mieluummin rehellisesti Wish:stä tai vastaavasta. Niissä hintakin on yleensä suhteessa tuotteen laatuun paremmin kohdallaan kuin näissä huijaussivustoissa.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miehille kysymys

      Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse
      Tunteet
      137
      4053
    2. Miksi kaivattusi on

      erityinen? ❤️‍🔥
      Ikävä
      89
      1989
    3. Olen tosi outo....

      Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap
      Ikävä
      15
      1881
    4. Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornosta

      https://www.kymensanomat.fi/paikalliset/8081054 Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornon hallussapi
      Kotka
      57
      1507
    5. Haluaisin jo

      Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos
      Ikävä
      54
      1442
    6. Ylen uutiset Haapaveden yt:stä.

      Olipas kamalaa luettavaa kaupungin irtisanomisista. Työttömiä lisää 10 tai enempikin( Mieluskylän opettajat). Muuttavat
      Haapavesi
      133
      1395
    7. VENÄJÄ muuttanut tänään ydinasetroktiinia

      Venäjän presidentti Vladimir Putin hyväksyi tiistaina päivitetyn ydinasedoktriinin, kertoo uutistoimisto Reuters. Sen mu
      Maailman menoa
      99
      1312
    8. Nainen olet valoni pimeässä

      valaiset tietäni tietämättäsi ❤️
      Ikävä
      74
      1216
    9. Oletko sä luovuttanut

      Mun suhteeni
      Ikävä
      95
      1087
    10. Hommaatko kinkkua jouluksi?

      Itse tein pakastimeen n. 3Kg:n murekkeen sienillä ja juustokuorrutuksella. Voihan se olla, että jonkun pienen, valmiin k
      Sinkut
      118
      1060
    Aihe