Mies on tehnyt sinulle ratki evääksi 1 leikannu puoli ranskanleipää halki ja päällä 2 cm paksuja jahtimakkara siivuja edam juustoa ja tomaatti siivuja vai 2 puolikas ruisleipä kahtia päällä 2 cm paksuja lauantaimakkara siivuja emmental tai sulatejuusto siivuja ja suolakurkkua ja termarista kahvia
Nainen kumpi maistuis
109
570
Vastaukset
- Anonyymi
Aika hirveän isoja noi sun leipäsiivut. Vähempi riittäisi. Ranskiksesta ja lauantaimakkarasta on vuosia. Miksei pikkusiivu lisukkeineen ja kupponen kahvia. Joo.
Vilma- Anonyymi
No teki semmoset eväät ettei nälkää tarvi nähdä ja että riittää ja hienoa että kelpais eli kyllä sinulle mielellään eväät tekisi ja suukonkin saisit jälkkäriksi
- Anonyymi
Prosessoidulla lihalla ruokkisin metsän eläimiä. Ranskikset laittaisin leivänpaahtimeen, jotta saisin kuoren rapeaksi ja juuston sulamaan pintaan, tomaatit ja aiolikastikkeen rucola-salaatteineen 50gr laittaisin sinne väliin ja Lidlin perunasalaattia leivän kylkeen, Tuore puristettua appelisiinimehua, jossa hedelmälihaa menisi tämän nielemiseen noin 5 dl. Olo olisi tämän jälkeen kuin syöttöporsaalla.
- Anonyymi
Onko tarkoitus retkeillä vuoden verran vai miksi tuollaiset eväät?
- Anonyymi
Retkellä voi tulla nälkä eli tuhdit evään ja eikö olis ikävää jos eväät loppuis kesken ja nälkä jää
- Anonyymi
sen leivän voisi jättää kokonaaan pois koska niin vähän prfroteiinia turhaa syöä
- Anonyymi
No joo voishan sitä leiripaikalla vain tehdä makkaratangosta 2 cm siivuja ja syödä niitä kahvin kanssa esim makkaratanko puoliksi niin ei hassumpi idea
- Anonyymi
pizzastakin voisi oikeastaan jättää pohjan kokonaan pois turhana
- Anonyymi
Lontoossa tarjoillaan pitsaa, jossa on iso reikä keskellä ja siinä salaattia. Ihan kiva, itse tykkään kun turha syödä liian paljon hiilihydraatteja.
- Anonyymi
jahti on kyllä ihan hyvä eväsleikkele, itse kyllä pidän metsästäjä-leikkeleestä paremmin
- Anonyymi
Mahtaako metsästäjää saada tankona
- Anonyymi
Karmeeta moskaa taas kerran.
- Anonyymi
Moskaa taitaa olla housuissasi eli koitappas ensi kerralla pyyhkiä paremmin
- Anonyymi
Jos miehen eväät olisivat tuollaisia, niin tekisin jatkossa omani. Noista ottaisin tuon ruisleivän ja antaisin sen lauantaimakkaran siivun miehelle itselleen syötäväksi.
- Anonyymi
Jos miehelle sopii, niin voisin hyvin vaihtaa sen lauantaimakkaran tomaattisiivuihin. Ne sopivat hyvin ruisleivän kanssa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos miehelle sopii, niin voisin hyvin vaihtaa sen lauantaimakkaran tomaattisiivuihin. Ne sopivat hyvin ruisleivän kanssa.
Voit tietysti poistaa ruislevän päältä lauantaimakkaran ja juuston ja suolakurkun ja syödä pelkkää ruisleipää niin eihän niitä pakko ole syödä ja varmaan kahvikaan ei kelpaa eikä vesikään vaan täytyisi olla vanilian makuista vettä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voit tietysti poistaa ruislevän päältä lauantaimakkaran ja juuston ja suolakurkun ja syödä pelkkää ruisleipää niin eihän niitä pakko ole syödä ja varmaan kahvikaan ei kelpaa eikä vesikään vaan täytyisi olla vanilian makuista vettä
Haluan poistaasiiyä vain lauantaimakkaran. Juusto ja suolakurkku käyvät hyvin. Niitö laitaisin ruisleivälle itsekin ja sitten myös noita tomaattisiivuja. Lisäksi on tietysti selvää, että en mä mitään kokonaista ruislimppua syö, joten jos kyse on sellaisesta niin leikkaan itselleni vain siivun.
Kahvi kelpaisi muuten, mutta en juo mustaa kahvia ja miehellä tuskin on kaurajuomaa minulle kahvin kera varattuna (eihän hän muutenkaan ole ottanut minua huomioon). Vesi kelpaa hyvin, sen olen taatusti varannut itse itselleni mukaan, jos olrn retkelle lähdössä. Mies saa juoda itse vaniljavetensä. Kuulostaa yököttävältä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja jos mies on noin tollo, että vaatii syö kaikki tai pelkkää kuivaa leipää (vaikka ei selvästikään ole ottanut selvää mistä tykkään), niin jätän eväät kokonaan väliin ja lähden kotiin syömään, kun tulee nälkä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluan poistaasiiyä vain lauantaimakkaran. Juusto ja suolakurkku käyvät hyvin. Niitö laitaisin ruisleivälle itsekin ja sitten myös noita tomaattisiivuja. Lisäksi on tietysti selvää, että en mä mitään kokonaista ruislimppua syö, joten jos kyse on sellaisesta niin leikkaan itselleni vain siivun.
Kahvi kelpaisi muuten, mutta en juo mustaa kahvia ja miehellä tuskin on kaurajuomaa minulle kahvin kera varattuna (eihän hän muutenkaan ole ottanut minua huomioon). Vesi kelpaa hyvin, sen olen taatusti varannut itse itselleni mukaan, jos olrn retkelle lähdössä. Mies saa juoda itse vaniljavetensä. Kuulostaa yököttävältä.No saa ottaa lauantaimakkarat pois mutta ei kahviin kauraa laiteta vaan maitoa eli maitokahvit saisit mutta ehkä se kertoo jo naisesta paljon jos ei syö makkaraa eli voi olla kun retkeltä palaatte ja mies vienyt sinut turvallisesti kotiin niin hyvästelette
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja jos mies on noin tollo, että vaatii syö kaikki tai pelkkää kuivaa leipää (vaikka ei selvästikään ole ottanut selvää mistä tykkään), niin jätän eväät kokonaan väliin ja lähden kotiin syömään, kun tulee nälkä.
Ehkä se on parempi niin bay bay
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä se on parempi niin bay bay
Varmasti, jos mies on umpihullu kontrollifriikki.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No saa ottaa lauantaimakkarat pois mutta ei kahviin kauraa laiteta vaan maitoa eli maitokahvit saisit mutta ehkä se kertoo jo naisesta paljon jos ei syö makkaraa eli voi olla kun retkeltä palaatte ja mies vienyt sinut turvallisesti kotiin niin hyvästelette
Maitokahvi on helvetin pahaa. Erehdyin tuossa yksi päivä laittamaan kahviini maitoa ja se on kyllä ihan karsean makuista. Hampaat irvessä piti väkipakolla se juoda pois, kun en viitsinyt poiskaan kaataa. Hui yöks.
Ja se, että miehen mielestä olisi pakko syödä makkaraa, kertoo paljon miehestä. Minä syön täyslihaa leivälläni tai sitten kananmunaa.
Eikä vain voi illa, vaan en minä tuollaista miestä toista kertaa tapaa. Eiköhän tuo retkikin lopu siihen kohtaa, jos mies alkaa skitsota makkarasta. Minua ei tarvitse edes viedä kotiin. Osaan sinne itsekin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varmasti, jos mies on umpihullu kontrollifriikki.
Sivusta totean, että tuo mies taitaa olla lähinnä yliherkkä lumihiutale, joka kokee henkilökohtaiseksi loukkaukseksi sen, jos hänen leivissään on yhtään mitään vikaa. Tuon kanssa olisi pakko syödä, vaikka olisi allerginen, sillä muuten hän loukkaantuu verisesti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Maitokahvi on helvetin pahaa. Erehdyin tuossa yksi päivä laittamaan kahviini maitoa ja se on kyllä ihan karsean makuista. Hampaat irvessä piti väkipakolla se juoda pois, kun en viitsinyt poiskaan kaataa. Hui yöks.
Ja se, että miehen mielestä olisi pakko syödä makkaraa, kertoo paljon miehestä. Minä syön täyslihaa leivälläni tai sitten kananmunaa.
Eikä vain voi illa, vaan en minä tuollaista miestä toista kertaa tapaa. Eiköhän tuo retkikin lopu siihen kohtaa, jos mies alkaa skitsota makkarasta. Minua ei tarvitse edes viedä kotiin. Osaan sinne itsekin.Kyllä jokainen mies jo ensi treffeillä mutta viimeistään toisilla näkee mikä olet naisiasi eli tosi vaikee ja hankala tyyppi eli tuskin kukaan mies kolmansille treffeille tai retkelle haluaa kanssasi niin sinulle tosiaan sopii korkeastikoulutetut hihhulit
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä jokainen mies jo ensi treffeillä mutta viimeistään toisilla näkee mikä olet naisiasi eli tosi vaikee ja hankala tyyppi eli tuskin kukaan mies kolmansille treffeille tai retkelle haluaa kanssasi niin sinulle tosiaan sopii korkeastikoulutetut hihhulit
Hassua, kun jokainen on nimenomaan todennut, että minua on todella helppoa miellyttää. Vielä ei ole tullut vastaan yhtään, joa ei olisi halunnut ekojen treffien jälkeen parisuhdetta kanssani, olipa sitten duunari tai korkeakoulutettu. Noin sitä näköjään mies erehtyy, kun on itse liian vaikea yksilö. Ei kykene lainkaan tunnistamaan naista, jonka kanssa elo on helppoa. Sulle selvästi sopivat ne vaikeet ja hankalat naiset. Saatte olla yhdesdä hankalia ja vaikeita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sivusta totean, että tuo mies taitaa olla lähinnä yliherkkä lumihiutale, joka kokee henkilökohtaiseksi loukkaukseksi sen, jos hänen leivissään on yhtään mitään vikaa. Tuon kanssa olisi pakko syödä, vaikka olisi allerginen, sillä muuten hän loukkaantuu verisesti
Mutta kukaan ei jaksa katsella olematonta vinkuheinääjolle mikään ei kelpaa niin normaaleja naisiakin on maailmassa miksi olemattoman vinkuheinän kanssa loppu elämäänsä viettää kun normaaleita tavallisia naisiakin on niin erikoiset naiset saa jäädä toisten erikoisten kanssa tehkööt he niitä jännlä asioita ja juttuja
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta kukaan ei jaksa katsella olematonta vinkuheinääjolle mikään ei kelpaa niin normaaleja naisiakin on maailmassa miksi olemattoman vinkuheinän kanssa loppu elämäänsä viettää kun normaaleita tavallisia naisiakin on niin erikoiset naiset saa jäädä toisten erikoisten kanssa tehkööt he niitä jännlä asioita ja juttuja
Hyvin ovat jaksaneet katsella, koska olen nimenomaan normaali nainen ja erinomaisen tavallinen. Sulle sopivat ne hiivatin vaikeat ja hankalat yksilöt. Eihän sua minkään muunlainen jaksaisi katsella.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä olisin sulle aivan liian tylsä ja tavallinen. Sä tarvitset sellaisen jännäjennan, jonka kanssa saat tapella makkaroista, silakoista ja maitokahvista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hassua, kun jokainen on nimenomaan todennut, että minua on todella helppoa miellyttää. Vielä ei ole tullut vastaan yhtään, joa ei olisi halunnut ekojen treffien jälkeen parisuhdetta kanssani, olipa sitten duunari tai korkeakoulutettu. Noin sitä näköjään mies erehtyy, kun on itse liian vaikea yksilö. Ei kykene lainkaan tunnistamaan naista, jonka kanssa elo on helppoa. Sulle selvästi sopivat ne vaikeet ja hankalat naiset. Saatte olla yhdesdä hankalia ja vaikeita.
Jokainen eli moni ei ole ekojen treffien jälkeen halunnut tavata uudestaan mut tietysti jos vain korkeastikoulutettuja epeleitä tavannut niin he voivat olla erimieltä mut nyt puhuttiinkin miehestä oikeista aidoista miehistä ei korkeastikoulutetuista miähhistä no miähhet on mitä on mut sopii sinulle
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä olisin sulle aivan liian tylsä ja tavallinen. Sä tarvitset sellaisen jännäjennan, jonka kanssa saat tapella makkaroista, silakoista ja maitokahvista.
Semmosiiki naisia on paljon jotka tykkää makkaroista silakoista ja maitokahveista olis siinäkin jos joutuis naiselle sanoo osta sen verran et minäkin saisin silakka pihvei niin tavallinen nainen on parhain nainen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jokainen eli moni ei ole ekojen treffien jälkeen halunnut tavata uudestaan mut tietysti jos vain korkeastikoulutettuja epeleitä tavannut niin he voivat olla erimieltä mut nyt puhuttiinkin miehestä oikeista aidoista miehistä ei korkeastikoulutetuista miähhistä no miähhet on mitä on mut sopii sinulle
Jokainen ei tosiasn ole montaa, se on totta. Ei silloin tule paljoa enditreffailtua, kun niiltä ensitreffeiltä päätyy aina pidempään parisuhteeseen. Kaksi eksääni on ollut duunareita, eli sinun määritelmäsi mukaan aitoja miehiä. Nyksäni on varmaankin sitten välimuoto, kun hän on korkeakoulussa ollut, mutta ei koskaan valmistunut, kun meni töihin kesken opintojen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Semmosiiki naisia on paljon jotka tykkää makkaroista silakoista ja maitokahveista olis siinäkin jos joutuis naiselle sanoo osta sen verran et minäkin saisin silakka pihvei niin tavallinen nainen on parhain nainen
Sellaisia, jotja syövät vain noita on kuitenkin hyvin vähän ja he ovat kaukana tavallisista ja normaaleista. Sitten kun heidän täytyy vielä olla fanaattisia noiden asioiden suhteen, kuten sinäkin olet, niin ovat ääriharvinaisia kummajaisia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sellaisia, jotja syövät vain noita on kuitenkin hyvin vähän ja he ovat kaukana tavallisista ja normaaleista. Sitten kun heidän täytyy vielä olla fanaattisia noiden asioiden suhteen, kuten sinäkin olet, niin ovat ääriharvinaisia kummajaisia.
Tiedät itsekkin että naiset jotka syövät monipuolisesti ja on kaikkiruokainen ja muutenkin mukavia ja kivoja on hyvii naisia joita miehet haluaa eli hwistä tulee hyvii vaimoja ja äitejä ja mummuja joskus mut nyt lopetettava miettii lähtiskö kalaan vai käviskö ostamassa muutaman oluen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiedät itsekkin että naiset jotka syövät monipuolisesti ja on kaikkiruokainen ja muutenkin mukavia ja kivoja on hyvii naisia joita miehet haluaa eli hwistä tulee hyvii vaimoja ja äitejä ja mummuja joskus mut nyt lopetettava miettii lähtiskö kalaan vai käviskö ostamassa muutaman oluen
Aivan, eli olen tavallinen ja normaali nainen. Kuvasit juuri hyvin ruokavaliotani. En ole sellainen kummajainen, jota etsi, joka syö vain silakkaa, makkaraa ja perunaa ja juo vain maitoa. Sellaisia ei huoli kukaan normaali mies, ihan kuten yksikään nornaali nainen ei huoli sinua. Normaali ihminen ei ala skitsota, kun toinen vain pyytää saada vaihtaa lauantaimakkarasiivun tomaattisiivuun. Sellainen on hyvin epänormaalin sekopään käytöstä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aivan, eli olen tavallinen ja normaali nainen. Kuvasit juuri hyvin ruokavaliotani. En ole sellainen kummajainen, jota etsi, joka syö vain silakkaa, makkaraa ja perunaa ja juo vain maitoa. Sellaisia ei huoli kukaan normaali mies, ihan kuten yksikään nornaali nainen ei huoli sinua. Normaali ihminen ei ala skitsota, kun toinen vain pyytää saada vaihtaa lauantaimakkarasiivun tomaattisiivuun. Sellainen on hyvin epänormaalin sekopään käytöstä.
Normaali mies (tai nainen) toteaa tuossa kohtaa, että "tietenkin saat" ja "anteeksi, en tullut ajatelleeksi, että sä et ehkä tykkää" ja "mikä olis enrmmän sun makuusi, että osaan seuravalla kerralla varata sellasta mistä pidät". Tuollainen on normaalin ihmisen käytöstä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
P.S. Täällä ainakin on ihan vääränlainen keli kalalle menoon. Suosittelen odottamaan illemmaksi, jos haluat saada saalista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö maitokahvi ole hienommin caffe latte?
Vilma - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kysy kaiulta. Mieti, mitenpäin kysyt.
Kerro meille, mitä kaiku vastasi. .....vai kalaan...
Vilma - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kysy kaiulta. Mieti, mitenpäin kysyt.
Kerro meille, mitä kaiku vastasi. .....vai kalaan...
VilmaEn mennytkään kalaan mietein kyllä kovin sitä ja parempi virveli jäi asuntovaunuun ja mikä kotona siinä ei toimi jarru ja ostin kolmannen virvelin ja olutta ja lonkeroo join kotona oluen ja lonkeron jo eli se siitä kalastusreissusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En mennytkään kalaan mietein kyllä kovin sitä ja parempi virveli jäi asuntovaunuun ja mikä kotona siinä ei toimi jarru ja ostin kolmannen virvelin ja olutta ja lonkeroo join kotona oluen ja lonkeron jo eli se siitä kalastusreissusta
16:30
Hyvin suunniteltu on puoliksi tehty.
Ehkei rsutapannua silti kannata kuumentaa ahventen paistoon voilla.
Vilma
Huomenna on uusi päivä. Ethän hanki turhan huteraa oloa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
16:30
Hyvin suunniteltu on puoliksi tehty.
Ehkei rsutapannua silti kannata kuumentaa ahventen paistoon voilla.
Vilma
Huomenna on uusi päivä. Ethän hanki turhan huteraa oloa.Huomenna ei ajeta autoa eli tänään ajattelin vetää lärvit
- Anonyymi
hyvät voileivät ovat hyviä eväitä retkelle, kun muistaa vedenkin vielä ja omenatkin.
mutta omenissa alkanut ärsyttämään ne houkuttelevat niitä pieniä kärpäsiä.
toisaalta omenan luurangon eli siemekodan voi heittää luontoon huoletta toivoen että jospa siitä kasvaisi uusi omenapuu- Anonyymi
Anteeksi vuan mutta omenilla ei pitkälle pötkitä ja ei kukaan kanna 30kg omenoita mukanaan ja ei retkellä tarvi omenapiirakkaa leipoa vaan leivät on tehty valmiiksi sinulle samoin kahvit eli syö ja nauti retkeilystä
- Anonyymi
Jos nuo siemenet edes itäisivät, eikö niistä tulisi villiomenapuita, missä olisi sikaomenoita.
Pitäisi varttaa. Kuka sen tekisi?
Vilma
- Anonyymi
omenien luurangot
- Anonyymi
niin onhan tuollainen noin 231 kertaa ekologisempi teko heittää joku omenan luuranko takaisin luontoon kuin viedä johonkin biojäteastiaan..
- Anonyymi
Hymyilytti ääneen; "231 kertaa ekologisempi"
Vilma
- Anonyymi
olen miettinyt aika paljon että minkälainen peli mille aliustoille SGI elicon Grapcicsin OpenGL,,, ib vöhäönb ajattelusa että niin no Androidille tietysti mutt pelin idea on vähän vielä auki
- Anonyymi
kun tosi paljon jutellut tyttöjenkin kanssa että minkälainen olisi hauska joku peli mutta kun eivät tiedä itsekään niin.... mutta niin jotain jäljillä heh
- Anonyymi
Sä se aina jaksat tuota miettiä. Silti et koskaan halua tosissaan tuosta aiheesta keskustellaa. 🤷♀️
- Anonyymi
Noin pääosin tytöt pelaavat ihan samanlaisia pelejä kuin pojatkin. Siis käytännössä ihan samoja pelejä. Mikä se sun tarkempi kohderyhmäsi on? Minkälaisille "tytöille" sä haluat suunnitella pelin? Sellaisilleko, jotka eivät yleensä pelaa mitään? Silloin sun pitää lähteä liikkeelle siitä millaiset asiat niitä tyttöjä kiinnostavat ja miten niitä asioita voi pelillistää.
- Anonyymi
Molemmat käy jos muru on itse ne tehnyt 💓💓💓
- Anonyymi
voin käyttääö directx... mutta peli-idea... joku kaupungin katuja menoss ja joku nyateeri
- Anonyymi
siis pelijutusta joka ideana ei lusmu kuin sim-äpelit
- Anonyymi
niin en yiedä velä muttajännittävä juttu joku mysteerikin kaupungin pimeillä kaduilla.
- Anonyymi
joku sen tyyppinen peli kun jos poistut illalla asunnosta kaupungin julmaan pimelyteen ratkaisemaan jorain myysteeriä
- Anonyymi
oman pään itse kolautin johonkin itse en voi syödä särkypillereitä.... koska ne...
maksavaurio kuin viinin joumisell
mutta ihan hauska miträ voi jokainen kokeilla.... nukkua jalatr ylempäånä - Anonyymi
ei hyvä jos kokeilee mennä täysin ylösalaisin sänkyyn
ökö suus ike tyhnä kuin poppe - Anonyymi
eräs peli-idea lollut pitkänkin aikaan mielessä mura niin ny tiedän suurinpiirtein kaupungin pimeydessä seikkailua j poliin ylikomisario rikollinwen mysei
- Anonyymi
niin ja tytötkin voisivat olla hahmoina tkemässä jotain kaupungin yössä
- Anonyymi
muytyta erilainen ei reaaliaikain4n...
- Anonyymi
kun jotain niin peliauunnitewlmia teen... joavin viikko samoissa voxeri-housussa nukkunu
- Anonyymi
nyrtta buub tuetijibeeb könolhö,,,
sisä 24 ja ulko 34 noin - Anonyymi
niin monesti tekee mieli mewnnä viielään pettiiin nukkumaan kun 2045-mallinen konellinen ilmastoiri ei toimi kenelläkään
- Anonyymi
mutta mitä nykyään ostanut katkaravun makuisia nuudelijuttujja
oikeasti on mukavaa mennä nukkumaan petiin jos on sopivan vviileää peiton alla 2 puolikas ruisleipä kahtia päällä emmental tai sulatejuusto siivuja ja suolakurkkua ja termarista kahvia
Tämä kelpaa ilman tuota 2 cm paksuja lauantaimakkara siivuja- Anonyymi
kokeile iltapaksi ravustusta eli katkaravunmukuisia nuueleit
söin juurin kupillisen hycvä mausteer - Anonyymi
kun jutellut tytöjen kanssa että minkälainen peli joku olisi huska jotain jäljilläå nyt kun...
- Anonyymi
Tuossa satsissa on aivan liikaa kaloreita naiselle ja miehellekin. Retkievääksi riittää sämpylä, jossa on vähän margariinia ja pari ohutta juustoviipaletta eikä sekään ole välttämätöntä, en retkeile ikuisuuksia missään. Ainoa tarpeellinen retkieväs on pieni (=0,33 l) vesipullo. Ei kahvia retkelle missään nimessä, se pissattaa ja pilaa retken.
- Sheena- Anonyymi
No vähän on ehdottamasi eväät pikkusen liian keppoiset ja kyllä kahvia täytyy olla ja sit käydään niin usein pissalla kuin on tarvis vaikka 5 minuutin välein mut kyl kahvit nautitaan
- Anonyymi
Ehkä ensi kerralla yhdessä mietitte eväät mut nyt on nuo eväänä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No vähän on ehdottamasi eväät pikkusen liian keppoiset ja kyllä kahvia täytyy olla ja sit käydään niin usein pissalla kuin on tarvis vaikka 5 minuutin välein mut kyl kahvit nautitaan
"sit käydään niin usein pissalla kuin on tarvis vaikka 5 minuutin välein"
Kyllä huomaa, että olet mies. Ja vielä mies, joka ei tajua naisista mitään. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"sit käydään niin usein pissalla kuin on tarvis vaikka 5 minuutin välein"
Kyllä huomaa, että olet mies. Ja vielä mies, joka ei tajua naisista mitään.No mitäs tuossa nyt oli eikö hyvä et pääsee pissalle en sillä mitään pahaa tarkoittanut vaan naisen parasta ajattelin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No mitäs tuossa nyt oli eikö hyvä et pääsee pissalle en sillä mitään pahaa tarkoittanut vaan naisen parasta ajattelin
Kutenntotesin jo, niin huomaa, ettet tiedö ja tajua naisista mitään. Et edes helpoimmin ymmärrettäviä ja yksinkertaisimpia asioita.
- Anonyymi
joo nyt tierdän että minkälainen hauska peli tytöillekin... joku nysteerijuttu mutta ei liian vaikea..
- Anonyymi
Miten niin "ei liian vaikea"?
Jätteiden lajittelu?
Päivittäisiä mysteereitä.
Vilma - Anonyymi
Taas näitä aloituksia, joihin ei saa vastata todenmukaisesti tai alkaa aloittajan taholta haukkuminen 😂. Mitä sä Välis saat näistä irti?
- Anonyymi
Vastauksista näkee mikä nainen on naisiaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vastauksista näkee mikä nainen on naisiaan
Johan sä tiedät sen, että sulle sopivia naisia on ehkä 1:1000000. Ne on niin epänormaaleja tapauksia, ettei sellaisia juuri löydy. Sit ku löyty yks sinne päin, niin et sä edes ole uskaltanu sen kans treffeille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Johan sä tiedät sen, että sulle sopivia naisia on ehkä 1:1000000. Ne on niin epänormaaleja tapauksia, ettei sellaisia juuri löydy. Sit ku löyty yks sinne päin, niin et sä edes ole uskaltanu sen kans treffeille.
Ihan sama mut vaikka kysymys kelpaako kalakeitto niin vastaukset heitän keiton teltan seinään ja raivoan tai nypin perunat sipulit porkkanan pois ja syön vain lantut ja liemet kaadan pois ja kamala kitinä ja vinkuminen ja vatsaa vääntää niin siitä näkee mikä nainen on naisiaan tai juotko vettä niin en juo semmosen naisen on parempi antaa jatkaa matkaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan sama mut vaikka kysymys kelpaako kalakeitto niin vastaukset heitän keiton teltan seinään ja raivoan tai nypin perunat sipulit porkkanan pois ja syön vain lantut ja liemet kaadan pois ja kamala kitinä ja vinkuminen ja vatsaa vääntää niin siitä näkee mikä nainen on naisiaan tai juotko vettä niin en juo semmosen naisen on parempi antaa jatkaa matkaa
Sehän olet sinä itse, joka alat raivota, riehua ja haukkua muita. Muut sanovat kohteliaasti, jos eivät jostain pidä, mutta sinä alat aina heti skitsota, vinkua ja kitistä. Kauhea ulina, jos joku nyt ei jotain sun makkarasiivuasi halua. Syö ne itse, jos kerta tykkäät ja ole onnellinen, kun saat itse enemmän, eläkä kiukuttele kuin pahainen pikkukakara joidenkin makkarasiivujen takia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ethän se edes laita keittoon mitään porkkanoita. Viimeksi kiukuttelit, kun kehdattiin ehdottaa, että laittaisit keittoon porkkanaa ja sipulia, eikä vain pelkkää perunaa. Sä puhut siis tossa itsestäsi, kun sinä ne porkkanat pois nyppisit, ulisit ja vinkuisit. Et osaa edes jättää niitä sinne kattilaan, jos et tykkää, vaan vingut, ettei kukaan saa tykätä. Karmea kitinä sulta aina ja kaikesta, vaikka se olisi joku muu, joka ne syö, eikä sun ole mikään pakko niihin koskea.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo on sinun ratkaisusi. Jokainen normaali ihminen jättää ottamatta lautaselleen, jollei jostakin pidä. Ihan kuten sulle tuolla aivan ketjun alkupuolella ehdotettiin, että jättää sen lauantaimakkaran pois oman leipäpalansa vierestä, tarjoaa sitä miehelle itselleen, jos tämä haluaa sen tai jättää sinne lopun leivän väliin. Ei niitä ole mikään tarve minnekään heitellä, vaikka sinä niin tekisitkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo on sinun ratkaisusi. Jokainen normaali ihminen jättää ottamatta lautaselleen, jollei jostakin pidä. Ihan kuten sulle tuolla aivan ketjun alkupuolella ehdotettiin, että jättää sen lauantaimakkaran pois oman leipäpalansa vierestä, tarjoaa sitä miehelle itselleen, jos tämä haluaa sen tai jättää sinne lopun leivän väliin. Ei niitä ole mikään tarve minnekään heitellä, vaikka sinä niin tekisitkin.
Aivan se ja sama mies näki jo ettei sinun kanssasi ole mitään tulevaisuutta söit taikka et ei sillä ole väliä mutta se näki jo mikä olet naisiasi eli vietätte kivan retki päivän palaatte mutta toisia treffejä ei tule
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aivan se ja sama mies näki jo ettei sinun kanssasi ole mitään tulevaisuutta söit taikka et ei sillä ole väliä mutta se näki jo mikä olet naisiasi eli vietätte kivan retki päivän palaatte mutta toisia treffejä ei tule
Sehän olet edelleen sinä, siis se mies, joka uliset. Kyseinen mieshän ei koskaan edes pääsisi kanssani treffeille. Hän on aivan liian sekopää, että suostuisin edes tuohon. Ja siis rihän hän saisi sinne mukaansa ketään naista. Kaikki näkevät jo alkuunsa mikä olet miehiäsi, eikä ensimmäisiäkään treffejä koskaan tule.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vinkki jos normaali ruoka ei kelpaa niin se kertoo jo paljon eli suomennettuna hälytyskellot soi jätä äkkiä tuo nainen siit et kunnon kumppania saa korkeastikoulutetun tinderitytön saa eli jättää hempukan ja äkkii eli tyttö oli tyttö olematon
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se päivähän olisi pelkästään hirveä. Mies ulvoo ja räyhää jostain makkaroista ja nainen lopettaa sen retken heti alkumetreillä, kun ei halua kuunnella miehen makkararäyhää sylkiroiskeilla höystettynä. Miehellä vain silmät pyörii päässä ja sylkii roiskuu, kun se kiljuu niistä makkaroistaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nainen kysyy kauniisti, että haluatko sinä nämä makkarat täältä leivän välistä, kun minä en näistä niin pidä. Miehellä silmät muljahtavat ja mies repii naiselta leivän käsistä ja heittelee kaikki täytteet leivän välistä pitkin metsiä. Sitten mies huutaa syö sa.tana sitten ilman mitään syö syö syö ja tuossa on kahvia p.rkele ja mies yrittää kaataa sitä kahvia naisen päälle. Ihan hullu ukko.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se päivähän olisi pelkästään hirveä. Mies ulvoo ja räyhää jostain makkaroista ja nainen lopettaa sen retken heti alkumetreillä, kun ei halua kuunnella miehen makkararäyhää sylkiroiskeilla höystettynä. Miehellä vain silmät pyörii päässä ja sylkii roiskuu, kun se kiljuu niistä makkaroistaan.
Ei kukaan räyhää mies katsoi sinun käytös tavat ja mikä olet naisiasi ja sanoo mene kotiis syömään niin sinkkumies etsii normaalia naista ei mitään erikoista naekkosta olet vain korkeastikoulutettujen pimatsu eli etsi itsellesi korkeastikoulutettu miäs eli hiehon niin sit on kaksi olematonta yhdessä syö mitä tykkäät
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vinkki jos normaali ruoka ei kelpaa niin se kertoo jo paljon eli suomennettuna hälytyskellot soi jätä äkkiä tuo nainen siit et kunnon kumppania saa korkeastikoulutetun tinderitytön saa eli jättää hempukan ja äkkii eli tyttö oli tyttö olematon
Minuklehan nimenomaan kelpaa normaali ruoka. Se todettiin jo tuolla aiemmin. Sinulla sen sijaan on ihan sekopäinen ja rajoittunut ruokavalio, yhtä sekopäinen ja rajoittunut kuin sun mielesikin. Sekin tiedetään täällä jo hyvin, että sulla on tapana etsiä h.oria itsellesi tinderistä ja yrittää jättää heille maksamatta. Olethan sä sen monen kertaan täällä kertonut. Mä en sen sijaan ole koskaan edes koko tinderiä nähnyt. Se on sun juttusi, josta sulla on selvästi hyvin paljon kokemusta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Viimme keskustella normaalista ruoasta ja ruokavaliosta, sitten kun sinäkin alat syödä normaalin ruokavalion mukaan. 🙂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nainen kysyy kauniisti, että haluatko sinä nämä makkarat täältä leivän välistä, kun minä en näistä niin pidä. Miehellä silmät muljahtavat ja mies repii naiselta leivän käsistä ja heittelee kaikki täytteet leivän välistä pitkin metsiä. Sitten mies huutaa syö sa.tana sitten ilman mitään syö syö syö ja tuossa on kahvia p.rkele ja mies yrittää kaataa sitä kahvia naisen päälle. Ihan hullu ukko.
Ei ei kukaan mies lähde kanssasi retkelle eikä toisille treffeille ja sanoo hyvästi onnea miäähen etsintään kai tinderissä korkeastikoulutettuja miähiä löytyy nylpyttään kerran kaksi ja hekin sanoo nyt riitti no thanks ja tinderissä sana leviää se o outo ja kummalline
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kukaan räyhää mies katsoi sinun käytös tavat ja mikä olet naisiasi ja sanoo mene kotiis syömään niin sinkkumies etsii normaalia naista ei mitään erikoista naekkosta olet vain korkeastikoulutettujen pimatsu eli etsi itsellesi korkeastikoulutettu miäs eli hiehon niin sit on kaksi olematonta yhdessä syö mitä tykkäät
Sinä räyhäät. Ethän sä mitään muuta tee kuin riehut ja räyhäät, heti jos puhutaan ruoasta. Paitsi, että sä et osaa syödä normaalisti, niin sä et myöskään osaa keskustella ruoasta normaalisti. Sulla on todella häiriintynyt suhde ruokaan.
Tuo edellä ollut kuvasi hyvin tarkasti juuri sitä miten sinä tuolla aiemmin ketjussa käyttäydyit. Revit naisen leivän välistä kaikki täyttery, kun tämä tarjosi kohteliaasti sinulle makkaraviipaleita oman leipänsä välistä. Sellsinen on häiriintyneen, täysin seinähullun ihmisen käytöstä - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ei kukaan mies lähde kanssasi retkelle eikä toisille treffeille ja sanoo hyvästi onnea miäähen etsintään kai tinderissä korkeastikoulutettuja miähiä löytyy nylpyttään kerran kaksi ja hekin sanoo nyt riitti no thanks ja tinderissä sana leviää se o outo ja kummalline
Minun kanssani lähtee retkelle melkein mies kuin mies. Niiden ei tarvitse edes olla treffit, vaan olen muutenkin hyvää seuraa. Sinun taas et saa yhtään naista edes lähtemään mihinkään kanssasi, sillä sä alat riehumaan ja haukkumaan, ennen kun nainen ehtii edes harkita lähtevänsä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tinderissä leviää varoituksia vain sinusta, sillä minä en ole siellä koskaan ollutkaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuollaiset kerran kaksi nylpyttelyt ovat sinun haaveitasi, vaikka kaikki kyllä tietävät, että et sä pääse toteuttamaan edes niitä, paitsi niiden maksullisten kanssa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä räyhäät. Ethän sä mitään muuta tee kuin riehut ja räyhäät, heti jos puhutaan ruoasta. Paitsi, että sä et osaa syödä normaalisti, niin sä et myöskään osaa keskustella ruoasta normaalisti. Sulla on todella häiriintynyt suhde ruokaan.
Tuo edellä ollut kuvasi hyvin tarkasti juuri sitä miten sinä tuolla aiemmin ketjussa käyttäydyit. Revit naisen leivän välistä kaikki täyttery, kun tämä tarjosi kohteliaasti sinulle makkaraviipaleita oman leipänsä välistä. Sellsinen on häiriintyneen, täysin seinähullun ihmisen käytöstäLapsetkin lysyy täti tai setä miksi et syö kunnon kotiruokaa juho 3v kysyy miksi sinulle ei kelpaa sämpylä ja kahvi ota edes teetä miksi et syö mitään älä heinää syö mirjami 4v sanoo ja nauraa olet nauta lehmä ne syö heinää ihmiset syö ihmisten ruokaaja juuso 3v sanoo kaikki syö voileipii lapsetkin
- Anonyymi
taisin joskus kännipäissäänkin ehdottaa väärin että mennä sänkyyn nukumaan vääsinpäin... sitten puutuu jjalat tunnortromiksi jne, mutta samantyyppistä voi kokeilla joku peittokin vaikka jalkojen alle nukkuessa.. viilentää ja niin
- Anonyymi
niin jos nukkuu ylöslaisin kokonaan silloin vähwentää jo liikaa verenkiertoa jaloissa jolloin ne puutuvat ns... mutt tuollaisestakin paranee
- Anonyymi
19:12
Verihän valuu päähän. Kaipa siihenkin on jokiva sopiva aika tutkimuksilla löydetty tai makuukulma.
No. Voihan sitä renksistakin roikkua pää alaspäin, jalat renkaissa, jos väkisten haluaa pään alasl. Voi että.
Vilma
- Anonyymi
voisin täsmentää tuota juttuamikä voisi auttaa niin 5-10 sentimetriä nostaa nukkuessa jalkoja jollin pehmusteella
itsellä tietokoneen lämmöt 23 kumpikin sisä ja ulko ihanmukavan viileätä - Anonyymi
niin juuri veri valuu päähään tajusit.. idean
miettinyt tettä mitähän mirlrnkiinytoisia Netfilsisä uusiakin... - Anonyymi
No on komiat eväät. Kyllä pärjää pitempäänkin.
- Anonyymi
Jos olisi nuo molemmat ja niitä jaettaisi, saisi maistella molempia. Ehkä tuo ruisleipä emmentalilla mieluummin, jos vaan yhden saa valita.
- Anonyymi
Ei kyllä eväsleivät pitää olla ehdottomasti ruispaloja tai jälkiuuni leipää välissä aina tuorekurkkua ja juustoa. Sekä lisäksi ehkä joko metukkaa, kinkkua tai lenkkiä.
- Anonyymi
joakua niin kun kaupungin äänet että mitähän virkarikoksia nytg on oikeuskansaleri tehnyt tällä kwetaa kun ppoliisiatuo90jwn ääniä
- Anonyymi
minua ei tosiaan kaupunghin äänet häiriytse mutyta oli kai paljon poliisiautoja jotain
- Anonyymi
lootpöp,öo, sap, .rääörp, baä.ppösp ka milli,aam moom vpåoosoem ka aitpkem ''met---
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Purra hyökkää nyt suomalaisen duunarin kimppuun teettämällä mamuilla palkatonta työtä
Niinpä niin. Persut duunaripuolue, HAH. Joko alkaa kovapäisinkin persu älyämään, että persut ovat Suomen kansan vastain34712155Mitä hyvää rikkaiden hyysääminen Suomelle tuonut?
Minäpä vastaan: ei yhtikäs mitään, vaan pelkkää vahinkoa. Demareiden ansiosta Suomen valtio oli käytännössä vielä 1980-16311190Tytti Tuppurainen häpäisi Suomen epäisänmaallisella lausunnollaan USA:n ulkoministerille Rubiolle.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011816267.html Miksi Tytti Tuppurainen päästetään antamaan typeriä lausuntoja noin2796542Purra ehdottaa vaan Tanskan mallia, joka on erittäin hyvä malli
Purra ehdotti helmikuussa Suomeen Tanskan mallia, jossa maahanmuuttajilta vaaditaan työntekoa sosiaalitukien saamiseksi.2555337Kokoomusnuoret: Sosiaalitukien työvelvoitteen tulisi koskea kaikkia
Riikka Purra on esittänyt, että maahanmuuttajilta tulisi edellyttää palkatonta työtä sosiaalitukien vastineeksi. Kokoom1953822- 1763623
L/OVER ikuisesti minun
Aivan järkyttävä sarja. Ei voi olla katsomatta, mutta tuo omat muistot mieleen. Näyttelijät näyttelevät turhankin hyvin612679Purra vaatii: Työvelvoite maahanmuuttajille ja kantasuomalaisille pitkäaikaistyöttömille
Jos Perussuomalaiset ja Kokoomus ovat seuraavan hallituksen kaksi johtavaa puoluetta, on suomalaisille pitkäaikaistyöttö1692340Nyt on kova paikka "suvaitsevaisille" naisille", kun naisille tuli oma taksi
ja syy siihen on kehitysmaalaiset taksisuharit, joista on koitunut paljon "ongelmia" naismatkustajille. Nimittäin "suva442185Jyrki Linnankivi, Jyrki 69 - Goottirokkarista kirkonmieheksi Lappiin!
Jyrki Linnankivi eli Jyrki 69 on The 69 Eyes -rockyhtyeen vokalisti. Lauluhommien lisäksi hän sanoittaa, säveltää ja sov131904