Minulla on poikaystävä,niin hän yli viikko sitten sanoi että hän rakastaa ex:ää kun olin sängyssä alasti,koska hänen mielestään oli paras idea jutella aiheesta. Noh sanoin sinulla on viikko aikaa miettiä mitä haluat elämältäsi. Noh nyt meni viikko ja tuli häneltä vastaus joko eroamme ystävinä ja paneskelemme muita ja vuoden päästä palaamme yhteen jos oon sinkku (sanoin kyllä siihen että loukkaat minua niin paljon, että en kyllä näe ketään lähelläni) ja toinen vaihtoehto on ollaan yhteydessä mutta ei seksiä puoleen vuoteen. Tämän minun pitää itse valita.
Mitä tehdä?
Anonyymi-ap
3
457
Vastaukset
- Anonyymi
Joko vitsailet tai olet tyhmä kuin saapas ja ansaitset kaiken paikan. Eli kummin on ?
- Anonyymi
Vitsi vitsi
- Anonyymi
Seksi vaan mielessä koko ajan? Panosuhde.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1321226
- 55762
Huonoja uutisia-nyt lähtee höyrylaivat
https://www.ita-savo.fi/ Konkurssiin meni tämäkin yritys. Raja kiinni ja venäläiset turistit puuttuvat. Täällä menee pe36656Ei näytä hyvältä
Kyllä nyt Ähtäriä viedään vesikelkalla. Neuvotteliat untuvikkoja kaikki. Mikko tietty tapansa mukaan loikki puheenjohtaj39566- 73536
Älä itke rakas.
Tunnen sun kyyneleet silmissäni. Kaikki tulee menemään hyvin. Loppu häämöttää jo...49520Jos vielä toivot...mies...
Saisinpa jonkun merkin sinulta, jos vielä odotat 📝➡️📱 Rohkeus on mennyt jos seurustelet vaikka nykyisin. En halua häi48512- 32510
Dina on valittu virkaan Rovaniemelle
Kemijärven kaupunginjohtaja on pyrkinyt pois Kemijärveltä ja näyttää että näin tulee käymään.27488- 42485