Kirppis Vintikki

Anonyymi-ap

Kyl on heikoksi mennyt Vintikin palvelu. Kassoilla useampi henkilö mut osa vaan jutustelee mukavia toistensa kans ja jonot kasvaa, ei saada tulostettua hintalappuja kun tulostin ei toimi eikä kukaan osaa korjata. Tiuskitaan asiakkaille aivanko niiden syy et siel ei hommat pelitä. Pari työntekijää juoksee katsoon poydäntäyttäjiä kun tuovat tavaraa et saavat ostettua halvalla omiin pöytiin lisää myytävää hyvällä voitolla. Ja ompa omiin korviin kantautunut et haukkuvat omistajanki useampaan kertaan et kyl on hyvät työntekijät paikka saanut...

14

503

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Juu se yks vanhempi kassatyöntekijä on haukkana paikalla kun pöytiin tulee tavaraa ja monestippa ne löytyy hänen pöydästä myynnistä kalliimmalla kuulemma sukulaisille ostaa petzit ym 😂

• Anonyymi

Ei kannatta hevosmiesten juttuja kuunnella..sama laittaa hame päälle

• Anonyymi

Asiakkaat jotka jättää myyntiin tavarat provisiolla sitä taitaa pyörittää se mummeli jol ei oo mitään tietoa hinnoista osa menee pilkkahintaan osassa hinnat pilvissä. On tosi ammattilainen löydetty tähänki hommaan... On kuiten aika kallista se provisiokin ottaa palveluna niin eikö pitäisi olla siinä työssä pikkusen tietävämpi...palvelu muuten minustakin laskenut entisiin aikoihin verrattuna. Ja pöytä vuokrien lisäksi miinustetaan siitä ja tästä jne kallista mut yrittäjähän se voitot käärii. Joku vois perustaa jonnekki uuden isohkon kirppiksen saatais vähän kilpailua kun nää rovaniemen muut kirput vähän kuihtunu.

• Anonyymi

Kuka tiesi et Vintikissä on löytötavaratoimisto. Kuulin et jos ei tavaroita haeta tiettyyn aikaan ne myydään eteenpäin siellä. Mitenpä voit löytää tavaran kun et ees tiedä et siel semmonen paikka on. Ainaki ilmeisesti uimahallilta tulee sinne löytötavarat ja kaipa muualtakin

• Anonyymi

mustalaisten triatlon kävellen uimahallii pyörällä takas.

• Anonyymi

Hinnat on kyllä noussut ja myynnit pienentyneet nykyään tosiaan menee myynneistä lisäksi prosentit, hintalaput maksaa enempi jos itse täyttää.mikähän syy siihenki on mut rahastuskeinohan se on pienikin! Maksaa myös alennuksen laitot ja jos ottaa käteisenä rahat. Jokasesta kun saa vähän otettua extraa. Näin se maailma muuttuu!

• Anonyymi

Oon kans kuullu kun haukkuvat omistajan tää vanhempi kassa/takahuonehenkilökunta. Työnarkomaani, ei johtamistaitoa, tiukkapipo, säätäjä jne. Ei enää olla lojaaleja työnantajille vaan puhutaan seläntakana paskaa ja edessä nuoleskellaan. Jos Seppo tietäis puoletkaan siitä mitä puhuvat nii kenkää varmasti antais. Mut mitenpä kehtaa mennä sanoon et mitä puhuvat selän takana

• Anonyymi

Nämä pari vanhempaa työntekijää jotka saaneet joskus jalan oven väliin kyseiseen firmaan luulevat pyörittävänsä omaa firmaa lähtee provikoista tavarat omaan taskuun jos jotain itse tarvivat eihän kukaan tiedä ku valvontaa ei takahuoneissa ole eikä niitä kukaan ees kerkeä vahtimaan. Sutkeja ovat.

• Anonyymi

isäksi se on kielletty ilma vaihtoo ei oon saat asbeti pöyä asbetoosin eli keuhkot ja kuolet viikon sisällä ..miksei itä suljeta avi yms ..viran oaiset paikalle elkää raskaana olevat naiset sinne menkö laps..kuolee asbestoosi iin..

• Anonyymi

oma kokemus kirpputoreista: älä ikinä osta ainakaan mitään sähköisiä vempeleitä niistä pelkästään sohvia ja sänkyjä

koska sähköisissä on aina joku vika minkä takia viety sinne

• Anonyymi

Samoin untuvatakit kun ovat pesun tarpeessa, laitetaan kirpparille myyntiin. Samoin kyllä paljo muukin vaate. PESKÄÄ ENSIN.

• Anonyymi

taka huoneesa raisktaan het,,tuu sinne,,

• Anonyymi

kyllä kävi kimppuu nai peppuu huusin ketään ei tullut apuuun

• Anonyymi

Mulla menna koko loottamus

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      147
      5658
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      31
      4042
    3. Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä

"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan
      Maailman menoa
      0
      3500
    4. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2510
    5. Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan

Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv
      Maailman menoa
      44
      2352
    6. Jätä minut rauhaan

En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv
      Ikävä
      31
      2248
    7. Minulla ei ole ketään muita

Enkä halua ketään muita kuin sinut.
      Ikävä
      24
      2083
    8. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      43
      1945
    9. 4,5 promillee

Aika rajut lukemat joku eilen puhaltanut.
      Suomussalmi
      11
      1914
    10. Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"

"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h
      Maailman menoa
      24
      1904
    Aihe