Mies on valmistanut kulhoon jätelöannoksen, minkä jäätelön nainen haluaisi:
-1 litran jäätelö : vanilja, kuningatar, mansikka, nougat vai mikä?
Lisäksi 2dl marjoja kutakin:
-Mansikkaa, mustikkaa, vadelmaa, mustaherukka, punaherukkaa, valkoherukkaa karviaisia, karpaloita, banaaniviipaleita, persikakuutioita, aprikoosikuutioita, passionhedelmälihaa, appelsiinikuutioita ja mandariinin paloja-
Maistuisko nainen jäätelöannos?
19
245
Vastaukset
- Anonyymi
Rommirusinaa yksi p a l l o tai vaniljaa yksi pa l l o ja karviasmarjahyytelöä.
Vilma - Anonyymi
Noin iso jäätelöannos saisi muut oksentamaan. Jätän sen siis kokonaan väliin, jollei pienempää kerta ole saatavilla.
- Anonyymi
Jos pienemmänkin annokseen voi saada, niin sitten nista pari pientä palloa nougatjäätelöä ja mansikkaa, mustikkaa ja vadelmaa, yhteensä noin desi. Näin kesäisin itseklläni on aina tapana tehdä seuraavanlaista jälkkäriä, tuoreita mansikoita, mustikoita, vadelmia ja kirsikoista (ilman kiveä tietysti) reilu annot kulhoon. Siihen päälle kermavaahtoa ja suklaakastiketta. Tuon voi tehdä myös vaniljajätskillä tai vaahtoutuvalla vaniljakastikkeella mutta kermavaahdolla on minusta parempaa.
- Anonyymi
No, no, nainen, kumpaa siinä on liikaa, jäätelöä, vain erilaisia tuoreita marjoja ja hedelmiä.
Litra jäätelöä ei ole suuri määrä.
Itse söin litran jäätelöä muutama päivä sitten.
Lidlin mansikkajäätelöä litran söin, annoin vähän sulaa ja sitten lusikalla kaavin pehmeää jäätelöä, eikä tullut edes kylläinen olo, olisi mennyt enemmänkin.
Tosin nykyään ei mansikka jäätelön makukin on niin laimeaa verrattuna mitä mansikkahjäätelö oli nuoruudessa, silloin mansikkajäätelö oli paljon voimakkaamman makuista.
Nuoruudessa kun olin kylässä, niin vaniljajäätelöä tarjoitiin, niin sellainen 1/4 osa litran paketista, niin oli jo kylläinen, eikä enempää tehnyt mieli.
En ole mikään läski, jos joku kuvittelee, kun litran jäätelöä pystyy syömään.
Olen 170cm ja 62kg mies. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No, no, nainen, kumpaa siinä on liikaa, jäätelöä, vain erilaisia tuoreita marjoja ja hedelmiä.
Lidlin mansikkajäätelöä litran söin, annoin vähän sulaa ja sitten lusikalla kaavin pehmeää jäätelöä, eikä tullut edes kylläinen olo, olisi mennyt enemmänkin.
Tosin nykyään ei mansikka jäätelön makukin on niin laimeaa verrattuna mitä mansikkahjäätelö oli nuoruudessa, silloin mansikkajäätelö oli paljon voimakkaamman makuista.
Nuoruudessa kun olin kylässä, niin vaniljajäätelöä tarjoitiin, niin sellainen 1/4 osa litran paketista, niin oli jo kylläinen, eikä enempää tehnyt mieli.
Olen 170cm ja 62kg mies.Litra jäätelöä on MINULLE suuri määrä. Miksi ihmeessä ottaisin muiden mielitekoihin mitään kantaa? Minä puhuin tietenkin itsestäni. Lisäksi oleellista on se, että kyseessä on jäätelö. En tiedä johtuuko jäätelön kylmyydestä vai mistä, mutta pistää kirjaimellisesti oksettamaan, jos syön sitä turhan paljon. Miksi mun pitäisi syödä jotakin sellaista, jonka tiedän tulevan ylös oksuna, vain koska se ei jonkun toisen mielestä ole iso annos? Loukkaisiko se vähemmän, että syön sen liian ison jäätelöannoksen ja sitten oksennan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Litra jäätelöä on MINULLE suuri määrä. Miksi ihmeessä ottaisin muiden mielitekoihin mitään kantaa? Minä puhuin tietenkin itsestäni. Lisäksi oleellista on se, että kyseessä on jäätelö. En tiedä johtuuko jäätelön kylmyydestä vai mistä, mutta pistää kirjaimellisesti oksettamaan, jos syön sitä turhan paljon. Miksi mun pitäisi syödä jotakin sellaista, jonka tiedän tulevan ylös oksuna, vain koska se ei jonkun toisen mielestä ole iso annos? Loukkaisiko se vähemmän, että syön sen liian ison jäätelöannoksen ja sitten oksennan?
Mies voi olla iloinen, että nainen syö vähemmän jäätelöä, niin mies saa sitten enemmän jäätelöä, kun miehelle jäätelö maistuu.
Tietenkin vaikuttaa, että paljonko jäätelöä pystyy syömään, jos on ällömakeaa jäätelöä, niin ei sitä paljon pysty syömään, kuin jäätelöä, joka ei ole makeaa ja maku on mieto. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen 170cm ja 62kg mies.Sulla on luultavasti hajuaisti heikentynyt iän myötä. Ihan normaalia ja vaikuttaa juuri tuollaisiin makuihin. Mansikan "maku" on oikeasti hajuaistiin liittyvä aistimus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen 170cm ja 62kg mies.Oletpa lyhyt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mies voi olla iloinen, että nainen syö vähemmän jäätelöä, niin mies saa sitten enemmän jäätelöä, kun miehelle jäätelö maistuu.
Tietenkin vaikuttaa, että paljonko jäätelöä pystyy syömään, jos on ällömakeaa jäätelöä, niin ei sitä paljon pysty syömään, kuin jäätelöä, joka ei ole makeaa ja maku on mieto.Niin voisi kuvitella, että eikö se ole hyvä, jos miehelle jää enemmän. Täällä kuitenkin jostain syystä tuntuu olevan muutama tapaus, joiden mielestä on jokin pakko ahtaa napaansa, vaikka siitä tulisi paha olo.
Tietysti maullakin on väliä, mutta tässä tapauksessa minulle se ei ole se pointti. Mua ei tarvitse mitenkään ällöttää, eikä tulla edes paha ja liian täysi olo. Jäätelö tulee ylös, jos syön sitä liikaa. Se on juuri noin yksinkertaista. Litra JÄÄTELÖÄ on minulle liikaa. Puoli litraa JÄÄTELÖÄ on jo liikaa minulle. Muut saavat syödä vaikka 10 litraa kerralla, jos tahtovat. Se on mulle ihan se ja sama. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tietenkin vaikuttaa, että paljonko jäätelöä pystyy syömään, jos on ällömakeaa jäätelöä, niin ei sitä paljon pysty syömään, kuin jäätelöä, joka ei ole makeaa ja maku on mieto.Nainen ei ole iloinen, jos mies mässää järjettömiä annoksia jäätelöä (tai mitään muutakaan). Se nyt vaan on epäterveellistä ja neuroottista.
- Sheena
- Anonyymi
What ever works with constant muchies thanks
- Anonyymi
mikä oli jäätelöissä hyvä mieleastäni päärynäpaketti ja fazer-sininen suklaana päällä
kun joskus aina kuuntelen omia heavy-rock tyyppisiä... järisyttää päätäkin jotkut - Anonyymi
vpot lplroööa millia öaoyya,aööa kp0li millirssaq kaölpkrm aööe prptis kitti
- Anonyymi
buub his byjjeassa bistaa hakjih 19 sebtrruöjub viu cvaujytrtraa oakhib¨
sisälämpö nyt 24 ja ulko 37 - Anonyymi
niin miten ytuollainen tai voi tehdä ja kokeilla jalkojen alle pieni pemmustejuttu... joku päiv äpeitekin ehkä
- Anonyymi
mutta niin jos haluaa kokeilla nukkua raarat eli jalat vähän korkeammall niin joku väivän peite tai sellainen sänkyyn raajojen allekin
- Anonyymi
Onko sen jätskin pakko olla vaan yhtä laatua?
Mä haluaisin useampaa..
No jos vaan yhtä niin ööh,
vaikka sitä kolmensuklaan jätskiä.
Toi marja määrä kyllä on aika suuri...
Melkein 3 litraa jos oikein laskin. - Anonyymi
Yksi pieni pallo rommirusinaa tai pähkinäjäätelöä ja mustikoita, puolukoita tai mustia viinmarjoja päälle.
Siinä unelmien annos! - Anonyymi
Yhdessä litrassa jäätelöä on 10 annosta. Eli ei maistuisi niin paljon.
- Sheena
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Purra hyökkää nyt suomalaisen duunarin kimppuun teettämällä mamuilla palkatonta työtä
Niinpä niin. Persut duunaripuolue, HAH. Joko alkaa kovapäisinkin persu älyämään, että persut ovat Suomen kansan vastain34712155Mitä hyvää rikkaiden hyysääminen Suomelle tuonut?
Minäpä vastaan: ei yhtikäs mitään, vaan pelkkää vahinkoa. Demareiden ansiosta Suomen valtio oli käytännössä vielä 1980-16311190Tytti Tuppurainen häpäisi Suomen epäisänmaallisella lausunnollaan USA:n ulkoministerille Rubiolle.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011816267.html Miksi Tytti Tuppurainen päästetään antamaan typeriä lausuntoja noin2796542Purra ehdottaa vaan Tanskan mallia, joka on erittäin hyvä malli
Purra ehdotti helmikuussa Suomeen Tanskan mallia, jossa maahanmuuttajilta vaaditaan työntekoa sosiaalitukien saamiseksi.2555337Kokoomusnuoret: Sosiaalitukien työvelvoitteen tulisi koskea kaikkia
Riikka Purra on esittänyt, että maahanmuuttajilta tulisi edellyttää palkatonta työtä sosiaalitukien vastineeksi. Kokoom1953822- 1763623
L/OVER ikuisesti minun
Aivan järkyttävä sarja. Ei voi olla katsomatta, mutta tuo omat muistot mieleen. Näyttelijät näyttelevät turhankin hyvin612679Purra vaatii: Työvelvoite maahanmuuttajille ja kantasuomalaisille pitkäaikaistyöttömille
Jos Perussuomalaiset ja Kokoomus ovat seuraavan hallituksen kaksi johtavaa puoluetta, on suomalaisille pitkäaikaistyöttö1692340Nyt on kova paikka "suvaitsevaisille" naisille", kun naisille tuli oma taksi
ja syy siihen on kehitysmaalaiset taksisuharit, joista on koitunut paljon "ongelmia" naismatkustajille. Nimittäin "suva442185Jyrki Linnankivi, Jyrki 69 - Goottirokkarista kirkonmieheksi Lappiin!
Jyrki Linnankivi eli Jyrki 69 on The 69 Eyes -rockyhtyeen vokalisti. Lauluhommien lisäksi hän sanoittaa, säveltää ja sov131904