Sähköautojen myynti syöksyy

Anonyymi-ap

11

159

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Niinhän se syöksyy.

      • Anonyymi

        Epätoivo ja hätä synnyttävät tällaisia ketjujen otsikoita, kun sähköautokauppa käy kuumana.


    • Anonyymi

      Vetyauton myynti ei voi syöksyä . Ensin pitäisi olla myyntiä .

    • Anonyymi

      Minä unelmoin sellaisesta, että oikeita autoja aletaan taas valmistaa.
      Joissa ei ole touchscreeniä ja joiden käyttämiseen ei tarvitse mobiililaitteita ja äpsejä.
      Joihin tankataan polttoainetta.
      Jotka eivät ole liian painavia.
      Sellaisia toimivia autoja voisi taas alkaa valmistaa.
      Ja EU:n lainsäätäjät sais suksia hevon kuuseen myrkkyakkuineen, hermokaasuineen, säteilytyksineen ja rengassaasteineen.

    • Anonyymi

      Vetyauto on tulevaisuutta 👍

    • Anonyymi

      Kaikkien autojen myynti syöksyy ja mitä kalliimpi, sitä enemmän. Käytettyjä sähköautoja tuodaan maahan isoja määriä ja ne myy oikein hyvin.

    • Anonyymi

      "Tämän vuoden heinäkuussa sähköautokauppa teki joulukuun jälkeen suurimman pudotuksensa viime vuoden vastaaviin lukuihin nähden, kun kauppamääriin kirjattiin 37 prosentin pudotus viime vuoden samaan ajanjaksoon nähden.
      Kesäkuussa oli samat sävelet.

    • Anonyymi

      Kaikkien autojen kauppa on romahtanut, mutta sähköauton ja ladattavan hybridin myynti on kasvanut suhteessa pelkkiin polttomoottoreihin.
      Eli suunta on sähköistyminen, mutta lama ja hallituksen toimen aiheuttavat, ettei autoja osteta.

    • Anonyymi

      Yksinkertaiset eivät osaa erottaa myynnin laskua, ja myynnin kasvun laskua. Mutta olkoon, jos he sillä tulevat iloisiksi.

    • Anonyymi

      onhan dändääminenkin epä onnistunut, kun ensin oli mopoauton kokonainen sähkö autoja, sitten maastoauton näköisiä painavia autoja,

    • Anonyymi

      Ei myy sähköautot.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      585
      3879
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2801
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2759
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2144
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2091
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1865
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1810
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe