koiramelu taas yltyy rovaniemellä

Anonyymi-ap

eikö koiranomistajat ajattele asumisviihtyvyyttä olenkaan

karhunkaatajantien alue

24

344

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Vaiko Palkisentie? Jokkatiellä koiran kakkaa?

• Anonyymi

Koirat haukkuu ja karavaani kulkee, hanki vastamelukuulokkeet tai muuta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Koirat haukkuu ja karavaani kulkee, hanki vastamelukuulokkeet tai muuta

asuntojen hinnat saadaan laskuun kun tieto leviää asumismelusta

• Anonyymi

Asuu niitä muuallakin ihmisiä kun kapealla surkealla karhunkaatajantiellä. Siellä asuu lisäksi vtun uteliasta porukkaa.

• Anonyymi

Miksi oot ikkunassa kokoajan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi oot ikkunassa kokoajan

Muuta muualle

• Anonyymi

hysss

• Anonyymi

Koirat huomattavasti suurempi ongelma ja häiriötekijä kuin airbnb asukkaat!

• Anonyymi

Mie en kestä koiria enkä turisteja, jotka koristelee rapussa. Mie oon kerrostalokyttääjä ja mie haluan ajaa Rovaniemen elinkeinoelämän alas, että mie saan olla rauhassa! Mie en kestä ääniä!

Mie oon asukas.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mie en kestä koiria enkä turisteja, jotka koristelee rapussa. Mie oon kerrostalokyttääjä ja mie haluan ajaa Rovaniemen elinkeinoelämän alas, että mie saan olla rauhassa! Mie en kestä ääniä!

Mie oon asukas.

kysy piristeitä k kaupan pihalla...poikkii makoilee autossa....

• Anonyymi00014
      UUSI

Onhan se ikävää, kun koira haukkuu kerrostalon huoneistossa yksinäisyyttä.

OLISI VARMAAN MENESTYVÄ YRITYS JOLLEKIN JOKA PERUSTAISI KOIRIEN PÄIHOITOPAIKAN.

´Jos omistaa koiran on ehkä vara maksaa päivähoitokin lemmikille.

• Anonyymi00015
      UUSI

Moni ei tiedä että hänen koira räksyttää yksin ollessaan.Se tarkoittaa että se on kerrottava ajattelemattomalle isännälle.

• Anonyymi00016
      UUSI

Hyvä huomio ja samaa mieltä,että enemmän koirat häiriköi kuin turistit.

• Anonyymi00017
      UUSI

Miten tänne onkin asettuneet maailman ilkeimmät ja itsekkäimmät laiskat ihmiset?
      Hurtat huutaa niin, että naapureiden korvia särkee ja kaikki jätökset jätetään keräämättä.

Sitten on tuo toinen sakki nuo laittomat majoittajat, eivät piittaa vähääkään siitä, että veivät ihmisiltä kodit ja asumisrauhan.

Itsekkyys näkyy siinä, että eivät arvosta ja kunnioita naapureitaan, kun vain saa itse elää kuin "pellossa."

• Anonyymi00018
      UUSI

Minä aion jatkossa vasiten haukututtaa omia koiria ja sitten vain lässytän naapureille, että pitää kasvattaa sietokykyä ja tarjota ratkaisuksi keskustelua. Tuotahan meille kodinomistajillekin tulkutetaan sormi pystyssä laittoman salahotellitoiminnan kohdalla. Lakia ei tarvitse noudattaa vaan naapureiden pitää SIETÄÄ. Kai sitten muidenkin häiriöiden kohdalla pätee sama

• Anonyymi00020
      UUSI

Turistit ovat fiksuja tavoiltaan.Ei mitään valittamista.

• Anonyymi00021
        UUSI

No hyvä, jos sinulla ei ole. Minulla päinvastainen kokemus.

• Anonyymi00027
        UUSI

Turistit ovat fiksuja, mutta ne turistien majoittajat eivät ole, ahneuksissaan ajaneet vuokralaisensa pois eivätkä opasta majoittajiaan.

• Anonyymi00022
      UUSI

Millainen kokemus?

• Anonyymi00023
      UUSI

Olen asunut kerrostalossa useita vuosia. Kaksi asukasta on häädetty näinä vuosina pois koiran ulvonnan ja metelin takia.
      Toinen koira puri erästä talon asukasta ja sai isäntineen lähdöt heti.

Jos omistat koiran pidä huoli, että se ei häiritse mm. haukkumisella muita asukkaita.
      Tämä laki kuuluu koiralle ja omistajalle.

• Anonyymi00024
      UUSI

Ok,luulin että sulla on turisteista jotain negatiivista...

• Anonyymi00026
        UUSI

Kirjoitin pitkän kirjoituksen, miten vakiasukkaat tekee pahoja asioita, eikä aina "turret", mutta kirjoitus poistettiin! Onko Ylläpitäjä näitä jotka vastustaa turisteja?!

Taloyhtiön pahuudesta ei saa puhua, mutta turisteja saa haukkua. Vakioasukkaat voivat häiritä naapuria irstaalla elämällä ja tekemällä tyhmiä päätöksiä taloyhtiön kokouksissa!

• Anonyymi00025
      UUSI

On totta että monet koiran omistajat eivät ole fiksuimmasta päästä,oon nähny sen sortin tolloja paljon...

• Anonyymi00028
      UUSI

Häirinnästä ilmoitus isännöitsijälle.

Hän on palkattu hoitamaan taloyhtiössä asuvien hyvinvointia ilman häiriköitä.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä hyvää rikkaiden hyysääminen Suomelle tuonut?

Minäpä vastaan: ei yhtikäs mitään, vaan pelkkää vahinkoa. Demareiden ansiosta Suomen valtio oli käytännössä vielä 1980-
      Maailman menoa
      71
      9635
    2. Purra hyökkää nyt suomalaisen duunarin kimppuun teettämällä mamuilla palkatonta työtä

Niinpä niin. Persut duunaripuolue, HAH. Joko alkaa kovapäisinkin persu älyämään, että persut ovat Suomen kansan vastain
      Maailman menoa
      138
      8588
    3. Grahn-Laasonen: "Kansalainen joutuu pettymään, jos demareita äänestää"

Ministeri viittaa tuoreeseen Helsingin Sanomien juttuun, jossa demarijohtajan keinoja Suomen suunnan muuttamiseksi esite
      Maailman menoa
      105
      6739
    4. Tytti Tuppurainen häpäisi Suomen epäisänmaallisella lausunnollaan USA:n ulkoministerille Rubiolle.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011816267.html Miksi Tytti Tuppurainen päästetään antamaan typeriä lausuntoja noin
      Maailman menoa
      194
      5130
    5. Mitä haluaisit sanoa tänään hänelle?

Rakastamallesi ihmiselle.
      Ikävä
      173
      4879
    6. Purra ehdottaa vaan Tanskan mallia, joka on erittäin hyvä malli

Purra ehdotti helmikuussa Suomeen Tanskan mallia, jossa maahanmuuttajilta vaaditaan työntekoa sosiaalitukien saamiseksi.
      Maailman menoa
      104
      3643
    7. Pystyisitkö olla

Kanssani kaiken sotkun jälkeen? Ainakaan tunteet ei ole loppuneet
      Ikävä
      170
      2531
    8. Paras muistosi

kaivatustasi?
      Ikävä
      70
      2456
    9. Miksi miehen on hankala ymmärtää

Että hänen on tehtävä aloite. Niin sen kuuluu mennä luonnollisesti.
      Ikävä
      164
      2363
    10. Mitä sä musta oikein haluat?!

Anna olla jo.
      Ikävä
      58
      2192
    Aihe