Paaaaljon fiksummat keskustelut, kuin suurin osa Suomi24 sivuston keskusteluista.
Mutta itse sivun toteutus on huonohko ja kohtuu tuoreetkin keskustelut häviävät siihen kirjoitusten tulvaan.
Ehkäpä sinne on siirtynyt enemissä määrin kirjoittajia, kun tästä S24:stä on tullut pelkkä trolli alusta.
Kun lukee noita trollien viestejä. Sekä raivopäistä vasemmiston haukkumista, ei tarvitse olla Sherlock tajutakseen ketkä siellä kiljuu.
>simiti<
Tutkailin vauva sivustoa
22
316
Vastaukset
- Anonyymi
Täällä pyörii keskenkasvuiset ja viiripäät, kuten persupölvästit ja muut uusnatsit.
- Anonyymi
Täysin sama näkemys näistä kitisijöistä mitään muuta eivät saa aikaan kuin satulan-nuuskuisia satujuttuja naista
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täysin sama näkemys näistä kitisijöistä mitään muuta eivät saa aikaan kuin satulan-nuuskuisia satujuttuja naista
Nuuh ja yhyy byää kuka näitä jaksaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nuuh ja yhyy byää kuka näitä jaksaa
Siinäpä ”lippalakkilateille”verkkapuvussa miätittöcöö kun suihkivat spandexit suhisten ohi menemään swiip swiip
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siinäpä ”lippalakkilateille”verkkapuvussa miätittöcöö kun suihkivat spandexit suhisten ohi menemään swiip swiip
Mutta sporttista menoa muuten hiekat tiellä pöllyten tuo persun puuteri
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta sporttista menoa muuten hiekat tiellä pöllyten tuo persun puuteri
Pituuttakin melkein täysikasvuisen verran
- Anonyymi
Hassua, kun aloin lukemaan aloitustasi ja ennen kuin näin puumerkkisi niin ajattelin kommentoida aloitukseen että suomi24 on just paras koska täällä on s*miti värikkäine stooreineen viihdyttämässä kansaa ;).
- Anonyymi
Minä sinulle värikkäät näytän...
Oikeesti, mulle oli ihku uusi tuttavuus curry silli. Kivan väristä. Mahtavan makuista perunan kanssa.
Siitä tuli yksi suosikkini tonnikala/anjovis kiusauksen, karjalanpaistin ja porkkanaperunamuusin ohella.
Kerran muuten tein lohkoperunoita Timo merkkisistä perunoista. Ei tullut niin hyvää, kuin Rosamundasta.
Toki monesti teen keittoja/uuniperunoita ihan yleisperunasta. Mitä lajia sitten lienee? Ainakin halvinta.
Nykyään suosikkeihini on päässyt myös MUU-suikaleet. Ovat hyviä ja protskua enemmän kuin lihassa ja rasvaa nolla.💪
Mutta se ruo'asta. Kuinka sinulla pyyhkii noin muuten? Ei kukaan kirjoita tuollaista, elllei ole yksinäinen tai huonossa parisuhteessa.
Älä ota itseesi, tietäisitpä vain mitä minä kirjoitin, kun rakas Katja kuoli.
>simiti<
>simiti< - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä sinulle värikkäät näytän...
Oikeesti, mulle oli ihku uusi tuttavuus curry silli. Kivan väristä. Mahtavan makuista perunan kanssa.
Siitä tuli yksi suosikkini tonnikala/anjovis kiusauksen, karjalanpaistin ja porkkanaperunamuusin ohella.
Kerran muuten tein lohkoperunoita Timo merkkisistä perunoista. Ei tullut niin hyvää, kuin Rosamundasta.
Toki monesti teen keittoja/uuniperunoita ihan yleisperunasta. Mitä lajia sitten lienee? Ainakin halvinta.
Nykyään suosikkeihini on päässyt myös MUU-suikaleet. Ovat hyviä ja protskua enemmän kuin lihassa ja rasvaa nolla.💪
Mutta se ruo'asta. Kuinka sinulla pyyhkii noin muuten? Ei kukaan kirjoita tuollaista, elllei ole yksinäinen tai huonossa parisuhteessa.
Älä ota itseesi, tietäisitpä vain mitä minä kirjoitin, kun rakas Katja kuoli.
>simiti<
>simiti<Kiitos kysymästä. Yksinäisyys on toinen nimeni. Olen aktiivinen palstapäivystäjä vaikkakin anonyymi sellainen. Rakkaushuolet toivat minut lopulta tälle sivustolle ja kyllä tuo yksinäisyyskin. Sittemmin olen siirtynyt osin trollailun puolelle, joskus jopa lähinnä trollailun piiriin 🤗. Opettakaa mut elämään elämääni!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos kysymästä. Yksinäisyys on toinen nimeni. Olen aktiivinen palstapäivystäjä vaikkakin anonyymi sellainen. Rakkaushuolet toivat minut lopulta tälle sivustolle ja kyllä tuo yksinäisyyskin. Sittemmin olen siirtynyt osin trollailun puolelle, joskus jopa lähinnä trollailun piiriin 🤗. Opettakaa mut elämään elämääni!
Ota löysin rantein. Älä jännitä, ota vastaan mitä tarjoo elämä.
Siinä sulle neuvoa Veikon sanoin. Oikeasti, et voi vaikuttaa. Se mitä tapahtuu on jo tapahtunut.
Jos kerran ulottovuutemme ääreellinen tapahtuu fysiikassa ja määrittää valonkin nopeuden, niin miksi se rajoittuisi kuolemaan?
Ei ole olemassa mitään taivasta tai helvettiä. Ne ovat taikauskoisten keksimiä.
- Anonyymi
Trollaavat gubet jää kakkoseksi höpöhöpöjuttuineen kun ammattitrollit servaa mennen tullen, toista se täällä hyväuskoisten tissiposkien paratiisissa kun netissä kerran näin lukoo kuin seniori sanois sanomalehdestä
Eikös se sivu ole pikkulasten äideille tarkoitettu?
Simiti ä taitaa välillä lapsettaa. Saa sieltä varmaan tukea omaan arkeensa🤷♀️ näin meillä pyyhitään Maijan peppu.🤪
- Anonyymi
Haaveilija39 kirjoitti:
Simiti ä taitaa välillä lapsettaa. Saa sieltä varmaan tukea omaan arkeensa🤷♀️ näin meillä pyyhitään Maijan peppu.🤪
Käykää toki katsomassa, ennen kuin vammaiset ennakkoluulonne saa vallan. Olette aika hemmetin juntteja.
Voin kuvitella kun ärisette tyhjää siellä junttikuplassanne.
>simiti< Anonyymi kirjoitti:
Käykää toki katsomassa, ennen kuin vammaiset ennakkoluulonne saa vallan. Olette aika hemmetin juntteja.
>simiti<En tarkoittanut pahalla. Ei vaan ole itelle tuttu sivusto.
Anonyymi kirjoitti:
>simiti<No pusi pusi vaan sulekkin. 😉
Täytyypä käydä vilasee🤗- Anonyymi
Palstakamu kirjoitti:
En tarkoittanut pahalla. Ei vaan ole itelle tuttu sivusto.
Kuitenkin kommentoit ennaķkoluulojesi mukaan. Missä logiikkasi.
Ai niin. Persuilla ei olre periaatteeita, tai mitään logiikkaa.
Kuitenkin kommentoit ennaķkoluulojesi mukaan. Missä logiikkasi.
Ai niin. Persuilla ei olre periaatteeita, tai mitään logiikkaa.
>simiti<Sinäpähän sen tiedät palstan suurimpana persuna.
- Anonyymi
Palstakamu kirjoitti:
Sinäpähän sen tiedät palstan suurimpana persuna.
Hitto! Tuon suurempaa loukkausta ei voi olla. Palstan suurin persu...
Siitä tuleekin mieleen pikku britannia ja kylän ainoa homo. 🤣
Hitto! Tuon suurempaa loukkausta ei voi olla. Palstan suurin persu...
Siitä tuleekin mieleen pikku britannia ja kylän ainoa homo. 🤣
>simiti<Minulle tulee siitä hahmosta aina mieleen itseni :D
Mä toisessa ketjussa sanoin jo saman, että vauvassa ne aloitukset hukkuu. Ja toinen, siellä ei ole nimimerkkejä, ei tiedä kuka puhuu mitä. Oon yrittäny vauvassa keskustella, mutta ei onnistu vauva yhtään.
- Anonyymi
Voi sielläkin laittaa nikin. Mutta sivu ei ole seĺkeästilään tarkoitettu suurrille käyttömäärille.
Lisäksi persutrolli tehtaan shitti rasittaa kaikkia palstoja maailmassa.
Persushittihän pitäisi poistaa. Mitä tekee hallitus? Suoltaa vittu enemmän aivopesua ja idarilampaat hurraa ennen teurastusta, joka on KOK & PS osaamattomuuden tuhoja.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kysymys muille miehille
Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss845850Kohta katson sun kuvaasi
ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa243497- 1572023
Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan
Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a2231948Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi
jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?1731709Martinan bisnekset rajusti tappiolla
Seiska 28.7: nousukiito katkesi, yritykset C-luokkaa.2821475Voiko olla, onko se tosiaan niin että
Kumpikin rakastetaan toisiamme. Nyt pitää sukeltaa pakastimeen ❤️🥵571011- 67981
Metsa Man Extra kanava toimii hyvin
ja sieltä voipi kahta vanhoja vitejoita pahimpaan puutteeseen. Peukalot ylös.21980Mitkä yleiset huonot tavat ihmisillä ärsyttävät sinua ?
Aloitukseen saa vapaasti purkaa tuntojaan. Itseäni hiukan kiusaa, kun saman talon asukkaat eivät vastaa tervehdykseen.109917