Millä tämä kioski pysyy pystyssä tämän kokoisessa kaupungissa?? Tuntiveloitus 150€ luokkaa! Ohikulku matkalla kemissä ja auto tarvitsi pikaista korjausta ja wetteri sattui sijaitsemaan prisman vieressä niin veimme auton sinne ja kävimme samalla kaupassa aikaa hyödyntäen. Laskun saatuani pöyristyin!! En enää milloinkaan missään vie autoani wetterille.
Wetteri kemissä
16
1221
Vastaukset
- Anonyymi
Tyhjenikö tankki samalla kertaa.
- Anonyymi
Merkkiliikkeitä on köyhille kalliita.
- Anonyymi
vastuttomia kiskureita talo täynnä.huoltopuolta myöten.
- Anonyymi
sais vaan kaadettua tuon härikkö myymälän ylimielisiä vastuutoobien pajan
- Anonyymi
Tuli itse huollatettua 2 kertaa... ensimmäisen ja viimeisen kerran. Hinnoittelu täysin järjetöntä.
- Anonyymi
Näin on, sopimus hinta työ hommasta järkevin tuntiveloitus hirveä
- Anonyymi00013
Anonyymi kirjoitti:
Näin on, sopimus hinta työ hommasta järkevin tuntiveloitus hirveä
Näin on
- Anonyymi00014
Anonyymi00013 kirjoitti:
Näin on
Jep
- Anonyymi00017
Näin on.
- Anonyymi
Ehkä sillä, että tuntiveloitus on 150 luokkaa
- Anonyymi
Onhan täällä halpishuoltojakin.
- Anonyymi
Ei ole kauaa enää pystyssä wetteri kemissä.
- Anonyymi
Nuilla hinnoilla kyllä kannattaa.
- Anonyymi
lähtisivät jo
- Anonyymi00015
200€ tuntiveloitus, järjetöntä ryöstämistä! Älkää heleketti viekö autoa korjuulle!
- Anonyymi00016
Merkkiliikkeet on kalliita.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242411Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3442027Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä271891Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o101703Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581498Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121042Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181019- 55870
- 63865
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2818