Mikä saa naiselle hymyn naamalle

Anonyymi-ap

Naisen, kuin naisen naama menee hymyyn, kun vilauttaa tarpeksi suurta rahatukkua naisen edessä, niin jo alkaa nainen hymyilemään ja heti näkee, että naisen mielessä pyörii mitä kaikkea saakaan ostettua....

37

377

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ok, en sitten ilmeisesti ole nainen. Ton testin mukaan mä en taida myöskään tuntea yhtään naista, jolla ei olisi killuttimet haarovälissään.

      • Anonyymi

        Mutta jospa legendat lisää tästäkin kertoisivat?


    • Anonyymi

      Kyllä se on ihan joku muu mikä saa hymyilemään.
      Heiluta rahatukkua mun edessä niin arvostus sua kohtaan laskee kun lehmän häntä.

      • Anonyymi

        On niit viuhkoi tullu hei nähtyä, että joo joo älä vaan tuu ryöstetyksi kun siinä pubissa yökerhossa heiluttelet


    • Noh jaah minulle tulee hymy täällä selkeästi palstan tunnettu narsisti tulee nukkuun omissa eritteissään.

      Onneksi meitä monia tervejärkisempiä jotka ei muita kohtaan käyttäydy väärin kuin nämä narsistiset ihmiset on ansainnut joka sanan omiaan pahoja sanontoja, kyllä ne haistaa rahaa ja kulkee sitä kohden ja lusmuilee, jotka työpaikalla teettättää työnsä muilla. Ja kehuskelee muiden saavutuksella alistaa muita kuin hän ei kykene.

      • hänen saavutukset ei uskalla edes ihmisistä olla erossa koska vain heidän kauttaa hän saa ylemmyyden tunteen. Ajatella miten ihminen joka ei arvosta muiden töitä on noin pyörässä kulkeva ettei tajua mitä tulee lopulta saamaan työpaikassa kun kohtelee huonosti muita.


      • Anonyymi

        Sinä olet tervejärkisen vastakohta kuten tiedät.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinä olet tervejärkisen vastakohta kuten tiedät.

        minä olen tervejärkinen ja enemmän tervettä järkeä kunhan nyt narsisti ja jaksaa järsiä kun se juoksee rahan perässä kun taas minä huolehdin myös tunne puolesta. Ilman meitä empaattisia ihmisiä tämä olisikin aika kylmä maailma . Me paikataan tämä lämmöllä ja välittämisellä huolehditaan rakkaista se että meillä ei riitä aikaa tuollaisille joilla johtuu vain siitä että nauttiin väkivallasta muita nakertaa. Ei minulla aikaa niille ole. Eikä heillä ole kuin halu vääristää ja valehdella asioita.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinä olet tervejärkisen vastakohta kuten tiedät.

        Minä olen viisas sen ole kuulut vuosien ajan se että voin sanoa lopulta toinen ei siltikään oppinut ihmisiä kunnioittaa kertoo vain siitä. että en voi mitään narsistiselle , jolla ei ole omaa tuntoa joka ei kolkuta se on vain sellainen juttu ettei se tule oppimaan.

        En ole ihminen joka hankkii suuren ihmisjoukon ympärille haluan ihmisiä onnellisia suuren määrän ympärille koska silloin ihmiset on onnellisia ja tukevat toisia ja menestyvät jokaisella on hyvä olla, mutta hän on vain huono ihminen jolla ei se kapasiteetti riittänyt ymmärtämään lopettamaan ja kohdistaa vihaa sellaiseen joka ei aja samoja etuja kuin menen edellä ihmisyys eikä koneen osa. lapsen etu ei ole hoidattaa muilla vaan heidän tärkeätä saada turvallinen lapsuus vanhempansa kanssa, sain perheen minkä halusin ja huolehdin heistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä olet tervejärkisen vastakohta kuten tiedät.

        Ai tämä mlehen esittämä yhdeksän lapsen äitihahmo vai ehkä hahmotushäiriö sulla?


    • Anonyymi

      Onko tämä iloitseminen samanlaista kuin Maria Jotunin huojuvassa talossa?:)

      • Anonyymi

        21:46
        Oli muuten karmea tv-sarjana. Rankat näyttelijäsuoritukset.
        Vilma


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        21:46
        Oli muuten karmea tv-sarjana. Rankat näyttelijäsuoritukset.
        Vilma

        Näin sen teatterissa joskus varhaisteininä. Oli niin karu kertomus, etten toista kertaa ole halunnut sen jälkeen katsoa. Teki kyllä suuren vaikutuksen ja jätti miettimään, miten paljon parisuhteissa näyteltyä glooriaa. Ei epäilystäkään etteikö tv-sarjana olisi vaikuttava.


    • Anonyymi

      Varmasti kunnon lastit nassulle 🍆💦😛

    • Anonyymi

      Jaa. Mulle tuollanen ainakin tuo epäilyksen varjot katseeseen vähän vastentahtoisen ja vsivaantuneen ilmeen kasvoille. Rahoillaan leveilevät miehet on aina olleet musta hyvin vastenmielisiä.

    • Anonyymi

      Ensimmäisenä heräisi epäilys rahojen alkuperästä 🤔 Mistä ne on peräisin…🤔

      • Anonyymi

        Huumeilla moni tahkoo hyviä summia ja nuoret naiset huijaamalla vanhoja äijiä.


    • Anonyymi

      Raha on pahin kirous maan päällä, tiedän sen. Ja joo, on mut yritetty ostaa. Mielummin köyhä, kuin ostettu.

      • Anonyymi

        Johan noita voi tulla vaikka random vastaantulijoita päissään tai kamoissa kadulla ihmetellen ihan nk aidosti silmät kirkkautta tyhjyyttä loistaen miksei tää toimi. Näi se maailma vaa ajoin makaa, ei siitä ittensä kannata ottaa mutta edelleen valistaa että saatat hyvinkin päästä hynistäs eroon kun heiluttelet mutta toisella tavalla


    • Anonyymi

      Miten se eroaa siihen mikä sinun silmissä kiiltää ai korvissa rahisee? Pointtisi?

    • Anonyymi

      Ajatus mikä saa hymyilemään on varmasti. "Voi v* ttu mikä pelle." Jos joku rahoja heiluttelee.

    • Anonyymi

      Mä tiedän, mikä mua hymyilyttää, mutten kerro.
      Vilma

    • Anonyymi

      Chrystal is a girls best friend or sage

    • Aloittaja kai kuvittelee epäsuosionsa naisten keskuudessa johtuvan varattomuudestaan, vaikka syyt ovat paljon syvemmällä, eli itsessä.

    • Saa monikin asia hymyn naamalle, mutta tuollainen lähinnä ihmetyttäisi, että mitähän tuo nyt kuvittelee.

      • Anonyymi

        Joo mieluummin minullakin loksahtaisi leuka hämmästyksestä. Olin eilen ensi treffeillä kahvilassa. Menin jonoon ensimmäiseksi ja sanoin kevyesti mutta napakasti: maksan kahvini itse. Sitten otin suurimman kermanisun ja ison kupin kahvia. Mies sanoi että olisin minä tarjonnut, en vastannut siihen mitään. En tarvii kenenkään tukkuja. Mutta mies oli hurmaava sinisine silmineen, neljä tuntia hurahti, hyvä että hoksasin käydä laittamassa auton parkkiin aika lisää. Tapaamme kohta uudelleen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo mieluummin minullakin loksahtaisi leuka hämmästyksestä. Olin eilen ensi treffeillä kahvilassa. Menin jonoon ensimmäiseksi ja sanoin kevyesti mutta napakasti: maksan kahvini itse. Sitten otin suurimman kermanisun ja ison kupin kahvia. Mies sanoi että olisin minä tarjonnut, en vastannut siihen mitään. En tarvii kenenkään tukkuja. Mutta mies oli hurmaava sinisine silmineen, neljä tuntia hurahti, hyvä että hoksasin käydä laittamassa auton parkkiin aika lisää. Tapaamme kohta uudelleen.

        Onnea jatkolle :) nää on niin näitä, mut hyvä maksaa omat ostoksensa, ettei mies tunne tulleesa hyväksikäytetyksi tai hauku sinut hyväksikäyttäjä naikkoseksi ja noin miutenkin


    • Anonyymi

      Kyllä se on hymy mikä saa hymyä aikaan...

    • Anonyymi

      Ainakin oli sellainen mainoskuva jutun yhteydessä, kuinka tienaat 5000€/kk ja siinä oli setellitukku naisen naaman edustalla ja naisella mairea hymy ja katse rahatukussa!

      • Anonyymi

        Ei jaksais tehdä mitään tasa-arvovalitusta ainakaan tuosta. Aika lailla eri asia aloitukseen nähden voittaa jotain arvassa.


    • Anonyymi

      Kesäisin naiset hymyilevät jokaiselle vastaantulijalle siksi kun kesä on niin mukava vuodenaika kun voi pelmahdella kauppamatkansa kesämekossa mikä on niin mukavaa. Persuja korpeaa tämä naisten hymyily joka on heidän mukaansa Raamatun vastaista jolla liehitellään matuja. Ei pidä paikkaansa persut !

      • Anonyymi

        Miksi hameessa liikkuminen saa jotkut miehet puhumään äänekkäämmin?
        Vilma


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi hameessa liikkuminen saa jotkut miehet puhumään äänekkäämmin?
        Vilma

        Niin nämä äänekkäämmin puhuvat miehet lienee niitä transevstiitteja jotka alkavat kimittämään iiihanasti kun pukeutuvat hameeseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin nämä äänekkäämmin puhuvat miehet lienee niitä transevstiitteja jotka alkavat kimittämään iiihanasti kun pukeutuvat hameeseen.

        Voihan noinkin ymmärtää.
        Vilma
        Nainen hameessa, mies mölise.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi hameessa liikkuminen saa jotkut miehet puhumään äänekkäämmin?
        Vilma

        😁 no ei se tainnut olla ainut epäkohta tuossa jutunpätkässä


    • Anonyymi

      Hymy tulee ainakin tilannehuumorista. Voi että toiset ovat siinä lajissa lahjakkaita. Nyt ei tule yhtään mieleen, eikä se toistamiseen kerrottuna varmaan hyvä olisikaan.

    • Anonyymi

      Kun nainen katselee Kummeli -huumoria niin silloin naisen kavoille ( eikä naamalle ) ilmantuu valloittava hymy. Kyllä Kummeliperseily on parasta mistä naiset unelmoivat.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      582
      3856
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3308
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2791
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2739
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2134
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2081
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1957
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1855
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1800
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1739
    Aihe