jos työtön sairastuu

Anonyymi-ap

Miten menee jos tulisi yli 10 pv kestävä sairasloma joutuuko pois etuudelta ja hakemaan kelasta ? jos on esim koulutuksessa tai te toimenpiteessä siis tai entäs muutoinkin jos ei ole missään?

9

213

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jos jossain palvelussa niin yli 10pv jälkeen joutuu sairauspäivärahalle...muussa tapauksessa voi olla vaan hiljaa

• Anonyymi

Jos ei ole työkykyinen loppuu myös työttömyyskorvauksen maksaminen siihen asti kun on taas työkykyinen ja valmis ottamaan työtä vastaan.

• Anonyymi

Ei lopu, jos ei itse mene ja vaadi sellaista. Ketä kiinnostaa jos työtön sairastaa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei lopu, jos ei itse mene ja vaadi sellaista. Ketä kiinnostaa jos työtön sairastaa?

Isot lomat auttaa eläkkeeseen ?

• Anonyymi

Itse olin työkyvytön korona-aikana yli puoli vuotta. Työttömänä olin koko ajan. En asiasta (sairaudesta) huudellut, niin homma rullasi vanhaan malliin. TE-eukko soitteli yhden kerran tuossa välissä. Olin silloin juuri tullut leikkauksesta, en maininnut asiasta. Niitä näitä juteltiin ja moikat lopuksi heitettiin.

• Anonyymi

Kuntouttavan työtoiminnan Kapo huolissaan omasta suojatyöpaikasta.

• Anonyymi

Laittavat Kuntouttavaan työtoimintaan (Sosiaalinen palvelu), jossa ei todellakaan parane vaan sairastuu entistä pahemmin!

• Anonyymi00009
        UUSI

Kuntouttava työtoiminta on Suomen hyväksikäytetyin orjatyön muoto ja sille on valtion siunaus. Kuntouttavaa järjestävä taho näet katsoo että työttömän elämä paranee hänen tehdessään täyttä työviikkoa palkatta karenssin uhalla ja yrittäjä hyötyy tästä paljon.

• Anonyymi00010
        UUSI
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Kuntouttava työtoiminta on Suomen hyväksikäytetyin orjatyön muoto ja sille on valtion siunaus. Kuntouttavaa järjestävä taho näet katsoo että työttömän elämä paranee hänen tehdessään täyttä työviikkoa palkatta karenssin uhalla ja yrittäjä hyötyy tästä paljon.

Kuntouttavat on lakkautettu

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiva kun SDP alkaa hallitsemaan Suomea

Vanhat hyvät ajat taas palaavat ja kansa vaurastuu. Muistatteko vielä Sorsan aikakauden? Silloin Suomessa tehtiin jopa
      Maailman menoa
      368
      9780
    2. Säästäminen on typerää, muistakaa äänestää demareita

Säästäminen on typerää, koska aiheuttaa vain talouden taantumista ja lopulta tappaa potilaan. Demareiden tapa on satsat
      Maailman menoa
      91
      6161
    3. Olli Rehn: Eläkkeistä pitää leikata. Nyt tuli Lindtmanille kauhun paikka

jos johtaa seuraavaa hallitusta. Purra: eläkkeisiin ei kosketa. Eikä tällä hallituskaudella varmasti kosketa, mutta seur
      Maailman menoa
      376
      5801
    4. SDP:n budjetin peruskivi: "Rahaa nimittäin on!"

Demarien talouspolitiikan ydin on usein tiivistetty klassiseen meemiin: rahaa on, kunhan se on jonkun muun rahaa. Vuoden
      Maailman menoa
      146
      4221
    5. Sara Sieppi umpirehellisenä Amazing Race -kulissien takaisesta elämästä

Sara Sieppi oli mukana Amazing Race Suomi -realityssä. Somevaikuttajalla oli takana raskasta aikaa ja isoja suruja, eikä
      Suomalaiset julkkikset
      3
      3542
    6. Poliisien suosikkipuolueet ylivoimaisesti: Kokoomus ja persut

samoin on armeijan henkilöstön kanssa. Sen sijaan sekä vihreät, vasliitto ja SDP ovat hyljeksittyjä puolueita poliisien
      Maailman menoa
      80
      3126
    7. Sdp, Vihreät ja vasemmistoliitto muuttumassa naisten puolueiksi?

Sdp 64 % naisia, vihreät 70 % naisia ja vasemmistoliitto 60 % naisia. Ilmankos ne puolueet ajaa autoilevien kantasuomal
      Maailman menoa
      78
      3070
    8. Herkkua vai hötöä? Kaksi Beck-leffaa tällä vkolla tv:stä

Beck-elokuvat tuntuvat olevan suomalaisten makuun. Tällä viikolla televisiosta tulee kaksi ruotsalaista taidonnäytettä,
      Elokuva
      6
      2856
    9. Hatunnosto! Mari Hynynen (os. Perankoski) ja Jouni Hynynen auttavat vähäosaisia upealla tavalla!

Hatunnosto! Mari ja Jouni Hynynen ovat Vailla vakinaista asuntoa ry:n uudet kummit. Hynysiä motivoi halu lisätä ymmärr
      Maailman menoa
      7
      2788
    10. Ajattelin silloin

että jos olet kiinnostunut, ihan oikeasti, niin kuulen sinusta vielä.
      Ikävä
      114
      2768
    Aihe