Eipähän ainakaan posti Ivalosta,

Anonyymi-ap

Saariselälle voivat tilata tavaransa NETISTÄ kuvina, koska KUNNIALLISET ei saa NÖYRYYTTÄÄ minua eikä minun työkavereita!

Suomen POSTI on hyvä laitos ja logistiikka on hyvin laaja!
Postin kautta voi tilata vaikka AUTOJA joten se mitä POSTIN kautta voi tilata EI TARVI KUNNIALLISTEN ystäviensä ja sukujensa käyttää!

POSTIN kauttaa RUOKAAKIN,

Pikku ADHD ei haittaa postinjako hommissa vaan sehän on POSITIIVINEN asia kun KUNNIANLOUKKAUS TAISTELUA käydään!

Kunnialla maaliin ja mitäpä se meille kuuluu jos eivät saa ruokaa!
Parpala ainaki hehkutti, että hänen koirat syö paremmin mitä monen muun HUNKIT ja Espanjassa ilmoitti jatkavansa KARPPAUSTA kun tulee kotia takasin.

En minä viitti KARPATA vaan minä SKARPPAAN, koska TÖITÄ tekemällä olen ENNENKIN LAIHTUNUT!
Liikun enemmän tuolloin ja syön vähemmän, koska en välttämättä muista ottaa eväitä mukaan kun lähen töihin!

6

242

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

mahtaa olla postit sekaisin...

• Anonyymi

Postilla on mukavia työautoja ja oon istunut kerran vanhassa postin jakeluautossa, mutta en ole ajanut…

Työmotivaatio pysyy kunnossa, kun työssä on HAASTEITA ja oppii uuttaa!

Minun äiti vanha bussi-kuski kysy ensimmäisenä ” Saatkos työauton postilta?”
      Vastasin hänelle ” Vittu teen kohta huoli-ilmoituksen sinusta ja pääset Attendoon lukkojen taakse, ku noin pöljiä kehtaa vielä kysellä!”

Minun vanhemmat ei halua sinne, mutta olen sanonut heille : Noin 18vuottako vielä jaksatte kotona niin teidän toinen tyttö pääse eläkkeelle sieltä vanhusten hoivakodista niin tulee hoitamaan teitä, koska en ala teidän kanssa enää eläkkeellä olemaan!

Minä menin töihin ja sitten kun pääsen eläkkeelle niin ostan uudet tissit ja lähen aurinkorannalle seksilomalle ja PERHEENI EI LÄHE sinne mukaan KORTSUIKSI!

• Anonyymi

Eikös työpaikka kysy ekaksi on hlöllä rikosrekisteriä? Eikös paikanhakijalla mahtane sellainen löytyä,mitä olen näitä kirjoituksia lukenut.

• Anonyymi

Ei rikosrekisteriä saa kysellä jos ei ole perusteita ja yhdenvertaisuuslain mukaan kaikki jotka lukee sekä kirjoittelee netissä on yhtä rikollisia!
        Se on syrjintää sekä vainoamista, kun yhtä syytetään ja toisia ei!
        Se on työsyrjintää, koska tietoisesti estetään myös TÖIHIN pääsy!

Millähän minä sakon maksan jos en edes töihin pääse, koska ERÄÄT TÄYDELLISET on sitä mieltä, että SAKOT SUORITETAAN TULEVASSA VANKEUS RANGAISTUKSENA!?

Tuolla tavalla heidän mielestä ratkotaan asioista, mutta EN KUNNIOTA HEITÄ koska vankilat on muutenkin täynnä ja murhaajat, raiskaajat sekä ryöstäjät ei mahdu vankilaan, koska sakkovangit tukkii kaikki vankilat.

Minä en sakkoja makselen vaan istun nuo VANKINA niin saavat KUNNIAA ja kunnialliset hoitaa luomansa ongelmat!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei rikosrekisteriä saa kysellä jos ei ole perusteita ja yhdenvertaisuuslain mukaan kaikki jotka lukee sekä kirjoittelee netissä on yhtä rikollisia!
        Se on syrjintää sekä vainoamista, kun yhtä syytetään ja toisia ei!
        Se on työsyrjintää, koska tietoisesti estetään myös TÖIHIN pääsy!

Millähän minä sakon maksan jos en edes töihin pääse, koska ERÄÄT TÄYDELLISET on sitä mieltä, että SAKOT SUORITETAAN TULEVASSA VANKEUS RANGAISTUKSENA!?

Tuolla tavalla heidän mielestä ratkotaan asioista, mutta EN KUNNIOTA HEITÄ koska vankilat on muutenkin täynnä ja murhaajat, raiskaajat sekä ryöstäjät ei mahdu vankilaan, koska sakkovangit tukkii kaikki vankilat.

Minä en sakkoja makselen vaan istun nuo VANKINA niin saavat KUNNIAA ja kunnialliset hoitaa luomansa ongelmat!

Minua tai ketään muutakaan EI VOI VELVOTTAA hakeutumaan aloille töihin jolla he ovat tai ovat kouluttautuneet!

Kyseesen tulee työttömien syrjintä jotka ovat yhdenvertaisia minun kanssa!

En ole toiminut yrittäjänä, kevytyrittäjänä enkä työntekijänä kohta 4vuoteen, koska sehän on KUNNIANLOUKKAUS tehdä SIIVOUS, PESULA ja HOIVA TYÖTÄ Inarin kunnassa!

Postinjakajat on yhtä paskoja työntekijöitä, kuin POLIISIT sekä RAJAVARTIJAT joten kyllä minä voin ihan hyvin POSTINJAKAJAKSI alkaa!

Voitte haukkua rauhassa Postia ja Poliisia, koska HOLMA löytyy sekä POSTISTA että POLIISISTA tässä kunnassa!
        Toinen on VITUN HOLMA ja toinen Kyrpä, mulkku tai paska Holma!

Olisitte tyytyväisiä kerrankin, kun pääsette ASIASTA HAUKKUMAAN POSTIA ja POLIISIA, kun minä menen töihin!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minua tai ketään muutakaan EI VOI VELVOTTAA hakeutumaan aloille töihin jolla he ovat tai ovat kouluttautuneet!

Kyseesen tulee työttömien syrjintä jotka ovat yhdenvertaisia minun kanssa!

En ole toiminut yrittäjänä, kevytyrittäjänä enkä työntekijänä kohta 4vuoteen, koska sehän on KUNNIANLOUKKAUS tehdä SIIVOUS, PESULA ja HOIVA TYÖTÄ Inarin kunnassa!

Postinjakajat on yhtä paskoja työntekijöitä, kuin POLIISIT sekä RAJAVARTIJAT joten kyllä minä voin ihan hyvin POSTINJAKAJAKSI alkaa!

Voitte haukkua rauhassa Postia ja Poliisia, koska HOLMA löytyy sekä POSTISTA että POLIISISTA tässä kunnassa!
        Toinen on VITUN HOLMA ja toinen Kyrpä, mulkku tai paska Holma!

Olisitte tyytyväisiä kerrankin, kun pääsette ASIASTA HAUKKUMAAN POSTIA ja POLIISIA, kun minä menen töihin!

Ahvenmaalta joku siivousyrittäjä hakee 40 siivooja SAARISELÄLLE TÖIHIN vaikka siivoojana toimiminen on KUNNIANLOUKKAUS!

Olen minäkin toiminut siivousyrittäjänä Saariselällä ja tein lumityötkin, koska sopimukseen kuuluu ja siihen kuuluu myös LIINAVAATEHUOLTOKIN.
        Pestiin asiakkaiden liinavaatteet sekä matot ja muut pyykit kotona.

Jos äitini oli pesulassa sairasloman tai muun loman sijaisejana niin pesetti liinavaatteet silloin pesulassa, mutta me ollaan luovuttu näistä kaikista YKSITYISTEN VUOKRA MÖKKIEN ja OSAKKEIDEN siivouksista sekä huolloista johon kuulu myös liinavaatehuolto!

Sanoin äidille, että ” Nämä majoitussiivoukset pitää lopettaa, koska minulla kunnianloukkauskäräjät taas tulossa joten nämä SIIVOUKSET on pakko lopettaa!”

Ei äitini voi lopettaa, koska EI KUKAAN HALUA kuulemma siivoota hänen siivous kohteita ja minun pitää KUNNIOITA siihen asti että käräjillä on päätetty asiat.
        Eli minä voin käydä auttamassa äitinä, mutta en saa palkkaa pyytää koska äitiä kuuluu kunnioittaa eli auttaa jos hän apua pyytää ja ei siitä tarvi maksaa koska PERINNÖNJAOSSA saan omani ja sisko sekä veli maksaa minunkin PERINTÖVEROT, koska minä olen työllä hoitanut oman osuuteni. Otan rahana oman osuuden, koska minulla on myös TYÖSTÄ PALKKA saatavia.
        Minun työnteko vaikeaa, koska sisko ja veli ei hoida omia hommia vaan jättävät kaiken niin kuin PASKAN PERSEELLE vaikka kotityöt kuuluu ristillisesti tasan kaikille meille lapsille eikä vain YKSIN minulle!

Oliko vielä jotaki mistä halusit JULKISESTI KESKUSTELLA!?

Ilmoita POSTILLE, että sinä haluat että minä tuon sinun postit niin voit tulla RÄKYTTÄMÄÄN ASIAS POSTILAATIKOLLE niin ei tarvi netissä räkyttää!!!

Jos minä haluan ELÄKKEELLE jäännin kunniaksi ostaa uudet tissit niin saatan ehkä jatkaa vielä postinjakamista niin voit tulla taas postilaatikko kattomaan kun ELÄKELÄISENÄ teen TÖITÄ uusilla isommilla TISSEILLÄ!
        Voin sanoa : Ennen eläkkeelle jääntiä oli B/C koon tissit, mutta nyt pitää tissiliivitkin ostaa tyyliin iske liivit miehelle päähän niin mahtuu tissitkin liiveihin.

Koulukaverit opetti, kun oltiin aikoinaan Espoossa viettämässä Vappua siskoni luona.
        Äiti oli lähettänyt tissiliivit siskolle minun mukana.
        Minä satuin näkemään ne siskoni liivit jotka roikku minun laukusta. Tempasin ne sanoin : Ai niin äiti lähetti nämä sulle!
        Pojat jotka oli jo miehiä halus kokeilla mahtuuko heidän päät niiden tissiliivien kuppeihin…
        Minä räjähdin nauruun, mutta siskoni alko itkemään joten koko Vappu meni vituilleen.
        Yks tuttu tuli ja oli kuulemma sammunut suihkuun ja naapurin kämppäki oli mennyt remonttiin.
        Siskoni ja tuo toinen muija sanovat meille : Ei saa vittuilla heille.
        Me oltas miellään revitty vähän huumoria lisää, mutta kaikki hauska kiellettiin!

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 75
      1191
    2. Mitkä asiat

tekevät vaikeaksi kohdata kaivattusi?
      Ikävä
      74
      1184
    3. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      48
      1064
    4. Miltä se tuntuu

Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s
      Ikävä
      104
      1018
    5. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      51
      985
    6. En mahda sille mitään

Olet ihanin ja tykkään sinusta todella paljon.
      Ikävä
      34
      747
    7. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      49
      714
    8. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      54
      646
    9. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      39
      642
    10. Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!

Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      577
    Aihe