Se se on sillä lailla, että jos tulee arabiankielisiä mainoksia vasepuukkiin veisaten niin ne on peräisin aikuisviihdesivujen selailusta.
Mainosveisuut
11
309
Vastaukset
- Anonyymi
Tehas tulee siltikin
- Anonyymi
Mä tahdon Suomulle vaikka on sanottu olen p-pää en välitä! Kaikki Suomulle vain juoksemaan, kaikki ihmiset, lääkärit hoitajat kaikki! Siellä vain tanssitaan ihan "simona"! Hullu oon mitä sitten, täällä pitääkin olla "Lapin-hullu!"
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä tahdon Suomulle vaikka on sanottu olen p-pää en välitä! Kaikki Suomulle vain juoksemaan, kaikki ihmiset, lääkärit hoitajat kaikki! Siellä vain tanssitaan ihan "simona"! Hullu oon mitä sitten, täällä pitääkin olla "Lapin-hullu!"
Ja se näkyy.
- Anonyymi
Mukavaa jollotusta. Taisipa tulla äks hamsterin suusta.
- Anonyymi
Ne on nuo nettirömpsät mukavia selata näin vanhemmalla iällä.
- Anonyymi
Emännältäkö salaa? Pannuhuoneessa vai liiterissä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Emännältäkö salaa? Pannuhuoneessa vai liiterissä?
Voi kauhea sitovvaikka litmmosta
- Anonyymi
Se se on se tekoäly.
- Anonyymi
Joko tekoäly osaa antaa piIIua?
- Anonyymi
Ei mulla vaan mitään tuollaisia mainoksia näy vasepuukissa. Jos jollakulla näkyy, se on ne haalinut evästeiden kautta pornosivuilta.
- Anonyymi
Juopottelee vähemmän niin ei tule kalasteltua viruksia vosuvisiosta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1711569
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa3361176- 521025
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html187878- 39769
- 49740
- 60668
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244532640- 119634
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp77568