Sanoin, että kyllä minulla työhaluja on ja kyllä otan paikan vastaan jos töihin tarvivat.
En kai minä sentään niin hullu ole, että availen ja luen toisten posteja.
Kyllä minä YMMÄRRÄN, ettei saa muiden posteja avata eikä lukea, kuin omia vain!
Ei saa lukea toisten posteja vaikka kirje olis avattu, koska sehän on RIKOLLISTA.
Kyllä minä ymmärrän nämä KIRJE- sekä PAKETTISALAISUUDET menee!
Osoitteet ja nimet saa suljetun kirjeen sekä paketin päältä lukea, mutta muuta ei saa tehdä koska kyseeseen tule kirje- sekä pakettisalaisuuden rikkominen.
Toisen haastattelun pääsin läpi.
4
212
Vastaukset
- Anonyymi
Sehän on työnantajan sekä tulevien työkavereiden etu, kun palkkaavat minut töihin.
Ei meillä välttämättä ole samoja kavereita näiden KUNNIALLISTEN kanssa, koska he jotka on haastelleet ei ole ivalolaisia vaan he asuu muualla ja he näytti ns VIRHEÄ VALOA jo.
Jos asiakkaat ilmoittaa, ettei minua saa palkata postinjakaksi niin siinä tulee kaikkien työsyrjintä kyseeseen, koska he tarvii jakajia töihin ja minä olen varmaan ENSIMMÄINEN joka haki kyseistä työpaikkaa!
Kunnan yhden yrityksen työpaikkaa olen hakenut 2 kertaa ja eivät ole ilmoittaneet, että sainko työpaikan vai en!
Sain sähköpostin jossa luki ” Kiitos hakemuksesta…”
En olis saanut tuotakaan jos en olis laittanut ” Haen jo toisen kerran samaa työpaikkaa…”
Ehkä olen ainut joka haki laitoshuoltajan työpaikkaa ja mielummin syrjivät, koska SOL hoitaa siivoukset jos ei ole muita hakijoita kuin minä… - Anonyymi
Sitten, kun varmistuu työpaikka niin teen käräjäoikeuteen lausunnon kunnianloukkaus asiasta.
Minähän olen hakenut työpaikkaa jossa valinnan tekee SIVISTYNEET ihmiset eikä minulta ole kyselty poliittisia näkemyksiä.
Inarin kunnan työpaikkojen valinnat hoitaa poliittisesti aktiiviset ihmiset jotka kuntalaiset on äänestämällä valinneet. Ehdokkaat kuuluu kaikki johonkin puolueeseen jotka lautakunnissa istuu ja päättää kenet valitaan tehtäviin.
Ei postinjakaja voi olla poliittinen, koska ei siinä tehtävässä voi sanoa ” Minä en kokoomuslaisten, persujen, demareiden ja vihervassareiden posteja jaa vaan hakekoot POSTIN lajittelun pihalta tuosta roskapöntöstä postinsa!”
Poliittista syistä toki voi kieltäytyä valikoimasta laitoshuoltajaa siivoustehtävään jos kohteessa sattuu olemaan vaikka poliittisesti aktiivisten lapset koulussa/hoidossa, mutta poliittisesti aktiiviset EI voi päättää kuka POSTIJAKAA.
Minulla alkaa tämä puolustus visio aukeamaan pikku hiljaa ja ei syyttäjä kieltänyt jeesustelemasta maailman menoa eikä kieltänyt myöskään hakemasta töihin…
Toivottavasti käräjät ei satu semmoselle päivälle, kun postia olen jakamassa koska siellä voi suuttua puoli kylää jos sattuu joku vielä sairastumaan ja minä olen sijaisena!
Joskus ovat joutuneet postia jakamaan aamun asti, kun jakajat on sairastuneet kesken työpäivän!
Minulle työkavereiden sairastuminen tarkoittaa luonnollisesti lisää työtunteja ja tiliin rahaa…
Riittää, että 2 työkaveria sattuu sairastumaan just silloin, kun minä olen käräjillä ja minulla omat jaot tietenkin myöhässä noiden turhan tärkeiden ihmisten vuoksi ja siihen päälle työkavereiden jaot…
Pahimmassa tapauksessa koko Inarin kunnan postit menee sekaisin!
Siinä vaiheessa on pakko lehdissä, televisiossa ja radiossa, että ” Anteeksi, kun Inarin kunnan postit on myöhässä sekä sekaisin. Jakaja istu päivän KUNNIANLOUKKAUS KÄRÄJILLÄ, koska eivät suostuneet KIRJALLISESTI hoitamaan kärjiä vaan paikalle saapumista joten kunnioitin heidän tahtoa…”- Anonyymi
Se ei ole rikollista hakea työpaikkaa ja ilmottaa ” Harrastan työntekoa, koska siitä maksetaan ja siinä on samalla aikaa mietiskellä asioita.”
Voi ottaa kuvia sekä kirjoittaa ylös niitä epäkohtia ja jos hyvin käy niin minä ehdin tehdä tuon ennen käräjille menoa ja otan todisteeksi sekä ilmotan ” Kunnialliset ei ole näitäkään asioita huolehtineet kuntoon! ”
- Anonyymi
Yrittääjö hono eläkkeelle näillä höpö jutuilla?tekeytyy mt ksi.ei viittis ruumiill työlle alkaa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 751191
- 741184
- 481064
Miltä se tuntuu
Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s1041018- 51985
- 34747
- 49714
- 54646
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?39642Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!
Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.118577