Inarissa on ongelmajätelaitos. Laittoivat nimeksi sajos.
Inari valveutunut
13
516
Vastaukset
- Anonyymi
Tuo paljon verotuloja kunnalle ja purra maksaa viulut kuten Kristo teki.
- Anonyymi
Niin tuO. Sat.oja tuhansia markkoja ja hyvät kiinteistöverot. Myös tuo eloa kylään,
- Anonyymi
Kansain välistä porukka hengailee kylillä enemmän. On nähty jopa uiguureja
- Anonyymi
On viulu vaiennut.
- Anonyymi00015
Mutta ei minun rumpu.
- Anonyymi
Kuoliko soittaja.
- Anonyymi
Jos oikein muistan niin Sajoksen on suomalaiset rakentaneet joten ei näissä haukkumisissa ole oikein mitään järkeä!
Tämä on niin, kuin HAMSTERIN juoksupyörä jota veivataan ja eihän tässä ole mitään järkeä enää.
Minusta Sajoksen rahoitus tuli valtiolta ja veronmaksajat eli me ollaan oltu RAHOITTAMASSA kyseisen rakennuksen rakentamista jota kutsutaan ONGELMAJÄTELAITOKSEKSI.
Minun pitäis olla muka hullu sekä mielisairas ja minä en ole KYLLÄ ANTANTUT LUPAA KÄYTTÄÄ VEROVAROJA tuollaisen PYTINGIN rakentamiseen jossa SAAMELAISET EI MUUTA TEE, kuin TAPPELEE aiheesta kuka on saamelainen.
Tuo on RIKOLLISTA maksattaa ihmisille vuodesta toiseen tuolla riitelyä jossa ei kunnioiteta ketään!- Anonyymi
Sajoksen toiminta on ihmisoikeusrikos joka kohdistuu suomalaisiin veronmaksajiin, koska suomalaiset ollaan valtaväestö Suomessa.
Esim Petsamossa asui myös suomalaisia ja yhdenvertaisuuslain mukaan SUOMALAISET ollaan myös kärsitty, mutta SUOMALAISET OLLAAN SAATU RASTIEN LEIMA KIITOKSENA.
Viitaten siihen tutkimukseen jonka tein ja sen perusteella olen KVEENI, mutta KVEENIT on suomalaisia ja en ole väittänyt olevani ainut.
En voi olla ainut, koska Suomessa asuu myös muita suomalaisia ja yhdenvertaisuuslain mukaan kaikki suomalaiset ollaan Suomen alkuperäiskansaa joiden suvut on olleet Suomea puolustamassa sodissa ja viiminen sota oli Lapin sota ja ei saamelaiset ole yksin olleet Lapin sodassa taistelemassa vaikka he niin haluaiskin väittää.
Sodat mitä Suomessa on käyty on olleet IHMISOIKEUSRIKOKSIA joita ei ole koskaan KÄSITELTY Suomessa vaan meitä suomalaisia syytetään, syrjitään, kaltoinkohdellaan sekä maksatetaan kaikki niin toistet saavat PAREMMAN ELÄMÄN ja me suomalaiset saadaan RANGAISTUS, koska me ollaan SYNNYTTY SUOMEEN SUOMALAISIIN SUKUIHIN.
En ole koulussa oppinut vaan elämällä ja perehtymällä asioihin!
Kirjoituksesta varmaan huomaa, että HOLO TAAS HULLUJA KIRJOITTELEE ja EI OLE VIELÄKÄÄN YMMÄRTÄNYT HAKEUTUA HOITOON! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sajoksen toiminta on ihmisoikeusrikos joka kohdistuu suomalaisiin veronmaksajiin, koska suomalaiset ollaan valtaväestö Suomessa.
Esim Petsamossa asui myös suomalaisia ja yhdenvertaisuuslain mukaan SUOMALAISET ollaan myös kärsitty, mutta SUOMALAISET OLLAAN SAATU RASTIEN LEIMA KIITOKSENA.
Viitaten siihen tutkimukseen jonka tein ja sen perusteella olen KVEENI, mutta KVEENIT on suomalaisia ja en ole väittänyt olevani ainut.
En voi olla ainut, koska Suomessa asuu myös muita suomalaisia ja yhdenvertaisuuslain mukaan kaikki suomalaiset ollaan Suomen alkuperäiskansaa joiden suvut on olleet Suomea puolustamassa sodissa ja viiminen sota oli Lapin sota ja ei saamelaiset ole yksin olleet Lapin sodassa taistelemassa vaikka he niin haluaiskin väittää.
Sodat mitä Suomessa on käyty on olleet IHMISOIKEUSRIKOKSIA joita ei ole koskaan KÄSITELTY Suomessa vaan meitä suomalaisia syytetään, syrjitään, kaltoinkohdellaan sekä maksatetaan kaikki niin toistet saavat PAREMMAN ELÄMÄN ja me suomalaiset saadaan RANGAISTUS, koska me ollaan SYNNYTTY SUOMEEN SUOMALAISIIN SUKUIHIN.
En ole koulussa oppinut vaan elämällä ja perehtymällä asioihin!
Kirjoituksesta varmaan huomaa, että HOLO TAAS HULLUJA KIRJOITTELEE ja EI OLE VIELÄKÄÄN YMMÄRTÄNYT HAKEUTUA HOITOON!Hoitaisit omat asiat eikä kaikkien rotujen puhdasoppisuutta.
- Anonyymi
Et sie tartte hoitoa. Tervejärkinen kimuli.9
- Anonyymi00013
Juu ju
- Anonyymi00014
Aaslakka muuttaa kuulemma Ahvenanmaalle.
- Anonyymi00016
Täytyy siinä jotain erikoista olla kun tulevat ulos niin koko on 5XL.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1341383
- 1031085
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede26983Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89954Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat308842- 99813
- 38702
- 109666
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56648Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144614