Inari valveutunut

Anonyymi-ap

Inarissa on ongelmajätelaitos. Laittoivat nimeksi sajos.

13

383

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tuo paljon verotuloja kunnalle ja purra maksaa viulut kuten Kristo teki.

• Anonyymi

Niin tuO. Sat.oja tuhansia markkoja ja hyvät kiinteistöverot. Myös tuo eloa kylään,

• Anonyymi

Kansain välistä porukka hengailee kylillä enemmän. On nähty jopa uiguureja

• Anonyymi

On viulu vaiennut.

• Anonyymi00015
        UUSI

Mutta ei minun rumpu.

• Anonyymi

Kuoliko soittaja.

• Anonyymi

Jos oikein muistan niin Sajoksen on suomalaiset rakentaneet joten ei näissä haukkumisissa ole oikein mitään järkeä!

Tämä on niin, kuin HAMSTERIN juoksupyörä jota veivataan ja eihän tässä ole mitään järkeä enää.

Minusta Sajoksen rahoitus tuli valtiolta ja veronmaksajat eli me ollaan oltu RAHOITTAMASSA kyseisen rakennuksen rakentamista jota kutsutaan ONGELMAJÄTELAITOKSEKSI.

Minun pitäis olla muka hullu sekä mielisairas ja minä en ole KYLLÄ ANTANTUT LUPAA KÄYTTÄÄ VEROVAROJA tuollaisen PYTINGIN rakentamiseen jossa SAAMELAISET EI MUUTA TEE, kuin TAPPELEE aiheesta kuka on saamelainen.

Tuo on RIKOLLISTA maksattaa ihmisille vuodesta toiseen tuolla riitelyä jossa ei kunnioiteta ketään!

• Anonyymi

Sajoksen toiminta on ihmisoikeusrikos joka kohdistuu suomalaisiin veronmaksajiin, koska suomalaiset ollaan valtaväestö Suomessa.

Esim Petsamossa asui myös suomalaisia ja yhdenvertaisuuslain mukaan SUOMALAISET ollaan myös kärsitty, mutta SUOMALAISET OLLAAN SAATU RASTIEN LEIMA KIITOKSENA.

Viitaten siihen tutkimukseen jonka tein ja sen perusteella olen KVEENI, mutta KVEENIT on suomalaisia ja en ole väittänyt olevani ainut.
        En voi olla ainut, koska Suomessa asuu myös muita suomalaisia ja yhdenvertaisuuslain mukaan kaikki suomalaiset ollaan Suomen alkuperäiskansaa joiden suvut on olleet Suomea puolustamassa sodissa ja viiminen sota oli Lapin sota ja ei saamelaiset ole yksin olleet Lapin sodassa taistelemassa vaikka he niin haluaiskin väittää.

Sodat mitä Suomessa on käyty on olleet IHMISOIKEUSRIKOKSIA joita ei ole koskaan KÄSITELTY Suomessa vaan meitä suomalaisia syytetään, syrjitään, kaltoinkohdellaan sekä maksatetaan kaikki niin toistet saavat PAREMMAN ELÄMÄN ja me suomalaiset saadaan RANGAISTUS, koska me ollaan SYNNYTTY SUOMEEN SUOMALAISIIN SUKUIHIN.

En ole koulussa oppinut vaan elämällä ja perehtymällä asioihin!

Kirjoituksesta varmaan huomaa, että HOLO TAAS HULLUJA KIRJOITTELEE ja EI OLE VIELÄKÄÄN YMMÄRTÄNYT HAKEUTUA HOITOON!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sajoksen toiminta on ihmisoikeusrikos joka kohdistuu suomalaisiin veronmaksajiin, koska suomalaiset ollaan valtaväestö Suomessa.

Esim Petsamossa asui myös suomalaisia ja yhdenvertaisuuslain mukaan SUOMALAISET ollaan myös kärsitty, mutta SUOMALAISET OLLAAN SAATU RASTIEN LEIMA KIITOKSENA.

Viitaten siihen tutkimukseen jonka tein ja sen perusteella olen KVEENI, mutta KVEENIT on suomalaisia ja en ole väittänyt olevani ainut.
        En voi olla ainut, koska Suomessa asuu myös muita suomalaisia ja yhdenvertaisuuslain mukaan kaikki suomalaiset ollaan Suomen alkuperäiskansaa joiden suvut on olleet Suomea puolustamassa sodissa ja viiminen sota oli Lapin sota ja ei saamelaiset ole yksin olleet Lapin sodassa taistelemassa vaikka he niin haluaiskin väittää.

Sodat mitä Suomessa on käyty on olleet IHMISOIKEUSRIKOKSIA joita ei ole koskaan KÄSITELTY Suomessa vaan meitä suomalaisia syytetään, syrjitään, kaltoinkohdellaan sekä maksatetaan kaikki niin toistet saavat PAREMMAN ELÄMÄN ja me suomalaiset saadaan RANGAISTUS, koska me ollaan SYNNYTTY SUOMEEN SUOMALAISIIN SUKUIHIN.

En ole koulussa oppinut vaan elämällä ja perehtymällä asioihin!

Kirjoituksesta varmaan huomaa, että HOLO TAAS HULLUJA KIRJOITTELEE ja EI OLE VIELÄKÄÄN YMMÄRTÄNYT HAKEUTUA HOITOON!

Hoitaisit omat asiat eikä kaikkien rotujen puhdasoppisuutta.

• Anonyymi

Et sie tartte hoitoa. Tervejärkinen kimuli.9

• Anonyymi00013

Juu ju

• Anonyymi00014
      UUSI

Aaslakka muuttaa kuulemma Ahvenanmaalle.

• Anonyymi00016
      UUSI

Täytyy siinä jotain erikoista olla kun tulevat ulos niin koko on 5XL.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      50
      1607
    2. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      62
      1562
    3. SDP:n lyhyt selviytymisopas

1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p
      Maailman menoa
      10
      1128
    4. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      60
      931
    5. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      49
      914
    6. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      41
      765
    7. Toivoisitko

Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit
      Ikävä
      86
      620
    8. Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!

Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      617
    9. Sotekeskus

Aloite on hyvä, kiitokset siitä. Mutta jos olette yhtään seuranneet hyvinvointialueen kokouksia niin sehän on jo nuijit
      Ähtäri
      32
      597
    10. Sinunkin pitää jättää

Se kaivattusi rauhaan.
      Ikävä
      38
      556
    Aihe