Inari valveutunut

Anonyymi-ap

Inarissa on ongelmajätelaitos. Laittoivat nimeksi sajos.

13

516

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tuo paljon verotuloja kunnalle ja purra maksaa viulut kuten Kristo teki.

    • Anonyymi

      Niin tuO. Sat.oja tuhansia markkoja ja hyvät kiinteistöverot. Myös tuo eloa kylään,

    • Anonyymi

      Kansain välistä porukka hengailee kylillä enemmän. On nähty jopa uiguureja

    • Anonyymi

      On viulu vaiennut.

      • Anonyymi00015

        Mutta ei minun rumpu.


    • Anonyymi

      Kuoliko soittaja.

    • Anonyymi

      Jos oikein muistan niin Sajoksen on suomalaiset rakentaneet joten ei näissä haukkumisissa ole oikein mitään järkeä!

      Tämä on niin, kuin HAMSTERIN juoksupyörä jota veivataan ja eihän tässä ole mitään järkeä enää.

      Minusta Sajoksen rahoitus tuli valtiolta ja veronmaksajat eli me ollaan oltu RAHOITTAMASSA kyseisen rakennuksen rakentamista jota kutsutaan ONGELMAJÄTELAITOKSEKSI.

      Minun pitäis olla muka hullu sekä mielisairas ja minä en ole KYLLÄ ANTANTUT LUPAA KÄYTTÄÄ VEROVAROJA tuollaisen PYTINGIN rakentamiseen jossa SAAMELAISET EI MUUTA TEE, kuin TAPPELEE aiheesta kuka on saamelainen.

      Tuo on RIKOLLISTA maksattaa ihmisille vuodesta toiseen tuolla riitelyä jossa ei kunnioiteta ketään!

      • Anonyymi

        Sajoksen toiminta on ihmisoikeusrikos joka kohdistuu suomalaisiin veronmaksajiin, koska suomalaiset ollaan valtaväestö Suomessa.

        Esim Petsamossa asui myös suomalaisia ja yhdenvertaisuuslain mukaan SUOMALAISET ollaan myös kärsitty, mutta SUOMALAISET OLLAAN SAATU RASTIEN LEIMA KIITOKSENA.

        Viitaten siihen tutkimukseen jonka tein ja sen perusteella olen KVEENI, mutta KVEENIT on suomalaisia ja en ole väittänyt olevani ainut.
        En voi olla ainut, koska Suomessa asuu myös muita suomalaisia ja yhdenvertaisuuslain mukaan kaikki suomalaiset ollaan Suomen alkuperäiskansaa joiden suvut on olleet Suomea puolustamassa sodissa ja viiminen sota oli Lapin sota ja ei saamelaiset ole yksin olleet Lapin sodassa taistelemassa vaikka he niin haluaiskin väittää.

        Sodat mitä Suomessa on käyty on olleet IHMISOIKEUSRIKOKSIA joita ei ole koskaan KÄSITELTY Suomessa vaan meitä suomalaisia syytetään, syrjitään, kaltoinkohdellaan sekä maksatetaan kaikki niin toistet saavat PAREMMAN ELÄMÄN ja me suomalaiset saadaan RANGAISTUS, koska me ollaan SYNNYTTY SUOMEEN SUOMALAISIIN SUKUIHIN.

        En ole koulussa oppinut vaan elämällä ja perehtymällä asioihin!

        Kirjoituksesta varmaan huomaa, että HOLO TAAS HULLUJA KIRJOITTELEE ja EI OLE VIELÄKÄÄN YMMÄRTÄNYT HAKEUTUA HOITOON!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sajoksen toiminta on ihmisoikeusrikos joka kohdistuu suomalaisiin veronmaksajiin, koska suomalaiset ollaan valtaväestö Suomessa.

        Esim Petsamossa asui myös suomalaisia ja yhdenvertaisuuslain mukaan SUOMALAISET ollaan myös kärsitty, mutta SUOMALAISET OLLAAN SAATU RASTIEN LEIMA KIITOKSENA.

        Viitaten siihen tutkimukseen jonka tein ja sen perusteella olen KVEENI, mutta KVEENIT on suomalaisia ja en ole väittänyt olevani ainut.
        En voi olla ainut, koska Suomessa asuu myös muita suomalaisia ja yhdenvertaisuuslain mukaan kaikki suomalaiset ollaan Suomen alkuperäiskansaa joiden suvut on olleet Suomea puolustamassa sodissa ja viiminen sota oli Lapin sota ja ei saamelaiset ole yksin olleet Lapin sodassa taistelemassa vaikka he niin haluaiskin väittää.

        Sodat mitä Suomessa on käyty on olleet IHMISOIKEUSRIKOKSIA joita ei ole koskaan KÄSITELTY Suomessa vaan meitä suomalaisia syytetään, syrjitään, kaltoinkohdellaan sekä maksatetaan kaikki niin toistet saavat PAREMMAN ELÄMÄN ja me suomalaiset saadaan RANGAISTUS, koska me ollaan SYNNYTTY SUOMEEN SUOMALAISIIN SUKUIHIN.

        En ole koulussa oppinut vaan elämällä ja perehtymällä asioihin!

        Kirjoituksesta varmaan huomaa, että HOLO TAAS HULLUJA KIRJOITTELEE ja EI OLE VIELÄKÄÄN YMMÄRTÄNYT HAKEUTUA HOITOON!

        Hoitaisit omat asiat eikä kaikkien rotujen puhdasoppisuutta.


    • Anonyymi

      Et sie tartte hoitoa. Tervejärkinen kimuli.9

    • Anonyymi00013

      Juu ju

    • Anonyymi00014

      Aaslakka muuttaa kuulemma Ahvenanmaalle.

    • Anonyymi00016

      Täytyy siinä jotain erikoista olla kun tulevat ulos niin koko on 5XL.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      134
      1383
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      103
      1085
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      983
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      954
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      308
      842
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      813
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      702
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      648
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      614
    Aihe