Inari valveutunut

Anonyymi-ap

Inarissa on ongelmajätelaitos. Laittoivat nimeksi sajos.

13

516

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tuo paljon verotuloja kunnalle ja purra maksaa viulut kuten Kristo teki.

    • Anonyymi

      Niin tuO. Sat.oja tuhansia markkoja ja hyvät kiinteistöverot. Myös tuo eloa kylään,

    • Anonyymi

      Kansain välistä porukka hengailee kylillä enemmän. On nähty jopa uiguureja

    • Anonyymi

      On viulu vaiennut.

      • Anonyymi00015

        Mutta ei minun rumpu.


    • Anonyymi

      Kuoliko soittaja.

    • Anonyymi

      Jos oikein muistan niin Sajoksen on suomalaiset rakentaneet joten ei näissä haukkumisissa ole oikein mitään järkeä!

      Tämä on niin, kuin HAMSTERIN juoksupyörä jota veivataan ja eihän tässä ole mitään järkeä enää.

      Minusta Sajoksen rahoitus tuli valtiolta ja veronmaksajat eli me ollaan oltu RAHOITTAMASSA kyseisen rakennuksen rakentamista jota kutsutaan ONGELMAJÄTELAITOKSEKSI.

      Minun pitäis olla muka hullu sekä mielisairas ja minä en ole KYLLÄ ANTANTUT LUPAA KÄYTTÄÄ VEROVAROJA tuollaisen PYTINGIN rakentamiseen jossa SAAMELAISET EI MUUTA TEE, kuin TAPPELEE aiheesta kuka on saamelainen.

      Tuo on RIKOLLISTA maksattaa ihmisille vuodesta toiseen tuolla riitelyä jossa ei kunnioiteta ketään!

      • Anonyymi

        Sajoksen toiminta on ihmisoikeusrikos joka kohdistuu suomalaisiin veronmaksajiin, koska suomalaiset ollaan valtaväestö Suomessa.

        Esim Petsamossa asui myös suomalaisia ja yhdenvertaisuuslain mukaan SUOMALAISET ollaan myös kärsitty, mutta SUOMALAISET OLLAAN SAATU RASTIEN LEIMA KIITOKSENA.

        Viitaten siihen tutkimukseen jonka tein ja sen perusteella olen KVEENI, mutta KVEENIT on suomalaisia ja en ole väittänyt olevani ainut.
        En voi olla ainut, koska Suomessa asuu myös muita suomalaisia ja yhdenvertaisuuslain mukaan kaikki suomalaiset ollaan Suomen alkuperäiskansaa joiden suvut on olleet Suomea puolustamassa sodissa ja viiminen sota oli Lapin sota ja ei saamelaiset ole yksin olleet Lapin sodassa taistelemassa vaikka he niin haluaiskin väittää.

        Sodat mitä Suomessa on käyty on olleet IHMISOIKEUSRIKOKSIA joita ei ole koskaan KÄSITELTY Suomessa vaan meitä suomalaisia syytetään, syrjitään, kaltoinkohdellaan sekä maksatetaan kaikki niin toistet saavat PAREMMAN ELÄMÄN ja me suomalaiset saadaan RANGAISTUS, koska me ollaan SYNNYTTY SUOMEEN SUOMALAISIIN SUKUIHIN.

        En ole koulussa oppinut vaan elämällä ja perehtymällä asioihin!

        Kirjoituksesta varmaan huomaa, että HOLO TAAS HULLUJA KIRJOITTELEE ja EI OLE VIELÄKÄÄN YMMÄRTÄNYT HAKEUTUA HOITOON!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sajoksen toiminta on ihmisoikeusrikos joka kohdistuu suomalaisiin veronmaksajiin, koska suomalaiset ollaan valtaväestö Suomessa.

        Esim Petsamossa asui myös suomalaisia ja yhdenvertaisuuslain mukaan SUOMALAISET ollaan myös kärsitty, mutta SUOMALAISET OLLAAN SAATU RASTIEN LEIMA KIITOKSENA.

        Viitaten siihen tutkimukseen jonka tein ja sen perusteella olen KVEENI, mutta KVEENIT on suomalaisia ja en ole väittänyt olevani ainut.
        En voi olla ainut, koska Suomessa asuu myös muita suomalaisia ja yhdenvertaisuuslain mukaan kaikki suomalaiset ollaan Suomen alkuperäiskansaa joiden suvut on olleet Suomea puolustamassa sodissa ja viiminen sota oli Lapin sota ja ei saamelaiset ole yksin olleet Lapin sodassa taistelemassa vaikka he niin haluaiskin väittää.

        Sodat mitä Suomessa on käyty on olleet IHMISOIKEUSRIKOKSIA joita ei ole koskaan KÄSITELTY Suomessa vaan meitä suomalaisia syytetään, syrjitään, kaltoinkohdellaan sekä maksatetaan kaikki niin toistet saavat PAREMMAN ELÄMÄN ja me suomalaiset saadaan RANGAISTUS, koska me ollaan SYNNYTTY SUOMEEN SUOMALAISIIN SUKUIHIN.

        En ole koulussa oppinut vaan elämällä ja perehtymällä asioihin!

        Kirjoituksesta varmaan huomaa, että HOLO TAAS HULLUJA KIRJOITTELEE ja EI OLE VIELÄKÄÄN YMMÄRTÄNYT HAKEUTUA HOITOON!

        Hoitaisit omat asiat eikä kaikkien rotujen puhdasoppisuutta.


    • Anonyymi

      Et sie tartte hoitoa. Tervejärkinen kimuli.9

    • Anonyymi00013

      Juu ju

    • Anonyymi00014

      Aaslakka muuttaa kuulemma Ahvenanmaalle.

    • Anonyymi00016

      Täytyy siinä jotain erikoista olla kun tulevat ulos niin koko on 5XL.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      865
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      667
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      71
      617
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      593
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      536
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      493
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe