Inari valveutunut

Anonyymi-ap

Inarissa on ongelmajätelaitos. Laittoivat nimeksi sajos.

13

516

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tuo paljon verotuloja kunnalle ja purra maksaa viulut kuten Kristo teki.

    • Anonyymi

      Niin tuO. Sat.oja tuhansia markkoja ja hyvät kiinteistöverot. Myös tuo eloa kylään,

    • Anonyymi

      Kansain välistä porukka hengailee kylillä enemmän. On nähty jopa uiguureja

    • Anonyymi

      On viulu vaiennut.

      • Anonyymi00015

        Mutta ei minun rumpu.


    • Anonyymi

      Kuoliko soittaja.

    • Anonyymi

      Jos oikein muistan niin Sajoksen on suomalaiset rakentaneet joten ei näissä haukkumisissa ole oikein mitään järkeä!

      Tämä on niin, kuin HAMSTERIN juoksupyörä jota veivataan ja eihän tässä ole mitään järkeä enää.

      Minusta Sajoksen rahoitus tuli valtiolta ja veronmaksajat eli me ollaan oltu RAHOITTAMASSA kyseisen rakennuksen rakentamista jota kutsutaan ONGELMAJÄTELAITOKSEKSI.

      Minun pitäis olla muka hullu sekä mielisairas ja minä en ole KYLLÄ ANTANTUT LUPAA KÄYTTÄÄ VEROVAROJA tuollaisen PYTINGIN rakentamiseen jossa SAAMELAISET EI MUUTA TEE, kuin TAPPELEE aiheesta kuka on saamelainen.

      Tuo on RIKOLLISTA maksattaa ihmisille vuodesta toiseen tuolla riitelyä jossa ei kunnioiteta ketään!

      • Anonyymi

        Sajoksen toiminta on ihmisoikeusrikos joka kohdistuu suomalaisiin veronmaksajiin, koska suomalaiset ollaan valtaväestö Suomessa.

        Esim Petsamossa asui myös suomalaisia ja yhdenvertaisuuslain mukaan SUOMALAISET ollaan myös kärsitty, mutta SUOMALAISET OLLAAN SAATU RASTIEN LEIMA KIITOKSENA.

        Viitaten siihen tutkimukseen jonka tein ja sen perusteella olen KVEENI, mutta KVEENIT on suomalaisia ja en ole väittänyt olevani ainut.
        En voi olla ainut, koska Suomessa asuu myös muita suomalaisia ja yhdenvertaisuuslain mukaan kaikki suomalaiset ollaan Suomen alkuperäiskansaa joiden suvut on olleet Suomea puolustamassa sodissa ja viiminen sota oli Lapin sota ja ei saamelaiset ole yksin olleet Lapin sodassa taistelemassa vaikka he niin haluaiskin väittää.

        Sodat mitä Suomessa on käyty on olleet IHMISOIKEUSRIKOKSIA joita ei ole koskaan KÄSITELTY Suomessa vaan meitä suomalaisia syytetään, syrjitään, kaltoinkohdellaan sekä maksatetaan kaikki niin toistet saavat PAREMMAN ELÄMÄN ja me suomalaiset saadaan RANGAISTUS, koska me ollaan SYNNYTTY SUOMEEN SUOMALAISIIN SUKUIHIN.

        En ole koulussa oppinut vaan elämällä ja perehtymällä asioihin!

        Kirjoituksesta varmaan huomaa, että HOLO TAAS HULLUJA KIRJOITTELEE ja EI OLE VIELÄKÄÄN YMMÄRTÄNYT HAKEUTUA HOITOON!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sajoksen toiminta on ihmisoikeusrikos joka kohdistuu suomalaisiin veronmaksajiin, koska suomalaiset ollaan valtaväestö Suomessa.

        Esim Petsamossa asui myös suomalaisia ja yhdenvertaisuuslain mukaan SUOMALAISET ollaan myös kärsitty, mutta SUOMALAISET OLLAAN SAATU RASTIEN LEIMA KIITOKSENA.

        Viitaten siihen tutkimukseen jonka tein ja sen perusteella olen KVEENI, mutta KVEENIT on suomalaisia ja en ole väittänyt olevani ainut.
        En voi olla ainut, koska Suomessa asuu myös muita suomalaisia ja yhdenvertaisuuslain mukaan kaikki suomalaiset ollaan Suomen alkuperäiskansaa joiden suvut on olleet Suomea puolustamassa sodissa ja viiminen sota oli Lapin sota ja ei saamelaiset ole yksin olleet Lapin sodassa taistelemassa vaikka he niin haluaiskin väittää.

        Sodat mitä Suomessa on käyty on olleet IHMISOIKEUSRIKOKSIA joita ei ole koskaan KÄSITELTY Suomessa vaan meitä suomalaisia syytetään, syrjitään, kaltoinkohdellaan sekä maksatetaan kaikki niin toistet saavat PAREMMAN ELÄMÄN ja me suomalaiset saadaan RANGAISTUS, koska me ollaan SYNNYTTY SUOMEEN SUOMALAISIIN SUKUIHIN.

        En ole koulussa oppinut vaan elämällä ja perehtymällä asioihin!

        Kirjoituksesta varmaan huomaa, että HOLO TAAS HULLUJA KIRJOITTELEE ja EI OLE VIELÄKÄÄN YMMÄRTÄNYT HAKEUTUA HOITOON!

        Hoitaisit omat asiat eikä kaikkien rotujen puhdasoppisuutta.


    • Anonyymi

      Et sie tartte hoitoa. Tervejärkinen kimuli.9

    • Anonyymi00013

      Juu ju

    • Anonyymi00014

      Aaslakka muuttaa kuulemma Ahvenanmaalle.

    • Anonyymi00016

      Täytyy siinä jotain erikoista olla kun tulevat ulos niin koko on 5XL.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi

      Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh
      Maailman menoa
      242
      2040
    2. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      84
      1228
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      90
      1057
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      117
      1045
    5. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      123
      850
    6. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      87
      847
    7. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      101
      809
    8. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      764
    9. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      124
      716
    10. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      23
      701
    Aihe