Ei kannata valittaa Posti Group Oyj:lle, koska työnantaja on SOL ja he toimii Posti Group Oyj:n alihankkijoina.
Valittajat olis voineet ITSE HAKEA postinjakajan ilmottaa ” Teen kaikki työt niin HOLOMAN vitun ämmän ei tarvi töihin enää itseään vääntää vaan minä kyllä elätän hänet KOTIA mielummin ja maksan vaikka 5000€ kuukaudessa sille kotia palkkaa niin ei tee enää ikinä mitään töitä!”
Kyllä uskon, että minun työkaveritkin mielummin kotona on jos joku heidän työt tekee ja 5000€ kilahtaa joka kuukausi tilille, koska erään/eräiden mielestä minä en saa olla heidän työkaveri ja he päättää ketkä saa olla työkavereita ja tehdä töitä tiiminä.
Ei se palkkaa niin iso ole, mutta jos työnteko kielletään koko porukalta minun takia niin kyllä 5000€ kuukausi korvauksena on ihan kohtuu korvaus silloin.
Melko NATSI ja SKITSO ihminen joka on sitä mieltä, että on rikollista jos minä menen töihin!
Minusta se on rikollista olla tarjoamatta töitä ja tehdä rikollisilmoituksia.
Ei rikollisuus lopu tuolla vaan vankila sekä laitos kierteet on maksaa kuukaudessa noin 6000€ / henkilö kun heitä pidetään vankilassa tai hoidetaan laitoksessa.
Kyllä minun sakko vankina oleminen makso yhteiskunnalle enemmän mitä se sakko oli.
Sakko oli pikkusen päälle 700€, mutta kyseessä oli KUNNIAN OSOITUS heille!
Kyllä istun SAKKO VANKINA KUNNIAN OSOITUKSENA uudellen, koska EN SUOTU MAKSAMAAN!
Vankilasta saan todistuksen jossa lukee, että hoitanut velvotteeni eli OSOITTANUT KUNNIOITUSTA HEILLE joille KUNNIAT KUULUU!
Mitä tuosta häpeämään, koska minä hoidan KUNNIAN OSOITUKSEN omalla tavalla, mutta ei minuakaan syrjiä!
Syrjintä asia myös sellainen asia, että en välttämättä edes lähde tuolla, koska MINUSTA ON MUKAVAMPI VITTUILLA ja ilmottaa ” Kyllähän minä KUSIPÄIDEN vuoksi istun mielellään SAKKOJA vankina!”
Töitä tarvin sitä varten, että saan rahaa koska PERSE AUKI vankilassa EI VIIHDY KUKAAN!
En kyllä ala vankilasta soittelemaan ja sanomaan ” Pistäkää rahaa tulemaan koska täällä maksaa kaikki hunajaa ja kahvia ei saa, kun sunnuntaina ja jos vettä lorahtaa liikaa niin se kahvi on siinä!”
Kerran kun käy niin kyllähän siellä tavoille oppii ja tietää mitä ottaa mukaan, kun seuraavan kerran LOMALLE lähtee!
Ei se vankilan niin paska paikka ole, etteikö sinne pääsyn takia vois vittuilla huvikseenkin!
Sain työpaikan.
12
314
Vastaukset
- Anonyymi
Ihan sama.
- Anonyymi
Jo oli sekavaa??
- Anonyymi
Sentään pääsin sinne Postilaatikoille räkyttämään ihan palkasta koska en ole vielä edes tehnyt tuota työtä vaikka täällä on pitkään väitetty, että en osaa muuta tehdä kuin kääriä sätkää ja räkyttää postilaatikolla. Ehkä noin 1-3 kertaa vuodessa viittin käydä postilaatikolla hakemassa postin, mutta tulevassa käyn sentään viemässä postia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sentään pääsin sinne Postilaatikoille räkyttämään ihan palkasta koska en ole vielä edes tehnyt tuota työtä vaikka täällä on pitkään väitetty, että en osaa muuta tehdä kuin kääriä sätkää ja räkyttää postilaatikolla. Ehkä noin 1-3 kertaa vuodessa viittin käydä postilaatikolla hakemassa postin, mutta tulevassa käyn sentään viemässä postia.
Tuo oli visio, mutta Postin tilojen vanhana siivoojana sentään ylenen uralla eli minusta tulee postinjakaja.
Minusta on parempi, että jos on kerta SEKAISIN muka toisten mielestä päästään niin postinjakajana pystyy ainakin todistamaan, että asiakkaat tilailee paketteja ja lähettelevät koska eivät ole ymmärtäneet mitä ovat tilanneet!
Voi olla paljon muutakin yllättävää jota en ole edes ymmärtänyt, mutta postinjakajajana pääsen sanomaan toisille töissä ” Voihan vittu ja nämähän ne kyllä sekasin ovat ja kaikki haukkuu minua!” - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo oli visio, mutta Postin tilojen vanhana siivoojana sentään ylenen uralla eli minusta tulee postinjakaja.
Minusta on parempi, että jos on kerta SEKAISIN muka toisten mielestä päästään niin postinjakajana pystyy ainakin todistamaan, että asiakkaat tilailee paketteja ja lähettelevät koska eivät ole ymmärtäneet mitä ovat tilanneet!
Voi olla paljon muutakin yllättävää jota en ole edes ymmärtänyt, mutta postinjakajajana pääsen sanomaan toisille töissä ” Voihan vittu ja nämähän ne kyllä sekasin ovat ja kaikki haukkuu minua!”Jos en muuta saa aikaan niin työpaikalla nauru voi herkässä, mutta nauraminen laihduttaa ja vahvistaa vatsalihaksia.
Ei minun tarvi enää sen jälkeen SOMETTAKKAAN, koska työhyvinvointi asiat on työpaikka kohtaisia ja ei niitä tarvi kaikille somessakaan kertoa että miten meillä työhyvinvointia hoidetaan….
Asiakkailla ei ole kuulemma lupa tulla postin lajitteluun.
Eräs siivous asiakas kerto itse aikoinaan tuon.
Minä kyllä kerron tuon jutun postilla jos kyseiselle asiakkaalle postia on joku viemässä…
Minulla kyllä juttuja riittää ja lisää jutun aihetta karttuu kokoajan…. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos en muuta saa aikaan niin työpaikalla nauru voi herkässä, mutta nauraminen laihduttaa ja vahvistaa vatsalihaksia.
Ei minun tarvi enää sen jälkeen SOMETTAKKAAN, koska työhyvinvointi asiat on työpaikka kohtaisia ja ei niitä tarvi kaikille somessakaan kertoa että miten meillä työhyvinvointia hoidetaan….
Asiakkailla ei ole kuulemma lupa tulla postin lajitteluun.
Eräs siivous asiakas kerto itse aikoinaan tuon.
Minä kyllä kerron tuon jutun postilla jos kyseiselle asiakkaalle postia on joku viemässä…
Minulla kyllä juttuja riittää ja lisää jutun aihetta karttuu kokoajan….Töissä käynti on kaikista parasta terapiaa ja parasta on se, ettei työ asioista tarvi kotona enää keskustella…
Hotellin respana olisin ehkä voinut olla myös hyvä, koska osaan höpöttää juttuja myös englanniksi.
Tuossa työssä on vuodesta toiseen sama työtiski ja en jaksa kyllä samalla työpaikalla töröttää pyhää arkea…
Siinä joutus sanomaan asiakkaalle ” Oon tässä tiskillä seissy odottamassa sinua niin kauan ehti hiuksetki harmaantua…”
Nyt voin sanoa postinjakajana asiakkaalle jos valittaa, että kylläpä postin tulo taas kesti. Vastaan vaan, että kyllä ku minulla meni hiukset harmaaksi ja työkaverin hiukset harveni joten mistä me saadaan korvauksia näin turhasta valituksesta!?
Nopeampaa tämä posti sentään tuli mitä pulloposti ja kirjekyyhkyn olis joku ampunu jos Kiinasta olis tämä sinunki TEMUN paketti pistetty tulemaan.
Nuo TEMUN ja muiden vastaavien paketit on niin mukavia. Lopetin tilaamasta noista halpakaupoista, koska mulla meni hermot jo postin saajana.
Tunnen erään naisen joka tilailee välillä TEMULTA mini paketteja. Minä voin kotona sanoa hänelle, että ” Haastan käräjille sinut ku vittuilet työn kautta minulle tilailemalla noita kärpäsen paskan kokosia paketteja.”
Kyseinen tuttu nainen olis tyytyväinen, kun minun kanssa joutus käräjöimään.
Kyllä varmaan tilaa TEMULTA ämpärillisen mini paketteja niin pääsee käräjille minun kanssa ja häviää vielä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Töissä käynti on kaikista parasta terapiaa ja parasta on se, ettei työ asioista tarvi kotona enää keskustella…
Hotellin respana olisin ehkä voinut olla myös hyvä, koska osaan höpöttää juttuja myös englanniksi.
Tuossa työssä on vuodesta toiseen sama työtiski ja en jaksa kyllä samalla työpaikalla töröttää pyhää arkea…
Siinä joutus sanomaan asiakkaalle ” Oon tässä tiskillä seissy odottamassa sinua niin kauan ehti hiuksetki harmaantua…”
Nyt voin sanoa postinjakajana asiakkaalle jos valittaa, että kylläpä postin tulo taas kesti. Vastaan vaan, että kyllä ku minulla meni hiukset harmaaksi ja työkaverin hiukset harveni joten mistä me saadaan korvauksia näin turhasta valituksesta!?
Nopeampaa tämä posti sentään tuli mitä pulloposti ja kirjekyyhkyn olis joku ampunu jos Kiinasta olis tämä sinunki TEMUN paketti pistetty tulemaan.
Nuo TEMUN ja muiden vastaavien paketit on niin mukavia. Lopetin tilaamasta noista halpakaupoista, koska mulla meni hermot jo postin saajana.
Tunnen erään naisen joka tilailee välillä TEMULTA mini paketteja. Minä voin kotona sanoa hänelle, että ” Haastan käräjille sinut ku vittuilet työn kautta minulle tilailemalla noita kärpäsen paskan kokosia paketteja.”
Kyseinen tuttu nainen olis tyytyväinen, kun minun kanssa joutus käräjöimään.
Kyllä varmaan tilaa TEMULTA ämpärillisen mini paketteja niin pääsee käräjille minun kanssa ja häviää vielä.Paras työpaikka ihan varmasti tuo POSTINJAKAJAN työ, koska siellä opetetaan mitä saa tehdä ja mitä ei.
Ei minulle ole kukaan antanut koulutusta siihen, että miten somessa toimitaan.
Kokoomuslaiset ja heidän ystävät ei voi syytellä minua kunnianloukkauksesta jos PERUSSUOMALAISET ja KESKUSTALAISET opettaa, että miten somessa toimitaan!
Oulussa Ministeri Sebastian Tynkkynen haukku videolla somessa kaikki jotka näki sen videon VIHERVASSAREIKSI ja nyt on jo EU:ssa edustamassa mm vihervassareita.
Kokoomuksen on turha edes kunnallis tasolla alkaa yhtä opettamaan miten somessa toimitaan, koska itse ovat päästäneet tilanteen tämmöiseksi!
Kansalla on oikeus RÄKYTTÄÄ vaikka kunnanjohtajalle joka edustaa kaikkia kuntalaisia! Kasurinen ei ole päivääkään tehnyt töitä tässä kunnassa, mutta JOHTAJAN paikan kyllä kelpaa vaikka jäteauton kuljettajista on huutava pula tässäkin kunnassa!
Kyllä ne sihteerit hoitaa muutenkin johtajan töitä. Kunnanjohtajalla on 50 SIHTEERIÄ!
Meillä oli äidin kanssa aikoinaan yli 80 ala-ikäistä työntekijää pesulassa ja siinä kyllä oli johtajat kovilla ja kyllä piti töissä nähdä perseenki taakse, ettei kukaan skeitannut rullakolla toista kumoon ja sinne pesukoneiden alla olevaan likavesi altaaseen.
Joku näistä nuorista kysy : Mikä tuo allas on?
Sanoin : Edellinen omistaja piilotti ruumiita sinne ja ei niitä löydy koska nehän on jo lipeällä sulaneet aikoja sitten….
He eivät tönineet toisiaan siihen likavesialtaseen edes vahingossa, kun annoin hyvän selityksen mikä se on ja miksi pitää varoa ettei sinne tipahda kukaan.
Tämä oli melkeenpä ainut ala jossa en ole vielä ollut töissä! - Anonyymi
En ole ottanut merkkejä, koska en ole väittänyt omistavani omia julkaisuja.
Omistan alkuperäiset kuvat jotka on puhelimessa, mutta en niitä kirjoituksia ja kuvia omistanut enää jotka Facebookiin julkaisin koska kyseessä oli METAN some alusta ja kaikki oli heidän omaisuutta.
Rekisteröintymis tiedoissa lukee ja kyllä käyttäjän pitää osata nuo lukea vaikka ne lukis mandariinikiinaksi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole ottanut merkkejä, koska en ole väittänyt omistavani omia julkaisuja.
Omistan alkuperäiset kuvat jotka on puhelimessa, mutta en niitä kirjoituksia ja kuvia omistanut enää jotka Facebookiin julkaisin koska kyseessä oli METAN some alusta ja kaikki oli heidän omaisuutta.
Rekisteröintymis tiedoissa lukee ja kyllä käyttäjän pitää osata nuo lukea vaikka ne lukis mandariinikiinaksi.Ei tuo ole mikään salattava asia vaan se on ihan julkista tietoa ja kyllä kaikki pitäs tuo asia tietää.
Somessa hoidetaan SOMEEN liittyvät asiat, mutta edes KORKEASTI KOULUTETUT poliittisissa luottamustehtävissä olleet/olevat ei osaa lukea eikä opettaa toisiakaan, että miten esim FACEBOOKISSA toimitaan ja kuka Facebookin omistaa.
Maksava käyttäjä pärjää aina paremmin, mutta jos on monta profiilia ja on ryhmän ylläpitäjä tai jonku sivuston perustaja niin se 70-80€ merkki pitää olla joka tilille, koska ei yksi merkki riitä.
Kyllä nämä firmat osaa kyniä rahat jos saavat tietoon, että heidän SOME alustoilta tehdään rikosilmoituksia vaikka pitäis tehdä ilmiantoja niin he pystyy hoitamaan ongelmat yhtiön sisällä.
Threadissa oli yks joka oli saanut bannia ja siellä ilmotettiin, että ” Tänne on ilmestynyt samat käyttäjät jotka hakemalla hakee aiheita niin saavat ilmiantaa.”
Kyllä varotin myös, että voivat rikosilmoituiksia myös ja mulle on käynyt facebookissa noin.”
Ei rikollista varoittaa eikä kertoa miten on käynyt.
Kyllä minä saan kasata oman porukan Threadissa joiden kirjoitellaan. Riitelijät laitetaan estoon niin eipä tarvi riidellä turhasta.
Ollaan kaikki melkeen sinkkuja ja eronneita. Minä laitan eston jos huomaan, että jos joku kyttää ilmestyy vahtimaan. Otan kuvan profiilista ja ilmotan ” Varokaa tällä henkilöllä on tapana tehdä rikosilmoituksia some käyttäjistä.”
Ei ole rikollista tuokaan, koska minulla on FAKTAA!
Jouduin lopettamaan lasteni tapaamiset koska käräjäpapereita on niin paljon, että niillä voi tapetoida seinän ja ihmiset voi tulla kylään ja lukea seinältä, että mistä kaikesta olen käräjöinyt!
Minä tarvin oman talon sitä varten, koska se ei kuulu kelleen mitä KOTINI SEINILLÄ on tapettina tai tauluna!
Minun seinille ei muuta taidetta tarvi, koska minun elämä on yhtä suurta taidetta jo!
Ei kenenkään kotia saa tulla noin vaan ja ei varsinkaan jos minun kanssa ovat KÄRÄJÖINEET ja häiriköineet poliisia!
Minä kerään työkokemusta sekä KÄRÄJÄOIKEUDEN kanssa tehtyä TAIDETTA.
Facebookissa olo kuuluu minun menneisyyteen ELI tulevaa HISTORIAA ja valtion käräjäoikeus vahvistaa asioita eli todistaa, että ” Kyllä näin on ja ollaan ainakin 15vuotta käräjöity aiheesta FACEBOOK ja facebookin käyttö!”
Laki on vain minua varten joten ehkä saan oman TERVEEN maailman ja kyllä POSTI on tärkeä niin voi sairaaseen maailmaan lähettää postikortin jossa vaikka joulupukin kuva niin tietävät, että nyt Joulu.
Pääsiäisenä voi tipu kortin ja kirjoittaa siihen ” PIIP PIIP ” Ruotsissa opin -70 luvulla koulussa tekemään eka luokalla tipukortteja…
Nyt minun pitää nostaa perse ylös ja laskea puhelin alas, koska tänään on EHKÄ viimeinen perjantai, kun ehdin eläkkeellä olevaa äitiäni auttamaan pitäjän siivouksissa.
Kirkollisia hommia ja eivät ole PAPIT heittäneet pihalle vaan he on sanoneet ” Hyvä, että kirkossa käy edes säännöllisesti.”
Jos ei aika riitä näihin kirkollisiin siivouksiin niin pitää miettiä jos alkaa Ivalon kirkon konserteissa käymään!
Sahan vingutusta en kyllä lähe kuuntelemaan MAKSUSTA, koska meillä sahalla tehdään oikeita töitä!
- Anonyymi
Aijotko jakaa postia muille ko alkuperäisille Ivalolaosille?
- Anonyymi
Ei varmaan, nyt on kyllä huoli, jo nyt posti on aivan perseestä, paketit ei löydä perille yms, koko homma on sekoilua.
Nyt päästetään holoämmä vielä sotkemaan lisää... jeesus auta!!! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei varmaan, nyt on kyllä huoli, jo nyt posti on aivan perseestä, paketit ei löydä perille yms, koko homma on sekoilua.
Nyt päästetään holoämmä vielä sotkemaan lisää... jeesus auta!!!Olet aika pessimisti? 🤔
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606634- 1003432
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.262740- 212408
- 271943
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3571832- 251660
- 321498
- 491482
- 111442