https://viranomaisuutiset.fi/15-vuotias-yritti-paeta-poliisia-moottoripyoraksi-muutetulla-mopolla-torniossa-pako-paattyi-liikenneonnettomuuteen/
Miksiköhän noiden moottorisahojen myynti edes sallitaan, kun vapaudessa kylpevät kullannuput eivät hallitse liikenteen perusasioita? Ei ikinä ajokorttia tällaisille paviaaneille.
Taas mopoapina
8
507
Vastaukset
- Anonyymi
hyvä kun nuoriso touhuaa mopo jen kanssa olisivat vanhenmat japoliisi huolissaan tornio laisten lasten ja aikuisten viihde huumeen käytöstä paljon vakavanpi ongelma t vanha nisti 25 vuotta ilman huumeita
- Anonyymi
Vanhalla nistillä pikkusen yhdyssanat hakusessa, mistähän johtunee, hehheh.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vanhalla nistillä pikkusen yhdyssanat hakusessa, mistähän johtunee, hehheh.
mee huume testiin
- Anonyymi
myös toniolaisten opettajien viide huumeen käytöstä
- Anonyymi
jonnet terrorisoi torniossa, näpistelevät ja hajottavat kivirannalla. hyvä että yks jäi kiinni👍
- Anonyymi
Pitäisi käydä pieksemässä porukalla koko paskasakki
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitäisi käydä pieksemässä porukalla koko paskasakki
Julialla oli herkku pimpsa siinä naked akraktion ohjelmassa.
- Anonyymi
Aina näitä on ollut, mutta nyt lisääntyvissä määrin. Ei auta kuin toivoa, että mahdollisimman moni loukkaantuu vakavasti tai kuolee, niin asialle voidaan saa stoppi.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857445- 965384
- 2574585
- 444485
- 623247
- 492675
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222348Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292322- 492303
- 412174