Inflaatio on kohta alle 2 %, korot laskeneet, palkankorotusperusteet hävinneet.

Anonyymi-ap

Lisäksi voisi sanoa, että monilta yrityksiltä meni into palkankorotuksiin, kun liittojen poliittiset lakot toivat miljoonatappiot. Siinä meni palkankorotusvara. Kiitos Eloranta ja koko SAK:n hallitus, päällepäsmärinä Riku Aalto, joka aina haluaa työntää nokkansa TV:n iltauutisiin. Turha ukko.

Elorannan ja Aallon suunsoitto senkun jatkuu. JHL aloitti jonkun rasistisen kampanjan. Kyllä SAK on paskalaaki.

Ei ihme, että jäsenmäärä on laskussa ja talous kuralla, minkä takia SAK;ssa joka kolmas saa lähteä. Ei sosialistienkaan pokka pidä, kun ei kannata. No money, no honey.

YTK:ssa jo yli puoli miljoonaa jäsentä. Kohta jäsenenä kaikki, jotka eivät halua lakkoilla. Ja niitä on paljon!!!

SAK:n hallitukselle kenkää, kun eivät neuvotelleet lakiuudistuksista, vaan lähtivät 1950-luvun malliin kiristyksen, uhkailun ja lakkoilun tielle. Lakoista ei ollut mitään hyötyä, vain haittaa. Perkele! Homeelle haisee kuin sata vuotta vanhat työväentalot.

3

392

Vastaukset 3

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ihan normi paskaa, taas kerran :)))

''SAK:n hallitukselle kenkää, kun eivät neuvotelleet lakiuudistuksista...''

SAK neuvottelisi jos joku kutsuisi neuvotteluihin.

• Anonyymi

''YTK:ssa jo yli puoli miljoonaa jäsentä.''

YTK ei ole neuvotellut ainoatakaan työehtosopimusta.

YTK, ammattitaidottomien pätkätyöläisten kultapossukerho.

• Anonyymi

Paikallinen sopiminen on paras tapa kehittää omia etuja ja työllisyysturvaa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Liikenneonnettomuus kuhmo

Taisi Audi mennä lunastukseen ja pemari kilometritehtaalle
      Kuhmo
      39
      2331
    2. Olen pahoillani kun olen satuttanut

Välillä kiukuttaa paljon.
      Ikävä
      59
      784
    3. Olen aivan hajalla yhden

Naisen takia😞
      Ikävä
      41
      741
    4. Naurettavia provoja ja lavastuksia täällä

Saa olla aika harhainen jos uskoo juttuja täällä faktoina 😆😆😆 ihmiset matkii toisia jne
      Ikävä
      81
      577
    5. Kuuleppas

ensimmäiset naissuhteet toimii miehelle eräänlaisena oppikouluna, mutta hän ei välttämättä itse ymmärrä oppineensa mitää
      Ikävä
      202
      565
    6. T.h tuomio

Onko tämä lainvoimainen vai onko tästä valitettu? Mitenhän on mennyt linnassa joko pehmennyt pää täysin
      Suomussalmi
      7
      539
    7. Miten sä jaksat

Pitää susta huolen.
      Ikävä
      62
      522
    8. Mitä oikeasti haluat?

🥹
      Ikävä
      42
      520
    9. Mitä näät

Siinä miehessä?
      Ikävä
      45
      520
    10. Pientä pintaremonttia

Mistä löytää kirves sähkö putkimiestä tai lasin asentajaa rässä hyrynsalmen pitäjässä, kun eiole puhelinluetteloa eikä k
      Hyrynsalmi
      16
      514
    Aihe